• В разделах «Гараж» и «Бортовые журналы» для того, чтобы отфильтровать темы по вашему индексу кузова, вы можете просто нажать на него в начале любой соответствующей темы.
    Ребята! Есть огромная просьба - если создаете тему с вопросом в "Гараже", не ленитесь отписаться, как именно решилась проблема, что сделали и т.д.
    Только тогда наш "Гараж" станет реальной базой знаний!!

[ E46 ] Помилка Airbag-a (мат присутності)

vujko

Пользователь
Joined
Nov 10, 2011
Messages
345
Age
51
Страна
Украина
Город
Луцк
Привіт,
а хто в Луцьку може скинути помилку Airbag-a?
Потрібно тільки видалити помилку без діагностики і т.д.
Пишить сюди чи телефонуйте (тел в профайлі)
 
Витер за 50 грн. на К-Карого , сервіс "Пежо", спуститись вниз - там електрики тусуються.
тел. 050 3783208 Володя - може комусь пригодиться.
 
Вирішив написати пару слів про мій випадок з помилкою "AirBag".
Ліричний відступ. Коли купляв машину ця помилка вже була. Після того продавець (як і обіцяв) завіз до електрика, який
погасив її, правда провозився хвилин 10-15 і взяв, як розумію тепер, немалу суму у 200 грн. Це було в Луцьку.
Через якийсь час помилка вискочила знову. Діагностика, вже на Баварії, показала чи то обрив в проводах, чи то в маті,
100% не було зрозуміло. Поїздивши трохи, я вирішив зїздити до іншої людини з цього приводу, послухати, так би мовити,
іншу думку. Ще раз дякую Павлу aka pashka_523iA, який не тільки зтер помилку,
(причому безкоштовно), а й підтвердив діагоз - зявиться знову - значить десь є "не контакт", тоді треба детально перевіряти.
Помилка знову звилась після того, як при працюючому двигуні, я відсував пас. крісло. Значить десь таки неконтакт вирішив я і забив на деякий час
на неї.

І ось, вирішив я зняти крісло і по можливості самому подивитись, перевірити провода в принципі без великої надії що щось вийде.
Нижче декілька фоток процесу і отриманих результатів - можливо комусь буде корисним:

1.jpg
Крісло. вид знизу :) в принципі нічого цікавого

2.jpg
Проводів, що зняв було небагато:
"ЭБУ системы определения занятости сидения" кат № 65 77 8 367 242 та провід, який зєднував "ЭБУ" та головний розєм (жовтого кольору)

Провід прозвонив - нічого підозрілого не замітив, ЕБУ прозвонювати не було сенсу, так як, з однієї сторони у нього два контакти (підкл. до мата сидіння)
з іншого - три. Але покрутивши його в руках вирішив спробувати його відкрити/розібрати, і в результаті побачив таку картину:


3a.jpg 3.jpg
Видно, що синій провід не просто відірваний, там було реально відкушено десь біля 2см.
Пришлось припаювати кусок і зєднувати обрив. Не очікувавши на таке, зародилась надія, що причина найдена.

Потім я згадав про мат і вирішив спробувати тупо прозвонити його, перевірити як він працює: чи реагує на присутність "попи" в кріслі.
Судячи з схеми "обманок" - опір мату при наявності пасажира має бути десь близько 22кОм.
Підключивши тестер до мата я отримав у декілька раз більші значення:
4.jpg 5.jpg
Десь біля 4мОм (3,93 на фото) для пустого сидіння і 110кОм (0.11 мОм) при наявності пасажира на сидінні, що може і не дивно, зважаючи що мату 14 років.
Головне що не було обриву і він "реагував" на присутність пасажира.

Зібравши "все до кучі", поставивши назад крісло і знову витерши помилку я ось уже близько тижня їзджу - поки що все нормально.
Крісло пробував совати туди-сюди : "беременний мужик" не зявився.

