Почну з початку. МРІЯВ Я ПРО Е30 З ДЕВЯТОГО КЛАСУ. В 11 купив диск про її ремонт та обслуговування(хоч і компютера ще тоді не мав).
В 2010 році став щасливим власником Е30. Хотіли за неї у нас на авторинку 3,5 після ями чунь не просили забрати за 2,5 і я ще думав. Таки забрав.
Що я тоді взяв: М20В20 джетронік, седан. Антиблікові електрозеркала з підігрівом(не працювало), Козирьок з БСК на потолку. БСК був але нічого не працювало, а також метанова установка 2 пок.
Поїздив біля місяця і зрозумів що так їздити дальше не можна. Машина в капремонт. Гараж у мене тоді уже був 3,2 на 6 метрів. Розібрав машину повністю, лишилась підвіска щоб котити, панель і потолок. (про те що тоді не зняв панель шкодував усі 5 років експлуатації).
Кузов покотили до перших майстрів на ремонт. Ціну було обумовлено після огляду і складала вона 2500 грн. Обіцяли все зробити круто і за 3-4 тижні. Пройшов тиждень машина стоїть, пройшло 2 тижня машина стоїть. Кароче забрав машину і покотилась вона до наступних майстрів. Ще 2 тижні забирав аванс у перших майстрів. Другі за той час почали щось робити. Кузовний ремонт і тд. Накупляв всяких там герметикив, бітгумів і тд. Ціна у других чуть вище але майже теж саме. Тижня через 4 машина була таякби готова. Сам я тоді в кузовному нічого не соображав, вся чорна знизу гарна, розрахувався.
При розборці авто було виявлено загнуту та обварену в такому вигляді втулку кріплення задньої балки зі сторони водія. Майстри підбирались такі в яких був стенд розвал сходження щоб правильно виправити той дефект.
Прикотили кузов в мій гараж. Почав міряти діагоналі, розбіжність 1,5 см. Вертаюсь назад (пройшло 2 дня).Пряма мова:
-Добрий день, де знайти Олега.
-Олег вже в нас не працює.
-Я у вас авто ремонтував, ремонт зробили не якісно, хочу щоб поправили.
-Ну ви домовлялись з Олегом у нього і просіть.
Олег трубки не брав потім взагалі неабонент. Короче цей дибіл підсилив і обварив ту втулку у загнутому вигляді.
Ну так то гівно і лишилось по цей день. Поки ремонтували кузов я по ночах займався усім іншим.
Поміняні були усі сальники та прокладки на двигуні і коробці (купляв елрінг та вітю рейнса). Замінено декілька шарових на ричагах, пильники на піввісях та задні ступичні підшипники.
Замінені передні стійки (на звичайні польсько-китайські)
Замінені опорні подушки передні та задні (лімфердер)
Куплено пару прикольчиків по оригіналу (кожух ВВ проводів, той що до клапанної кришки прикручується, ще там всякого по мелочі вже і не памятаю).
Замінено на новий комплект ВВ проводів.
Замінено на новий вихлоп від штанів до задньої банки.
Усі сайленти на задній підвісці.
Там масла, розхідники все поміняно було.
Підшаманена проводка, Підключені ел.зеркала з підігрівом. Відновлені всі функції БСК. Ще купа мелочі по проводці.
Метан демонтований та закінутий у підвал гаража.
Машина виїхала.





Через деякий час прийшлось замінити ще рульову рейку(була і стала без гура).
Продав диски на 16 купив на 15. Чомусь не подобались вони мені хоча зараз ніби і нічого були)))
Там всякий безрезультатний геморой з намаганням реставрувати СІ плату на інтервали заміни масла.
Пробував рівняти гідроростяжкою стакани щоб не гризла резину спереду - вийшло, не гризе.
Заміна розходоміра повітря. Свечі ремні по регламенту.
Поїздивши на бензині близько року, вирішив повернути метановий баллон в багажник.
Той косяк з обвареною загнутою втулкою виліз у вигляді заміни пари б\у резини на 1 сезон. (її зїдало з внутрішньої сторони).
Так вона мене тішила до кінця 2015 року. Поправити все до бажаного ніяк не хватало часу або фінансів. Наїздив за 5 років я близько 60 тис. Дуже задоволений машиною. Ніколи не підводила, завжди мене тішила.
І от настав день Х. Іду додому з маленькою дочкою з магазину. Кароче прилетіла мені в сраку ВАЗ 10. Оформили в гаї, всі діла. Поїхав своїм ходом з місця дтп.


