[ E30/31 ] Дочекалась.

kolyam

Пользователь
Joined
Dec 3, 2011
Messages
26
Age
37
Город
Луцк
Почну з початку. МРІЯВ Я ПРО Е30 З ДЕВЯТОГО КЛАСУ. В 11 купив диск про її ремонт та обслуговування(хоч і компютера ще тоді не мав).
В 2010 році став щасливим власником Е30. Хотіли за неї у нас на авторинку 3,5 після ями чунь не просили забрати за 2,5 і я ще думав. Таки забрав.
Що я тоді взяв: М20В20 джетронік, седан. Антиблікові електрозеркала з підігрівом(не працювало), Козирьок з БСК на потолку. БСК був але нічого не працювало, а також метанова установка 2 пок.
Поїздив біля місяця і зрозумів що так їздити дальше не можна. Машина в капремонт. Гараж у мене тоді уже був 3,2 на 6 метрів. Розібрав машину повністю, лишилась підвіска щоб котити, панель і потолок. (про те що тоді не зняв панель шкодував усі 5 років експлуатації).
Кузов покотили до перших майстрів на ремонт. Ціну було обумовлено після огляду і складала вона 2500 грн. Обіцяли все зробити круто і за 3-4 тижні. Пройшов тиждень машина стоїть, пройшло 2 тижня машина стоїть. Кароче забрав машину і покотилась вона до наступних майстрів. Ще 2 тижні забирав аванс у перших майстрів. Другі за той час почали щось робити. Кузовний ремонт і тд. Накупляв всяких там герметикив, бітгумів і тд. Ціна у других чуть вище але майже теж саме. Тижня через 4 машина була таякби готова. Сам я тоді в кузовному нічого не соображав, вся чорна знизу гарна, розрахувався.
При розборці авто було виявлено загнуту та обварену в такому вигляді втулку кріплення задньої балки зі сторони водія. Майстри підбирались такі в яких був стенд розвал сходження щоб правильно виправити той дефект.
Прикотили кузов в мій гараж. Почав міряти діагоналі, розбіжність 1,5 см. Вертаюсь назад (пройшло 2 дня).Пряма мова:
-Добрий день, де знайти Олега.
-Олег вже в нас не працює.
-Я у вас авто ремонтував, ремонт зробили не якісно, хочу щоб поправили.
-Ну ви домовлялись з Олегом у нього і просіть.
Олег трубки не брав потім взагалі неабонент. Короче цей дибіл підсилив і обварив ту втулку у загнутому вигляді.
Ну так то гівно і лишилось по цей день. Поки ремонтували кузов я по ночах займався усім іншим.
Поміняні були усі сальники та прокладки на двигуні і коробці (купляв елрінг та вітю рейнса). Замінено декілька шарових на ричагах, пильники на піввісях та задні ступичні підшипники.
Замінені передні стійки (на звичайні польсько-китайські)
Замінені опорні подушки передні та задні (лімфердер)
Куплено пару прикольчиків по оригіналу (кожух ВВ проводів, той що до клапанної кришки прикручується, ще там всякого по мелочі вже і не памятаю).
Замінено на новий комплект ВВ проводів.
Замінено на новий вихлоп від штанів до задньої банки.
Усі сайленти на задній підвісці.
Там масла, розхідники все поміняно було.
Підшаманена проводка, Підключені ел.зеркала з підігрівом. Відновлені всі функції БСК. Ще купа мелочі по проводці.
Метан демонтований та закінутий у підвал гаража.

Машина виїхала.
02082011(006).jpg02082011(007).jpg02082011(002).jpg02082011(001).jpg02082011(015).jpg

Через деякий час прийшлось замінити ще рульову рейку(була і стала без гура).
Продав диски на 16 купив на 15. Чомусь не подобались вони мені хоча зараз ніби і нічого були)))
Там всякий безрезультатний геморой з намаганням реставрувати СІ плату на інтервали заміни масла.
Пробував рівняти гідроростяжкою стакани щоб не гризла резину спереду - вийшло, не гризе.
Заміна розходоміра повітря. Свечі ремні по регламенту.
Поїздивши на бензині близько року, вирішив повернути метановий баллон в багажник.

Той косяк з обвареною загнутою втулкою виліз у вигляді заміни пари б\у резини на 1 сезон. (її зїдало з внутрішньої сторони).

Так вона мене тішила до кінця 2015 року. Поправити все до бажаного ніяк не хватало часу або фінансів. Наїздив за 5 років я близько 60 тис. Дуже задоволений машиною. Ніколи не підводила, завжди мене тішила.

