• В разделах «Гараж» и «Бортовые журналы» для того, чтобы отфильтровать темы по вашему индексу кузова, вы можете просто нажать на него в начале любой соответствующей темы.
    Ребята! Есть огромная просьба - если создаете тему с вопросом в "Гараже", не ленитесь отписаться, как именно решилась проблема, что сделали и т.д.
    Только тогда наш "Гараж" станет реальной базой знаний!!

[ E39 ] E39 M52B25- корекція форсунок, Vanos, інші показники INPA

ar4i

Пользователь
Joined
Nov 18, 2011
Messages
195
Age
39
Страна
Украина
Город
Хмельницкий
Всім привіт.
Маю трохи зауважень до роботи мотора, буду вдячний за підказки та допомогу.

BMW e39 M52B25 (один Vanos), 1997 р.в., пробіг 218000 км (практично весь по Німеччині, тобто поганого бензину не повинна була би бачити).
Авто виключно на бензині, газу ніколи не було, повністю в оригіналі окрім каталізатора (замінник).
Всі фільтри нові, свіже масло, нові свічки, новий датчик коліна, ремні, роліки. Жодних помилок по мотору немає.

На даний момент маємо такі показники по мотору згідно INPA

Screenshot_1.png

Screenshot_2.png
Screenshot_3.png

Screenshot_4.png

1 питання - корекції. Так розумію що форсунки переливають і досить не слабо. За рахунок цього збільшений розхід.
Проблема виключно форсунок, чи ще в чомусь може бути ?

2 питання - Vanos. Тут на форумі знаходив інфу, що кут положення валу має бути 25-26, взагалі по інтернетах пишуть 20-23.

Купив авто з неробочим ваносом і помилкою що він клинить, кут був 42-43, мотор дуже нерівно працював на холостих, при троганні потрібно було добре підгазовувати щоби не заглох.

Поміняв на ваносі ущільнюючі кільця, люфт (невеликий) на підшипнику не забрав, немав умов для цього. Зібрав все до купи, завів - стало набагато краще, помилок по ваносу немає, кут був 29-31, на холостих трішки була нерівна робота, але набагато краще (один з рекомендованих спеціалістів місцевого бнв-клубу сказав що мотор взагалі працює добре).

Зняв ще раз клапанну кришку і повторно виставив вали по блокаді (стояли чуть нерівно), ванос не знімав. Мотор почав працювати ще краще, кут зараз 27-29. На холоситих мотор працює практично ідеально.

Але розумію, що кут розпредвала не ідеальний і має бути кращий. Це я міг сам ванос неправильно поставити, чи через люфт на підшипнику?
 
виставив вали по блокаді (стояли чуть нерівно), ванос не знімав
Ванос нужно было снять.
 
Тему створив і випав на кілька місяців..(( трохи не до машини було

Ванос нужно было снять.
Підкажіть будь ласка, це через погано виставлений ГРМ і ванос можуть бути такі корекції?

Зараз ще проїхався з привідкритим вікном і при розгоні в районі 1500-2500 об/хв чути ніби як легеньке підтроювання..

Таки спочатку напевно потріно з ваносом розібратися.. Який кут розпредвала має бути в ідеалі? 20-23? 25-26?
 
Підкажіть будь ласка, це через погано виставлений ГРМ і ванос можуть бути такі корекції?
Что от чего происходит - это голову можно сломать. Нужно делать все ,просто, по инструкции. И поэтапно. Таким образом и прийдете к неисправности.
 
Базовая точка для распредвала 26 градусов.
"подтраивания" не произойдет из-за ошибки положения в 2 градуса.
А вот адаптация по лямбда регулированию "-26" это катастрофа!
Баланс Равномерности вращения не показатель состояния форсунок,а комплексного тех. состояния каждого цилиндра (цилиндр,поршень,клапана,седла,фазы ГРМ,форсунка,свеча зажигания,катушка зажигания).
 
Базовая точка для распредвала 26 градусов.
супер.. дякую!

А вот адаптация по лямбда регулированию "-26" это катастрофа!
власне на рахунок адаптацій і мав питання, але написав "корекції форсунок"
зараз взагалі -31.. я так розумію що це переливають форсунки, або я не правильно розумію..

підкажіть будь ласка що в даному випадку маю перевірити? форсунки, катушки, свічки, лямбди, підсоси повітря?
що впливає на такі адаптації?

по рівномірності розумію, що проблема десь в перших трьох циліндрах

параметри станом на зараз

Screenshot_1.png

Screenshot_2.png

Screenshot_3.png

Screenshot_4.png
 
по рівномірності розумію, що проблема десь в перших трьох циліндрах
Когда исправите проблемы с качеством топливной смеси,и коррекции по лямбда-зонду станут около (-5...+5) - тогда и будете анализировать баланс "плавности вращения коленвала".
Отрицательные коррекции могут быть следствием следующих проблем:
1.Форсунки(неверная производительность,негерметичность)
2.регулятор давления в топливной рампе
3.Расходомер воздуха
4.Сам лямбда-зонд
 
Отрицательные коррекции могут быть следствием следующих проблем:
1.Форсунки(неверная производительность,негерметичность)
2.регулятор давления в топливной рампе
3.Расходомер воздуха
4.Сам лямбда-зонд
Дякую! Буду розбиратися
 
Back
Top