DIFFERENTIAL
Тут може бути ваша реклама.
- Joined
- Nov 9, 2011
- Messages
- 5,852
- Страна
- Украина
Вирішив підняти ось таку тему.
Є Е34 зі стандартними гальмами, але не подобається їх баланс. ПО заводу, якщо не помиляюсь, йде 70:30, але в мене стоять різно-широкі колеса і досить не легкий М30, тож при гальмуванні передок досить швидко блокується в той час якк у задка навіть натяку на блокування нема, так як і гальма там слабші і бублики ширші ніж спереду. Ось думаю як трошки зсунути баланс гальмівного зусилля назад.
Можна поставити більші суппорти, але є ще потреба в тому, щоб задні гальма спрацьовували трошки раніше за передні, щоб спочатку задок присідав а потім підхоплював передок. Наскільки я знаю, то в Е34 йде два контури на передок і один контур на задок. Всі контури йдуть до блоку АБС а той вже розкидає на всі 4 колеса. А якщо виточити пару жиклерів з трошки меншими отворами ніж трубки і поставити на виході з ГТЦ? По ідеї гальмівному зусиллю в такому разі буде легше спочатку піти на задній контур, а потім як тиск вирівняється спрацюють і передні, що скажете?
Є Е34 зі стандартними гальмами, але не подобається їх баланс. ПО заводу, якщо не помиляюсь, йде 70:30, але в мене стоять різно-широкі колеса і досить не легкий М30, тож при гальмуванні передок досить швидко блокується в той час якк у задка навіть натяку на блокування нема, так як і гальма там слабші і бублики ширші ніж спереду. Ось думаю як трошки зсунути баланс гальмівного зусилля назад.
Можна поставити більші суппорти, але є ще потреба в тому, щоб задні гальма спрацьовували трошки раніше за передні, щоб спочатку задок присідав а потім підхоплював передок. Наскільки я знаю, то в Е34 йде два контури на передок і один контур на задок. Всі контури йдуть до блоку АБС а той вже розкидає на всі 4 колеса. А якщо виточити пару жиклерів з трошки меншими отворами ніж трубки і поставити на виході з ГТЦ? По ідеї гальмівному зусиллю в такому разі буде легше спочатку піти на задній контур, а потім як тиск вирівняється спрацюють і передні, що скажете?