TAndrey1991
Пользователь
- Реєстрація
- 25.08.2018
- Повідомлення
- 10
- Город
- Луцк
Доброго дня. BMW 316. M43b19. Механіка. Газ/бензин.
Тема така, півтори року назад придбав авто, через декілька місяців стала проблема з КВКГ (видавило клапанну кришку) - Зробили, замінили КВКГ але залишилась проблема з оборотами, а саме: на холодну проблеми не має, як тільки прогрівається двигун до 65 і вище обороти просідють і при натисненні педалі до 1500-2000 тис оборотів відпускаю педаль і обороти падають до 500 двигун як "захльобується") і повертаються до 800. На газу і на бензині однаково - точно не насос і форсунки і взагальному не система подачі палива. В міскому режимі дуже напрягає. Вже борюсь з проблемою майже рік. На сервісах знайти нічого не можуть, говорять все добре. Профільний не офіційний сервіс БМВ в моєму місті теж не допоміг. Особисто розберав впуск, дросель, всі шланги - все добре. Підсосу повітря не має. Замінено: КВКГ, ДМРВ, ДХХ, Лямбда до Каталізатора - нічого не змінилось. Можиливо в когось була схожа ситуація? Думаю можливо "приїхала" лямбда після Каталізатора, якщо вона приймає участь в сумішоутворенні. Є скрін з ОБД сканера, на фото вище - перша лямбда, на другому, що нижче друга - маю підозру що це всетаки вона.
Тема така, півтори року назад придбав авто, через декілька місяців стала проблема з КВКГ (видавило клапанну кришку) - Зробили, замінили КВКГ але залишилась проблема з оборотами, а саме: на холодну проблеми не має, як тільки прогрівається двигун до 65 і вище обороти просідють і при натисненні педалі до 1500-2000 тис оборотів відпускаю педаль і обороти падають до 500 двигун як "захльобується") і повертаються до 800. На газу і на бензині однаково - точно не насос і форсунки і взагальному не система подачі палива. В міскому режимі дуже напрягає. Вже борюсь з проблемою майже рік. На сервісах знайти нічого не можуть, говорять все добре. Профільний не офіційний сервіс БМВ в моєму місті теж не допоміг. Особисто розберав впуск, дросель, всі шланги - все добре. Підсосу повітря не має. Замінено: КВКГ, ДМРВ, ДХХ, Лямбда до Каталізатора - нічого не змінилось. Можиливо в когось була схожа ситуація? Думаю можливо "приїхала" лямбда після Каталізатора, якщо вона приймає участь в сумішоутворенні. Є скрін з ОБД сканера, на фото вище - перша лямбда, на другому, що нижче друга - маю підозру що це всетаки вона.