X6 хDrive35i New York Rangers

moto11

Пользователь
Joined
Nov 18, 2011
Messages
2,309
Age
39
Город
Киев
New York Rangers насколько знаю хокейный клуб))А по теме,конструктор неплохой в принципе,плохо что так курочат их при транспортировке.
 

Stalingrad

Пользователь
Joined
Oct 20, 2014
Messages
1,924
Город
Киев
Приїхала плюсова клема до АКБ.
и заменить циферблаты в щитке на Европу

Ну і вже веселіше :)


Потрібно зробити ще 1 ключ. Порекомендуйте перевірених людей.
 

Bimerok

Пользователь
Joined
Nov 21, 2011
Messages
111
Age
43
Город
Киев
New York Rangers насколько знаю хокейный клуб))А по теме,конструктор неплохой в принципе,плохо что так курочат их при транспортировке.
Ура !!! Хоч хтось помітив :) :biggrin:
 

Bimerok

Пользователь
Joined
Nov 21, 2011
Messages
111
Age
43
Город
Киев
Приїхало декілька деталей. В Україні можна знайти майже все. І досить швидко.
Для прикладу крило вийшло дешевше аніж у Польщі.
350 уо


Заглушка форсунки 20 уо


Форсунка 50 уо


Ну і пара таких штук вийшло в 200 уо


Ну це майже все що було зломано
 

Bimerok

Пользователь
Joined
Nov 21, 2011
Messages
111
Age
43
Город
Киев
Порекомендуйте як вирішити питання з вело транспортуванням.

Є потреба в тому, щоб перевозити 1-3 байки.

Маючи ось це
S8SLA Подготовка под тягово-сцепное устройство
Що ще необхідно для того, аби був фаркоп і на нього я вже поміщу кріплення ?

п.с.: на дах ліпити щось - явно не варіант
 

aldir

Пользователь
Joined
Sep 24, 2017
Messages
278
Страна
Украина
Город
Киев
Щось із thule можна вибрати.
 

Bimerok

Пользователь
Joined
Nov 21, 2011
Messages
111
Age
43
Город
Киев
Щось із thule можна вибрати.

да то зрозуміло. Мені до автомобіля що потрібно щоб був фаркоп ?
S8SLA - це просто говорить про те, що там є необхідні кріплення під оригінальну деталь та під проводку ?

Варіант 1: докупити інший підсилювач бампера + крюк + розетка. ну і потім кодування
Чи
Варіант 2: просто потрібен крюк + розетка
 

Sniper

Пользователь
Joined
Nov 15, 2011
Messages
1,302
Страна
Украина
Город
Киев
да то зрозуміло. Мені до автомобіля що потрібно щоб був фаркоп ?
S8SLA - це просто говорить про те, що там є необхідні кріплення під оригінальну деталь та під проводку ?

Варіант 1: докупити інший підсилювач бампера + крюк + розетка. ну і потім кодування
Чи
Варіант 2: просто потрібен крюк + розетка

8SL - там еще мощнее вентилятор :)

Вам нужен сам фаркоп, комплект проводки, кнопка, ЭБУ и возможно нижняя накладки заднего бампера. Нужно глянуть по ЕТК как там.
Это если фаркоп электрический.

Если нужно - у меня есть это все :)
Фаркоп б/у, проводка и кнопка новые.
 

RAI

Пользователь
Joined
Nov 9, 2011
Messages
11,759
Город
Киев
Порекомендуйте як вирішити питання з вело транспортуванням.

Т.е. остальные вопросы успешно решены!?))
 

Bimerok

Пользователь
Joined
Nov 21, 2011
Messages
111
Age
43
Город
Киев
Т.е. остальные вопросы успешно решены!?))
так. Потрібно просто зачекати.

А от як я повезу велопарк за собою - ще не знаю
 

M5Proud

Moderator
Joined
Nov 9, 2011
Messages
7,008
Age
43
Страна
Украина
Город
Киев
а разве подготовка под ТСУ не подразумевает наличие проводки?
 

