• В разделах «Гараж» и «Бортовые журналы» для того, чтобы отфильтровать темы по вашему индексу кузова, вы можете просто нажать на него в начале любой соответствующей темы.
    Ребята! Есть огромная просьба - если создаете тему с вопросом в "Гараже", не ленитесь отписаться, как именно решилась проблема, что сделали и т.д.
    Только тогда наш "Гараж" станет реальной базой знаний!!

[ Все|другие модели ] Де замінити ланцюг ГРМ для N4720d?

sshava

Пользователь
Joined
Jul 31, 2015
Messages
22
Age
41
Город
Ивано-Франковск
Хай. Загалом ахтунг, потрібно замінити ланцюг ГРМ для двигуна N4720d. Знайшов один офіційний сервіс у Львові, чиста, велика, технічно-оснащена ремзона, все гарно все супер. Тілько от нарахували мені заміну в загальній вартості деталей на 25 тис. грн + 10 робота і сказали, що це ще не межа. На мої запитання, а навіщо це міняти те міняти - "У нас так в програмі". Був у інших офіційних сервісах бмв, так у них разом з роботою біля 20 тис. грн. Але і ремзони і процес у них з вигляду гірший. Розглядаю варіант звернутися до неофіціалів, тому шукаю поради куди саме.
 
Во первых, тебе надо самому уяснить как долго ты будеш ездить на этом авто? Если не собираешсся, то конечно можно и одну цепь поменять, а потом сразу её продавать, т.к. авто с таким двиглом замены одной цепи мало. Как правило при вскрытии вылазят и другие косяки, а это ещё две цепи, натяжители, успокоители и т.п., а если мотор ушатанный то при вскрытии тебе могут предложить ещё и замену вкладышей, а может и даже колена. Поэтому реши сам для себя , что ты хочешь и какой готов делать ремонт. По поводу цен, если есть возможность купить запчасти в Европе, то там можно это сделать дешевле, сразу советую, если для себя, то бери только Оригинал, если на продажу, можно заменитель. Кстати, по цене у официала, Я себе покупал полный комплект запчастей под замену в Германии - оригинал, получилось примерно столькоже, как тебе озвучили официалы, работа тоже недорого, так как они снимат двигатель. Многие умельцы делают эту работу , не снимая двигатель, снимают АКПП. Ну и самое главное, они тебе дадут гарантию на выполненную работу, при условии что запчасти их. А вообще с этим двигателем не шути, сделал один раз и забыл, плюс, учти , что это дизель, а у нас по дизелям не так уж много хороших спецов , а тем более по двигателям серии N. Поэтому решай сам. Если есть интерес узнать подробней по ремонту этого двигателя,перечень необходимых запчастей к замене- стучись в личку, отвечу
 
Ціна та список запчастин у офіціалів має бути однакова.

На мої запитання, а навіщо це міняти те міняти
Ви ж, мабуть, гарантію хочете на виконані роботи? Якщо так - то під заміну все, що німці кажуть, а не те, шо ви хочете.

Можете на свій страх і ризик замовити замінити тільки те, що вам хочеться. Але тоді до сервісу ніяких претензій раптом що....
 
Ціна та список запчастин у офіціалів має бути однакова.

Ви ж, мабуть, гарантію хочете на виконані роботи? Якщо так - то під заміну все, що німці кажуть, а не те, шо ви хочете.

Можете на свій страх і ризик замовити замінити тільки те, що вам хочеться. Але тоді до сервісу ніяких претензій раптом що....
Ну гарантія у нас це поняття дуже відносне :yes:. Основне щоб зробили так як має бути і не повідкручували інших деталей. Доречі, ціну в 20 тис. мені озвучили всі тіж офіціали, львова, хмельницька, києва, але от сервіс, де б я дійсно хотів обслужити а.м. загнув ціну чуть не в 2 рази більшу за рахунок більшого списку запчастин, що потрібно замінити. От мене дивує що це, чому там програма заміни інша?
 
Планую 2-3 роки покататися, тис. 60. Тобто твоя думка, що 1500 грінок це адекватна ціна?
 
Ціна та список запчастин у офіціалів має бути однакова.

Ви ж, мабуть, гарантію хочете на виконані роботи? Якщо так - то під заміну все, що німці кажуть, а не те, шо ви хочете.