P.S. Надіюсь, що причина була таки в обрізаному проводі, хоча незрозуміло, чому скидалась в такому разі помилка і не зявлялась доти, доки
не посунув крісло. Чи може ще десь неконтакти??
 
Last edited:
ти б хочь написав що за помилка. без конкретного коду - пуста балаканина
 
Було і в мене таке, тільки обрив знайшли чомусь в проводці під ковром) ...
 
Last edited:
Напевне зняв-поставив без від'єднання акумулятора.
Як можна - звичайно з відєднанням акума. А з чого такий висновок?

Cheshirskiy said:
ти б хочь написав що за помилка. без конкретного коду - пуста балаканина
якщо найду роздруківку з Баварії- напишу, помню там 3 аркуші було
 
Здоровенькі були!
Тряхну стару тему )
Боротьба з "беременним" мужиком, частина 2.

Спочатку про помилки які були до того:
ти б хочь написав що за помилка. без конкретного коду - пуста балаканина
Діагностика була зроблена 19.03.2011р. На той момент була присутня помилка (витяг з діагностичного протоколу):
MRS2 - 18 MRS: сист.определения присутствия пассажира на сиденье-Помеха связи---Обрыв в подушке сиденья - в даный момент имеется

Далі хочу поділитись одним із варіантів відновлення того клятого )) мата присутності пасажира (далі мата)(кат № 72 10 8 099 028 заміна на 65 77 6 921 952)
Спочатку виймаємо сидіння пасажира і знімаємо обшивку сідушки (TIS на допомогу:http://tis.bmwcats.com/doc1050147/ або http://tis.bmwcats.com/doc1051229/)

Фото мата на жаль немає, але він був здвинутий до спинки і на місцях згину плівки були тріщини. Потім, при детальному огляді, виявилось, що тріснув верхній (типу захисний)
шар плівки а самі дорожки під нею були візуально цілі. Але при продзвоні тестером в одному місці не було контакту.
В принципі, так як більш не було на що грішити, вирішив, що проблема саме в місцях згину. (Далі на фото буде зрозуміло про що йдеться мова).

Далі беремо комп'ютерний шлейф старого зразка відомий як IDE 40
View attachment 643045
і знімаємо з нього один з штекерів. Вини там тримаються за рахунок того, що контакти проколюють шлейф і за рахунок скоби.
Думаю,можна любий з трьох,вони всі одинакові, я використав середній.
View attachment 643046

Штекер, чи конектор, являє собою пластмасову основу з набором контактів у два ряди, які можна вільно вийняти. Потрібно нарізати 4 конектори по 4 контакти в кожному.
Крок між контактами в будь-якому ряді чітко відповідає кроку між доріжками на плівці мата. Конектори на кінцях мають два зубці, якими можна легко проколоти плівку
в місцях де проходять доріжки і загнути їх зі сторони доріжки.
View attachment 643047
(тут видно форму контакту, а також ще один з варіантів, як можна з'єднатись з доріжкою на плівці.Декілька контактів під ряд закріплених скотчем теж може бути як варіант)

Перед цим потрібно зняти а краще відігнути "захисний" шар (з тієї сторони. де доріжки темного кольору) і дуже акуратно зняти шар клею, під яким буде
струмопровідна контактна частина доріжки, яку дуже легко можна зцарапати разом з клеєм. Попередньо можна змочити ту частину спиртом він трохи помякшить клей.
View attachment 643048
Я використовував затуплене лезо від концелярського ножа. Думаю можна використати тонкий міцний пластик (типу як на банківських картках) тощо.
Рекомендую потренуватись на відрізаному куску плівки.

Далі потрібно конектор з 4-ма контактами і проколоти плівку зі сторони, де доріжки сріблястого кольору таким чином, щоб контакти пройшли через доріжки і зверху загнути їх.
Попередньо я повертав кожен контакт на 90 градусів, (теж треба це робити поволі бувало що контакт лопав) після того як контакт був вставлений в початкову позицію.
View attachment 643049
Обведені синім це контакти по замовчуванню, а червоним - повернуті на 90 градусів.

