Ingenieur
Пользователь
- Реєстрація
- 09.11.2011
- Повідомлення
- 2,638
- Вік
- 41
- Страна
- Украина
- Город
- Киев
Маршрут: Київ – Львів – Шегині – Краків – Прага – Карлові Вари – Кельн – Париж – Страсбург – Фюссен – Відень – Вратислава – Закопане – Пшемисль – Львів – Київ
5400 км

Київ – Краків
З Києва виїхав в 18-00. З зупинками в туалет і однією дозаправкою о другій ночі приїхали на Шегині. Прохід обох митниць зайняв 4 год. Чиста формальність цей кордон, ніхто нічого не дивився, на паспортний контроль ніхто не виходив, дитина спала в машині. Багажник відкрив/закрив і все. Далі через Пшемисль і на А4 до Кракова. Те що автобан А4 платний знав, але до Кракова так і не зустрів пунктів поборів. Зате були якісь оранжеві знаки з карткою. Значення яких дізнався вже потім, що це електронна оплата.
Приїзд в Краків, поселення в готель, прогулянка по місту, аквапарк.



Краків – Прага – Карлові Вари.
Виїзд зранку з Кракова. А4 вже платний в напрямку Катовіце. Дозаправка перед з*їздом на Остраву, бензин заливав Е10 по 5.15 злотих. Декілька зупинок на каву/туалет, купівля віньєтки (330 крон на 10 днів) і ми через Остраву, Брно в Празі. Далі на Карлові Вари. Приїхали вже під вечір десь біля 19. Місто пусте. Ніяких туристів. Майже всі джерела з водою були вимкнені хтось на ремонт, а деякі просто вимкнені. Головний гейзер (той що в приміщенні) теж вимкнений. А ж минулого разу мені казав екскурсовод, що тіпа це джерело і воно натуральне, і постійно б*є з під землі. Мабуть то такий прикол для туристів.



Карлові Вари – Кельн
Маршрутів туди проїхати купа. Але так як це Німеччина, то вирішив не видумувати і поїхав найкоротшим – через Вюрцбург і Франкфурт. Нічого особливого, німецькі автобани дуже хороші. Дозаправка перед Кельном (Е5 по 1,69 Евро, залив Супер 95 по 1,89 евро) і ми на місці. Машину в паркінг і гуляти в альтштадт. В принципі все поряд і дивитися є мало що. Головне місце - Кельнський собор.







Кельн – Париж
Маршрут пролягав по через Аахен, бельгійську Е42 та французькі А2 та А1. На в*їзді у Францію взяв талончик зі штрих-кодом, а на під*їзді до Парижу заплатив по ньому за дорогу (14 евро). При під*їзді до Парижу навігатор як здурів, біля аеропорту Шарля де Голя 2 рази крутанув на 360 градусів. Був робочий день і трафік там неймовірний, просто їхав по навігатору, таки вивів на Монтрой, це передмістя Парижу, де був заброньований готель. Машину в підземний паркінг, подалі від негрів і арабів, і вільний час в Парижі.
Поїздка в Париж це вже четверта, тому що де і як вже відомо. Їхали з метою потрапити в Діснейленд. В Діснейленд можна потрапити на машині (кілометрів 20-25 від окружної Парижу по А4), а можна на електричці RER лінія А, Діснейленд це кінцева зупинка, ця лінія туди спеціально побудована. На карті парк позначається значком мікімауса. Потрапити на RER можна через метро, квитки продаються тільки в терміналах. Одноразовий на метро/RER по місту Зона 1 обійдеться в 1,90 Евро, але якщо брати 10 штук (карне) то квиток стане в 1.49 евро. Квиток на RER до Діснейленду на дорослого в одну сторону 7,6 Евро.
В Діснейленді є 2 парки. Один для малих дітей, інший для дорослих (так в касі сказали). Відвідали перший.
Ціни на вхід можна глянути на сайті. Відмічу що за один день пройти 2 парки нереально. На 1 парк ми витратили цілий день. І якщо хочете встигнути побільше покататися на атракціонах (вони безкоштовні) то приїзжайте вранці. Бо далі будуть черги, народу неймовірно багато.
Окрім Діснейленду відвідали стандартні туристичні місця – Ейфелева башта (18 евро на другий поверх), башта Монпарнас, Нотр дам, і тп. З нового для себе відвідали музей палеонтологіі та музей з Тіранозавром. З баштою Монпарнас реально зтупили. З минулого разу пам*ятаємо що на оглядовому майданчику 2 поверхи: один закритий, а один – найвищий, відкритий, саме звідти найкращі види і фотки. Підйом туди обійдеться по 18 евро за дорослого і 9 евро на дитину. Ліфт швидкісний, везе чи 37с чи 40с, короче трохи шлунок підпирає. Піднялись а верхній поверх закритий. В Нотрдам була просто черга, хоча туди й безкоштовно пускають, але людей було стільки що черга була метрів 300. В основному китайці (японці).
Музей палеонтології – на любителя. Купа скелетів, черепів і тп. Для тих хто цікавиться таким. Вхід 18 евро дорослий і 9 евро дитячий. Окремий музей з реальним скелетом справжнього тиранозавра, викопаного десь в США. Вхід 18 евро. Прямо під готелем заправка. Дозаправка по 1.64 евро в в дорогу на Страсбург. На заправці поцікавились – ЮА се куа? Кажу – Юкрейн, вони – куа? Кажу – Юкрейн, Кієв, а вони – ааа. Тіпа стало ясно, що таке Юкрейн після слова Кієв.
Диснейленд




