[ Все|другие модели ] F30 или Tesla Model 3

xivat

Пользователь
Joined
Aug 20, 2020
Messages
4
Страна
Украина
Город
Харьков
Слава Україні!

На сегодняшний день разница в цене между этими премиум авто одного класса возрастом около 4-х лет составляет около 8000$ ( 20000 за Ф30 из США и около 28000$ за Теслу оттуда же)
Как вы считаете, оправдана ли эта разница в стоимости если мы говорим об экономии и нет надобности в поездках на дальние расстояния. С одной стороны экономия топлива которого сейчас еще нужно найти, с другой стороны ремонт Теслы понесет за собой большие финансовые затраты, да и в цене она потеряет больше.
Предположим что машины берется на 3 года при пробеге 20000 в год.
 
Топливо скоро привезут или же просто начнут отпускать, когда цены разрешат повысить.. а вот расширение сетей быстрых зарядных станций по стране в ближ будущем как-то «туманно» выглядит..

и плюс фактор быстрой эвакуации и дозаправки в сегодняшних реалиях нужно теперь брать в учёт первоочередно.

Как единственный авто в семье сейчас электробрычка - равна пылесосу. Как вторая или третья - вариант.
 
На пальцах поясню.

Мне на полном баке (70л) можно уехать на 1000км в любую сторону, при этом на протяжении этого расстояния в течении 5 минут можно восполнить запас этого хода на любой! попутной АЗС.
Можно еще в багажнике 10-20л в канистре с собой везти. Что даст запас еще на 200-300км хода.

Куда вы будете втыкать шнурок (и на какой срок) во время бомбежки?

Или Вы не в Украине?
 
Я сейчас в западной Украине. И есть мысль пересесть на теслу ради экономии в процессе эксплуатации
 
Западная Украина это где?
 
Сам с Харькова, но из за событий пришлось переехать в Львов
 
Також думав собі теслу брати, але після даного відео передумав. Ф10 рулить, 6 літрів на сотку. В ф 30 ще менше вийде.
 
Вероятно там, где «нет войны».
Я розумію, але це совковий термін, який розділяє Україну на окремі частини...
Це те ж саме що "Прибалтика"...
 
Також думав собі теслу брати, але після даного відео передумав. Ф10 рулить, 6 літрів на сотку. В ф 30 ще менше вийде.
F10 - і «6»/100км. Ві Львові це анріал. Мав F10 з двигунами 2,5 бенз., 2,0 диз., 3,0 диз, 3,0 диз «бітурбо» і зараз 35і ! Так жодне з цих авто не споживало менше 20/100км в Львові! А 3,0d - 12 на Хdrive .
 
F10 - і «6»/100км. Ві Львові це анріал. Мав F10 з двигунами 2,5 бенз., 2,0 диз., 3,0 диз, 3,0 диз «бітурбо» і зараз 35і ! Так жодне з цих авто не споживало менше 20/100км в Львові! А 3,0d - 12 на Хdrive .
2.0 дизель не менше 20? У Вінниці на ф10 535і 13-16 по місту
 
Опечатка. 12л -мінімум. Зараз 535і - 15л при досить спокійній їзді.
 
3.0д і 12л?

10л басив у себе роки три тому, коли мав звичку дубасити по трасі 200+ регулярно..

Зараз 7.2л в круг (до війни, враховуючи пробки на в‘їзд та виїзд з Києва в годину-пік.)

Про 12л на 3л дизелі чув колись від власника Х5 Е70 М50д, але то було в режимі М-стайл (тобто тапка на всі бабки).

15л бензину мав взимку в змішанному режимі на лохматому Х5 Е53 з ще більш лохматим 3л мотором М54 і самою лохматою акпп 5ст GM…

А сьогодні на N55 і 8-ступкі ZF на Ф10 мати 15л - це якось боляче…
 
Last edited:
Такі реалії Львівських доріг. Дуже специфічне місто в плані їзди. Всі, хто приїжджав погостювати з інших міст, казали, що +2л. до їхнього звичного «розходу»…
 
F10 - і «6»/100км. Ві Львові це анріал. Мав F10 з двигунами 2,5 бенз., 2,0 диз., 3,0 диз, 3,0 диз «бітурбо» і зараз 35і ! Так жодне з цих авто не споживало менше 20/100км в Львові! А 3,0d - 12 на Хdrive .
Ну так, щось я не зауважив що то про Львів. В Іф простіше з витратою. Але все одно, погляд на ситуацію це суттєво не змінює.
 
Такі реалії Львівських доріг. Дуже специфічне місто в плані їзди. Всі, хто приїжджав погостювати з інших міст, казали, що +2л. до їхнього звичного «розходу»…
Средняя скорость какая получается по БК?
 
F10 - і «6»/100км. Ві Львові це анріал. Мав F10 з двигунами 2,5 бенз., 2,0 диз., 3,0 диз, 3,0 диз «бітурбо» і зараз 35і ! Так жодне з цих авто не споживало менше 20/100км в Львові! А 3,0d - 12 на Хdrive .
Чому продали бітурбо дизель?
 
Чому продали бітурбо дизель?
Купа факторів склалося… Дуууже дорого вона мені обійшлася по ціні. Шукав і приганяв сам. Відповідно мала бути максимальна комплектація і невеликий пробіг. А такі авто за кордоном дешевими не бувають. В Німеччині взагалі інший тип утворення ціни, аніж у нас. В нас головне «рік», в Німеччині - «пробіг» з залишковим ресурсом усіх вузлів та агрегатів. Авто 2014р.в. з пробігом 56т.км від німецької програми Premium Selection. Тут склалося у 37$ (2,5 роки тому). Почався бум «євроблях», КОВІД і все це добряче підсадило вартість авто. За рік володіння заледве продав за 32$.
Споживало авто у Львові 12-14л. «Дизелю» потрібна траса і довгі перегони. Тоді з‘являється економія. А соватись таким авто по місту - це знущання над самою автівкою. Траса - 6,5л/100км. (поїздка за кордон).
Та й скучно стало…:)
 
Тут и ланос будет 12 хавать)
Так і є. В швагра був Ланос 1,5 - 10л. при дуууже економній їзді. Зараз Пасат з 4motion - 12л. В малого 328і - 13л.
На Львів ідеально тільки гібрид.
 
Back
Top