• В разделах «Гараж» и «Бортовые журналы» для того, чтобы отфильтровать темы по вашему индексу кузова, вы можете просто нажать на него в начале любой соответствующей темы.
    Ребята! Есть огромная просьба - если создаете тему с вопросом в "Гараже", не ленитесь отписаться, как именно решилась проблема, что сделали и т.д.
    Только тогда наш "Гараж" станет реальной базой знаний!!

[ E46 ] Помилка Airbag-a (мат присутності)

vujko

Пользователь
Joined
Nov 10, 2011
Messages
345
Age
51
Страна
Украина
Город
Луцк
Привіт,
а хто в Луцьку може скинути помилку Airbag-a?
Потрібно тільки видалити помилку без діагностики і т.д.
Пишить сюди чи телефонуйте (тел в профайлі)
 

vujko

Пользователь
Joined
Nov 10, 2011
Messages
345
Age
51
Страна
Украина
Город
Луцк
Витер за 50 грн. на К-Карого , сервіс "Пежо", спуститись вниз - там електрики тусуються.
тел. 050 3783208 Володя - може комусь пригодиться.
 

vujko

Пользователь
Joined
Nov 10, 2011
Messages
345
Age
51
Страна
Украина
Город
Луцк
Вирішив написати пару слів про мій випадок з помилкою "AirBag".
Ліричний відступ. Коли купляв машину ця помилка вже була. Після того продавець (як і обіцяв) завіз до електрика, який
погасив її, правда провозився хвилин 10-15 і взяв, як розумію тепер, немалу суму у 200 грн. Це було в Луцьку.
Через якийсь час помилка вискочила знову. Діагностика, вже на Баварії, показала чи то обрив в проводах, чи то в маті,
100% не було зрозуміло. Поїздивши трохи, я вирішив зїздити до іншої людини з цього приводу, послухати, так би мовити,
іншу думку. Ще раз дякую Павлу aka pashka_523iA, який не тільки зтер помилку,
(причому безкоштовно), а й підтвердив діагоз - зявиться знову - значить десь є "не контакт", тоді треба детально перевіряти.
Помилка знову звилась після того, як при працюючому двигуні, я відсував пас. крісло. Значить десь таки неконтакт вирішив я і забив на деякий час
на неї.

І ось, вирішив я зняти крісло і по можливості самому подивитись, перевірити провода в принципі без великої надії що щось вийде.
Нижче декілька фоток процесу і отриманих результатів - можливо комусь буде корисним:

1.jpg
Крісло. вид знизу :) в принципі нічого цікавого

2.jpg
Проводів, що зняв було небагато:
"ЭБУ системы определения занятости сидения" кат № 65 77 8 367 242 та провід, який зєднував "ЭБУ" та головний розєм (жовтого кольору)

Провід прозвонив - нічого підозрілого не замітив, ЕБУ прозвонювати не було сенсу, так як, з однієї сторони у нього два контакти (підкл. до мата сидіння)
з іншого - три. Але покрутивши його в руках вирішив спробувати його відкрити/розібрати, і в результаті побачив таку картину:


3a.jpg 3.jpg
Видно, що синій провід не просто відірваний, там було реально відкушено десь біля 2см.
Пришлось припаювати кусок і зєднувати обрив. Не очікувавши на таке, зародилась надія, що причина найдена.

Потім я згадав про мат і вирішив спробувати тупо прозвонити його, перевірити як він працює: чи реагує на присутність "попи" в кріслі.
Судячи з схеми "обманок" - опір мату при наявності пасажира має бути десь близько 22кОм.
Підключивши тестер до мата я отримав у декілька раз більші значення:
4.jpg 5.jpg
Десь біля 4мОм (3,93 на фото) для пустого сидіння і 110кОм (0.11 мОм) при наявності пасажира на сидінні, що може і не дивно, зважаючи що мату 14 років.
Головне що не було обриву і він "реагував" на присутність пасажира.

Зібравши "все до кучі", поставивши назад крісло і знову витерши помилку я ось уже близько тижня їзджу - поки що все нормально.
Крісло пробував совати туди-сюди : "беременний мужик" не зявився.

P.S. Надіюсь, що причина була таки в обрізаному проводі, хоча незрозуміло, чому скидалась в такому разі помилка і не зявлялась доти, доки
не посунув крісло. Чи може ще десь неконтакти??
 
