• В разделах «Гараж» и «Бортовые журналы» для того, чтобы отфильтровать темы по вашему индексу кузова, вы можете просто нажать на него в начале любой соответствующей темы.
    Ребята! Есть огромная просьба - если создаете тему с вопросом в "Гараже", не ленитесь отписаться, как именно решилась проблема, что сделали и т.д.
    Только тогда наш "Гараж" станет реальной базой знаний!!

[ F10/11/12/13 ] F10 520i 2013 заміна пружин підвіски і амортизаторів

WD7

Пользователь
Joined
May 17, 2020
Messages
27
Страна
Украина
Город
Киев
Всім привіт!
міняю задні амортизатори і маю кілька питань до знавців...

* як зрозуміти, що амортизатор вже вийшов з ладу, якщо він сухий? (можливо давно витік і висох) як перевірити передні амортизатори?
* чи потрібно міняти пружини підвіски, якщо вони цілі? чи є момент "просідання" пружин з часом? як часто вони міняються?
* чи можна використовувати "підкладки" під пружини, щоб трішки припідняти машину? (частіше їжджу по поганим дорогам і хочу підняти кліренс) чи вплине це на стійкість машини на трасі? скільки максимум можна підняти, щоб не втратити стабільність?

чекаю на адекватні відповіді та коментарі ;)
дякую
 

bumer_ANG

Moderator
Joined
Mar 30, 2013
Messages
11,789
Город
Счастье
- для перевірки амортизаторів існують стенди спеціальні
- не потрібно, якщо цілі
- просадку пружин можна перевірити шляхом вимірювання відстані від нижньої закрайки обода колеса до арки крила. Номінальні значення є в TIS та программах для регулювання розвалу-сходження
- підкладки під пружини - ні. Для деяких кузовів існували по оригіналу проставки між стійкою та кузовом. Називалося то диво "пакет для поганих доріг" чи щось таке. Товщина (можу помилятися) максимум до 2-х см)
чекаю на адекватні відповіді та коментарі ;)
Даремно. Це інтернет. Тут ніякої відповідальності за зміст тексту. Будь-яка маячня може сприйматися як інформація, а інформація - як жарт.
 
Top