F30: N47 vs B47, 100ккм vs 200ккм

dart50

Пользователь
Joined
Oct 2, 2015
Messages
956
Город
Кривой Рог
На що дивитися, рестайл (B47) чи дорестайл (N47)?
Брати з пробігом 100+ккм, чи 200ккм

Мої думки такі: N47 мотор старий, проблеми його відомі, можна взяти одну з останніх ревізій і знати, більш-менш, до чого бути готовим, а це заміна ГРМ на 200ккм і чистка впуску від шламу з ЕГР колись там раніше, з того, що я знаю. В47 - хз, темна конячка якась.

100 ккм - взяти і їздити до 200ккм, але трохи дорожче.
200ккм - відразу міняти ГРМ і взагалі робити великий сервіс мотору (що там треба, форсунки, помпу, турбіну?) і далі їздити ще принаймні 100-150ккм без особливих проблем.


Питання:
- де я не правий?
- яка ціна гарного сервісу N47 на 200ккм? Що замінити, щоб потім не лазити і скільки це коштує?
- може хтось має історію експлуатації N47, B47 і взагалі F30 в діапазоні 100-350ккм, поділіться

сусід має вже 6 років F30 320d, 200ккм, дуже задоволений, практично нічого не ламалося (один з 8-ми парктроніків хіба-що)
 

Vasili

Пользователь
Joined
Dec 25, 2014
Messages
297
Age
38
Страна
Украина
Город
Нововолынск
100 ккм - взяти і їздити до 200ккм, але трохи дорожче.

ІМХО це найкращий варіант. Трохи переплатите, але тисяч 100 воно без проблем ще відходить. На такому пробігу проблем як таких немає. Мотор N47 досить надйний, на 200к поміняєте ланцюг, десь в той же час може турбіна підійти. ТНВД, форсунки - особливих проблем до 300к не буде (Ви ж в Німеччині живете, так?). З заслонками EGR проблем на N47 немає (або принаймні
я про них ще не чув). По ходовці, як показує практика на тих машинах, що приїздять до нас - в Німеччині також до 200к спокійно можна їздити, максимум стойки стабілізаторів поміняєте і, можливо, подушки мотора. Ну і регулярно робити стандартне ТО - масло, фільтри, антифріз, DOT, диски/колодки - і будете їздити й горя не знати)
 

dart50

Пользователь
Joined
Oct 2, 2015
Messages
956
Город
Кривой Рог
ІМХО це найкращий варіант. Трохи переплатите, але тисяч 100 воно без проблем ще відходить. На такому пробігу проблем як таких немає. Мотор N47 досить надйний, на 200к поміняєте ланцюг, десь в той же час може турбіна підійти. ТНВД, форсунки - особливих проблем до 300к не буде (Ви ж в Німеччині живете, так?). З заслонками EGR проблем на N47 немає (або принаймні
я про них ще не чув). По ходовці, як показує практика на тих машинах, що приїздять до нас - в Німеччині також до 200к спокійно можна їздити, максимум стойки стабілізаторів поміняєте і, можливо, подушки мотора. Ну і регулярно робити стандартне ТО - масло, фільтри, антифріз, DOT, диски/колодки - і будете їздити й горя не знати)

дякую за розгорнуту відповідь :drinks:
 

kovbaska

Пользователь
Joined
Jan 5, 2012
Messages
332
Age
37
Страна
Украина
Город
Ивано-Франковск
На моєму н47 ланцюг, махович і щеплення попросились на 170 тисячах. По ціні досить весело, в районі 1євро. Але це на механіці. Ну і тепер кажуть є в запасі 150к їзди без проблем з тими вузлами.
 
Top