• В разделах «Гараж» и «Бортовые журналы» для того, чтобы отфильтровать темы по вашему индексу кузова, вы можете просто нажать на него в начале любой соответствующей темы.
    Ребята! Есть огромная просьба - если создаете тему с вопросом в "Гараже", не ленитесь отписаться, как именно решилась проблема, что сделали и т.д.
    Только тогда наш "Гараж" станет реальной базой знаний!!

[ E46 ] smg сервісне обслуговування

  • Автор теми Автор теми andriy_
  • Дата створення Дата створення
  • Теги Теги
    e46 smg

andriy_

Разборка
Реєстрація
14.09.2012
Повідомлення
296
Город
Львов
От купив машину з цим капіталістичним дивом по імені SMG.

Цікавить хто робив сервісне обслуговування такої коробки - заміна масла в трансмісії, пентосіну в гідравліці, зчеплення...маю підозри на те що останньому приходить зе енд (чути сморід з коробки).
Масла рекомендують брати оригінал, трансмісійне(MTF-LT-2) лише в 5ти літровій тарі ціною в ~118 ойро...гідравліка(CHF 11S) попроще - ~13 ойро.
Нюанси, будь-що варте уваги - поділіться буду вдячним...

"ми почитаємо, віддзвоним вам" почуте в офіційного дилера тут у Львові прозвучало як повний 3.14здєц.

пробіг 125 тисяч.
http://bmw-club.lviv.ua/showpost.php?p=107273&postcount=24

П.С.
Коробка мені таки дуже сподобалась, так що холівар на тему "смг - гавно" давайте не розводити.

Сенкс.
 
Останнє редагування:
"ми почитаємо, віддзвоним вам" почуте в офіційного дилера тут у Львові прозвучало як повний 3.14здєц.
в чому 3.14здець? в тому, що не бовкнули якоїсь фігні? чи ви вважаєте, що е46 з смг така популярна модель на сто офіційного дилера, що всі рідини для ТО мають пам"ятати?

згадується мені, що заміна масла в смг виконується з підключенням до комп"ютера та з активацією насосів. потім потрібно обнулити коррекції та виконати программу обучення.

як на мене, краще дочекатися дзвінка від христини, чим дати можливість укласти коробку всезнаючим майстрам на сто за рогом...
 
Справа не в рідинах а в самому сервісному обслуговуванні коробки. Виходячи з нашої розмови на Христині такого не робили.

>>чим дати можливість укласти коробку всезнаючим майстрам на сто за рогом...
От саме тому я написав тут, перед тим подзвонив на Христину, написав запит до АВТ Баварія та офіційного дилера в Жешуві(Польща, ближче їхати).

>>згадується мені, що заміна масла в смг виконується з підключенням до комп"ютера та з активацією насосів. потім потрібно обнулити коррекції та виконати программу обучення.
Дякую, до того теж дочитався. Заміна зчеплення та трансмісійного масла не проблема (обнулення коробки робиться прямо під час їзди, адаптація через INPA).
Рідина в гідравліці - оце мене і насторожило і змусило думати про офіціалів.
Цікавить чи заміна останнього є потрібною, і як можна провірити чи пентосін ще нормальний.
Тому всілякі нюанси - велкам.
 
своїй машині я замінив абсолютно всі рідини після покупки. мене слабо цікавило хто і що туди лив до мене. зате зараз я впевнений, що все гаразд.
 
я теж при зборці виміняв все що бачив.
До коробки не ліз щоб не напартачити...ще й проблема толковий сервіс знайти...
 
Політ був супер та не довго....
Циліндр потік - так як ремкомплект з звичайної механіки, де заливають DOT-4, виявилося що для пентосіну хімічний склад резини не той, відповідно пентосін роз'їв пильник і сальник....
Паралельно почалися проблеми при рушанні на холодну...таке враження ніби різко кидає зчеплення....

