• В разделах «Гараж» и «Бортовые журналы» для того, чтобы отфильтровать темы по вашему индексу кузова, вы можете просто нажать на него в начале любой соответствующей темы.
    Ребята! Есть огромная просьба - если создаете тему с вопросом в "Гараже", не ленитесь отписаться, как именно решилась проблема, что сделали и т.д.
    Только тогда наш "Гараж" станет реальной базой знаний!!

[ E46 ] BMW e46 M47 передув

  • Автор теми Автор теми ko3a4ok
  • Дата створення Дата створення

ko3a4ok

Пользователь
Реєстрація
28.11.2011
Повідомлення
592
Вік
41
Страна
Украина
Город
Львов
машина BMW e46 touring М47Б20 по діагностиці видно що йде передув ну і машина час від часу падає в аварію і починає вяло розганятись, преобразователь чистив, вакуумні патрубки замінив, всі фільтра і масла також замінив. На сто сказали, що в турбіни скоріш за все заклинила геометрія, віддав тубіну на ремонт в Польщу все почистили і замінили актуатор турбіни, все ніби почало їхати але коли підключив комп то передув далі є, також підставляв ДМРВ з робочої машини, результату не дало. І вот не знаю куди далі копати. Вот деякі показники по інпі і по дісу. Шток турбіни ходить чи може преобразователь давлення не правильно працювати?
 

Вкладення

  • __20190618_191554.jpg
    __20190618_191554.jpg
    113.2 КБ · Перегляди: 12
  • ___20190618_191602.jpg
    ___20190618_191602.jpg
    113.8 КБ · Перегляди: 11
  • ____20190618_192918.jpg
    ____20190618_192918.jpg
    135.1 КБ · Перегляди: 11
  • ___20190618_193144.jpg
    ___20190618_193144.jpg
    130.6 КБ · Перегляди: 9
  • ___20190618_193837.jpg
    ___20190618_193837.jpg
    145.6 КБ · Перегляди: 9
  • ___20190618_194802.jpg
    ___20190618_194802.jpg
    115.8 КБ · Перегляди: 7
  • ___20190618_195146.jpg
    ___20190618_195146.jpg
    154.1 КБ · Перегляди: 7
  • ___20190618_193500.jpg
    ___20190618_193500.jpg
    127.5 КБ · Перегляди: 7
  • ___20190618_193735.jpg
    ___20190618_193735.jpg
    128 КБ · Перегляди: 8
ЕГР тимчасово відключив бо преобразователь давлення, але коли підключав напряму вакуумний шланг то результат не мінявся
 
А нічого страшного, що він не просто вкл-викл працювати повинен і дуже впливає на систему подачі повітря вцілому?
А регулювання штоку актуатора турбіни там можливе? Виконано?

П.С після чого проблема виникла?
 
проблема виникла після того як купили авто, чи відрегулювали шток турбіни точно не можу сказати але в роздруківці написано, що пройшла провірку
 
але що ізза клапана ЕГР може бути такий сильний передув (просто клапан який на ЕГР не працює, тому наразі відключив)? в мене на м57 також передув правда не такий великий але провалів як на м47 в машині немає
 
мав на увазі не сам клапан, а преобразователь давлення не працюючий
 
цпг как себя чувствует!?
 
того не підскажу компресію не міряли але яке відношення має цпг до передуву?
А какой "передув" может быть в агрегате, где исполнительные механизмы сидят на одном валу!?
Я бы начал с компрессии в старом дизеле ..
Машина бывшая бляха!?
 
Назад
Зверху