музей палеонтологии






























Париж – Страсбург
Нудний маршрут проходив по автобану А4 в вихідний день, машин мінімум, покриття хороше. Дорога платна, в сумі всі побори десь 35 евро. З минулої поїздки запам*ятав прикольне місце на А4 – це кафешка з залами прямо над дорогою. Там і пообідали. По одну сторону автобана продають їжу тіпа снеків, а по другу повноцінна кухня. Страсбург – маленьке місто, провінція Ельзас, прямо на кордоні з Німеччиною. Після Парижської безлаберності у всьому, Страсбург постає таким собі упорядкованим як німецьке містечко. З цікавого це собор і квартал маленька франція. Дозаправка (по 1,65 евро) і в дорогу на Німеччину.





[
=CONFIG]672615[/ATTACH]











Страсбург – Фюссен (Хоеншвангау)
Час дозволяв, і накатавшись нудими автобанами, вирішив поїхати через гори, по міським і сільським дорогам. Через Бодензее потрапили до Фюссена, а звідти до готелю в Хоеншвангау, який знаходиться прямо під замком Нойншвайнштайн. Далі підйом на замок 40 хв, фоточки і під дощем вниз. Щоб зфоткати замок збоку треба йти ще вище на Маріанбрюк. Короче – враження ще ті, для тих хто боїться висоти. Міст метрів 25-30, виконаний з металу, але перекриття дерев*яні дошки. І деякі з них пружинять . А під ногами висота з метрів 500. Але фотографії виходять супер.
Саме з цього замку Дісней малював свій на заставку в мультики.
Поряд ще є замок, значно нище, але йти також 30хв, на нього не вистачило ні сил ні часу. Подивилися на нього з висоти. В якості сувенірчику прикупив собі в гараж біло-синій прапор Баварії з гербом.
Дозаправка і в дорогу на Братиславу.























Хоеншвангау – Братислава.
Навігатор вів через Мюнхен, але так як в Мюнхені вже були, то поїхали вниз по карті, через Австрію і гірськи дороги, і не прогадали. Краєвиди супер. Сніг вже на вершинах гір. Вода кристально чиста. А температура всього кілька градусів плюсу.
Далі виїзд на автобан А1 на Відень, дозаправка з віньєткою (10 евро на 10днів) в вперед. Приїхали в Братиславу близко 17, поселившись поїхали на машині в центр. Машину на паркінг. А самі в центр, ну тіпа в центр, бо це територія за півгодини можна обійти. Ну з усією повагою до словаків – Братислава це як лівий берег Києва, тільки розділений Дунаєм. Дивитися там особливо нічого. Бо все так і нагадує Київ, тільки будинки утеплені і пофарбовані. Єдине чим відрізняється Братислава так це міським транспортом, він мало того що є, так і буси нормальні і по графіку. Але і ціна 1.5 евро за разову поїздку.











