• В разделах «Гараж» и «Бортовые журналы» для того, чтобы отфильтровать темы по вашему индексу кузова, вы можете просто нажать на него в начале любой соответствующей темы.
    Ребята! Есть огромная просьба - если создаете тему с вопросом в "Гараже", не ленитесь отписаться, как именно решилась проблема, что сделали и т.д.
    Только тогда наш "Гараж" станет реальной базой знаний!!

M50 тупить на холодно.

  • Автор теми Автор теми VaS_Ko
  • Дата створення Дата створення

VaS_Ko

Пользователь
Реєстрація
09.01.2012
Повідомлення
381
Вік
36
Город
Тернополь
Привіт усім!
Вирішив побороти давню проблемку з авто, ніяк не доходили руки)))
Погуглив трохи в неті - толком нічого не знайшов.
Суть проблеми така - цитую (зрозуміло розписано):

"Всем привет! Помогите пожалуйста решить проблему с машинкой, диагностика не помогла, симптомы такие: на холодную, пока стрелка не дойдет ровно до конца синей зоны тупняк страшный, обороты доходят до 1500 не выше, нажимаю сильнее на газ - ощущается провал, немного отпускаю газ - легкий рывок, причем чем сильнее нажимаю, тем сильнее провал, так и колеблется в районе 1200-1500 оборотов если не нажать до упора, тогда обороты захлебываясь проходят зону 1.5к и выше 2.5к начинается разгон более менее... Продолжается пока стрелка температуры не дойдет точно до конца синей зоны. Началось полгода назад, данное явление сначала было не регулярным, а потом все чаще, и теперь каждое утро. Также увеличился расход топлива до 14л. Диагностика ничего не показала."

В мене точно такі самі симптоми. 1 в 1. Допоможіть будь-ласка порадою!
По сканеру ДТОЖ відображає дані адекватно по мірі прогріву. ДТВВ - також.
З чого почати??

Авто - Е34 М50В25 без ваноса, 90 р., Бош, МКПП, червона)))
 
С замера давления топлива.
 
А потом проверить систему впуска на подсосы ....
 
Тиск в рампі міряв, підсос був - усунув. Коли був підсос - на ХХ обороти тримала 1000-1100. Проблема була ще до підсосу. ТА й підсос не варіант - на холодно є, на прогріто нема?
Можливо ДТОЖ провірити на опір?
 
Тиск в рампі міряв, підсос був - усунув. Коли був підсос - на ХХ обороти тримала 1000-1100. Проблема була ще до підсосу. ТА й підсос не варіант - на холодно є, на прогріто нема?
Можливо ДТОЖ провірити на опір?

Дык :
По сканеру ДТОЖ відображає дані адекватно по мірі прогріву. ДТВВ - також.
З чого почати??
????
 
Как это диагностика "ничего не показала" ? Диагностика это и есть процесс поиска неисправностей . Вполне возможно , что ошибок , записанных в ЭБУ управления двигателем и не будет . Но это как бы и не должно смущать диагноста . Есть еще куча проверочных процедур , которые необходимо сделать . Так что "начинать смотреть" нужно с диагностики, но впрочем , на ней все и должно закончиться . Дальше устранение проблем , или там ремонт ,замена - по результатам ее , родимой -диагностики ,
 
мерял на холодную или на горячую? сколько намерял?

Без різниці:
на холостому - 3
при знятій трубці з клапана на рампі - скачок до 3.5
при прогазовці - скачок 3.2-3.4.

Та й яке в даному конкретному випадку має відношення тиск в рампі до температури двигуна. Яка може бути залежність? Якби навпаки, на холодну - пре, на гарячо - починає тупити, то ще можна грішити на насос (перегрівається, підклинює, недокачує під нагрузкою і т.д.).
По вашому коли двигун холодний (поки стрілка темп. в синій зоні) - насос недокачує, а як тільки стрілка краєм вийде з синьої зони - одразу починає качати на повну чи як? Поясніть будь-ласка, якшо я щось не правильно написав, чи то не так зрозумів.
 
Как это диагностика "ничего не показала" ? Диагностика это и есть процесс поиска неисправностей . Вполне возможно , что ошибок , записанных в ЭБУ управления двигателем и не будет . Но это как бы и не должно смущать диагноста . Есть еще куча проверочных процедур , которые необходимо сделать . Так что "начинать смотреть" нужно с диагностики, но впрочем , на ней все и должно закончиться . Дальше устранение проблем , или там ремонт ,замена - по результатам ее , родимой -диагностики ,

Цілком і повністю згіден з вами. Під словом "діагностика" в даному випадку мав на увазі зчитування помилок та даних сканером і тільки.
 
