BMW e39 m52b25 мкпп m-pac 1995 [луцьк]

stomatolog

Пользователь
Joined
Nov 30, 2011
Messages
151
Age
38
Город
Луцк
рік, збираючись з думками, вирішив створити свій бортовик.
колись ще в класі 9 часто крутили рекламу бмв м5 в 39 кузові - де по путелі їде надзвуковий болід, а збоку веде зйомку оператор на м5, вот тоді я і захворів цим автомобілем. це як по Фрейду - всі проблеми з дитинства)
свій авто купив рік назад, на день молоді. попередньо пів року вивчаючи цей авто, його комплектацію,плюси, болячки і тд вирішив взяти авто під відновлення. тоді я ще не мав бмв, і не знав куди влажу) але точно розумів що буду ліпити дитячу мрію - м5!
дістався мені авто 12.1995 року випуску в поганенькому стані. єдине що було в гарному стані це мотор і кузов. і вот з того часу почався мій проект. пешим я замінив підвіску, так як вона була мертва. поставив по кругу більштейн б6, замінив всі сайленти, ричагі, стоєчки наконечники і тд. встановив спрот пружини з заниженням ебах про кіт. вот і у мене машина з заниженням. авто порівняно зі стоком досить жорстке, але зато як тримає тасу і входить в круті повороти...мммм) між підкрилком переднього бамперу і асфальтом, у мене ледь влазить пачка з під сигарет. за рік їзди по західно-українських автобанах, в моїй підвісці накрилось: 2 накінечники, 1 сайлент блок( вот на днях поїду їх заміню!
наступним етапом були лапті. вирішив поставити 18 на резині 245/40. за два місяці їздити 2 рази відкатав диски, докупив ще пів комплекта резини....на третій місяць сил у мене не вистачило і була проведена заміна дисків на 17, 71 стиль(ковано/литі розбірні) і на 50 резині. на якій їжу і до тепер. було докуплено комплект нової зимової резини. весною диски віддав в покраску - чорна зірка, полка в колір кузова, докупив комплект нової літньої резини.
наступним етапом стали м бампера. встановив б/у але оригінальні. до них докупив нові орг.підкрилки і воздуховоди.
весною вирішив перефарбувати весь авто. так як ЛКП було у мене не в дуже гарному стані- сколи, багато подряпин мілкі підкоци, на капоті подуло лак...попередній власник не вдало зробив підкрас( авто повністю перетерли, перегрунтували і пофарбували. колір вирішив залишити такий як був - світло сірий металік. раз вже авто пішов в покраску, докупив собі новий шадоу лайн(зовнішній і внутрішній) докупив також задній спойлер і бленду на скло.
перед зимою замінив собі також АКБ, поставив 95 ватовий бош сільвер.
вирізав каталізатори і поставив прямоточну бочку ультер. нею я не задоволений і вихлоп буду ще переробляти, про це писатиму нижче.
з освітлення - поставив рестайлінгові стопи і рестайлінгові передні фари. встановив в ближнє і в противотуманки ксенон на 6 тис. кельвінів, а в дальнє світло поставив суперлайт. про що частково жалію( світить то звичайно добре, але в дощову погоду га..но повне. дощі у нас нажаль часто(( в енждел айс встановив лед маркера.
по салону. хоч у мене стояла чорна шкіра з електро регулюваням і пямятю, але вирішив поставити собі салон від м5. завжди хотів червоний салон, але майже за рік пошуку я здався( і вот чудо - мій друг знайшов такий салон в польші) до салону ще докупив м5 пороги, м-ручку з підсвіткою, задню електрошторку.
встановлено було також киайську 2-дін голову, копія оригіналу. вон підтримує нормальну навігацію, має тв, читає мп3 і двд, айпод, телефон по блютуз і тд. а саме головне, на ній можна будувати нормальний автозвук, бо штатна музка в бмв повне фе. до голови ще протягнув камеру заднього виду. докупив тв антену з підсилювачем. встановив сабвуфер з підсилювачем. але звуком я ще буду займатись кардинально, це поки тимчасовий варіант.
Ще замінений насос ГУР на новий, реставрована рульова рейка, замінена корзина щеплення на нову, реставрована куліса мкпп.
ну і ще замінено було багато різних дрібниць - уплотнітелі, кріпленя і тд.
так ніби все. не судіть строго)
 

