DIFFERENTIAL
Тут може бути ваша реклама.
- Реєстрація
- 09.11.2011
- Повідомлення
- 5,865
- Страна
- Украина
Хаюшки!
Спідкала і мене лиха, не працює нормально замок запалювання а в п'ятницю ввечері треба їхати в сусідню область.
Суть в чому. Все було нормально, приїхав, заглушив, витягнув ключа, все як завжди. Через 3 години сідаю, намагаюсь завести, а замок, падло, не бажає повертатись далі ніж позиція розблокування замка керма і трошки далі, але до наступного положення не доходить, вперто чимось впирається. В процесі маніпулювання з замком ключ іноді підклинював, тобто або дуже важко витягався, або взагалі не хотів обертатись, тільки через надмірну силу.
З горем навпіл через 15 хв гвалтування замка він все ж таки піддався і дозволив докрутити себе до положення стартера, але всеодно підклинював. Доїхав до гаража, поставив машину. Ключ доходив вже після цього до стартера, але з зусиллями. Трішки покопав гугл, дехто радить повністю замінити замок, дехто пише що всьому виною є замок керма, начебто щось там відламалось і заважає нормально працювати замку запалювання. Ще туди не ліз.
Може в когось була подібна ситуація, або хтось чудово знає будову замка запалювання та колонки взагалі в Е34, порадьте що так як.
Також не відмовлюсь від опису який провід до якого з'єднувати у екстреному випадку, якщо не вдасться вирішити проблему до вихідних і доведеться заводити машину методом скруток. АЛЕ ТІЛЬКИ В ПРИВАТНІ ПОВІДОМЛЕННЯ! Не пишіть сюди відкрито.
То ж, друзі, розраховую на вашу допомогу, бо надто багато процесів зав'язано на цих вихідних, які відмінити я просто не маю права. Пишіть, коментуйте, давайте поради.
І скільки може коштувати замок запалювання на Е34?
Спідкала і мене лиха, не працює нормально замок запалювання а в п'ятницю ввечері треба їхати в сусідню область.
Суть в чому. Все було нормально, приїхав, заглушив, витягнув ключа, все як завжди. Через 3 години сідаю, намагаюсь завести, а замок, падло, не бажає повертатись далі ніж позиція розблокування замка керма і трошки далі, але до наступного положення не доходить, вперто чимось впирається. В процесі маніпулювання з замком ключ іноді підклинював, тобто або дуже важко витягався, або взагалі не хотів обертатись, тільки через надмірну силу.
З горем навпіл через 15 хв гвалтування замка він все ж таки піддався і дозволив докрутити себе до положення стартера, але всеодно підклинював. Доїхав до гаража, поставив машину. Ключ доходив вже після цього до стартера, але з зусиллями. Трішки покопав гугл, дехто радить повністю замінити замок, дехто пише що всьому виною є замок керма, начебто щось там відламалось і заважає нормально працювати замку запалювання. Ще туди не ліз.
Може в когось була подібна ситуація, або хтось чудово знає будову замка запалювання та колонки взагалі в Е34, порадьте що так як.
Також не відмовлюсь від опису який провід до якого з'єднувати у екстреному випадку, якщо не вдасться вирішити проблему до вихідних і доведеться заводити машину методом скруток. АЛЕ ТІЛЬКИ В ПРИВАТНІ ПОВІДОМЛЕННЯ! Не пишіть сюди відкрито.
То ж, друзі, розраховую на вашу допомогу, бо надто багато процесів зав'язано на цих вихідних, які відмінити я просто не маю права. Пишіть, коментуйте, давайте поради.
І скільки може коштувати замок запалювання на Е34?