Bimerok

Пользователь
Joined
Nov 21, 2011
Messages
111
Age
43
Город
Киев
мені дуже сподобались чорні ноздрі з 740Li

Приїхали глянцеві ноздрі із здвоєними полосками. Я не в курсі, вони імітують ноздрі з якоїсь версії М5 чи пакеиу перфоманс, але особисто мені до душі.
Значно краще ніж звичайні.





 

Bimerok

Пользователь
Joined
Nov 21, 2011
Messages
111
Age
43
Город
Киев
Закінчив ремонт.
Потім зробили кодування: фари, безпека, карти, мова, частоти, АКБ, ну і інші дрібнички по дзеркалам, закриттю з ключа і т.д.
Встинг проїхати декілька тисяч км.

Отримав сертифікат, поставив на облік.

Деякі враження:
1. Після е92 автомобіль має ряд нових функцій. Комфортний доступ, автоматична дотяжка дверей, камери, зручно та цікаво. Клімат працює значно комфортніше. Взимку буде комфортніше дітям позаду (підігрів всіх сидінь+ окремі налаштування клімату) + водію за кермо буде братися приємніше.
2. N55B30 та 8 ст. ZF значно краще e92 з N55B25+ 6ст. ZF. Навіть враховуючи, що Х значно важчий, вищий, більші важкі колеса, та повний привід - їде х6 краще. Особлива велика різниця в тому, що турбомотор тягне з 1700 обертів. На трасі при 100 км/г на тахометрі 1500 обертів. Витрата пального по трасі вийшла рівно 10,0 при 120 км/год. Це з включеним кліматом. Середня по місту 15.
3. Жостковато. Я загалом дуже люблю щоб автомобіль був зі спортивним характером, але 20" колеса + 275/40/20 + 315/35/20 ранфлет гума = не найкраща зв"язка. Ні, но новій дорозі на Львів та Полтаву - все круто. Але коли їхав на Чернігів - то вже думав по зміну гуми на звичайну.
4. Комфортний огляд. Класні великі дзеркала. Вночі їхати стало значно зручніше - фари + висока посадка.
5. Сам тип кузову - це те що мені було потрібно.

Є 1 проблема. Автомобіль оснащений S456A Сиденье повыш.комфортн. с памятью полож. - але у мене почала боліти спина. В нижній частині. Кожного разу після того як їду хоча б 1 годину безперервно, - з"являється ниючий біль. І це на зараз проблема №1, так як у мене ніколи не боліла спина ні в е36/39/46/92. НІколи ні при яких обставинах навіть після 18 годин безперервно.
Я вже пробував по різному. Поки що не знаю що робити.

І ще, 1 питання. Хто нормально відрегулює праву фару ? Вона світить вище за ліву і сліпить.

 
Last edited:

Bimerok

Пользователь
Joined
Nov 21, 2011
Messages
111
Age
43
Город
Киев
а, да, рамки клуба - обов"язкова річ!



Пробіг вже 70 ткм
 

Andrian83

Пользователь
Joined
Aug 8, 2013
Messages
1,136
Город
Киев
Настройка под себя комфортных сидений это отдельная история. Я вот только на 3й год смог настроить чтобы спина не болела на трассе )))
Для себя вывел несколько правил:

1) спина и плечи должны максимально полностью облакачиваться на спинку, для этого регулировать верхнюю часть.
2) само основание сидения должно тоже быть как-бы наклонено назад, так чтобы поддерживать ноги.
3) подколенная опора должна быть выдвинута под колено.
 

sywer

Пользователь
Joined
Nov 9, 2011
Messages
8,680
Город
Коростышев
Настройка под себя комфортных сидений это отдельная история. Я вот только на 3й год смог настроить чтобы спина не болела на трассе )))
Для себя вывел несколько правил:

1) спина и плечи должны максимально полностью облакачиваться на спинку, для этого регулировать верхнюю часть.
2) само основание сидения должно тоже быть как-бы наклонено назад, так чтобы поддерживать ноги.
3) подколенная опора должна быть выдвинута под колено.

Так все у меня и есть :) плюс еще нужно отодвинуться от педалей, что бы ноги в коленях не были согнуты..
 

POKOTILO_S

Пользователь
Joined
Sep 3, 2018
Messages
122
Age
34
Город
Житомир
После этого Салона в других авто вообще ехать невозможно(как по мне))
 

M5Proud

Moderator
Joined
Nov 9, 2011
Messages
7,008
Age
43
Страна
Украина
Город
Киев
фар отрегулируйте сами - там ничего сложного. Посмотрите на нее сверху - там два белых пластмассовых регулировочных болта под шестигранник и под крестовую отвертку. А ваще на любом СТО где есть прибор для регулировки.
А по поводу спины - поиграйтесь докачкой поясничной опоры (круглая кнопка-крестик).
Круче комфортных сидений нет ничего!))))
 

Bimerok

Пользователь
Joined
Nov 21, 2011
Messages
111
Age
43
Город
Киев
фар отрегулируйте сами - там ничего сложного. Посмотрите на нее сверху - там два белых пластмассовых регулировочных болта под шестигранник и под крестовую отвертку. А ваще на любом СТО где есть прибор для регулировки.
А по поводу спины - поиграйтесь докачкой поясничной опоры (круглая кнопка-крестик).
Круче комфортных сидений нет ничего!))))

Олексій дякую.
З фарами вирішив. Відрегулювали. Чекаю поїздки вночі - хочу спробувати як відпрацює Adaptive LED. Я звичайно дивився демо як воно має бути - от і перевірю.

Доречі, на е92 в мене стояли adaptive xenon фари. Автоматично включався дальній, фари слідкували за поворотом керма. Все було ок. Але - суб"єктивно світили слабо. Я навіть перевірив самі лінзи + відбивач. Навіть блоки/лампи міняв. Можливо таке враження складалося тому, що автомобіль низький і мене майже всі сліпили.

Крісло водія ще регулював 100500 разів - стало краще. Незабаром на Ужгород - там побачимо результат.

Вчора підключив телефон. Зручно. Досить пристойно мене чують через автомобільний hands-free. Немає сторонніх шумів.
Приємно здивувало звучання аудіосистеми. Хтось в курсі - flac формат він з флешки зможе відтворити ?

Ну і чорний потолок. Я в захваті від нього.

І ще. Ранфлет + 20" = жесть. Гуму буду міняти якнайшвидше.

Instagram - https://www.instagram.com/splevel.e71/

 

Bimerok

Пользователь
Joined
Nov 21, 2011
Messages
111
Age
43
Город
Киев
По каталогу на Е71 мінімальний розмір дисків - 19".
Але я то знаю, що на Е70/F15 є варіанти з 18".

Спробував з F15 446 стиль. 18" 8.5J + гума 255/55/18. Все підійшло прекрасно. Єдине що, комплект перехідний потрібен, так як у X5 ЦО 74.1 а у X6 ЦО 72,6.

BMW X6 e71 style 446 255/55/18

 

Bimerok

Пользователь
Joined
Nov 21, 2011
Messages
111
Age
43
Город
Киев
Пост вище з 18" колесами - просто експеримент. Звісно що те жахіття я б не залишив.


Перебрав можливі варіанти 19". придивлявся до того, на чому їздять інші Х6.

211 стиль


212 стиль


дуже популярний у нас 232 стиль. Половина іксів на таких колесах в Київі


265 стиль


І в результаті вибрав 258 стиль




Такий собі компроміс, між зовнішнім виглядом та комфортом.

Сказати що стало краще в плані комфорту - нічого не сказати. Інше авто.
 

Bimerok

Пользователь
Joined
Nov 21, 2011
Messages
111
Age
43
Город
Киев
Ароматизатор.

Придбав оригінальний ароматизатор BMW і 3 запахи. І викинув.
Повне розчарування. Відчуття, що тебе нажухали.

Перебрав пару варіантів, - і знайшов те, що шукав.
За всі роки, що були різні ароматизатори, це, мабуть, найкраще зі всього.

 

aldir

Пользователь
Joined
Sep 24, 2017
Messages
278
Страна
Украина
Город
Киев
А як він юзається? Як звичайний спрей?
 
Last edited:

Bimerok

Пользователь
Joined
Nov 21, 2011
Messages
111
Age
43
Город
Киев
Дружина хотіла білий, я хотів чорний.

Купив і білий і чорний :)
 
  • Like
Reactions: WD7
Top