Garbanzo
Пользователь
- Joined
- Aug 29, 2012
- Messages
- 524
- Город
- Хмельницкий
Питання такого характеру-після ремонту двигуна плавали оберти на холостих (всі відразу скажуть клапан ХХ), а ні не тут то було! Знімав його, мив ставив, міняв, по ходу справи бачив надтріснуті патрубки-замінив щоб уникнути підсосів, їздив на діагностику - кажуть підсос...замінив різні прокладки (дросіля, патрубків які ідуть від дросіля, прокладочку на патрубки які йдуть від клапанної кришки! І ось САМЕ ЦІКАВЕ- зняв один патрубок який йде до клапанної кришки а інший кінець йде у патрубок з зворотньої сторони дросіля! (фото викладу нижче, патрубок, що зняв під номером 5) і що відбулось!? а відбулось наступне, що оберти так не скачуть від 1500 до 2000 а після заведення скочуть двічі до 1200 і опускаються до 600 після розігріву стає працювати ще стабільніше, на світлофорах інколи можуть газнути не сильно но всеодно не комфортно. Підгазовує ще коли кондиціонер вмикаю но потім вирівнюється...ще може підгазовувати коли під сраку добре дам і потім знов вирівнюється! Що може бути може хтось підскаже!? Голова вже пухне не має так бути, вже переглядав, що може якісь патрубки місцями попутав-начебто всі на місті. Дякую за аргументовані відповіді та допомогу!
Ось схема під 5 номером знятий патрубок, коли його одягаю оберти починають плавати і робота нестабільна, без нього вирівнюється!
Ось схема під 5 номером знятий патрубок, коли його одягаю оберти починають плавати і робота нестабільна, без нього вирівнюється!