ar4i
Пользователь
- Реєстрація
- 18.11.2011
- Повідомлення
- 195
- Вік
- 40
- Страна
- Украина
- Город
- Хмельницкий
Всім привіт.
Маю трохи зауважень до роботи мотора, буду вдячний за підказки та допомогу.
BMW e39 M52B25 (один Vanos), 1997 р.в., пробіг 218000 км (практично весь по Німеччині, тобто поганого бензину не повинна була би бачити).
Авто виключно на бензині, газу ніколи не було, повністю в оригіналі окрім каталізатора (замінник).
Всі фільтри нові, свіже масло, нові свічки, новий датчик коліна, ремні, роліки. Жодних помилок по мотору немає.
На даний момент маємо такі показники по мотору згідно INPA




1 питання - корекції. Так розумію що форсунки переливають і досить не слабо. За рахунок цього збільшений розхід.
Проблема виключно форсунок, чи ще в чомусь може бути ?
2 питання - Vanos. Тут на форумі знаходив інфу, що кут положення валу має бути 25-26, взагалі по інтернетах пишуть 20-23.
Купив авто з неробочим ваносом і помилкою що він клинить, кут був 42-43, мотор дуже нерівно працював на холостих, при троганні потрібно було добре підгазовувати щоби не заглох.
Поміняв на ваносі ущільнюючі кільця, люфт (невеликий) на підшипнику не забрав, немав умов для цього. Зібрав все до купи, завів - стало набагато краще, помилок по ваносу немає, кут був 29-31, на холостих трішки була нерівна робота, але набагато краще (один з рекомендованих спеціалістів місцевого бнв-клубу сказав що мотор взагалі працює добре).
Зняв ще раз клапанну кришку і повторно виставив вали по блокаді (стояли чуть нерівно), ванос не знімав. Мотор почав працювати ще краще, кут зараз 27-29. На холоситих мотор працює практично ідеально.
Але розумію, що кут розпредвала не ідеальний і має бути кращий. Це я міг сам ванос неправильно поставити, чи через люфт на підшипнику?
Маю трохи зауважень до роботи мотора, буду вдячний за підказки та допомогу.
BMW e39 M52B25 (один Vanos), 1997 р.в., пробіг 218000 км (практично весь по Німеччині, тобто поганого бензину не повинна була би бачити).
Авто виключно на бензині, газу ніколи не було, повністю в оригіналі окрім каталізатора (замінник).
Всі фільтри нові, свіже масло, нові свічки, новий датчик коліна, ремні, роліки. Жодних помилок по мотору немає.
На даний момент маємо такі показники по мотору згідно INPA




1 питання - корекції. Так розумію що форсунки переливають і досить не слабо. За рахунок цього збільшений розхід.
Проблема виключно форсунок, чи ще в чомусь може бути ?
2 питання - Vanos. Тут на форумі знаходив інфу, що кут положення валу має бути 25-26, взагалі по інтернетах пишуть 20-23.
Купив авто з неробочим ваносом і помилкою що він клинить, кут був 42-43, мотор дуже нерівно працював на холостих, при троганні потрібно було добре підгазовувати щоби не заглох.
Поміняв на ваносі ущільнюючі кільця, люфт (невеликий) на підшипнику не забрав, немав умов для цього. Зібрав все до купи, завів - стало набагато краще, помилок по ваносу немає, кут був 29-31, на холостих трішки була нерівна робота, але набагато краще (один з рекомендованих спеціалістів місцевого бнв-клубу сказав що мотор взагалі працює добре).
Зняв ще раз клапанну кришку і повторно виставив вали по блокаді (стояли чуть нерівно), ванос не знімав. Мотор почав працювати ще краще, кут зараз 27-29. На холоситих мотор працює практично ідеально.
Але розумію, що кут розпредвала не ідеальний і має бути кращий. Це я міг сам ванос неправильно поставити, чи через люфт на підшипнику?