• {username}!

    В разделах «Гараж» и «Бортовые журналы» для того, чтобы отфильтровать темы по вашему индексу кузова, вы можете просто нажать на него в начале любой соответствующей темы.

    Ребята!
    Есть огромная просьба - если создаете тему с вопросом в "Гараже", не ленитесь отписаться, как именно решилась проблема, что сделали и т.д.

    Только тогда наш "Гараж" станет реальной базой знаний!!

[ E46 ] Знову e46 M43b19 з оборотами

TAndrey1991

Пользователь
Регистрация
25.08.2018
Сообщения
6
Город
Луцк
Доброго дня. BMW 316. M43b19. Механіка. Газ/бензин.

Тема така, півтори року назад придбав авто, через декілька місяців стала проблема з КВКГ (видавило клапанну кришку) - Зробили, замінили КВКГ але залишилась проблема з оборотами, а саме: на холодну проблеми не має, як тільки прогрівається двигун до 65 і вище обороти просідють і при натисненні педалі до 1500-2000 тис оборотів відпускаю педаль і обороти падають до 500 двигун як "захльобується") і повертаються до 800. На газу і на бензині однаково - точно не насос і форсунки і взагальному не система подачі палива. В міскому режимі дуже напрягає. Вже борюсь з проблемою майже рік. На сервісах знайти нічого не можуть, говорять все добре. Профільний не офіційний сервіс БМВ в моєму місті теж не допоміг. Особисто розберав впуск, дросель, всі шланги - все добре. Підсосу повітря не має. Замінено: КВКГ, ДМРВ, ДХХ, Лямбда до Каталізатора - нічого не змінилось. Можиливо в когось була схожа ситуація? Думаю можливо "приїхала" лямбда після Каталізатора, якщо вона приймає участь в сумішоутворенні. Є скрін з ОБД сканера, на фото вище - перша лямбда, на другому, що нижче друга - маю підозру що це всетаки вона.
 

Вложения

Romanuch

Пользователь
Регистрация
10.08.2018
Сообщения
173
Город
Николаев
А компрессия в норме, давление масла?Квкг не просто так давит.
 

TAndrey1991

Пользователь
Регистрация
25.08.2018
Сообщения
6
Город
Луцк
А компрессия в норме, давление масла?Квкг не просто так давит.
Компресія в нормі, масла не бере. Ще варіант каталізатор забитий із-за низьких показників другої лямбди.
 

Romanuch

Пользователь
Регистрация
10.08.2018
Сообщения
173
Город
Николаев
Как вариант. Если есть газоанализатор, можно на выходе глянуть смесь. Или лямбду кинуть живую.
 

bumer_ANG

Moderator
Регистрация
30.03.2013
Сообщения
11,474
Город
Счастье
Какая коррекция по холостому ходу?
Статусы ДПДЗ верно отображаются?
РХХ при активации отрабатывает четко?

Обороты зависят от воздуха и топлива. Если давление стабильное - то искать по воздуху. При закрывании дросселя ДМЕ должен четко "видеть" статус ХХ и активировать РХХ. Но чтобы от этого была польза - РХХ не должен быть "загнан в упор", т.е должен быть диапазон для регулировки.

Плюс у м43 есть говеная особенность - надрывается резина переднего шкива. И при нагреве он банально "уплывает", искажая сигнал ДПКВ. Вычисляется осциллографом.

П.С как катализатор и задняя лямбда на обороты холостого влияют - для меня лично загадка.
 

TAndrey1991

Пользователь
Регистрация
25.08.2018
Сообщения
6
Город
Луцк
Какая коррекция по холостому ходу?
Статусы ДПДЗ верно отображаются?
РХХ при активации отрабатывает четко?

Обороты зависят от воздуха и топлива. Если давление стабильное - то искать по воздуху. При закрывании дросселя ДМЕ должен четко "видеть" статус ХХ и активировать РХХ. Но чтобы от этого была польза - РХХ не должен быть "загнан в упор", т.е должен быть диапазон для регулировки.

Плюс у м43 есть говеная особенность - надрывается резина переднего шкива. И при нагреве он банально "уплывает", искажая сигнал ДПКВ. Вычисляется осциллографом.

