у мене була 34 з 2.5 ваносом, а зараз з М30В35 правда трохи "доведеним" так от...
перший їде також кльово коли все справно, але назад з В35 не хочеться))
вірно Дифф згадував про локомотивну тягу з низьких, а це дуже зручно при повсякденній їзді-менше переключаєшся реально, на 4 відторможуєшся до 40-50 і далі пішов, на холостому їде без газу на будь-який підйом, третя передача у мене називається "автомат" - раз включив і їдеш по місту в діапазоні 20-120км
зі. сьогодні Легасі 3.0 так борзо зправа по ямах мене об'їхало , потім я переключився з 4 на 2 )) і заліпив йому болотом всю машину .
вчора стою на світлофорі в мафоні ковиряюся, тут Пасат Б7 2.0TFSI (а це хороший мотор) на жовте зривається в букс, ну я і собі за ним , відстоювати честь старих баварських корчів так сказать)
на 1-й дістав, на 2-й йшли рівно але впершись в "отсєчку" я корпус виграв, на третій я його загубив) думаю по сухому швидше б було, бо по-мокрому ще на другій шліфувала метрів 6, благо, що редуктор з блоком:biggrin: