Е34 Баланс гальм

DIFFERENTIAL

Тут може бути ваша реклама.
Joined
Nov 9, 2011
Messages
5,852
Страна
Украина
Вирішив підняти ось таку тему.

Є Е34 зі стандартними гальмами, але не подобається їх баланс. ПО заводу, якщо не помиляюсь, йде 70:30, але в мене стоять різно-широкі колеса і досить не легкий М30, тож при гальмуванні передок досить швидко блокується в той час якк у задка навіть натяку на блокування нема, так як і гальма там слабші і бублики ширші ніж спереду. Ось думаю як трошки зсунути баланс гальмівного зусилля назад.
Можна поставити більші суппорти, але є ще потреба в тому, щоб задні гальма спрацьовували трошки раніше за передні, щоб спочатку задок присідав а потім підхоплював передок. Наскільки я знаю, то в Е34 йде два контури на передок і один контур на задок. Всі контури йдуть до блоку АБС а той вже розкидає на всі 4 колеса. А якщо виточити пару жиклерів з трошки меншими отворами ніж трубки і поставити на виході з ГТЦ? По ідеї гальмівному зусиллю в такому разі буде легше спочатку піти на задній контур, а потім як тиск вирівняється спрацюють і передні, що скажете?
 
Размер резины ???
 
235/45/17 та 265/40/17
 
Если проблема в блокировке колёс то по моему, вопрос к резине. Не рекомендовал бы экспериментировать с распределением тормозного усилия
 
Если проблема в блокировке колёс то по моему, вопрос к резине. Не рекомендовал бы экспериментировать с распределением тормозного усилия

:biggrin::lol:

Я очікував щось подібне))

Гума однакова тойо т1р. Але справа не в поганому щеплені передка, справа в тому, що навіть без АБС передок вже блокується а задок і натяку ще на це не дає. Мені треба зробити так, що б задок схоплював раніше і гальмівне зусилля там було більше, що б більше використовувати щеплення задніх коліс.
 
Зад и не должен хватать раньше.
 
Зад и не должен хватать раньше.

тоді машина клює носом і передок просто не може сам згасити всю інерцію. Коли підтикаю понижену передачу то справи куди краще, просто що б був ефект доводиться ледь не кидати щеплення, а таким чином деталі трансмісії довго не протягнуть.


Я знаю що мені треба від машини, я питаю в який спосіб цього можна досягти. Якщо нема чого путнього сказати - не треба мені писати як краще МЕНІ ж і гальмувати
 
На е36, заменил - главный с вакуумом. Диски с колодками ате, тормоза преобразились. Ранняя блокировка может быть связана и с колодками. Е23 на 225/55/16 тормозила так себе. На 18-х просто становилась как вкопаная. Вопрос не простой и сложный
 
Диски АТЕ, Колодки ФЕРОДО, на всіх колесах. Якщо підтягнути ще й ручником при стрімкому гальмуванні то машина осідає і до блокування передка ще досить далеко. Якщо просто вдарити по гальмам, то сильно клює носом і важкущий М30 пхає передок вперед. А у задка скоріш за все величезна інерція обертання коліс, тому йому трішки не вистачає зусилля.

Ось думаю як або в який спосіб зробити так, що б з невеличким випередженням хапав задок, а потім передок, ну + збільшити баланс зусиль назад, щоб задок більш гальмував.

Всю систему нещодавно перебирав, продував магістралі, проводив ревізію суппортів - нічого не змінилось....
 
Тормоза с вакуумным усилителем? Гидравлика по другому себя ведет
 
На моей е23 с мотором s38, стоял перед четырехпоршневой от е38, 315 , зад от 750 е32, и гидравлика. Тормозила очень бодро и абс срабатывала по всем колесам
 
Так, вакуум.

Варіант зміни задніх суппортів на більші розглядався, просто зараз думаю над тим, як зробити що б задні спрацьовували трішки раніше, що б не відбувався цей стрімкий перенос ваги на передок.

