• В разделах «Гараж» и «Бортовые журналы» для того, чтобы отфильтровать темы по вашему индексу кузова, вы можете просто нажать на него в начале любой соответствующей темы.
    Ребята! Есть огромная просьба - если создаете тему с вопросом в "Гараже", не ленитесь отписаться, как именно решилась проблема, что сделали и т.д.
    Только тогда наш "Гараж" станет реальной базой знаний!!

Є проблема по обертах m50 e34

Garbanzo

Пользователь
Joined
Aug 29, 2012
Messages
524
Город
Хмельницкий
Питання такого характеру-після ремонту двигуна плавали оберти на холостих (всі відразу скажуть клапан ХХ), а ні не тут то було! Знімав його, мив ставив, міняв, по ходу справи бачив надтріснуті патрубки-замінив щоб уникнути підсосів, їздив на діагностику - кажуть підсос...замінив різні прокладки (дросіля, патрубків які ідуть від дросіля, прокладочку на патрубки які йдуть від клапанної кришки! І ось САМЕ ЦІКАВЕ- зняв один патрубок який йде до клапанної кришки а інший кінець йде у патрубок з зворотньої сторони дросіля! (фото викладу нижче, патрубок, що зняв під номером 5) і що відбулось!? а відбулось наступне, що оберти так не скачуть від 1500 до 2000 а після заведення скочуть двічі до 1200 і опускаються до 600 після розігріву стає працювати ще стабільніше, на світлофорах інколи можуть газнути не сильно но всеодно не комфортно. Підгазовує ще коли кондиціонер вмикаю но потім вирівнюється...ще може підгазовувати коли під сраку добре дам і потім знов вирівнюється! Що може бути може хтось підскаже!? Голова вже пухне не має так бути, вже переглядав, що може якісь патрубки місцями попутав-начебто всі на місті. Дякую за аргументовані відповіді та допомогу!
Ось схема під 5 номером знятий патрубок, коли його одягаю оберти починають плавати і робота нестабільна, без нього вирівнюється!
9f42a68s-960.jpg
 
Що ніукого немає припущень, доводів чи аргументів???
 
Убирайте "подсосы" и сбрасывайте адаптации....
Если нет-смотреть давление в топливной рейке(сам регулятор и вакуумная трубочка к нему)..
 
а після ремонту не переплутали патрубки який куди йде? у вас цей маленький шланг куди йде?
він сюди має йти
dorabotka-s-regulyatorom-holostogo-hoda-na-m50-i-ne-tolko

і чи підключена трубка до вакуумного регулятора палива?
stroenie-dvigatelya-m50-005.jpg
 
Было подобное, лечилось банальным снятием клемм с аккумулятора.
снимаем клеммы, ждем 5-10 мин., собираем в обратном прядке и пробуем результат.

банально - но попробуйте...

а вообще, желательно на диагностику - считать все ошибки, возможно что то и прояснится.
 
Цілком вірно цей патрубок йде якраз в кришку який я знімаю!
 
Клеми не допамагають-відразу ж таке робив!
 
підсоси забрані! вакумна трубка підєднана добре до регулятора. Перевірю ще дійсно тиск в рейці-дякую!
 
напевно потрібно на дим їхати! навіть і не знаю, що пускає!
 
Колечки на форсунках?
 
А мозг двигуна взагалі "знає" що дроссель закрито і потрібно режим холостого вмикати? Датчик положення дросселя "правду каже"?
 
не вкурсі!? Вийняв вакумну трубку регулятора тиску і помітив, що вона ледь тримається - зняв її завів і результат, що з нею, що без неї (з одного боку була дуже розтягнута та порепана) підрізав її туго вдягнув, змінилась робота двигуна оберти не плавають - але повільно падають оберти тепер (з 1200 - до 600) і трубку всеодно не вдягаю (патрубок клапанної кришки).
Отже мабуть висновок - ще десь підсоси??? до розборки і зборки двигуна проблем не було працював дуже стабільно та рівно! (причина ремонту була - великий жор масла)
 
Фото видно? Чи не вийшло?
 
На тижні поїду на розборку до знайомого, попідкидаю різні датчики та релюшки (VANYA4689 - порадив спробувати замінити датчик температури двигуна), та заодно на діагностику ще раз кину! По-результату відпишусь! Покищо дякую за активні поради та участь! Мені дуже приємно, що Ви не байдужі!)
 
Ще такий нюанс не описав! Під час руху авта на нейтральній передачі (коли накатом йде з горочки) оберти скачуть до 1100 і тримають стабільно, вмикаю першу знижуються, вижимаю щеплення знов скачуть мов під нагрузкою - якось все навпаки! ????
 
Back
Top