І от настав день Х. Іду додому з маленькою дочкою з магазину. Кароче прилетіла мені в сраку ВАЗ 10. Оформили в гаї, всі діла. Поїхав своїм ходом з місця дтп.

20151203_115341.jpg20151203_115335 2.jpg
 
Продолжение

Через декілька днів Оглянула страхова пошкодження, порахували, чакаємо рішення суду. Поїздив я близько 2 тижнів після тої ДТП. Потім заїхав до знайомого, попили кави, вертаюсь назад попадаю в плавну таку ямку на швидкості кілометрів 10-15. Ну воно як не бабахне ззаду як давай все шкреготати думав все, кінець світу настав. Виходжу, дивлюсь, балка з однієї сторони на асфальті лежить. Визвав евакуатор завіз машину додому. Ну і тут саме головне починається. Треба робити....
Робити знову як було я вже не хотів. Почав шукати запчастини та майстрів. Знайти нормальних майстрів якіб нормально відносились до фрази машина 86р. Мені в Луцьку не вдалось. Ті що були готові братись після огляду де, що, та як вони роблять я розумів що нічого з того роя не буде хорошого. Кароче було прийняте рішення робити все самому. Біда у тому що власного гаража уже не було, (старий довелось продати коли закінчували будинок). Так де ж її робити. Лізти в оренду не хотілось. Короче вирішив я будувати гараж щоб було де ремонтувати своє авто. Усі знайомі кажуть що такого ще не чули.
Ну а тепер 2016р. у картинках.

IMAG0259.jpgIMG-fecb517de839112313fc4faf4ceae61a-V.jpgIMAG0031.jpgIMAG0349.jpg11-0AB6C4AA-949171-960.jpgDSCN2184.jpg
 

Attachments

  • DSCN2193.jpg
    DSCN2193.jpg
    219.5 KB · Views: 171
  • IMAG0117.jpg
    IMAG0117.jpg
    550.9 KB · Views: 138
При будівництві гаража було кожних півтора метри зроблено петлю з 10 арматури аж до низу фундамента, щоб було куда вчепитись якщо потрібно буде потягнути кузов.
Перед тим як залити бетонну стяжку, а вона 20-10 см як де, встановлено ідеально по рівню 4 стопятдесяті водопровідні флянці з кусками труб та переплетені 12 арматурою. Встановленні по геометрії кузова Е30 рівно під місцями кріплення балок, зроблено для того щоб жорстко зафіксувати кузов на контрольних точках. Задню частину стапелю уже зробив передню - чекаю поки потеплішає.
перекидувачі також купив у 16 році для ремонту кузова, на фото видно, чіпляються спереду-ззаду та обертають авто на 180 гр.. Пів автомат маю досить давно.


Машину потрібно варити упорно та багато, але цим займемось коли потепліє.
А поки закупаємо все що хочемо.

Куплено:

1. БМВ СпортСітс пару під перешив.
2. Задні ричагі під дисковий тормоз з супортами.
3. Супорт передній. на мому зявився болт на 13 замість штуцера прокачки за час експлуатації
4. Датчики АБС по кругу. Мали бути на всі колеса але прийшло 3 передніх 1 задній. Куплю задній датчик АБС.
5. Підготовлено завчасно, рокі 3 назад, вакуум з блоком АБС та проводкою з мозгом від Е36. Куплю фішки для датчиків АБС для 30 кузова бо в мене з 36.
6. За час експлуатації зібрано ціла купа резинок, кронштейнів, підкладок релюшок і тд.
7. Куплена задня дверка зі сторони пасажира, моя з вмятиною від маршрутки їздила 3 роки.
8. Сайленти задньої балки.
9. Стійки Більштайн В2 на перед. 16031326
10. 4 тормозних диска АТЕ з насічками. 24032201221, 24031001501
11. 2 комплекти тормозних колодок АТЕ. 13046029212, 13046070362
12. 4 ремкомплекти супортів Френкіт.
13. Втулка в карданний вал Оригінальна БВМ. За 5 років експлуатації авто навіть не знав що в кардані стоїть центруюча втулка. Все грішив на підвісний. 26111207096
14. Стійки Боже масляні на зад. Уже замовив. Чому масло скажете вы. Зараз катаю на робочій шкоді, хочу машину мягше чим була. (не привезли).
15. Штуцера прокачки суппортів замовив.
16. Повністю срака від Е30 ПП під заміну. Стан досить нічого але підремонтувати треба.
17. Ідеальні пороги, зрізані з куском днища. Вже повисверлював для монтажа.
Постараюсь дописувати та фоткати по мірі просування процесу.
 
