X6 хDrive35i New York Rangers

  • Автор теми Автор теми Bimerok
  • Дата створення Дата створення
New York Rangers насколько знаю хокейный клуб))А по теме,конструктор неплохой в принципе,плохо что так курочат их при транспортировке.
 
Приїхало декілька деталей. В Україні можна знайти майже все. І досить швидко.
Для прикладу крило вийшло дешевше аніж у Польщі.
350 уо


Заглушка форсунки 20 уо


Форсунка 50 уо


Ну і пара таких штук вийшло в 200 уо


Ну це майже все що було зломано
 
Порекомендуйте як вирішити питання з вело транспортуванням.

Є потреба в тому, щоб перевозити 1-3 байки.

Маючи ось це
S8SLA Подготовка под тягово-сцепное устройство
Що ще необхідно для того, аби був фаркоп і на нього я вже поміщу кріплення ?

п.с.: на дах ліпити щось - явно не варіант
 
Щось із thule можна вибрати.
 
Щось із thule можна вибрати.

да то зрозуміло. Мені до автомобіля що потрібно щоб був фаркоп ?
S8SLA - це просто говорить про те, що там є необхідні кріплення під оригінальну деталь та під проводку ?

Варіант 1: докупити інший підсилювач бампера + крюк + розетка. ну і потім кодування
Чи
Варіант 2: просто потрібен крюк + розетка
 
да то зрозуміло. Мені до автомобіля що потрібно щоб був фаркоп ?
S8SLA - це просто говорить про те, що там є необхідні кріплення під оригінальну деталь та під проводку ?

Варіант 1: докупити інший підсилювач бампера + крюк + розетка. ну і потім кодування
Чи
Варіант 2: просто потрібен крюк + розетка

8SL - там еще мощнее вентилятор :)

Вам нужен сам фаркоп, комплект проводки, кнопка, ЭБУ и возможно нижняя накладки заднего бампера. Нужно глянуть по ЕТК как там.
Это если фаркоп электрический.

Если нужно - у меня есть это все :)
Фаркоп б/у, проводка и кнопка новые.
 
а разве подготовка под ТСУ не подразумевает наличие проводки?
 
мені дуже сподобались чорні ноздрі з 740Li

Приїхали глянцеві ноздрі із здвоєними полосками. Я не в курсі, вони імітують ноздрі з якоїсь версії М5 чи пакеиу перфоманс, але особисто мені до душі.
Значно краще ніж звичайні.





 
Закінчив ремонт.
Потім зробили кодування: фари, безпека, карти, мова, частоти, АКБ, ну і інші дрібнички по дзеркалам, закриттю з ключа і т.д.
Встинг проїхати декілька тисяч км.

Отримав сертифікат, поставив на облік.

Деякі враження:
1. Після е92 автомобіль має ряд нових функцій. Комфортний доступ, автоматична дотяжка дверей, камери, зручно та цікаво. Клімат працює значно комфортніше. Взимку буде комфортніше дітям позаду (підігрів всіх сидінь+ окремі налаштування клімату) + водію за кермо буде братися приємніше.
2. N55B30 та 8 ст. ZF значно краще e92 з N55B25+ 6ст. ZF. Навіть враховуючи, що Х значно важчий, вищий, більші важкі колеса, та повний привід - їде х6 краще. Особлива велика різниця в тому, що турбомотор тягне з 1700 обертів. На трасі при 100 км/г на тахометрі 1500 обертів. Витрата пального по трасі вийшла рівно 10,0 при 120 км/год. Це з включеним кліматом. Середня по місту 15.
3. Жостковато. Я загалом дуже люблю щоб автомобіль був зі спортивним характером, але 20" колеса + 275/40/20 + 315/35/20 ранфлет гума = не найкраща зв"язка. Ні, но новій дорозі на Львів та Полтаву - все круто. Але коли їхав на Чернігів - то вже думав по зміну гуми на звичайну.
4. Комфортний огляд. Класні великі дзеркала. Вночі їхати стало значно зручніше - фари + висока посадка.
5. Сам тип кузову - це те що мені було потрібно.

Є 1 проблема. Автомобіль оснащений S456A Сиденье повыш.комфортн. с памятью полож. - але у мене почала боліти спина. В нижній частині. Кожного разу після того як їду хоча б 1 годину безперервно, - з"являється ниючий біль. І це на зараз проблема №1, так як у мене ніколи не боліла спина ні в е36/39/46/92. НІколи ні при яких обставинах навіть після 18 годин безперервно.
Я вже пробував по різному. Поки що не знаю що робити.

І ще, 1 питання. Хто нормально відрегулює праву фару ? Вона світить вище за ліву і сліпить.