View attachment 643050
В кінці кінців має вийти ось так. Відігнута плівка "захисного" шару з допомогою двустороннього скотчу приклеюється до конектора зі сторони загнутих контактів.
Перед цим раджу тестером перевірити наявність контакту між доріжкою і конектором, можливо прийдеться піджати загнуті контакти сильніше.

Далі приєднуємо інші три коннектори. В результаті маємо приблизно такий вигляд:
View attachment 643051

Тепер обведені червоним пари конекторів потрібно з'єднати.
Я для цього використав контакти від іншого компьютерного роз'єму
View attachment 643052
а також 7 жильний кусок від IDE-40 шлейфу підходящої довжини.
В результаті я зробив 2 зєднувальних шлейфа.
View attachment 643053
якими з'єднав коннектори. До речі контакти шлейфів туго заходили в конектори, так що зєднання в результаті вийшло доволі міцне і надійне.
View attachment 643054

Ну і фінал - мат на сідушці.
View attachment 643055
правда прийшлось трохи лезом бритви підрізати поролон сідухі, щоб глибше запхнути конектори і шлейфи.

Підсумки:
Після цього загальний опір мату вийшов десь 700-800 кОм, а при натисненні на кнопки падав десь до 20 кОм.
Тобто по параметрам це відповідало класичній схімі обманки з резистором (22 кОм) і діодом (який вже є в маті).

Була спроба використати струмопровідний клей (Контактол)
Але результат мені не сподобався і виглядом (то таке) і надійністю.
View attachment 643056

При встановленні крісла стиранню і повторному читанні помилок, ІНПА не показала помилок, пов'язаних з матом,
хоча залишились дві інших, через які "беременный" мужик все ще присутный.
View attachment 643057
Але це вже інша історія )
 
Не зміг відреадагувати, не було видно вкладень, має бути так:
Здоровенькі були!
Тряхну стару тему )
Боротьба з "беременним" мужиком, частина 2.

Спочатку про помилки які були до того:

Діагностика була зроблена 19.03.2011р. На той момент була присутня помилка (витяг з діагностичного протоколу):
MRS2 - 18 MRS: сист.определения присутствия пассажира на сиденье-Помеха связи---Обрыв в подушке сиденья - в даный момент имеется

Далі хочу поділитись одним із варіантів відновлення того клятого )) мата присутності пасажира (далі мата)(кат № 72 10 8 099 028 заміна на 65 77 6 921 952)
Спочатку виймаємо сидіння пасажира і знімаємо обшивку сідушки (TIS на допомогу:http://tis.bmwcats.com/doc1050147/ або http://tis.bmwcats.com/doc1051229/)

Фото мата на жаль немає, але він був здвинутий до спинки і на місцях згину плівки були тріщини. Потім, при детальному огляді, виявилось, що тріснув верхній (типу захисний)
шар плівки а самі дорожки під нею були візуально цілі. Але при продзвоні тестером в одному місці не було контакту.
В принципі, так як більш не було на що грішити, вирішив, що проблема саме в місцях згину. (Далі на фото буде зрозуміло про що йдеться мова).

Далі беремо комп'ютерний шлейф старого зразка відомий як IDE 40
IMG_2646.JPG

і знімаємо з нього один з штекерів. Вини там тримаються за рахунок того, що контакти проколюють шлейф і за рахунок скоби.
Думаю,можна любий з трьох,вони всі одинакові, я використав середній.
IMG_2645.JPG

Штекер, чи конектор, являє собою пластмасову основу з набором контактів у два ряди, які можна вільно вийняти. Потрібно нарізати 4 конектори по 4 контакти в кожному.
Крок між контактами в будь-якому ряді чітко відповідає кроку між доріжками на плівці мата. Конектори на кінцях мають два зубці, якими можна легко проколоти плівку
в місцях де проходять доріжки і загнути їх зі сторони доріжки.
IMG_2639.JPG
(тут видно форму контакту, а також ще один з варіантів, як можна з'єднатись з доріжкою на плівці.Декілька контактів під ряд закріплених скотчем теж може бути як варіант)