Attachments

  • P8172814.JPG
    P8172814.JPG
    352.8 KB · Views: 899
  • P6062696.jpg
    P6062696.jpg
    450.1 KB · Views: 701
  • P6062703.jpg
    P6062703.jpg
    365.7 KB · Views: 715
  • P6062731.jpg
    P6062731.jpg
    397.9 KB · Views: 736
  • P6062733.jpg
    P6062733.jpg
    338.7 KB · Views: 883
  • P6062737.jpg
    P6062737.jpg
    168.8 KB · Views: 681
  • P8172804.JPG
    P8172804.JPG
    479.8 KB · Views: 788
  • P8172811.JPG
    P8172811.JPG
    284.2 KB · Views: 798
  • P8172812.JPG
    P8172812.JPG
    311 KB · Views: 783
  • P8172825.JPG
    P8172825.JPG
    177.2 KB · Views: 782
  • P8172815.JPG
    P8172815.JPG
    472.9 KB · Views: 880
  • P8172817.JPG
    P8172817.JPG
    149.5 KB · Views: 718
  • P8172819.JPG
    P8172819.JPG
    220.4 KB · Views: 783
  • P8172820.JPG
    P8172820.JPG
    293.2 KB · Views: 940
  • P8172821.JPG
    P8172821.JPG
    347 KB · Views: 736
  • P8172822.JPG
    P8172822.JPG
    353 KB · Views: 772
  • P8172823.JPG
    P8172823.JPG
    368.7 KB · Views: 828
Last edited:
планується в установці:
1. гальма - диски зімерман з направленою перфорацією і насічками, колодки тої ж фірми. армовані шланги. (хоча ставив нові колодки до старих дисків, а дискі прпоточував, як тимчасовий варіант)
2. вихлоп - рівнодовгий колектор, і роздвоїти вихлоп, по типу м5
3. по салону. доробити нормальну музику, заміна динаміків і тд. встановити чорний потолок. вот незнаю поки як зробити...встановити орг. велюровий чорний потолок, че перетягнути старий чорною алькантарою, разом з торпедою, і розшити червоними нитками, під колір вставок салону???
декор вставки дерева, перефарбувати в червоний, під колір салону. поставити нові уплотнітелі салону
м руль з кнопками
4. встановка м-зеркал
5. надіюсь останнє....мотор. установка s 62 або установка турбо-наддуву на мій)

кохоз скажете ви...і будете праві. всі мої знайомі з мене сміяться - мол роблю старе відро, шкурка вичінки не коштує...впринципі і в цьому є правда!
але насправді, все простіше - просто втілюю дитячу мрію)
 
Last edited:
Судя по фото и замечанию про пачку сигарет - Айбах не тот. Либо это Спортлайн, либо ПроКит от другой модели.
 
ну навіть не знаю що сказати...повинен бути про-кіт від цієї моделі...будемо розбиратись)
 
сьогодні сталась невеличка поломка( зранку почала світитись помилка антибуксу. після 5-хвилиних пошуків, було знайдено проблему - лопнув тросик електронної дросельної заслонки(ну здається так називається, хоча можу помилятись.)http://www.bmwclub.ua/attachment.php?attachmentid=93281&d=1345373870
подзвонивши замовити новий, зясувалось що чекати його потрібно 2 тижні, тому вирішив відреставрувати старий. відєднав самий тросик. на його кінцях 2 грузіка. їх випаяв паяльником. потім почав шукати тросик потрібного діаметру, облазивши всю нову лінію і базар з запчастинами, нічого не знайшов, тому вирішив взяти грубий трос і розібрати його плетення http://www.bmwclub.ua/attachment.php?attachmentid=93283&d=1345373883
http://www.bmwclub.ua/attachment.php?attachmentid=93284&d=1345373889
залишилось поприпаювати грузіки по кінцях, і реставрація завершена http://www.bmwclub.ua/attachment.php?attachmentid=93279&d=1345373858
 
Last edited:
Розкажіть краще про майфун...собі хочу такий купити, придивляюсь)
 
Розкажіть краще про майфун...собі хочу такий купити, придивляюсь)

Вы же вроде на джипе ездили...
 
