• В разделах «Гараж» и «Бортовые журналы» для того, чтобы отфильтровать темы по вашему индексу кузова, вы можете просто нажать на него в начале любой соответствующей темы.
    Ребята! Есть огромная просьба - если создаете тему с вопросом в "Гараже", не ленитесь отписаться, как именно решилась проблема, что сделали и т.д.
    Только тогда наш "Гараж" станет реальной базой знаний!!

[ E46 ] BMW e46 M47 передув

ko3a4ok

Пользователь
Joined
Nov 28, 2011
Messages
592
Age
41
Страна
Украина
Город
Львов
машина BMW e46 touring М47Б20 по діагностиці видно що йде передув ну і машина час від часу падає в аварію і починає вяло розганятись, преобразователь чистив, вакуумні патрубки замінив, всі фільтра і масла також замінив. На сто сказали, що в турбіни скоріш за все заклинила геометрія, віддав тубіну на ремонт в Польщу все почистили і замінили актуатор турбіни, все ніби почало їхати але коли підключив комп то передув далі є, також підставляв ДМРВ з робочої машини, результату не дало. І вот не знаю куди далі копати. Вот деякі показники по інпі і по дісу. Шток турбіни ходить чи може преобразователь давлення не правильно працювати?
 

Attachments

  • __20190618_191554.jpg
    __20190618_191554.jpg
    113.2 KB · Views: 12
  • ___20190618_191602.jpg
    ___20190618_191602.jpg
    113.8 KB · Views: 11
  • ____20190618_192918.jpg
    ____20190618_192918.jpg
    135.1 KB · Views: 11
  • ___20190618_193144.jpg
    ___20190618_193144.jpg
    130.6 KB · Views: 9
  • ___20190618_193837.jpg
    ___20190618_193837.jpg
    145.6 KB · Views: 9
  • ___20190618_194802.jpg
    ___20190618_194802.jpg
    115.8 KB · Views: 7
  • ___20190618_195146.jpg
    ___20190618_195146.jpg
    154.1 KB · Views: 7
  • ___20190618_193500.jpg
    ___20190618_193500.jpg
    127.5 KB · Views: 7
  • ___20190618_193735.jpg
    ___20190618_193735.jpg
    128 KB · Views: 8
ЕГР тимчасово відключив бо преобразователь давлення, але коли підключав напряму вакуумний шланг то результат не мінявся
 
А нічого страшного, що він не просто вкл-викл працювати повинен і дуже впливає на систему подачі повітря вцілому?
А регулювання штоку актуатора турбіни там можливе? Виконано?

П.С після чого проблема виникла?
 
проблема виникла після того як купили авто, чи відрегулювали шток турбіни точно не можу сказати але в роздруківці написано, що пройшла провірку
 
але що ізза клапана ЕГР може бути такий сильний передув (просто клапан який на ЕГР не працює, тому наразі відключив)? в мене на м57 також передув правда не такий великий але провалів як на м47 в машині немає
 
мав на увазі не сам клапан, а преобразователь давлення не працюючий
 
цпг как себя чувствует!?
 
цпг как себя чувствует!?
того не підскажу компресію не міряли але яке відношення має цпг до передуву?
 
того не підскажу компресію не міряли але яке відношення має цпг до передуву?
А какой "передув" может быть в агрегате, где исполнительные механизмы сидят на одном валу!?
Я бы начал с компрессии в старом дизеле ..
Машина бывшая бляха!?
 
Вы примерно понимаете сколько та пробега!? Думаю что да.

Не тратьте ресурсы понапрасну, и начните с диагностики цпг имхо.
 
Back
Top