Svyatoslavaraga
Пользователь
- Joined
- Jun 8, 2012
- Messages
- 344
- Город
- Львов
Доброго дня.
2 роки назад придбав е34 з двигуном м30б34. Відразу кинувся в очі протікаючий радіатор і порошок в системі охолодження. Радіатор замінив на новий замінник (термотек). Іздив так півтора роки, але постійно доливав антифриз, правда невеликими порціями (літр на 1000 км.), тому не придавав цьому великої уваги... Вихлоп чистий, патрубки не здувались.
Декілька місяців тому після їзди на першій передачі зі зносом задньої корми автомобіля радіатор не витримав і його розірвало, правда вже на холостому ході (пластмасову частину радіатора, пролазив кулак). Подумав що радіатор неякісний, купив б/у в хорошому стані, промив систему, залив антифриз, прокачав. Проїхав 500 км, провірив рівень антифризу - такий як був. Ну думаю пройшла проблема. Проїхав ще 500 км - рівень в бачку опустився до мінімуму... Замітив що патрубки в системі досить тверді, правда тиск тримає кілька днів. І сьогодні вечером пічка дує холодним, при прогазовчі стрілка пішла в червону зону - система заповітрилась, спустив повітря - поїхав дальше. Впевнений на 94% що це тріщина, але всеж таки як це перевірити?
Дякую!
2 роки назад придбав е34 з двигуном м30б34. Відразу кинувся в очі протікаючий радіатор і порошок в системі охолодження. Радіатор замінив на новий замінник (термотек). Іздив так півтора роки, але постійно доливав антифриз, правда невеликими порціями (літр на 1000 км.), тому не придавав цьому великої уваги... Вихлоп чистий, патрубки не здувались.
Декілька місяців тому після їзди на першій передачі зі зносом задньої корми автомобіля радіатор не витримав і його розірвало, правда вже на холостому ході (пластмасову частину радіатора, пролазив кулак). Подумав що радіатор неякісний, купив б/у в хорошому стані, промив систему, залив антифриз, прокачав. Проїхав 500 км, провірив рівень антифризу - такий як був. Ну думаю пройшла проблема. Проїхав ще 500 км - рівень в бачку опустився до мінімуму... Замітив що патрубки в системі досить тверді, правда тиск тримає кілька днів. І сьогодні вечером пічка дує холодним, при прогазовчі стрілка пішла в червону зону - система заповітрилась, спустив повітря - поїхав дальше. Впевнений на 94% що це тріщина, але всеж таки як це перевірити?
Дякую!