Вы же вроде на джипе ездили...
И что?) Тем кто ездил на жипе, майфуны не нужны уже?)
 
И что?) Тем кто ездил на жипе, майфуны не нужны уже?)

хаха, нет...
...я имел ввиду, что на какой же джип его поставить ? ))
 
ну значить купив я це чудо в однофорумчанина, вот доречі ціла тема http://www.bmwclub.ua/threads/31880-Продам-2DIN-ГУ-для-e39-e53

сам довго думав що поставити, сидів на форумах, вивчав інфу. було основних 3 варіанти:
1. посавити оригінальну голову(рестайлову чи дорестайлову) з блоками. плюси - оригінал) мінуси - потрібно докуповувати блоки, проводку, запара з протягуванням цієї проводки. паршивий звук оригіналу а також мінімальний набор функцій і опцій( ну і звичайно ціна.....за дорестайл комплектний хочуть близко 400$ за ресайл в районі 1000$...віддавати такі гроші за пусту касетницю я не захотів
2. установка КАРПС. умільці на основі штатної голови роблять компютер, зі всіма можливими опціями які прийдуть замовнику в голову. ідея я рахую найкраща!!! плюси на ліцо: що прийде в голову те і можна поставити - навігації, камери, відеореєстратори, сигналізації які розсилають фото викрадачів в усі сторони інтернету і тд.
з мінусів: хоч я і живу в обласному центрі, але нормального умільця не знайшов, для цього потрібно було їхати в києв, і залишати машину на тижні 2((( такий варіант мені не підійшов.
3. скористатись кітайським польотом фантазії) почав придивлятись до пристроїв. їх є два види, які працюють на вінді і які на андроїді. ті що на андроїді звичайно круче, але і ціна на них на відстотків 30 дорожче тих що працюють на вінді.
вибрав я китайця з назвою HL-686 який працює на вінді. девайс перевірений, у деяких він справно працює 2 роки.
вот мені приїхав довгожданний пристрій. в комплекті було: сам пристрій, рамка для установки, пульт, стілус, перехідних фм антени, жпс антена, кан декодер. докупив до цього я нормальну тв/фм антену з підсилювачем(150 грн) і камеру заднього виду(350 грн).
далі почав шукати електрика в кого все це можна поставити, але у всіх були черги, і чекати треба було мінімум тиждень, тому за установку взявся сам! не сказав би що установка простіше простого, хоча посуті і важкого нічого не було, зайняло тільки трохи часу. перша проблема це було витягнути штатну магнітолу. (у мене дорестайлова машина без дсп з мідом і касетною головою) сама голова виягнулась без проблем, а вот рамка голови, це вже проблема. на форумах пишуть що її потрібно відкручувати, а вуха які сидять в торпеді відпилювати напильником...
це сумнівний шлях) трошки подумавши я зробив слідуюче - повідкручував кріплення(4 болти) залишились вуха які сиділи в торпеді. далі внутрішню частину рамки я просто вигнув(потягнув рукою до переду, вона з тонкого алюмінію і легко гнеться) після цієї маніпуляції, рамка виймається боком без будь якого напильника. підключення голови взагалі не важке. все сідає по стандартних штекерах, спутати щось важко!!http://www.bmwclub.ua/attachment.php?attachmentid=93632&d=1345460200
http://www.bmwclub.ua/attachment.php?attachmentid=93633&d=1345460212