Можете на свій страх і ризик замовити замінити тільки те, що вам хочеться. Але тоді до сервісу ніяких претензій раптом що....

Планую 2-3 роки покататися, тис. 60. Тобто твоя думка, що 1500 грінок це адекватна ціна?
 
на фоні вартості авто з н47, навіть якщо це одиничка - 1500 у.е за ремонт двигуна абсолютно не кошмар.
 
на фоні вартості авто з н47, навіть якщо це одиничка - 1500 у.е за ремонт двигуна абсолютно не кошмар.
ну можна і 5000 уо віддати, тільки чи в цьому є зміст? Розкидати гроші наліво і направо бажання немає )).
 
Ну чекайте поки обірве ланцюг, може дешевше вийде?
 
Ну чекайте поки обірве ланцюг, може дешевше вийде?

я не хочу чекати, тільки у мене є питання, де це зробити найкраще. Власне про це і тема
 
Конечно там где Вы доверяете,уверены в технической компетентности не обращая внимания на форумные пиары!)
 
Знайома міняла на Х3, вийшло близько 1000 дол. Тут треба ретельно визначити в чому різниця, можливо просто апетити у охайного сервіса вищі. Ну і охайний сервіс, це не ознака професіоналізму. В мене є знайомий майстер - золоті руки, але в такому дні працює - торба, я вже сам питав - як так?
 
Конечно там где Вы доверяете,уверены в технической компетентности не обращая внимания на форумные пиары!)

де знайти такого, кому я довіряю ))
 
Знайома міняла на Х3, вийшло близько 1000 дол. Тут треба ретельно визначити в чому різниця, можливо просто апетити у охайного сервіса вищі. Ну і охайний сервіс, це не ознака професіоналізму. В мене є знайомий майстер - золоті руки, але в такому дні працює - торба, я вже сам питав - як так?

ціна роботи приблизно одинакова. А ціна вища зарахунок більшої кількості деталей, які вони мали б замінити ну і деталі та матеріали дорожчі. Наприклад герметик locetite 5970 513 грн. за штуку. І записали 3 шт. 1600 грн за герметик???
 
Попросіть у офіціалів роздрукувати "сервісну інформацію". Там є чіткий перелік деталей для цієї роботи, що склали німці.
Три штуки герметику??? Хіба що два потім на базар нести.

ISTA - має чіткі інструкції по виконанню. Знайдіть, почитайте. Зможете обгрунтувати майстрам.

ну і деталі та матеріали дорожчі
А хіба у офіціалів можуть бути різні ціни? Чи ви неоригінал плануєте ставити?

Ну і охайний сервіс, це не ознака професіоналізму.
Не згоден.
 
Попросіть у офіціалів роздрукувати "сервісну інформацію". Там є чіткий перелік деталей для цієї роботи, що склали німці.
У Львові є два офіційних сервіси, Христина та Арія моторс. На Христині склали список з 20, на Арії 50. Ціни на деякі деталі збігаються, а на деякі в Христини дешевші. Герметик у них 250 грн, і вони поставили 2 шт. Тобто на Арії 513 грн. - 1шт, потрібно 3, разом прибл. 1600 грн., а Христина нарахувала 2 за 513 :) Різниця на лице.
 
замінив ремінь генератора з роліками, долив масла більше ніж за половину і звук ланцюга (сь-сь-сь) зник.
 
У Львові є два офіційних сервіси, Христина та Арія моторс. На Христині склали список з 20, на Арії 50. Ціни на деякі деталі збігаються, а на деякі в Христини дешевші. Герметик у них 250 грн, і вони поставили 2 шт. Тобто на Арії 513 грн. - 1шт, потрібно 3, разом прибл. 1600 грн., а Христина нарахувала 2 за 513 :) Різниця на лице.

Суровая действительность владения таким авто как BMW - постоянно в ожидании развода и не знаешь когда и где этот развод случится. Поэтому вывод один - бдить и все проверять, проверять не один раз :biggrin:
 
Суровая действительность владения таким авто как BMW - постоянно в ожидании развода и не знаешь когда и где этот развод случится. Поэтому вывод один - бдить и все проверять, проверять не один раз :biggrin:
Така сурова дійсність чекає власників усіх авто в нашій країні:).
 
Back
Top