• В разделах «Гараж» и «Бортовые журналы» для того, чтобы отфильтровать темы по вашему индексу кузова, вы можете просто нажать на него в начале любой соответствующей темы.
    Ребята! Есть огромная просьба - если создаете тему с вопросом в "Гараже", не ленитесь отписаться, как именно решилась проблема, что сделали и т.д.
    Только тогда наш "Гараж" станет реальной базой знаний!!

M50 тупить на холодно.

Сьогодні потестив:
- на 3000rpm - 2.8-2.9 В
- на різкій перегазовці до відсічки проскакує 4.03 В
- якшо просто тримати 6000 об. - 3.6-3.7 В. До 4 не дотягує навіть.

Провірив чи працює "прожыг нити" - працює. Через 4 с після того як заглушив появилось в районі 3.8 В на секунду.

Доречі сьогодні зранку знову пробував з відключеною фішкою розходоміра на холодно прокататися. Рушати тяжко, бо з холостих сильний провал, а далі - тіки передачі встигай переключати - пре як дурна, обороти набирає дуже швидко.

Ну хто шо скаже по даних результатах замірів? Я думаю його діагноз - живий труп)))) Може ще на опір його провірити?
Ще раз попрошу підказки як і чим його правильно промити? Попробую.
 
у меня тоже самое было вылечил заменой расходомера. но у меня на максимальных оборотах и до 3в не дотягивала. с отключенной фишкой так же как и вас перла. ездил так месяца 2-3 :) лучше у кого-то взять заведомо рабочий расходомер на пару дней и точно понять в нем ли причина.
 
Пробував сьогодні промивати - ефекту 0. Нитка зі сторони впускного колектора блискуча, зі сторони фільтра - бурого кольору. Нічого не відмилося((((
 
Пробував сьогодні промивати - ефекту 0. Нитка зі сторони впускного колектора блискуча, зі сторони фільтра - бурого кольору. Нічого не відмилося((((
Мусорка за ним плаче !
 
Мусорка за ним плаче !
Обов"язково його туди відправлю як тільки знайду йому заміну)))
 
нашли причину такого поведения машины? Вчера подкидывал другой расходник, разницу почувствовал совсем чуть-чуть. А вот сегодня с утра на холодную та же фигня что и на моем ((( блин уже мозг закипает
 
а вот без расходника вообще отказалась ехать ((( через 1км пути стала смыкаться, дергаться
 
а вот без расходника вообще отказалась ехать ((( через 1км пути стала смыкаться, дергаться
Похоже на пониженное давление в топливной рейке ...
 
нашли причину такого поведения машины? Вчера подкидывал другой расходник, разницу почувствовал совсем чуть-чуть. А вот сегодня с утра на холодную та же фигня что и на моем ((( блин уже мозг закипает

Думаю, що знайшов. Принаймні провірив його дані (ДМРВ) і порівняв з табличними, декілька разів пробував їхати з відключеною фішкою на холодно.
Так от, як я вже писав вище, заводжу, ледве виїжджаю з гаражу (під горку задом) з відключеною фішкою розходоміра, жму на газ - сильний провал і тоді вистріл з буксом (не асфальт) на 1-й, тоді на другій. Пару разів пробував так їхати - реально без фішки пре, але з низьких затуп сильний.
З фішкою завжди поки стрілка не вийде з синьої зони їжджу помало, передачі перемикаю на 1.5-2 тис.об і плавно натискаю газ. А то якшо газувати то починає нею дьоргати, не їде толком.
 
давление проверял пару дней назад: на ХХ 2.5-2.7, при подгазовке 3-3.2, с отключеной шлангой разряжения 3, если передавить обратку подскакивает до 5
 
Такая же самая беда,на холодную тупит,что делать не знаю((((Понаблюдаю за темой((
 
подниму темку )) сегодня подъезжал к диагносту, проверил ещё раз насос, расходник, оказалось лямда вообще не реагирует ни на обогощение, ни на обеднение (( хотя я её менял месяц назад, правда поставил универсальную, но новую. Вот в чем вопрос: может ли НЕ рабочая лямда давать такие сбои в работе двигателя как у автора?
 
Подниму тему.Проблема так и не решена,или хозяин не отписался.
 
ДМРВ ще не замінив, тому стопудово не можу сказати, що це він. Та по результатах провірок саме в ньому проблема. Тим паче, коли відключаю фішку від нього на холодному двигуні - машина пре. Думаю тут все ясно.
 
Back
Top