Golden Phoenix
Пользователь
- Реєстрація
- 20.06.2020
- Повідомлення
- 2
- Страна
- Украина
- Город
- Тернополь
Вітання. Хочу поділитися з широким колом фанів улюбленої марки процесом будівництва однієї незвичної BMW в улюбленому для мене Е39 кузові. Так склалося, що це буде турінг. Наразі, я живу і працюю в Латвії, тут і будую данний автомобіль. Проте на українському форумі я не зпроста. Будую я цю машину для "вихідного дня", але саме на цьому автомобілі я приїду в Україну. Чи вдасться його розмитнити і їздити українськими дорогами я не можу сказати, оскільки це ще не скоро.
В будь-якому разі, на найбільші свята і у вигляді демонстрації, ця машина власним ходом завжди добиратиметься на Батьківщину.
Недавно в мене виникла ідея, а зараз, кипить робота над підготовкою автомобіля до зборки.
Отже, що ми маємо.
Проект розпочався для мене з покупкою в Литві BMW E38 740d 03.2000 року випуску з 8 циліндровим дизельним двигуном M67D39 робочим об'ємом 3901 см3 потужністю 180 kW (245к.с.) і неймовірними 560Hm. Автомобіль в продовж 2 місяців був розібраний на деталі.
Далі двигун був повністю розібраний, продефектований і на час написання цього першого посту, готується до зборки.
Потім я зайнявся пошуками Е39 з живим кузовом. Знайшов, проте пороги все ж треба міняти. Е39 530d Touring, 09.99 рік, дорестайлінг.
Зараз ця машина розібрана до останнього болта і резинової заглушки в салоні, залишилася тільки підвіска. Кузов відправляється на кузовний ремонт (заміна порогів), а також на повну консервацію кузова (клімат в Латвії більш суворий). Крім того, буде змінено місце положення акумулятора, оскільки буде подвійний вихлоп на подобу BMW E39 M5 чи просто Е38.
М57D30 буде також повністю розібраний, і разом з M67 буде проведено максимально можливе порівння деталей двигуна, навісних агрегатів та вузлів автомобіля.
Одразу скажу, що варіант свапу M57TOP (або 35 дизеля) я наразі не розглядую, оскільки в цьому немає нічого складного в технічному плані встановлення двигуна в автомобіля.
Надіюся, комусь буде цікаво слідкувати за таким проектом, що даватиме мені натхнення це все висвітлювати.
Крім того, по можливості, підкажіть, які правила і закони, бо я на тут новенький, ще не все знаю.
Мене звати Олег, я займаюся ремонтом і обслуговуванням BMW(двигуни і електрика) в Латвії, і вирішив спробувати реалізувати свій власний проект нестандартної BMW.
Всі роботи, крім тих, що вз'язані зі зваркою проводяться виключно мною у вільний від роботи час.
В будь-якому разі, на найбільші свята і у вигляді демонстрації, ця машина власним ходом завжди добиратиметься на Батьківщину.
Недавно в мене виникла ідея, а зараз, кипить робота над підготовкою автомобіля до зборки.
Отже, що ми маємо.
Проект розпочався для мене з покупкою в Литві BMW E38 740d 03.2000 року випуску з 8 циліндровим дизельним двигуном M67D39 робочим об'ємом 3901 см3 потужністю 180 kW (245к.с.) і неймовірними 560Hm. Автомобіль в продовж 2 місяців був розібраний на деталі.
Далі двигун був повністю розібраний, продефектований і на час написання цього першого посту, готується до зборки.
Потім я зайнявся пошуками Е39 з живим кузовом. Знайшов, проте пороги все ж треба міняти. Е39 530d Touring, 09.99 рік, дорестайлінг.
Зараз ця машина розібрана до останнього болта і резинової заглушки в салоні, залишилася тільки підвіска. Кузов відправляється на кузовний ремонт (заміна порогів), а також на повну консервацію кузова (клімат в Латвії більш суворий). Крім того, буде змінено місце положення акумулятора, оскільки буде подвійний вихлоп на подобу BMW E39 M5 чи просто Е38.
М57D30 буде також повністю розібраний, і разом з M67 буде проведено максимально можливе порівння деталей двигуна, навісних агрегатів та вузлів автомобіля.
Одразу скажу, що варіант свапу M57TOP (або 35 дизеля) я наразі не розглядую, оскільки в цьому немає нічого складного в технічному плані встановлення двигуна в автомобіля.
Надіюся, комусь буде цікаво слідкувати за таким проектом, що даватиме мені натхнення це все висвітлювати.
Крім того, по можливості, підкажіть, які правила і закони, бо я на тут новенький, ще не все знаю.
Мене звати Олег, я займаюся ремонтом і обслуговуванням BMW(двигуни і електрика) в Латвії, і вирішив спробувати реалізувати свій власний проект нестандартної BMW.
Всі роботи, крім тих, що вз'язані зі зваркою проводяться виключно мною у вільний від роботи час.