Last edited:

Cheshirskiy

Пользователь
Joined
Mar 28, 2011
Messages
2,767
Город
Киев
ти б хочь написав що за помилка. без конкретного коду - пуста балаканина
 

TROHIM

Пользователь
Joined
Nov 17, 2011
Messages
249
Город
Львов
Було і в мене таке, тільки обрив знайшли чомусь в проводці під ковром) ...
 
Last edited:

vujko

Пользователь
Joined
Nov 10, 2011
Messages
345
Age
51
Страна
Украина
Город
Луцк
Напевне зняв-поставив без від'єднання акумулятора.
Як можна - звичайно з відєднанням акума. А з чого такий висновок?

Cheshirskiy said:
ти б хочь написав що за помилка. без конкретного коду - пуста балаканина
якщо найду роздруківку з Баварії- напишу, помню там 3 аркуші було
 

vujko

Пользователь
Joined
Nov 10, 2011
Messages
345
Age
51
Страна
Украина
Город
Луцк
Здоровенькі були!
Тряхну стару тему )
Боротьба з "беременним" мужиком, частина 2.

Спочатку про помилки які були до того:
ти б хочь написав що за помилка. без конкретного коду - пуста балаканина
Діагностика була зроблена 19.03.2011р. На той момент була присутня помилка (витяг з діагностичного протоколу):
MRS2 - 18 MRS: сист.определения присутствия пассажира на сиденье-Помеха связи---Обрыв в подушке сиденья - в даный момент имеется

Далі хочу поділитись одним із варіантів відновлення того клятого )) мата присутності пасажира (далі мата)(кат № 72 10 8 099 028 заміна на 65 77 6 921 952)
Спочатку виймаємо сидіння пасажира і знімаємо обшивку сідушки (TIS на допомогу:http://tis.bmwcats.com/doc1050147/ або http://tis.bmwcats.com/doc1051229/)

Фото мата на жаль немає, але він був здвинутий до спинки і на місцях згину плівки були тріщини. Потім, при детальному огляді, виявилось, що тріснув верхній (типу захисний)
шар плівки а самі дорожки під нею були візуально цілі. Але при продзвоні тестером в одному місці не було контакту.
В принципі, так як більш не було на що грішити, вирішив, що проблема саме в місцях згину. (Далі на фото буде зрозуміло про що йдеться мова).

Далі беремо комп'ютерний шлейф старого зразка відомий як IDE 40
View attachment 643045
і знімаємо з нього один з штекерів. Вини там тримаються за рахунок того, що контакти проколюють шлейф і за рахунок скоби.
Думаю,можна любий з трьох,вони всі одинакові, я використав середній.
View attachment 643046

Штекер, чи конектор, являє собою пластмасову основу з набором контактів у два ряди, які можна вільно вийняти. Потрібно нарізати 4 конектори по 4 контакти в кожному.
Крок між контактами в будь-якому ряді чітко відповідає кроку між доріжками на плівці мата. Конектори на кінцях мають два зубці, якими можна легко проколоти плівку
в місцях де проходять доріжки і загнути їх зі сторони доріжки.
View attachment 643047
(тут видно форму контакту, а також ще один з варіантів, як можна з'єднатись з доріжкою на плівці.Декілька контактів під ряд закріплених скотчем теж може бути як варіант)

Перед цим потрібно зняти а краще відігнути "захисний" шар (з тієї сторони. де доріжки темного кольору) і дуже акуратно зняти шар клею, під яким буде
струмопровідна контактна частина доріжки, яку дуже легко можна зцарапати разом з клеєм. Попередньо можна змочити ту частину спиртом він трохи помякшить клей.
View attachment 643048
Я використовував затуплене лезо від концелярського ножа. Думаю можна використати тонкий міцний пластик (типу як на банківських картках) тощо.
Рекомендую потренуватись на відрізаному куску плівки.

Далі потрібно конектор з 4-ма контактами і проколоти плівку зі сторони, де доріжки сріблястого кольору таким чином, щоб контакти пройшли через доріжки і зверху загнути їх.
Попередньо я повертав кожен контакт на 90 градусів, (теж треба це робити поволі бувало що контакт лопав) після того як контакт був вставлений в початкову позицію.
View attachment 643049
Обведені синім це контакти по замовчуванню, а червоним - повернуті на 90 градусів.

