dart50
Пользователь
- Реєстрація
- 02.10.2015
- Повідомлення
- 956
- Город
- Кривой Рог
На що дивитися, рестайл (B47) чи дорестайл (N47)?
Брати з пробігом 100+ккм, чи 200ккм
Мої думки такі: N47 мотор старий, проблеми його відомі, можна взяти одну з останніх ревізій і знати, більш-менш, до чого бути готовим, а це заміна ГРМ на 200ккм і чистка впуску від шламу з ЕГР колись там раніше, з того, що я знаю. В47 - хз, темна конячка якась.
100 ккм - взяти і їздити до 200ккм, але трохи дорожче.
200ккм - відразу міняти ГРМ і взагалі робити великий сервіс мотору (що там треба, форсунки, помпу, турбіну?) і далі їздити ще принаймні 100-150ккм без особливих проблем.
Питання:
- де я не правий?
- яка ціна гарного сервісу N47 на 200ккм? Що замінити, щоб потім не лазити і скільки це коштує?
- може хтось має історію експлуатації N47, B47 і взагалі F30 в діапазоні 100-350ккм, поділіться
сусід має вже 6 років F30 320d, 200ккм, дуже задоволений, практично нічого не ламалося (один з 8-ми парктроніків хіба-що)
Брати з пробігом 100+ккм, чи 200ккм
Мої думки такі: N47 мотор старий, проблеми його відомі, можна взяти одну з останніх ревізій і знати, більш-менш, до чого бути готовим, а це заміна ГРМ на 200ккм і чистка впуску від шламу з ЕГР колись там раніше, з того, що я знаю. В47 - хз, темна конячка якась.
100 ккм - взяти і їздити до 200ккм, але трохи дорожче.
200ккм - відразу міняти ГРМ і взагалі робити великий сервіс мотору (що там треба, форсунки, помпу, турбіну?) і далі їздити ще принаймні 100-150ккм без особливих проблем.
Питання:
- де я не правий?
- яка ціна гарного сервісу N47 на 200ккм? Що замінити, щоб потім не лазити і скільки це коштує?
- може хтось має історію експлуатації N47, B47 і взагалі F30 в діапазоні 100-350ккм, поділіться
сусід має вже 6 років F30 320d, 200ккм, дуже задоволений, практично нічого не ламалося (один з 8-ми парктроніків хіба-що)