Братислава






Братислава – Закопане – Пшемисль
Потрібно було вертатися додому, через Угорщину не хотілося, бо далі по Україні дорога погана, минулого року вже тудою їхали. Хотілося знову на Польщу. Через Катовіце не їхали, так як тянув навігатор, а поїхали через Закопане. Через словацькі/польскі села. Якщо чесно то від побаченого в Словаччині я так і не зрозумів що це за Европа, стан доріг так собі, в селах те саме що й у нас, єдине чи вирізняються то це чимось збудованим новим, причому звісно ж за рахунок Унії Європейської. побудували і відразу благодарочку в виді таблички ставлять. Додам що в словаччині до цього не був ні разу і ніде. Тому і цікаво було. Але після побаченого, а якщо сюди додати побачене в Румуніі, то Україна вже Европа, не вистачає нам поки що тільки мізків.
Після прогулянки/обіду в Закопанему під дощ і град виїхали на Краків і на Київ. З Закопанего по сільским дорогам потрапили на об*їздну Кракова. Дорога Краків – Закопане майже вся в ремонтах – розширяють мости, тянуть широкий автобан. Круте видовище ці високі опори під метрів 100. На А4 пішов сильний дощ. Закінчувався бензин, чомусь після Кракова до кордону заправок майже немає. Здох навігатор, вирішили заночувати в Пшемислі, щоб виспавшись їхати додому.





Пшемисль – Київ.
Зранку одразу на кордон. Прибули о 8-15 і в 10-00 вже дозаправлялись на ВОГу вже в нас.
по дорозі спостерігав за машинами - за весь час зустрів лише 1 е34 (в німецькому селі і то стояла в дворі, не факт що на ходу), жодних е30, е36, е38, е39, пару е65 бачив, декілька е53 та е70 і все. обігнала одна е60 і то з черкаськими номерами на автобані на Відень. В основному ф10/ф11 та ж30. дуже новий автопарк в Німеччині/Австрії, навіть інших марок і то машини ну до 5 років максимум. у Франції основному французькі марки, але також до 5 років в середньому.
В Словаччині та Польщі, Чехії вже з*являлися е60 та е39, і то небагато. Все це так - чисто спостереження під час поїздки по конкретним шляхам, можливо в інших місцях по іншому.
Дякую за увагу. :yes:
5400 км

Київ – Краків
З Києва виїхав в 18-00. З зупинками в туалет і однією дозаправкою о другій ночі приїхали на Шегині. Прохід обох митниць зайняв 4 год. Чиста формальність цей кордон, ніхто нічого не дивився, на паспортний контроль ніхто не виходив, дитина спала в машині. Багажник відкрив/закрив і все. Далі через Пшемисль і на А4 до Кракова. Те що автобан А4 платний знав, але до Кракова так і не зустрів пунктів поборів. Зате були якісь оранжеві знаки з карткою. Значення яких дізнався вже потім, що це електронна оплата.
Приїзд в Краків, поселення в готель, прогулянка по місту, аквапарк.



Краків – Прага – Карлові Вари.
Виїзд зранку з Кракова. А4 вже платний в напрямку Катовіце. Дозаправка перед з*їздом на Остраву, бензин заливав Е10 по 5.15 злотих. Декілька зупинок на каву/туалет, купівля віньєтки (330 крон на 10 днів) і ми через Остраву, Брно в Празі. Далі на Карлові Вари. Приїхали вже під вечір десь біля 19. Місто пусте. Ніяких туристів. Майже всі джерела з водою були вимкнені хтось на ремонт, а деякі просто вимкнені. Головний гейзер (той що в приміщенні) теж вимкнений. А ж минулого разу мені казав екскурсовод, що тіпа це джерело і воно натуральне, і постійно б*є з під землі. Мабуть то такий прикол для туристів.



Карлові Вари – Кельн
Маршрутів туди проїхати купа. Але так як це Німеччина, то вирішив не видумувати і поїхав найкоротшим – через Вюрцбург і Франкфурт. Нічого особливого, німецькі автобани дуже хороші. Дозаправка перед Кельном (Е5 по 1,69 Евро, залив Супер 95 по 1,89 евро) і ми на місці. Машину в паркінг і гуляти в альтштадт. В принципі все поряд і дивитися є мало що. Головне місце - Кельнський собор.