В 2010 році став щасливим власником Е30. Хотіли за неї у нас на авторинку 3,5 після ями чунь не просили забрати за 2,5 і я ще думав. Таки забрав.
Що я тоді взяв: М20В20 джетронік, седан. Антиблікові електрозеркала з підігрівом(не працювало), Козирьок з БСК на потолку. БСК був але нічого не працювало, а також метанова установка 2 пок.
Поїздив біля місяця і зрозумів що так їздити дальше не можна. Машина в капремонт. Гараж у мене тоді уже був 3,2 на 6 метрів. Розібрав машину повністю, лишилась підвіска щоб котити, панель і потолок. (про те що тоді не зняв панель шкодував усі 5 років експлуатації).
Кузов покотили до перших майстрів на ремонт. Ціну було обумовлено після огляду і складала вона 2500 грн. Обіцяли все зробити круто і за 3-4 тижні. Пройшов тиждень машина стоїть, пройшло 2 тижня машина стоїть. Кароче забрав машину і покотилась вона до наступних майстрів. Ще 2 тижні забирав аванс у перших майстрів. Другі за той час почали щось робити. Кузовний ремонт і тд. Накупляв всяких там герметикив, бітгумів і тд. Ціна у других чуть вище але майже теж саме. Тижня через 4 машина була таякби готова. Сам я тоді в кузовному нічого не соображав, вся чорна знизу гарна, розрахувався.
При розборці авто було виявлено загнуту та обварену в такому вигляді втулку кріплення задньої балки зі сторони водія. Майстри підбирались такі в яких був стенд розвал сходження щоб правильно виправити той дефект.
Прикотили кузов в мій гараж. Почав міряти діагоналі, розбіжність 1,5 см. Вертаюсь назад (пройшло 2 дня).Пряма мова:
-Добрий день, де знайти Олега.
-Олег вже в нас не працює.
-Я у вас авто ремонтував, ремонт зробили не якісно, хочу щоб поправили.
-Ну ви домовлялись з Олегом у нього і просіть.
Олег трубки не брав потім взагалі неабонент. Короче цей дибіл підсилив і обварив ту втулку у загнутому вигляді.
Ну так то гівно і лишилось по цей день. Поки ремонтували кузов я по ночах займався усім іншим.
Поміняні були усі сальники та прокладки на двигуні і коробці (купляв елрінг та вітю рейнса). Замінено декілька шарових на ричагах, пильники на піввісях та задні ступичні підшипники.
Замінені передні стійки (на звичайні польсько-китайські)
Замінені опорні подушки передні та задні (лімфердер)
Куплено пару прикольчиків по оригіналу (кожух ВВ проводів, той що до клапанної кришки прикручується, ще там всякого по мелочі вже і не памятаю).
Замінено на новий комплект ВВ проводів.
Замінено на новий вихлоп від штанів до задньої банки.
Усі сайленти на задній підвісці.
Там масла, розхідники все поміняно було.
Підшаманена проводка, Підключені ел.зеркала з підігрівом. Відновлені всі функції БСК. Ще купа мелочі по проводці.
Метан демонтований та закінутий у підвал гаража.
Машина виїхала.





Через деякий час прийшлось замінити ще рульову рейку(була і стала без гура).
Продав диски на 16 купив на 15. Чомусь не подобались вони мені хоча зараз ніби і нічого були)))
Там всякий безрезультатний геморой з намаганням реставрувати СІ плату на інтервали заміни масла.
Пробував рівняти гідроростяжкою стакани щоб не гризла резину спереду - вийшло, не гризе.
Заміна розходоміра повітря. Свечі ремні по регламенту.
Поїздивши на бензині близько року, вирішив повернути метановий баллон в багажник.
Той косяк з обвареною загнутою втулкою виліз у вигляді заміни пари б\у резини на 1 сезон. (її зїдало з внутрішньої сторони).
Так вона мене тішила до кінця 2015 року. Поправити все до бажаного ніяк не хватало часу або фінансів. Наїздив за 5 років я близько 60 тис. Дуже задоволений машиною. Ніколи не підводила, завжди мене тішила.
І от настав день Х. Іду додому з маленькою дочкою з магазину. Кароче прилетіла мені в сраку ВАЗ 10. Оформили в гаї, всі діла. Поїхав своїм ходом з місця дтп.