П.С как катализатор и задняя лямбда на обороты холостого влияют - для меня лично загадка.
Як провірити корекцію по холостому ходу?
ДПДЗ працює адекватно і провіряв тестером.
На скільки я знаю на m43 РХХ не активується.
Як регулювати РХХ?

Симптоми виходу з ладу ДПКВ не співпадають.

Про лямбду і каталізатор версія тому, що проблема проявляється тільки при нагрітому двигуні від 65 градусів.
 

bumer_ANG

Moderator
Регистрация
30.03.2013
Сообщения
11,474
Город
Счастье
фото не видно
На скільки я знаю на m43 РХХ не активується.
Що значить не активується? Регулятор холостого ходу - РХХ. Створює паралельний до дроселя канал повітря і змінює свою пропускну здатність по команді ДМЕ. Ні?

Як провірити корекцію по холостому ходу?
запитом діагностичної програми (діс чи інпа).
Симптоми виходу з ладу ДПКВ не співпадають.
Де я писав про вихід з ладу дпкв?
Як регулювати РХХ?
Це функція "мізків" двигуна.
ДПДЗ працює адекватно і провіряв тестером.
Статус "холостий хід" ДМЕ чітко "бачить"?
Про лямбду і каталізатор версія тому, що проблема проявляється тільки при нагрітому двигуні від 65 градусів.
1. Так відключіть лямбду та перевірте гіпотезу.
2. Забитий каталізатор проявляє себе на високих обертах, коли великий потік повітря. Тоді його пропускна здатність впливає. І, як правило, коли каталізатор забитий - то температура вже до спини...
що проблема проявляється тільки при нагрітому двигуні від 65 градусів.
Так а корекції по паливу які?
може банально бідна суміш? Показники датчика температури адекватні - не на панелі, а в данних з ДМЕ?
 

TAndrey1991

Пользователь
Регистрация
25.08.2018
Сообщения
6
Город
Луцк
фото не видно
На скільки я знаю на m43 РХХ не активується.

0280140575 - номер регулятора, маю на увазі, що регулятор при заміні не активується (не налаштовується в ручну) мізки авоматично його налаштовують.
_________________________________________________

Як провірити корекцію по холостому ходу?
запитом діагностичної програми (діс чи інпа).

Маю доступ тільки до діагностики через ОБД сканером ЕЛМ 327, тому корекцію зробити не можу.
_________________________________________________

Де я писав про вихід з ладу дпкв?
Як регулювати РХХ?

Вибачте.
_________________________________________________

Це функція "мізків" двигуна.
ДПДЗ працює адекватно і провіряв тестером.

Через ОБД провіряв відсоткове співвідношення, дросельна заслонка відкрита на 0 коли добавляю газ рівномірно відкривається.
_________________________________________________

Статус "холостий хід" ДМЕ чітко "бачить"?
Про лямбду і каталізатор версія тому, що проблема проявляється тільки при нагрітому двигуні від 65 градусів.

На щитку приборів обороти показують падіння до 500-600, а программа через ОБД показує падіння 700-800 при стабільних 850.
_________________________________________________

1. Так відключіть лямбду та перевірте гіпотезу.
2. Забитий каталізатор проявляє себе на високих обертах, коли великий потік повітря. Тоді його пропускна здатність впливає. І, як правило, коли каталізатор забитий - то температура вже до спини...
що проблема проявляється тільки при нагрітому двигуні від 65 градусів.

З понеділка попробую зняти другу лямбду.
___________________________________________________

Так а корекції по паливу які?
може банально бідна суміш? Показники датчика температури адекватні - не на панелі, а в данних з ДМЕ?

Датчик температури охолоджуючої рідини в нормі 90+-3. Датчк температури в впускному колекторі на холодний двигун 23+-5 (атмосферний), коли розігріти показує 48 градусів. Датчик температури за бортом теж в нормі.
 

TAndrey1991

Пользователь
Регистрация
25.08.2018
Сообщения
6
Город
Луцк
1. Так відключіть лямбду та перевірте гіпотезу.
2. Забитий каталізатор проявляє себе на високих обертах, коли великий потік повітря. Тоді його пропускна здатність впливає. І, як правило, коли каталізатор забитий - то температура вже до спини...
Так а корекції по паливу які?
може банально бідна суміш? Показники датчика температури адекватні - не на панелі, а в данних з ДМЕ?[/QUOTE]

Знімав задню лямбду, проблема не змінилась(
 
Сверху