ПОки що в інеті я зустрічав крани балансу гальм, які врізаються в задній контур, аби зміщувати баланс на перед. В моєму випадку треба навпаки, але в Е34 на перед йдуть два контури, то ж поки що крім жиклерів інших варіантів не бачу....
 
Я знаю що мені треба від машини, я питаю в який спосіб цього можна досягти. Якщо нема чого путнього сказати - не треба мені писати як краще МЕНІ ж і гальмувати
Мне пофиг, что ты там делаешь, но не хотелось бы читать тему в стиле "попрощаемся с нашим одноклубником"))) Пишут, что wilwood 260-11179 подходит, если не этот номер, то посмотри другие, там куча вариантов.
 
Якщо просто вдарити по гальмам, то сильно клює носом і важкущий М30 пхає передок вперед.
Может начать с амортизаторов..!?
 
Мне пофиг, что ты там делаешь, но не хотелось бы читать тему в стиле "попрощаемся с нашим одноклубником"))) Пишут, что wilwood 260-11179 подходит, если не этот номер, то посмотри другие, там куча вариантов.

Не можу знайти куди саме він врізається. На вигляд як окремий ГТЦ, але пишуть що просто кран....
 
Так на тазу выглядит

a62f274s-960.jpg
 
а в чем проблема поставть ГТЦ с 540 ??
 
Вирішив підняти ось таку тему.

Наскільки я знаю, то в Е34 йде два контури на передок і один контур на задок?
В мене теж М30 і з ГТЦ виходить тільки 2 трубки (перід і зад)
 
Думаю твоя ідея зробити так щоб задниця хапала швидше за перід є нерозумною, уяви як на швидкості 200 в затяжному повороті ти затягнеш ручне гальмо... А от змістити баланс до 60:40, ну максимум 50/50 можеш спробувати. Я свій ГТЦ не розбирав, але ремонтував інші. Там є 2 секції (перід і зад), відповідно 2 пружини. Я ПРИПУСКАЮ що якщо поставити пружину ту що між двома поршеньками жорсткішою то зусилля зміститься більше до заду.
 
Так я і не маю за мету кардинально змістити баланс, якраз 60/40 мене б і влаштувало, тоді б в повороті машина краще б довертала. За ідею дякую, буду думати!
 
Відпишеш по результатах, мені теж цікаво що вийде.
 
Валик! не занимайся херней!!!! Найди суппорта от М5Е34 и будет тебе счастье.
Все остальное от лукавого...
Или ты хочешь тормозить как фура? когда жопа обгоняет передок...Да?
 
поставь двойной вакуум от 525тдс е34 и задние диски/суппорта от 540/740... уверен что тебе понравится)))
 
Валик! не занимайся херней!!!! Найди суппорта от М5Е34 и будет тебе счастье.
Все остальное от лукавого...
Или ты хочешь тормозить как фура? когда жопа обгоняет передок...Да?
Влад, ти не їздив зі мною, але всеодно вважаєш що знаєш краще за мене що мені потрібно. Причому там фура, не потрібно ліпити з мухи верблюда.
 
Валик, я понял что ты хочешь.... И написал ответ на твой вопрос....
 
Валик, я понял что ты хочешь.... И написал ответ на твой вопрос....

Подивлюсь ЕТК, може різниця не тільки в суппортах.

Якщо вимикаю АБС і гальмую на сухому асфальті, то перед блокується, а зад ні. Може маса 17" альпін досить велика для таких слабких гальм, тому задок і не блокує.

П.С.Суппорта перебирав, ставив рем. комплект і продував магістралі + нова рідина.
 
попробуй поменять ГТЦ, на более производительный. вместе с усилителем.
 
в мене передні супорта з дисками від е32, зад сток, вакум сток, колеса перед 225-45-17 зад 255-40-17 питань по тормозах не виниколо николи, пасажири носом клюють об лобове.
 
Back
Top