От що знайшов про датчик температури:

- Проверка датчика на мозги заключается в измерение сопротивления при разном нагреве двигателя. При холодном двигателе сопротивление большое, а с увеличением прогрева, оно уменьшается.
при температуре +20° ± 3°С 2,3 — 2,7 кОм
при температуре +80° ± 3°С 0,30 — 0,36 кОм
при температуре -10° ± 3°С 8,20 — 10,05 кОм

Чи може бути таке, що, наприклад, температуру він відображає правильно при неправильних показниках опору?
Наприклад при +20 має бути 2.3-2.7 а є 0.5. Чи то вже з області фантастики? Бо я в тому далекий.
 
От що знайшов про датчик температури:

- Проверка датчика на мозги заключается в измерение сопротивления при разном нагреве двигателя. При холодном двигателе сопротивление большое, а с увеличением прогрева, оно уменьшается.
при температуре +20° ± 3°С 2,3 — 2,7 кОм
при температуре +80° ± 3°С 0,30 — 0,36 кОм
при температуре -10° ± 3°С 8,20 — 10,05 кОм

Чи може бути таке, що, наприклад, температуру він відображає правильно при неправильних показниках опору?
Наприклад при +20 має бути 2.3-2.7 а є 0.5. Чи то вже з області фантастики? Бо я в тому далекий.

Там два датчика = один с синей фишкой который дает значения для DME (блок управления двигателем) второй с коричневой фишко который дает значения для приборки ...

1992-95 E34 M50 : Under the intake manifold near the front of the engine. The forward sensor (blue) is for the DME and the rear sensor (brown) is for the temperature gauge.

Под впускном коллекторе рядом с передней части двигателя.Разьем датчика (синий) для DME и задний датчик (коричневый) для датчика температуры приборной панели.

---------------------
Щас под рукой нужного софта с базами нет .. завтра могу скинуть точные данные замеров сопротивлений ...
 
Там два датчика = один с синей фишкой который дает значения для DME (блок управления двигателем) второй с коричневой фишко который дает значения для приборки ...

1992-95 E34 M50 : Under the intake manifold near the front of the engine. The forward sensor (blue) is for the DME and the rear sensor (brown) is for the temperature gauge.

Под впускном коллекторе рядом с передней части двигателя.Разьем датчика (синий) для DME и задний датчик (коричневый) для датчика температуры приборной панели.

---------------------
Щас под рукой нужного софта с базами нет .. завтра могу скинуть точные данные замеров сопротивлений ...

Дякую за роз"яснення, та я знаю, що там 2 датчика і який за що відповідає.
Я мав на увазі, що коли я сканером дивлюсь показники температури і вони нормальні, то чи може в той самий момент опір бути неправильним на датчику (синьому)? Якось так.

Про які саме значення опору ви маєте на увазі? Хіба не ті самі, що я написав?
 
Останнє редагування:
Дякую за роз"яснення, та я знаю, що там 2 датчика і який за що відповідає.
Я мав на увазі, що коли я сканером дивлюсь показники температури і вони нормальні, то чи може в той самий момент опір бути неправильним на датчику (синьому)? Якось так.

Про які саме значення опору ви маєте на увазі? Хіба не ті самі, що я написав?
Когда вы сканером смотрите показания блока DME = вы видите как DME распознает температуру = если в значениях адекватная температура = то все ок (датчик приборки = показует только на приборной доске = ничего больше !
 
Та я також так думаю, але мало чого буває...
Тількишо ходив дивитися на ті 2 датчики та на роз"єми.
- Датчик на DME будемо рахувати голубого кольору (сіро-зелено-голубого я б сказав), фішка на ньому чорного кольору.
- Датчик на приборку - чорного кольору, фішка також чорного кольору.
Тобто дві одинакові фішки одинакового кольору.
Стояли по довжині проводу: довший на ДМЕ, коротший на приборку.

Тут ок? Чи то фішки також мають бути різних кольорів?
 
Та я також так думаю, але мало чого буває...
Тількишо ходив дивитися на ті 2 датчики та на роз"єми.
- Датчик на DME будемо рахувати голубого кольору (сіро-зелено-голубого я б сказав), фішка на ньому чорного кольору.
- Датчик на приборку - чорного кольору, фішка також чорного кольору.
Тобто дві одинакові фішки одинакового кольору.
Стояли по довжині проводу: довший на ДМЕ, коротший на приборку.

Тут ок? Чи то фішки також мають бути різних кольорів?
Если по "заводу" =да ... Вас должно в этом случае интересовать = показания ДТОЖ = как их видит сканер ?!
 