Перед цим потрібно зняти а краще відігнути "захисний" шар (з тієї сторони. де доріжки темного кольору) і дуже акуратно зняти шар клею, під яким буде
струмопровідна контактна частина доріжки, яку дуже легко можна зцарапати разом з клеєм. Попередньо можна змочити ту частину спиртом він трохи помякшить клей.
IMG_2640.JPG
Я використовував затуплене лезо від концелярського ножа. Думаю можна використати тонкий міцний пластик (типу як на банківських картках) тощо.
Рекомендую потренуватись на відрізаному куску плівки.

Далі потрібно конектор з 4-ма контактами і проколоти плівку зі сторони, де доріжки сріблястого кольору таким чином, щоб контакти пройшли через доріжки і зверху загнути їх.
Попередньо я повертав кожен контакт на 90 градусів, (теж треба це робити поволі бувало що контакт лопав) після того як контакт був вставлений в початкову позицію.
IMG_2641.JPG
Обведені синім це контакти по замовчуванню, а червоним - повернуті на 90 градусів.

IMG_2642.JPG
В кінці кінців має вийти ось так. Відігнута плівка "захисного" шару з допомогою двустороннього скотчу приклеюється до конектора зі сторони загнутих контактів.
Перед цим раджу тестером перевірити наявність контакту між доріжкою і конектором, можливо прийдеться піджати загнуті контакти сильніше.

Далі приєднуємо інші три коннектори. В результаті маємо приблизно такий вигляд:
IMG_2644.JPG

Тепер обведені червоним пари конекторів потрібно з'єднати.
Я для цього використав контакти від іншого компьютерного роз'єму
IMG_2648.JPG
а також 7 жильний кусок від IDE-40 шлейфу підходящої довжини.
В результаті я зробив такий зєднувальний шлейф.
IMG_2649.JPG
якими з'єднав коннектори. Їх треба відповідно 2 шт. До речі контакти шлейфів туго заходили в конектори, так що зєднання в результаті вийшло доволі міцне і надійне.
IMG_2650.JPG

Ну і фінал - мат на сідушці.
IMG_2651.JPG
правда прийшлось трохи лезом бритви підрізати поролон сідухі, щоб глибше запхнути конектори і шлейфи.

Підсумки:
Після цього загальний опір мату вийшов десь 700-800 кОм, а при натисненні на кнопки падав десь до 20 кОм.
Тобто по параметрам це відповідало класичній схімі обманки з резистором (22 кОм) і діодом (який вже є в маті).

Була спроба використати струмопровідний клей (Контактол)
Але результат мені не сподобався і виглядом (то таке) і надійністю.
View attachment 643056

При встановленні крісла стиранню і повторному читанні помилок, ІНПА не показала помилок, пов'язаних з матом,
хоча залишились дві інших, через які "беременный" мужик все ще присутный.
View attachment 643057
Але це вже інша історія )
 
Дві останні фотки:
Здоровенькі були!

Була спроба використати струмопровідний клей (Контактол)
Але результат мені не сподобався і виглядом (то таке) і надійністю.
IMG_2637.JPG

При встановленні крісла стиранню і повторному читанні помилок, ІНПА не показала помилок, пов'язаних з матом,
хоча залишились дві інших, через які "беременный" мужик все ще присутный.
srs errors.jpg
 
Здоровенькі були!
Тряхну стару тему :)
Боротьба з "беременним" мужиком, частина 3.

Сьогодні, накінець, я його поборов. :dirol:
Дві помилки (20 і 14), які були (див. попереднє повідомлення) вилікувались відповідно
заміною датчика бокового удару НБП (в мене стояв № 65 77 8 381 564) зі сторони водія
та зняттям штеккера на "+" клемі (жовтого кольору, який зєднується з піропатроном) і повною його розборкою припаюванням проводів і встановленням назад на клему.
 
Back
Top