про саму голову:
покази борт-компютера не підтрмує. має вмонтований підсилювач звуку. жпс працює швидко, ловить супутники на ходу за секунду, у мене стоїть навітел з підтрмкою 3д.
блютуз. безпроблем конектиться до телефону. підтримує відтворення музики через блютуз.
тв. ловить нормально і на ходу.
читає 2 мікро sd катрочки одночасно. права я б сказав системна. на ній навігація. ліва вже для контенту(музика, кіно, книги.) максимальний обєм карток до 16 гб включно.
є розєм для підключення флешки(через кабель)
підключається ipod через кабель(єде в комплекті) читає нормально бібліотек плеєра, бачить плейлісти і тд. підтримує також iphone, музику бачить таксамо як на ipod-і, але на самому телефоні вибиває помилку підключення, хоча на роботу це не впливає.
читає двд, мп3 диски.
частково реалізована функція мультизадачності(вікно в вікні)
можливе підключення додаткових моніторів(наприклад в підголовниках)
підтримує камеру заднього і переднього ходу.
дисплей резистивний, мультітач не підтримується.
http://www.bmwclub.ua/attachment.php?attachmentid=93634&d=1345460220
http://www.bmwclub.ua/attachment.php?attachmentid=93635&d=1345460226
http://www.bmwclub.ua/attachment.php?attachmentid=93636&d=1345460233
http://www.bmwclub.ua/attachment.php?attachmentid=93637&d=1345460239
http://www.bmwclub.ua/attachment.php?attachmentid=93638&d=1345460248
http://www.bmwclub.ua/attachment.php?attachmentid=93630&d=1345460176
 
Отличное отношение к машине! Респект!!!
Салон с М5 супер!
Как плонируешь делать раздвоенный выхлоп аля М5?;)
 
Оце я так розумiю автiвка!
Гарнюня ще та!


Серьезно, очень понравилась машинка, бодро выглядит! )
хорошая работа проделана! )
 
Оце я так розумiю автiвка!
Гарнюня ще та!


Серьезно, очень понравилась машинка, бодро выглядит! )
хорошая работа проделана! )

ну в тебе далеко не гірша, коли дивився її фото слюні то тікли)
да, роботи було пророблено багато...хочеться вірити що залишилось вже менше, хоча кому я розповідаю, сам знаєш що таке тюнінг!
дякую за інфу по рівнодовгому колектору!
 
Отличное авто и очень красиво выглядит. Очень здорово, что есть еще такие владельцы у стареньких авто.
 
Отличное отношение к машине! Респект!!!
Салон с М5 супер!
Как плонируешь делать раздвоенный выхлоп аля М5?;)

дякую, дякую) довго я той салон шукав...а який гемор був при його транспортуванні...щоб не подерти перевозили через кордон по одній сідушці) та ще як на зло, в цей час на ягодині(митниця) була перевірка з києва, понервувати довелось, щоб не почали шукати контрабанду зашиту під обшивкою)))

по вихлопу, все почнеться з рівнодовгого колектора, а вот далі вже є варіанти

1. рівнодовгий, залишити рідні штани, з правої сторони де штани заглушені, продовжити їх трубою76, вирізати місце зправа де акумулятор(вірніше припідняти), звільнивши цим самим місце для другої бочки. зліва де стоїть бочка, від штанів пустити 76 і заміна бочки на іншу.
2. варіант без розрізання днища. http://forum.autoua.net/showflat.php?Cat=0&Number=1195198&page=0&fpart=1&vc=1
3. варіант без розрізання днища. викинути к чорту штани. від закінчення рівно-довго випуску, поставити 2 76 труби, з прямоточними бочками, після них знову 76, і повиводити під бампер семетрично насадки.

поки не знаю що вибрати...хочу проконсультуватись з місцевими кулібінами по вихлопу)
 
Last edited:
Отличное авто и очень красиво выглядит. Очень здорово, что есть еще такие владельцы у стареньких авто.

поїздивши на бмв свому, друзів і знайомих зрозумів одне...в цієї марки не має року, хоч це 2008 чи 89, в ньому є стан і душа, а також емоції які воно дарує в керуванні)

приємно що воно подобається не тільки мені. більшість моїх знайомих в недоумінні, для чого витрачати скільки грошей на старе корито, краще б за них купити 2-3 річну тойоту камрі))) але більшість нас, на цьому сайті, хворих одною спільною ідеєю - бмв! мабуть не я один тут має особистий кархер і миє машину кожен день, пилососить і натирає її пуліролями...до мене вже вот підходять сусіди і питають - що ти там миєш??! вона в тебе і так чиста) або коли літом сідаєш в авто і вибиваєш ноги))
 
Last edited:
поїздивши на бмв свому, друзів і знайомих зрозумів одне...в цієї марки не має року, хоч це 2008 чи 89, в ньому є стан і душа

это надо прибить на сайте :)