Кельн – Париж
Маршрут пролягав по через Аахен, бельгійську Е42 та французькі А2 та А1. На в*їзді у Францію взяв талончик зі штрих-кодом, а на під*їзді до Парижу заплатив по ньому за дорогу (14 евро). При під*їзді до Парижу навігатор як здурів, біля аеропорту Шарля де Голя 2 рази крутанув на 360 градусів. Був робочий день і трафік там неймовірний, просто їхав по навігатору, таки вивів на Монтрой, це передмістя Парижу, де був заброньований готель. Машину в підземний паркінг, подалі від негрів і арабів, і вільний час в Парижі.
Поїздка в Париж це вже четверта, тому що де і як вже відомо. Їхали з метою потрапити в Діснейленд. В Діснейленд можна потрапити на машині (кілометрів 20-25 від окружної Парижу по А4), а можна на електричці RER лінія А, Діснейленд це кінцева зупинка, ця лінія туди спеціально побудована. На карті парк позначається значком мікімауса. Потрапити на RER можна через метро, квитки продаються тільки в терміналах. Одноразовий на метро/RER по місту Зона 1 обійдеться в 1,90 Евро, але якщо брати 10 штук (карне) то квиток стане в 1.49 евро. Квиток на RER до Діснейленду на дорослого в одну сторону 7,6 Евро.
В Діснейленді є 2 парки. Один для малих дітей, інший для дорослих (так в касі сказали). Відвідали перший.
Ціни на вхід можна глянути на сайті. Відмічу що за один день пройти 2 парки нереально. На 1 парк ми витратили цілий день. І якщо хочете встигнути побільше покататися на атракціонах (вони безкоштовні) то приїзжайте вранці. Бо далі будуть черги, народу неймовірно багато.
Окрім Діснейленду відвідали стандартні туристичні місця – Ейфелева башта (18 евро на другий поверх), башта Монпарнас, Нотр дам, і тп. З нового для себе відвідали музей палеонтологіі та музей з Тіранозавром. З баштою Монпарнас реально зтупили. З минулого разу пам*ятаємо що на оглядовому майданчику 2 поверхи: один закритий, а один – найвищий, відкритий, саме звідти найкращі види і фотки. Підйом туди обійдеться по 18 евро за дорослого і 9 евро на дитину. Ліфт швидкісний, везе чи 37с чи 40с, короче трохи шлунок підпирає. Піднялись а верхній поверх закритий. В Нотрдам була просто черга, хоча туди й безкоштовно пускають, але людей було стільки що черга була метрів 300. В основному китайці (японці).
Музей палеонтології – на любителя. Купа скелетів, черепів і тп. Для тих хто цікавиться таким. Вхід 18 евро дорослий і 9 евро дитячий. Окремий музей з реальним скелетом справжнього тиранозавра, викопаного десь в США. Вхід 18 евро. Прямо під готелем заправка. Дозаправка по 1.64 евро в в дорогу на Страсбург. На заправці поцікавились – ЮА се куа? Кажу – Юкрейн, вони – куа? Кажу – Юкрейн, Кієв, а вони – ааа. Тіпа стало ясно, що таке Юкрейн після слова Кієв.
Диснейленд




музей палеонтологии






























Париж – Страсбург
Нудний маршрут проходив по автобану А4 в вихідний день, машин мінімум, покриття хороше. Дорога платна, в сумі всі побори десь 35 евро. З минулої поїздки запам*ятав прикольне місце на А4 – це кафешка з залами прямо над дорогою. Там і пообідали. По одну сторону автобана продають їжу тіпа снеків, а по другу повноцінна кухня. Страсбург – маленьке місто, провінція Ельзас, прямо на кордоні з Німеччиною. Після Парижської безлаберності у всьому, Страсбург постає таким собі упорядкованим як німецьке містечко. З цікавого це собор і квартал маленька франція. Дозаправка (по 1,65 евро) і в дорогу на Німеччину.



















