• В разделах «Гараж» и «Бортовые журналы» для того, чтобы отфильтровать темы по вашему индексу кузова, вы можете просто нажать на него в начале любой соответствующей темы.
    Ребята! Есть огромная просьба - если создаете тему с вопросом в "Гараже", не ленитесь отписаться, как именно решилась проблема, что сделали и т.д.
    Только тогда наш "Гараж" станет реальной базой знаний!!

Терміново! Замок запалювання

DIFFERENTIAL

Тут може бути ваша реклама.
Joined
Nov 9, 2011
Messages
5,852
Страна
Украина
Хаюшки!



Спідкала і мене лиха, не працює нормально замок запалювання а в п'ятницю ввечері треба їхати в сусідню область.

Суть в чому. Все було нормально, приїхав, заглушив, витягнув ключа, все як завжди. Через 3 години сідаю, намагаюсь завести, а замок, падло, не бажає повертатись далі ніж позиція розблокування замка керма і трошки далі, але до наступного положення не доходить, вперто чимось впирається. В процесі маніпулювання з замком ключ іноді підклинював, тобто або дуже важко витягався, або взагалі не хотів обертатись, тільки через надмірну силу.

З горем навпіл через 15 хв гвалтування замка він все ж таки піддався і дозволив докрутити себе до положення стартера, але всеодно підклинював. Доїхав до гаража, поставив машину. Ключ доходив вже після цього до стартера, але з зусиллями. Трішки покопав гугл, дехто радить повністю замінити замок, дехто пише що всьому виною є замок керма, начебто щось там відламалось і заважає нормально працювати замку запалювання. Ще туди не ліз.

Може в когось була подібна ситуація, або хтось чудово знає будову замка запалювання та колонки взагалі в Е34, порадьте що так як.

Також не відмовлюсь від опису який провід до якого з'єднувати у екстреному випадку, якщо не вдасться вирішити проблему до вихідних і доведеться заводити машину методом скруток. АЛЕ ТІЛЬКИ В ПРИВАТНІ ПОВІДОМЛЕННЯ! Не пишіть сюди відкрито.

То ж, друзі, розраховую на вашу допомогу, бо надто багато процесів зав'язано на цих вихідних, які відмінити я просто не маю права. Пишіть, коментуйте, давайте поради.
І скільки може коштувати замок запалювання на Е34?
 
це в самій лічинці? Просто в мене ключ саме блокується, а не обертається вільно. При тому його іноді важко вийняти з замка. Зараз більше схиляюся що кирдець лічинці.

Замок дорестайл без всяких чипів. Скільки лічинка може коштувати?
 
телефон загубив?

Також не відмовлюсь від опису який провід до якого з'єднувати у екстреному випадку, якщо не вдасться вирішити проблему до вихідних і доведеться заводити машину методом скруток. АЛЕ ТІЛЬКИ В ПРИВАТНІ ПОВІДОМЛЕННЯ! Не пишіть сюди відкрито.
:shok: В чому секретність такої інформації?
 
Такс.... Поспілкувався з розумними людьми дійшов висновку, що навернулась або лічинка, або та тяжка, яку показав Букат. Ну розтин покаже що і як!)
 
Если нужно ехать,то проверните ключ в положение зажигания,чтобы отключить блокировку руля,снимите пластик с рулевой.Увилите контактную группу,отщелкните ее и можете заводить сколько угодно.Была похожая ситуация,только ключь не захотел проворачиватся вообще.Пришлось выломать личинку,снять блокировку,а дальше как написал выше)).
 
Была похожая ситуация. Оказалось что я регулировкой руля (которая только по вылету) что-то пережал в замке.
Отвернул язычок который разблокирывает регулировку руля и подобрал положение в котором замок не заклинивало.
 
Отже спільними зусиллями братів БМВістів подолали болячку.

Біда була в лічинці, це стало ясно після повного розбору колонки)) Контактна група працює, штанга між контактною групою і лічинкою ціла(перевірив без демонтажу), а от лічинка якось "підглючувала". А все це можна було зробити набагаааааато простіше, але ми ж не шукаємо легких шляхів!:mamba::focus: тому довелось і кермо знімати і весь пластик з перемикачами, от тільки колонку не встиг зняти. А можна було просто витягнути ліинку без зайвих маніпуляцій і розбору, просто поставити ключ в перше положення, або поставити ребро ключа чітко перпендикулярно валу, взяти шестигранник 1.5, встромити у малесеньку дірочку біля ключа, на лічинці, звільнити штифт, і просто витягнути лічинку на себе. Я дві години гвалтував цю кляту лічинку поки не знайшов правильне положення аби витягти лічинку. Навіть "шаманів" викликав))))

А почалось все з дзвінка Роми Маляра, котрий працює на кировоградській(Старий, я не знаю твого ніка на форумі, тому нехай буде невелика рекламка)) Котрий набрав мене сам і сказав, що він саме міняє колонку з дорест на післярест і тому в нього є колонка з усім барахлом яке мені потрібне, і він готовий по-братерськи поділитись зі мною цими запами. Не кажучи вже про корисні поради та допомогу в моїх знущаннях над машиною при спробі демонтажу лічинки. Дякую, Старий!


Ось десь так. Дякую також всім хто давай поради в приват!
 
Тепер інше питання - чи можна перебрати серцевину під інший ключ? хочу щоб один ключ на машину був, а не два(

І скільки таке задоволення коштує?
 
Тепер інше питання - чи можна перебрати серцевину під інший ключ?
Можна.
Рецепт наступний:
Взяти личинки-сердцевинки 2 шт.
Одну розрізати так, щоб зберегти кільце зовнішнє. Іншу - щоб зберегти все, що під кільцем. Далі традиційні маніпуляції з підбором "секрету" для ключа і зборка.
Кажуть, що майстри-ключники за гроші можуть перебрати одну без "звірств", але мені таких знайти не пощастило. Тому робив так, як описано вище.
 
ну, тоді як не знайду - я знаю до кого звернутись аби зліпити одну з двох))
 
ну, тоді як не знайду - я знаю до кого звернутись аби зліпити одну з двох))

Є такий чудо-майстер по е34 Євген Кнайт. Він?
 
Є такий чудо-майстер по е34 Євген Кнайт. Він?



Ні, не він.)) А де цього Євгена знайти можна?
 
Back
Top