View attachment 643050
В кінці кінців має вийти ось так. Відігнута плівка "захисного" шару з допомогою двустороннього скотчу приклеюється до конектора зі сторони загнутих контактів.
Перед цим раджу тестером перевірити наявність контакту між доріжкою і конектором, можливо прийдеться піджати загнуті контакти сильніше.

Далі приєднуємо інші три коннектори. В результаті маємо приблизно такий вигляд:
View attachment 643051

Тепер обведені червоним пари конекторів потрібно з'єднати.
Я для цього використав контакти від іншого компьютерного роз'єму
View attachment 643052
а також 7 жильний кусок від IDE-40 шлейфу підходящої довжини.
В результаті я зробив 2 зєднувальних шлейфа.
View attachment 643053
якими з'єднав коннектори. До речі контакти шлейфів туго заходили в конектори, так що зєднання в результаті вийшло доволі міцне і надійне.
View attachment 643054

Ну і фінал - мат на сідушці.
View attachment 643055
правда прийшлось трохи лезом бритви підрізати поролон сідухі, щоб глибше запхнути конектори і шлейфи.

Підсумки:
Після цього загальний опір мату вийшов десь 700-800 кОм, а при натисненні на кнопки падав десь до 20 кОм.
Тобто по параметрам це відповідало класичній схімі обманки з резистором (22 кОм) і діодом (який вже є в маті).

Була спроба використати струмопровідний клей (Контактол)
Але результат мені не сподобався і виглядом (то таке) і надійністю.
View attachment 643056

При встановленні крісла стиранню і повторному читанні помилок, ІНПА не показала помилок, пов'язаних з матом,
хоча залишились дві інших, через які "беременный" мужик все ще присутный.
View attachment 643057
Але це вже інша історія )
 

vujko

Пользователь
Joined
Nov 10, 2011
Messages
345
Age
51
Страна
Украина
Город
Луцк
Не зміг відреадагувати, не було видно вкладень, має бути так:
Здоровенькі були!
Тряхну стару тему )
Боротьба з "беременним" мужиком, частина 2.

Спочатку про помилки які були до того:

Діагностика була зроблена 19.03.2011р. На той момент була присутня помилка (витяг з діагностичного протоколу):
MRS2 - 18 MRS: сист.определения присутствия пассажира на сиденье-Помеха связи---Обрыв в подушке сиденья - в даный момент имеется

Далі хочу поділитись одним із варіантів відновлення того клятого )) мата присутності пасажира (далі мата)(кат № 72 10 8 099 028 заміна на 65 77 6 921 952)
Спочатку виймаємо сидіння пасажира і знімаємо обшивку сідушки (TIS на допомогу:http://tis.bmwcats.com/doc1050147/ або http://tis.bmwcats.com/doc1051229/)

Фото мата на жаль немає, але він був здвинутий до спинки і на місцях згину плівки були тріщини. Потім, при детальному огляді, виявилось, що тріснув верхній (типу захисний)
шар плівки а самі дорожки під нею були візуально цілі. Але при продзвоні тестером в одному місці не було контакту.
В принципі, так як більш не було на що грішити, вирішив, що проблема саме в місцях згину. (Далі на фото буде зрозуміло про що йдеться мова).

Далі беремо комп'ютерний шлейф старого зразка відомий як IDE 40
IMG_2646.JPG

і знімаємо з нього один з штекерів. Вини там тримаються за рахунок того, що контакти проколюють шлейф і за рахунок скоби.
Думаю,можна любий з трьох,вони всі одинакові, я використав середній.
IMG_2645.JPG

Штекер, чи конектор, являє собою пластмасову основу з набором контактів у два ряди, які можна вільно вийняти. Потрібно нарізати 4 конектори по 4 контакти в кожному.
Крок між контактами в будь-якому ряді чітко відповідає кроку між доріжками на плівці мата. Конектори на кінцях мають два зубці, якими можна легко проколоти плівку
в місцях де проходять доріжки і загнути їх зі сторони доріжки.
IMG_2639.JPG
(тут видно форму контакту, а також ще один з варіантів, як можна з'єднатись з доріжкою на плівці.Декілька контактів під ряд закріплених скотчем теж може бути як варіант)

