• В разделах «Гараж» и «Бортовые журналы» для того, чтобы отфильтровать темы по вашему индексу кузова, вы можете просто нажать на него в начале любой соответствующей темы.
    Ребята! Есть огромная просьба - если создаете тему с вопросом в "Гараже", не ленитесь отписаться, как именно решилась проблема, что сделали и т.д.
    Только тогда наш "Гараж" станет реальной базой знаний!!

[ E39 ] E39 АКПП переключається на великих оборотах

bmw1998e39

Пользователь
Joined
May 21, 2015
Messages
7
Age
34
Город
Луцк
В пошуку по форуму нічого схожого не знайшов, тому:
BMW 525 2.5 tds АКПП 1998 р.в. ситуація така: непонятно від чого машина почала перетягувати обороти, себто якщо раніше переключалась десь на 2200 оборотів то зараз переключення відбуваються аж після 3000 оборотів а четверта взагалі дотягується аж до 4500 - машина ричить капец, хоча самі переключення відбуваються чотко...
В авто горить ABS+ASC, на діагностиці бачить обрив заднього правого датчика ABS і все... Майстер каже що він в даній проблемі непричому а все інше в ідеалі і без помилок...
В машині місяць назад було замінено масло в АКПП після чого проїхала близько 2тис. км без всяких проблем... В мому місті вже їздив до 3х діагностувальників які нічого дільного сказати не можуть... Зараз замовив новий датчик ABS щоб замінити обірваний якщо не допоможе куди далі дивитись ??? Що ще може впливати на такі перетяги коробки?..
Наперед дякую за думки і допомогу.
 
У меня была такая же проблема на Е-38 730d. Заменил датчик температуры АКПП и всё стало хорошо.
 
Без абс конечно коробка не так переключает.
 
Без абс конечно коробка не так переключает.

Ну я поки на це і надіюсь, схожі теми на форумі прочитав... Зараз замовив новий задній датчик абс, авось поможе.
Створив тему тому що на діагностиці казали що той датчик тут непричому... Специ знач ніякі чи що? ((...
А датчик температури АКПП де знаходиться?.. Але в мене таке переключення що на холодну що на гарячу,-чи це всерівно?..
 
А ваші майстри не додумались помилки подивитись в ЕБК АКПП ? Чи це непосильне для них завдання ? Дуже дивуть такі пости, чесно ! Не ображайтесь.
 
Я вже дочитав, що більше помилок не виявлено окрім АБС, але то дивно тому, що при такому затягуванні (буксі) мусить бути помилка "контроль передачі".
 
В статусах селектора часом не "спорт" відображається?
 
Перед тем как менять датч.темп. проедь 20. 30км заедь на диагностику проверь свой датчик.
 
А накат хороший,суппорта не подклинивают?
 
А накат хороший,суппорта не подклинивают?

Накат слабуватий, наче вона прицеп за собою тягне, взагалі поки турбіна не свистить то вона туга дуже, а коли за 2.5тис. оборотів - летить...
На діагностиці нічого крім заднього датчика не кажуть... Був ще в одного кулибіна, кажуть бехи розбирає років 20... єдине що він добавив що на холостому трохи забагато пального споживає і що генератор мало видає... Кажу ще щось ще... 1,5 год. він клацав і лазив по ній, тести робив а толку 0, каже з електронної точки все нормально-розвів руки в сторону і капєц... Вже приїхав датчик абс, завтра спробую замінити, відпишусь
 
В статусах селектора часом не "спорт" відображається?

Ні, все нормально... Якщо переключитись на спорт то він також перетягує до 5,5к об. (((
 
Накат слабуватий, наче вона прицеп за собою тягне, взагалі поки турбіна не свистить то вона туга дуже, а коли за 2.5тис. оборотів - летить...
На діагностиці нічого крім заднього датчика не кажуть... Був ще в одного кулибіна, кажуть бехи розбирає років 20... єдине що він добавив що на холостому трохи забагато пального споживає і що генератор мало видає... Кажу ще щось ще... 1,5 год. він клацав і лазив по ній, тести робив а толку 0, каже з електронної точки все нормально-розвів руки в сторону і капєц... Вже приїхав датчик абс, завтра спробую замінити, відпишусь
Так может в двигателе проблема?Если плохой разгон?Поддомкратте каждое колесо и проверьте как вращается,может клинит суппорт какой..
 
кажуть бехи розбирає років 20..
Ремонтировать и разбирать это несколько разные профессии.
 
У меня было такое на е38, тоже задний правый датчик абс умер, горели все лампы на приборке желтым. Где то читал, что автомобиль при отказе заднего датчика абс думает, что он все время в повороте, и специально затягивает переключение. Не знаю правда или нет, но после замены датчика все заработало в штатном режиме.
 
Значить так, датчик міняв цілий день, хух відмучився... Після заміни заднього правого датчика АБС автомобіль немов ожив, все почало працювати як часи... Отже, на жодному сервісі і в жодного майстера таке навіть припустити ніхто не міг...
Висновок: непотрібно відразу лізти в коробку - інколи рішення не дуже логічні але як пишуть зверху можливо дійсно думало що автомобіль в поворот входить, незнаю, але факт є фактом!
Дякую всім за думки, закривайте.
 
Back
Top