Проблема ще не вирішена, але згадав за 1 ньюанс:
-сьогодні знімав клему на пару годинок, то після того як завів і проїхався (стрілка вже вийшла з синьої зони) машина їде гірше, тупіше. А на залізничному переїзді зазлушив, то потім з 4-го разу завів. Заводилась і глохла одразу.
І так завжди після зняття клеми. То вже давно мною замічено. 1-2 дні поїжджу - все стає на свої місця.
Думаю не перевелися ще толкові люди які щось можуть сказати в даній ситуації.
 
І так завжди після зняття клеми. То вже давно мною замічено. 1-2 дні поїжджу - все стає на свої місця.
Отключением питания с DME обнуляете набранные адаптации и расчет впрыска происходит как для идеального ДВС без тонкой коррекции. Это лишь подтверждает то что имеются пролемы с качеством смеси а основных причин тому несколько-топливный насос,форсунки и ДТОЖ..........но ДТОЖ должен глабально "врать" по показаниям чтобы были подобные симптомы и такой деффек редок...
Полную производительность и максимальное давление проверяется не "вразрез" топливной магистрали а "вгорло" на подаче.
 
в горло это как?? просто у меня такая же проблема как у автора, поменял насос на новый, свечи, регулятор давления, а она как не хотела ехать так и не едет.
 
в горло это как?? просто у меня такая же проблема как у автора, поменял насос на новый, свечи, регулятор давления, а она как не хотела ехать так и не едет.

В "горло" наверно имелось ввиду на "упор" т.е. поставить манометр сразу на подачу и принудительно включить топливный насос ...

Хотя это же самое можно проверить и при стандартном подключений манометра "вразрез" и хорошенько пережать шланг обратки (я пережимаю плоскогубцами и чуть поворачиваю их чтобы получился эффект наматывания) .. показания нормально работающего насоса при замере на "упор" должно быть 6-8бар .. показания 4-5бар являются симптомом "убитого - скороздохну" насоса, также при пережатий обратки смотрится насколько быстро набирается давление (должно повышаться мгновенно) - если повышается в течений 2-3сек = забитый топливный фильтр...
 
Проблема ще не вирішена, але згадав за 1 ньюанс:
-сьогодні знімав клему на пару годинок, то після того як завів і проїхався (стрілка вже вийшла з синьої зони) машина їде гірше, тупіше. А на залізничному переїзді зазлушив, то потім з 4-го разу завів. Заводилась і глохла одразу.
І так завжди після зняття клеми. То вже давно мною замічено. 1-2 дні поїжджу - все стає на свої місця.
Думаю не перевелися ще толкові люди які щось можуть сказати в даній ситуації.

Ээээээээ ..так у вас ДМРВ проблеммы были, и ошибку по лямбде выкидывало (возможно по лямбде ошибка наведенная из за неправильной работы ДМРВ) = Вы с этим разбирались ? ...

Давайте как вернемся опять к тем "баранам" :)
http://www.bmwclub.ua/threads/70561...0%B5%D0%BD%D0%BE/page2?highlight=%C4%CC%D0%C2

Заводим прогреваем, меряем между контактами 4-6 на фишке ДМРВ, на холостых оборотах должно быть 1.9вольт, а сколько у вас в данный момент ?
 
Останнє редагування:
Отключением питания с DME обнуляете набранные адаптации и расчет впрыска происходит как для идеального ДВС без тонкой коррекции. Это лишь подтверждает то что имеются пролемы с качеством смеси а основных причин тому несколько-топливный насос,форсунки и ДТОЖ..........но ДТОЖ должен глабально "врать" по показаниям чтобы были подобные симптомы и такой деффек редок...
Полную производительность и максимальное давление проверяется не "вразрез" топливной магистрали а "вгорло" на подаче.

Ще раз запитаю, як може насос на холодно недокачувати чи ще там щось, а як тільки стрілка температури краєм виходить з синьої зони - починає качати як має бути? І це кожного разу одинаково, так ніби тумблер якийсь включається і оп - поїхала. При любій погоді/температурі навколишнього середовища - виходить за синю зону на 1 мм і все ок.
ДТОЖ - по сканеру нормально відображає, напевно також відпадає.
Форсунки мив ВІНСОМ на стенді, тиск також тримають. Та й в принципі те саме, що й з насосом.

В "горло" на подачі не провіряв насос ще.

Дякую за варіанти. Чим взагалі можна більш-менш нормально "почитати" е34 М50?
 
Ээээээээ ..так у вас ДМРВ проблеммы были, и ошибку по лямбде выкидывало (возможно по лямбде ошибка наведенная из за неправильной работы ДМРВ) = Вы с этим разбирались ? ...

Давайте как вернемся опять к тем "баранам" :)
http://www.bmwclub.ua/threads/70561...0%B5%D0%BD%D0%BE/page2?highlight=%C4%CC%D0%C2

Заводим прогреваем, меряем между контактами 4-6 на фишке ДМРВ, на холостых оборотах должно быть 1.9вольт, а сколько у вас в данный момент ?