кстати мне нравится твое решение с оптикой оранж. Мне тоже она больше нравится, а в дорестайле наоборот белая :)




ах, да...ждем торпедо в коже :)
 
мабуть не я один тут має особистий кархер і миє машину кожен день, пилососить і натирає її пуліролями...до мене вже вот підходять сусіди і питають - що ти там миєш??! вона в тебе і так чиста) або коли літом сідаєш в авто і вибиваєш ноги))
Ну точно нас уже двое;)
 
ну в тебе далеко не гірша, коли дивився її фото слюні то тікли)
да, роботи було пророблено багато...хочеться вірити що залишилось вже менше, хоча кому я розповідаю, сам знаєш що таке тюнінг!
дякую за інфу по рівнодовгому колектору!

Ну, то только фотографии, я то знаю какие косяки по машине есть...(
сколько не веду список того, что нужно сделать, все время пополняется блин)

если еще что то нужно будет, обязательно расскажу ;)
 
Ну точно нас уже двое;)

и я и я
я сам все время ноги вытряхиваю, и пассажиров прошу)
не зря же я по 4-6 часов в воскресенье на машину трачу)
 
и я и я
я сам все время ноги вытряхиваю, и пассажиров прошу)
не зря же я по 4-6 часов в воскресенье на машину трачу)

:good: Артур, у тебя тоже очень классный авто!
 
ох як це знайомо) як кажуть, апетит приходить під час обіду. колись я не розумів чому за однаковий кузов, рік ціна на авто може відрізнятись в два рази...
вот часом щось зломається, і думаєш - ну все дістало, продам і куплю 3 лади каліни) охолонувши дивишся на машину, і думаєш....ну нєєєє ти ж безцінна)) я вот наприклад від того що машина занижена вже поміняв 2 передніх м бампери...але всеодно, піднімати її не збираюсь) і вот де здоровий глузд??)
 
:good: Артур, у тебя тоже очень классный авто!
та він це сам знає, чорний на чорному...кольори які завди будуть модні!
 
а не кого випадково, дами серця до авто не ревнували)?
моя вот, коли я в березні авто забрав з малярки, у нас було якесь там свято, я гордо передягнувся і першим ділом побіг мити машину, хоч було ще холодно. ну в процесі миття оцінити якість малярних робіт остаточно)
і вот, прибігає мила з зимовим черевиком в руках і давай ним лупити по капоту....я чуть свідомість не втратив:shok:
залишилась одна невеличка вмятинка:dash3:
 
Я пару раз в машине ночевал в гараже зимой пока музыку ставил,криков то было,что машина родней....
 
это надо прибить на сайте :)


кстати мне нравится твое решение с оптикой оранж. Мне тоже она больше нравится, а в дорестайле наоборот белая :)




ах, да...ждем торпедо в коже :)

самому подобається рестайлова опитка з оранжевими поворотами. до того була доречі біла дорестайлова) коли її купував, її навіть по дешевшій ціні віддавали))

торпедо в шкірі...ну поки не знаю;) це буде залежати як робитиму потолок.
тут є варіанти:
1. чорний велюровий потолок, торпеда без змін.
2. чорний алькантаровий потолок, алькантарова торпеда, алькантарова борода і задня полка.
3. чорний велюровий потолок, шкіряна торпеда і борода
4. чорний шкіряний потолок, шкіряна борода, торпеда, задня полка)

останій колхозом конкретним попахує:biggrin:
 
Я пару раз в машине ночевал в гараже зимой пока музыку ставил,криков то было,что машина родней....

:rofl::rofl::rofl:
ну в мене гараж слава-богу теплий:prankster2:
 
:rofl::rofl::rofl:
ну в мене гараж слава-богу теплий:prankster2:

Та свой дом как бы есть,но сам факт)
 
шкода жінки не розділяють нашого захоплення бмв:(
вот би файно було, якби наприклад -"а давай ми мені цього року шубу не будемо купувати, у мене і стара ще класна! давай ми тобі купим нові лапті на 19 і до них комплект гуми!"
:rofl:
 
3. чорний велюровий потолок, шкіряна торпеда і борода

я за этот вариант.

но торпедо и бороду нужно искать с эМки.
 
Back
Top