Last edited:
ну это субективное мнение.
Как говорят на вкус и цвет.

Есть у кого колби под 45 стойку с датчиком АБС. на моих датчиков небыло но есть места без отверствий под их установку (площадки). Прошу у кого есть измерить положение отверствие под датчик отновительно площадки (интерисует центр отверствия отновительно краев площадки на которой оно исполнено). Желательно с фото на котором будет виден штангель.

Ну или возьму на время такую колбу для проведения измерений и отправлю обратно. Пересыл мой. Спасибо всем откликнувшимся.
Ну і ще потрібно 2 вінця АБС від передніх ступиць. Може хто має ступиці не придатні до експлуатації заберу за пиво)
 
це по нашому))) молодчага. и гараж зьявився) а липше, чим сам нихто не зробить, правильне ришення
 
Короче вирішив я будувати гараж щоб було де ремонтувати своє авто.

:good2::biggrin:
 
Респект! :victory: От тільки гараж більший треба було робити, сто раз вже переконався що гараж замалим не буває)
 
Респект! :victory: От тільки гараж більший треба було робити, сто раз вже переконався що гараж замалим не буває)
це точно, я коли почав будувати та психанул и на 130 квадратив розширився)
 
5м на 9м , чистий внутрішній розмір 1,5 поверхи. Він ітак мені здається не маленький.
 
Амортизаторы - не айс. ИМХО, я бы их сдал назад и взял Boge/Sachs.
 
По какой причине такое мнение.
 
По какой причине такое мнение.
Личный опыт. Проехал на таких билях аж 10-12тыс.км. Правда давно это было...
 
Личный опыт. Проехал на таких билях аж 10-12тыс.км. Правда давно это было...

И что сразу 2 сломались или как. Может просто не повезло.
 
скорше всього не повезло) білі норм. всі хаяли монро, я поставив на передок, ніяких проблем, вже два роки катають) чесно кажучи просто других варіантів взагалі нема, але нічого. класні ніштяки взяв)))
 
Может, но оба... оба начали потеть и один вытек. Ни разу такого не было на boge/sachs. Даже alko отходили дольше...

Надіслано від мого LG-D802, використовуючи Tapatalk
 
Трішки нових фото.
IMAG0836.jpgIMAG0827.jpgIMAG0825.jpgIMAG0664.jpgIMAG0663.jpgIMAG0546.jpgIMAG0545.jpgIMAG0544.jpgIMAG0841.jpgIMAG0844.jpgIMAG0845.jpg
 

Attachments

  • IMAG0540.jpg
    IMAG0540.jpg
    686.2 KB · Views: 83
  • IMAG0541.jpg
    IMAG0541.jpg
    780.4 KB · Views: 71
  • IMAG0542.jpg
    IMAG0542.jpg
    681.9 KB · Views: 71
Last edited:
Зараз маємо повністю поваренну машину, весь новий метал та зварні шви оброблені грунтом для холодної цинковки цинкмікс, після грунту усі шви оброблені шовним герметиком АПП. З машини знята майже вся заводська антикорозійна обробка, під нею багато сюрпризів, після повної очистки днища від заводського антикору все обробиться цинком, після цинку всі шви та стики пройдуться шовним герметиком, покраситься все епоксидним грунтом па обробиться новим герметик-антигравій.
Потім займуся лако красочним покриттям, шпаклівка і тд.
 
в наших рядах прибуває))) задні ричаги круть)))
 
ну і чуть не забув, задні підшипники фаг а також передні на фото.IMAG0854.jpg] IMAG0853.jpgIMAG0656.jpg

Номер перед 31211128157
Номер зад 713649240
 
Last edited:
Допоможіть розпізнати колір на фото.a684354s-960.jpg
 
та мені б номер краски). те що він салатовий і так зрозуміло. Ну і група в нього зелена)))).
 
та мені б номер краски). те що він салатовий і так зрозуміло. Ну і група в нього зелена)))).
А подъехать к официалам КИА не вариант?

Надіслано від мого SM-J530FM, використовуючи Tapatalk
 
та походу неваріант офіційні варіанти сід я всі передивився небуло офіційного такого кольору. То вже хтось сам красив.
 
так під,їдьте до нормальних колористів, вони підберуть по фото
 
Як питання гостро стане, так і зроблю. А поки у людей запитав може хто знає. Готова краска по номеру значно дешевше чим з підбору. Особливо на все авто 4+ літри.
 
Back
Top