Перед цим потрібно зняти а краще відігнути "захисний" шар (з тієї сторони. де доріжки темного кольору) і дуже акуратно зняти шар клею, під яким буде
струмопровідна контактна частина доріжки, яку дуже легко можна зцарапати разом з клеєм. Попередньо можна змочити ту частину спиртом він трохи помякшить клей.
IMG_2640.JPG
Я використовував затуплене лезо від концелярського ножа. Думаю можна використати тонкий міцний пластик (типу як на банківських картках) тощо.
Рекомендую потренуватись на відрізаному куску плівки.

Далі потрібно конектор з 4-ма контактами і проколоти плівку зі сторони, де доріжки сріблястого кольору таким чином, щоб контакти пройшли через доріжки і зверху загнути їх.
Попередньо я повертав кожен контакт на 90 градусів, (теж треба це робити поволі бувало що контакт лопав) після того як контакт був вставлений в початкову позицію.
IMG_2641.JPG
Обведені синім це контакти по замовчуванню, а червоним - повернуті на 90 градусів.

IMG_2642.JPG
В кінці кінців має вийти ось так. Відігнута плівка "захисного" шару з допомогою двустороннього скотчу приклеюється до конектора зі сторони загнутих контактів.
Перед цим раджу тестером перевірити наявність контакту між доріжкою і конектором, можливо прийдеться піджати загнуті контакти сильніше.

Далі приєднуємо інші три коннектори. В результаті маємо приблизно такий вигляд:
IMG_2644.JPG

Тепер обведені червоним пари конекторів потрібно з'єднати.
Я для цього використав контакти від іншого компьютерного роз'єму
IMG_2648.JPG
а також 7 жильний кусок від IDE-40 шлейфу підходящої довжини.
В результаті я зробив такий зєднувальний шлейф.
IMG_2649.JPG
якими з'єднав коннектори. Їх треба відповідно 2 шт. До речі контакти шлейфів туго заходили в конектори, так що зєднання в результаті вийшло доволі міцне і надійне.
IMG_2650.JPG

Ну і фінал - мат на сідушці.
IMG_2651.JPG
правда прийшлось трохи лезом бритви підрізати поролон сідухі, щоб глибше запхнути конектори і шлейфи.

Підсумки:
Після цього загальний опір мату вийшов десь 700-800 кОм, а при натисненні на кнопки падав десь до 20 кОм.
Тобто по параметрам це відповідало класичній схімі обманки з резистором (22 кОм) і діодом (який вже є в маті).

Була спроба використати струмопровідний клей (Контактол)
Але результат мені не сподобався і виглядом (то таке) і надійністю.
View attachment 643056

При встановленні крісла стиранню і повторному читанні помилок, ІНПА не показала помилок, пов'язаних з матом,
хоча залишились дві інших, через які "беременный" мужик все ще присутный.
View attachment 643057
Але це вже інша історія )
 

vujko

Пользователь
Joined
Nov 10, 2011
Messages
345
Age
51
Страна
Украина
Город
Луцк
Дві останні фотки:
Здоровенькі були!

Була спроба використати струмопровідний клей (Контактол)
Але результат мені не сподобався і виглядом (то таке) і надійністю.
IMG_2637.JPG

При встановленні крісла стиранню і повторному читанні помилок, ІНПА не показала помилок, пов'язаних з матом,
хоча залишились дві інших, через які "беременный" мужик все ще присутный.
srs errors.jpg
 

vujko

Пользователь
Joined
Nov 10, 2011
Messages
345
Age
51
Страна
Украина
Город
Луцк
Здоровенькі були!
Тряхну стару тему :)
Боротьба з "беременним" мужиком, частина 3.

Сьогодні, накінець, я його поборов. :dirol:
Дві помилки (20 і 14), які були (див. попереднє повідомлення) вилікувались відповідно
заміною датчика бокового удару НБП (в мене стояв № 65 77 8 381 564) зі сторони водія
та зняттям штеккера на "+" клемі (жовтого кольору, який зєднується з піропатроном) і повною його розборкою припаюванням проводів і встановленням назад на клему.
 
Top