а как померять напряжения на фишке ДМРВ с подключенным ДРМВ не ковыряя и не оголяя провода? я кстати смотрел напряжение через диагностический прибор на СТО
 
Ээээээээ ..так у вас ДМРВ проблеммы были, и ошибку по лямбде выкидывало (возможно по лямбде ошибка наведенная из за неправильной работы ДМРВ) = Вы с этим разбирались ? ...

Давайте как вернемся опять к тем "баранам" :)
http://www.bmwclub.ua/threads/70561...0%B5%D0%BD%D0%BE/page2?highlight=%C4%CC%D0%C2

Заводим прогреваем, меряем между контактами 4-6 на фишке ДМРВ, на холостых оборотах должно быть 1.9вольт, а сколько у вас в данный момент ?

З ДМРВ можливо і були проблеми, можливо вони і залишилися. Помилки по лямбді більше нема після заміни лямбди.
В тій темі питання по ДМРВ було закрито, коли я знайшов серйозний підсос повітря. Усунув його - машину як підмінили, от і "забив" на той ДМРВ, хоча проблема з тим, що "не їде на холодно" була і тоді. Але це вже були дрібниці порівняно з тим, що як був підсос - не їхала і на гарячо.
Хоча тоді я провіряв на 4 і 6 контактах напругу. Дані були такі (викладував в темі про розходомір):

-При включ. запалюванні - 1.4 В
-При заведеному двигуні на ХХ - 2.36 В (на холодно), по мірі прогріву спадає - 2.34-2.33-2.3. 2.27-2.28 на повністю прогрітій на холостому.
 
-При включ. запалюванні - 1.4 В
-При заведеному двигуні на ХХ - 2.36 В (на холодно), по мірі прогріву спадає - 2.34-2.33-2.3. 2.27-2.28 на повністю прогрітій на холостому.

На холостом внорме ..проверьте еще при 3000rpm и резком "газ в пол" .. вот таблица, нужные значения подчеркнул:

di-1X3JYX.jpg
 
а как померять напряжения на фишке ДМРВ с подключенным ДРМВ не ковыряя и не оголяя провода? я кстати смотрел напряжение через диагностический прибор на СТО

Обычно все автодиагносты так делают:

izmerenija3.JPG
 
На холостом внорме ..проверьте еще при 3000rpm и резком "газ в пол" .. вот таблица, нужные значения подчеркнул:

di-1X3JYX.jpg

А то нічого, що в таблиці авто з іншим двигуном та не того року випуску, а значить з іншим розходоміром?
У мене стоїть ДМРВ Bosch 0280213011. M50B25 90 р.
Доречі швидше за все в ньому і діло, з відключеною фішкою поїхала і на холодно сьогодні ранком та ввечері.
Буду тестувати його ще...
 
Останнє редагування:
скажите, а регулятор ХХ может так мозг иметь? просто сегодня проверил насос "вгорло" и с отключеным вакуумным разряжением. С насосом все отлично. Вот и думаю, может это регулятор?
 
А то нічого, що в таблиці авто з іншим двигуном та не того року випуску, а значить з іншим розходоміром?
У мене стоїть ДМРВ Bosch 0280213011. M50B25 90 р.
Доречі швидше за все в ньому і діло, з відключеною фішкою поїхала і на холодно сьогодні ранком та ввечері.
Буду тестувати його ще...
НА m50b25 открываеться тоже самое ... По вашим симптомам = он проситься "промыться",если результат 0нулевой = в мусорку ..

Так вы замеряли напряжение с него на 3000rpm и резкой перегазовке ?
 
НА m50b25 открываеться тоже самое ... По вашим симптомам = он проситься "промыться",если результат 0нулевой = в мусорку ..

Так вы замеряли напряжение с него на 3000rpm и резкой перегазовке ?

Якшо на мому авто ті самі дані тоді ок.
Можливо підкажете як і чим його правильно промити? А то нові по ходу більше не випускаються, а б.у. - напевно нічим не кращі за мій.
Напругу на 3000 об. і перегазовці ще не заміряв, можливо завтра заміряю. Доречі "прожыг нити" також ще не провіряв, можливо та нитка не пропалюється і через то всі проблеми з розходоміром?

Тільки-що заглянув в цю http://www.bmwclub.ua/threads/70561-Як-провірити-ДМРВ-M50B25-Проблему-вирішено/page2 тему. Там ви, crazyalex, викладали оце:
Переглянути вкладення 301958
То якій таблиці вірити? Я вже починаю губитися...))) Нє, все ок. Певно перегрівся вчора))))
 
Останнє редагування:
Назад
Зверху