Ingenieur
Пользователь
- Реєстрація
- 09.11.2011
- Повідомлення
- 2,638
- Вік
- 41
- Страна
- Украина
- Город
- Киев
Передісторія така - почалося все тижні 2 назад. маршрут на роботу завжди однаковий: від а/с Дачна стаю в пробку і по Перемоги через центр на Червоний хутір.
в пробці вентилятор на "1", включено на "тепло". 2 тижні назад в п*ятницю, проїхавши до пл. Перемоги повалив дим з центральних воздуховодів з ідким запахом чи горілого чи пластику, я так і не зрозумів. я машину виключив зразу, дим пропав. Включив, протягнув вверх до Комінтерна, знову пішов дим з центральних воздуховодів, і на цей раз з під капота, по центру, там де вентилятор. Знову аварійка, заглушив, відразу під капот - нічого, ні запаху ні слідів.
я в лівий ряд, хвилин 10 обдивлявся під капотом, нюхав - нічого. Відразу подумав на вентилятор, я в ньому щітки перепаював, і не притер. подумав на нього, вимкнув його і ще за день кілометрів 200 накатав по місту і області - все нормально. але на трасі, при швидкості десь 100 км/год всеодно інколи був запах.
потім я дістав вентилятор, поставив новий, дістав резистор, слідів плавлення або горіння не знайшов, фільтр обдивився, міняв його в листопаді.
Все протер, зібрав, вечорами їздив, принюхувався - нічого такого.
а сьогодні на роботу їхати і те саме - правда диму не було, пішов запах на Святошин, я зразу вимкнув вентилятор. доїхав до роботи.
тепер думаю що ще поміняти - резистор? проводка?
приїхав, глянув під капот, все нормально, але знайшов невеличку крапельку масла на вихлопному колекторі, крапелька приблизно як 10 коп. ще не дивився звідки капає.
це воно? масло може так диміти і запах давати?
в пробці вентилятор на "1", включено на "тепло". 2 тижні назад в п*ятницю, проїхавши до пл. Перемоги повалив дим з центральних воздуховодів з ідким запахом чи горілого чи пластику, я так і не зрозумів. я машину виключив зразу, дим пропав. Включив, протягнув вверх до Комінтерна, знову пішов дим з центральних воздуховодів, і на цей раз з під капота, по центру, там де вентилятор. Знову аварійка, заглушив, відразу під капот - нічого, ні запаху ні слідів.
я в лівий ряд, хвилин 10 обдивлявся під капотом, нюхав - нічого. Відразу подумав на вентилятор, я в ньому щітки перепаював, і не притер. подумав на нього, вимкнув його і ще за день кілометрів 200 накатав по місту і області - все нормально. але на трасі, при швидкості десь 100 км/год всеодно інколи був запах.
потім я дістав вентилятор, поставив новий, дістав резистор, слідів плавлення або горіння не знайшов, фільтр обдивився, міняв його в листопаді.
Все протер, зібрав, вечорами їздив, принюхувався - нічого такого.
а сьогодні на роботу їхати і те саме - правда диму не було, пішов запах на Святошин, я зразу вимкнув вентилятор. доїхав до роботи.
тепер думаю що ще поміняти - резистор? проводка?
приїхав, глянув під капот, все нормально, але знайшов невеличку крапельку масла на вихлопному колекторі, крапелька приблизно як 10 коп. ще не дивився звідки капає.
це воно? масло може так диміти і запах давати?