 
Останнє редагування:
а, да, рамки клуба - обов"язкова річ!



Пробіг вже 70 ткм
 
Настройка под себя комфортных сидений это отдельная история. Я вот только на 3й год смог настроить чтобы спина не болела на трассе )))
Для себя вывел несколько правил:

1) спина и плечи должны максимально полностью облакачиваться на спинку, для этого регулировать верхнюю часть.
2) само основание сидения должно тоже быть как-бы наклонено назад, так чтобы поддерживать ноги.
3) подколенная опора должна быть выдвинута под колено.
 
Настройка под себя комфортных сидений это отдельная история. Я вот только на 3й год смог настроить чтобы спина не болела на трассе )))
Для себя вывел несколько правил:

1) спина и плечи должны максимально полностью облакачиваться на спинку, для этого регулировать верхнюю часть.
2) само основание сидения должно тоже быть как-бы наклонено назад, так чтобы поддерживать ноги.
3) подколенная опора должна быть выдвинута под колено.

Так все у меня и есть :) плюс еще нужно отодвинуться от педалей, что бы ноги в коленях не были согнуты..
 
После этого Салона в других авто вообще ехать невозможно(как по мне))
 
фар отрегулируйте сами - там ничего сложного. Посмотрите на нее сверху - там два белых пластмассовых регулировочных болта под шестигранник и под крестовую отвертку. А ваще на любом СТО где есть прибор для регулировки.
А по поводу спины - поиграйтесь докачкой поясничной опоры (круглая кнопка-крестик).
Круче комфортных сидений нет ничего!))))
 
фар отрегулируйте сами - там ничего сложного. Посмотрите на нее сверху - там два белых пластмассовых регулировочных болта под шестигранник и под крестовую отвертку. А ваще на любом СТО где есть прибор для регулировки.
А по поводу спины - поиграйтесь докачкой поясничной опоры (круглая кнопка-крестик).
Круче комфортных сидений нет ничего!))))

Олексій дякую.
З фарами вирішив. Відрегулювали. Чекаю поїздки вночі - хочу спробувати як відпрацює Adaptive LED. Я звичайно дивився демо як воно має бути - от і перевірю.

Доречі, на е92 в мене стояли adaptive xenon фари. Автоматично включався дальній, фари слідкували за поворотом керма. Все було ок. Але - суб"єктивно світили слабо. Я навіть перевірив самі лінзи + відбивач. Навіть блоки/лампи міняв. Можливо таке враження складалося тому, що автомобіль низький і мене майже всі сліпили.

Крісло водія ще регулював 100500 разів - стало краще. Незабаром на Ужгород - там побачимо результат.

Вчора підключив телефон. Зручно. Досить пристойно мене чують через автомобільний hands-free. Немає сторонніх шумів.
Приємно здивувало звучання аудіосистеми. Хтось в курсі - flac формат він з флешки зможе відтворити ?

Ну і чорний потолок. Я в захваті від нього.

І ще. Ранфлет + 20" = жесть. Гуму буду міняти якнайшвидше.

Instagram - https://www.instagram.com/splevel.e71/

 
Тезка?))
 
По каталогу на Е71 мінімальний розмір дисків - 19".
Але я то знаю, що на Е70/F15 є варіанти з 18".

Спробував з F15 446 стиль. 18" 8.5J + гума 255/55/18. Все підійшло прекрасно. Єдине що, комплект перехідний потрібен, так як у X5 ЦО 74.1 а у X6 ЦО 72,6.

BMW X6 e71 style 446 255/55/18

 
Пост вище з 18" колесами - просто експеримент. Звісно що те жахіття я б не залишив.


Перебрав можливі варіанти 19". придивлявся до того, на чому їздять інші Х6.

211 стиль


212 стиль


дуже популярний у нас 232 стиль. Половина іксів на таких колесах в Київі


265 стиль


І в результаті вибрав 258 стиль




Такий собі компроміс, між зовнішнім виглядом та комфортом.

Сказати що стало краще в плані комфорту - нічого не сказати. Інше авто.
 
Ароматизатор.

Придбав оригінальний ароматизатор BMW і 3 запахи. І викинув.
Повне розчарування. Відчуття, що тебе нажухали.

Перебрав пару варіантів, - і знайшов те, що шукав.
За всі роки, що були різні ароматизатори, це, мабуть, найкраще зі всього.

 
А як він юзається? Як звичайний спрей?
 
Останнє редагування:
Дружина хотіла білий, я хотів чорний.

Купив і білий і чорний :)
 
  • Like
Реакції: WD7
Назад
Зверху