Купив нове зчеплення і цилінд(все оригінал), замінив масло в коробці(оригінал), пентосін злив і теж новий.
Поставив все на місце, прокачка і адаптація ДІСом - машина далі їде ривками при рушанні і скиданні передач:(

Дивно але при адаптації з ІНПи машина їде супер - катався на парковці 10 хв мабуть: рушав з місця вперед і назад. Поїхав з сервісу на роботу трошки швидше і знову та ж сама дурня - ривки при рушанні.

Підкажіть хто стикався
- як правильно прокачати систему(згідно ТІС - програмно, так і робив).

- адаптація з ДІСу не робить нічого толкового ні з мого лептопа ні на сервісі. З ІНПи - так як писав, їде супер, але не довго. При тому коли ІНПа доходить до адаптації значень зчеплення(на заведеному двигуні шукає точку коли зчеплення "бере"), далі просить виключити запалення, що і роблю, після цього не робиться нічого(чекав 10хв) - відповідно коли натиснути кнопу [Break] - з'являється надпис "Procedure aborted" чи якось так....WTF?

- ну і на кінець, хто де обслуговує такі коробки, в нас у Львові з цим глухо :( які варіанти куди поїхати? Заіпався вже гуглити :(
 
Підкажіть хто стикався
- як правильно прокачати систему(згідно ТІС - програмно, так і робив).

Помимо активации гидравлики посредством DIS необходимо прокачать цилиндр сцепления через имеющийся штуцер!
Купив нове зчеплення і цилінд(все оригінал)
Корзину взвели перед установкой?
 
Так - корзина була зажата спеціальною шайбою в упаковці.
Щодо штуцера - єдине що прийшло в голову - включити запалення і пощолкати N - 1 - N - 1.. ричагом декілька разів, попередньо його відкрутивши...не допомогло.

Вчора ввечері обнулив адаптацію інпою знову, і сьогодні проїхав успішних 30 км, зупинився на світлофорі і включив N, після цього ривки при рушанні повернулись...
 
Опис процедури ремонту циліндра зчеплення з власного досвіду.
http://bmw-club.lviv.ua/showpost.php?p=110148&postcount=51

Політ супер.
Для тих хто впреться в подібну проблему, забудьте за такий воркераунд.
Манжет роз'їло після місяця експлуатації. Коробка почала дико вимахуватися.
Ітого нове(все оригінал) зчеплення, цилінд, помпа, гідроакумулятор, демпфер, туєва уча пентосіну, нове масло в коробку, чимало затраченого часу і нервів - ніяк не міг знайти проблему.
Навіть кубив блок управління інший, правда б.в.
Виявилося що частинки манжета який роз'їло попали в клапан зчеплення в гідроблоці.

Вважав що 680 ойро за циліндр це закруто і знайшов в неті як це обійти заміною манжета...
тепер вже попав більше 2000$ і тільки вчора виявили цю проблему...

Не повторіть моєї помилки..:(

[10.06.2013] Це ще не кінець. Читайте далі:)
 
Останнє редагування:
Андрей, извини что на русском... у меня сейчас стоит такая-же коробка, с новым всем что есть... но буду ставить механку... ибо это всеравно не то, гражданские смг хлам как ни крути, только на м-ках они имеют нормальные режимы и эксплуатируются по человечески а на 330-х наших это маркетинговый ход для тех кто не смог купить м3 на смг, буду продавать скоро коробку с новыми всеми гидроузлами, так что если что надо по ней будет - пиши...
 
Макс, вона коли справна мені дуже подобається...мабуть все на любителя.
Достатньо було поміняти циліндр на новий і зробити це відразу. Тепер пів коробки нової...думаю получиться не погано.
 
Сіквел продовжується. Шукаю блок управління коробкою.
П.С. Сьогодні в офіціалів додумався глянути сервісну історію авта з якого був знятий блок. Останній запис - "заміна блока управління коробки СМГ".
Куплений блок - ще рідний(та ж дата виробництва що і авта)...далі зрозуміло.
П.П.С. Це польща...як я і прогнозував)
 
Останнє редагування:
Каюсь:blush:. Потріть цей меседж пліз.
 
Велике дякую Климентію ака horse740, та Максиму ака Maximkabrovary за те що погодились провірити мої два блоки на робочій машині...
:search:
 
Назад
Зверху