Страсбург – Фюссен (Хоеншвангау)
Час дозволяв, і накатавшись нудими автобанами, вирішив поїхати через гори, по міським і сільським дорогам. Через Бодензее потрапили до Фюссена, а звідти до готелю в Хоеншвангау, який знаходиться прямо під замком Нойншвайнштайн. Далі підйом на замок 40 хв, фоточки і під дощем вниз. Щоб зфоткати замок збоку треба йти ще вище на Маріанбрюк. Короче – враження ще ті, для тих хто боїться висоти. Міст метрів 25-30, виконаний з металу, але перекриття дерев*яні дошки. І деякі з них пружинять . А під ногами висота з метрів 500. Але фотографії виходять супер.
Саме з цього замку Дісней малював свій на заставку в мультики.
Поряд ще є замок, значно нище, але йти також 30хв, на нього не вистачило ні сил ні часу. Подивилися на нього з висоти. В якості сувенірчику прикупив собі в гараж біло-синій прапор Баварії з гербом.
Дозаправка і в дорогу на Братиславу.























Хоеншвангау – Братислава.
Навігатор вів через Мюнхен, але так як в Мюнхені вже були, то поїхали вниз по карті, через Австрію і гірськи дороги, і не прогадали. Краєвиди супер. Сніг вже на вершинах гір. Вода кристально чиста. А температура всього кілька градусів плюсу.
Далі виїзд на автобан А1 на Відень, дозаправка з віньєткою (10 евро на 10днів) в вперед. Приїхали в Братиславу близко 17, поселившись поїхали на машині в центр. Машину на паркінг. А самі в центр, ну тіпа в центр, бо це територія за півгодини можна обійти. Ну з усією повагою до словаків – Братислава це як лівий берег Києва, тільки розділений Дунаєм. Дивитися там особливо нічого. Бо все так і нагадує Київ, тільки будинки утеплені і пофарбовані. Єдине чим відрізняється Братислава так це міським транспортом, він мало того що є, так і буси нормальні і по графіку. Але і ціна 1.5 евро за разову поїздку.











Братислава






Братислава – Закопане – Пшемисль
Потрібно було вертатися додому, через Угорщину не хотілося, бо далі по Україні дорога погана, минулого року вже тудою їхали. Хотілося знову на Польщу. Через Катовіце не їхали, так як тянув навігатор, а поїхали через Закопане. Через словацькі/польскі села. Якщо чесно то від побаченого в Словаччині я так і не зрозумів що це за Европа, стан доріг так собі, в селах те саме що й у нас, єдине чи вирізняються то це чимось збудованим новим, причому звісно ж за рахунок Унії Європейської. побудували і відразу благодарочку в виді таблички ставлять. Додам що в словаччині до цього не був ні разу і ніде. Тому і цікаво було. Але після побаченого, а якщо сюди додати побачене в Румуніі, то Україна вже Европа, не вистачає нам поки що тільки мізків.
Після прогулянки/обіду в Закопанему під дощ і град виїхали на Краків і на Київ. З Закопанего по сільским дорогам потрапили на об*їздну Кракова. Дорога Краків – Закопане майже вся в ремонтах – розширяють мости, тянуть широкий автобан. Круте видовище ці високі опори під метрів 100. На А4 пішов сильний дощ. Закінчувався бензин, чомусь після Кракова до кордону заправок майже немає. Здох навігатор, вирішили заночувати в Пшемислі, щоб виспавшись їхати додому.





Пшемисль – Київ.
Зранку одразу на кордон. Прибули о 8-15 і в 10-00 вже дозаправлялись на ВОГу вже в нас.
по дорозі спостерігав за машинами - за весь час зустрів лише 1 е34 (в німецькому селі і то стояла в дворі, не факт що на ходу), жодних е30, е36, е38, е39, пару е65 бачив, декілька е53 та е70 і все. обігнала одна е60 і то з черкаськими номерами на автобані на Відень. В основному ф10/ф11 та ж30. дуже новий автопарк в Німеччині/Австрії, навіть інших марок і то машини ну до 5 років максимум. у Франції основному французькі марки, але також до 5 років в середньому.
В Словаччині та Польщі, Чехії вже з*являлися е60 та е39, і то небагато. Все це так - чисто спостереження під час поїздки по конкретним шляхам, можливо в інших місцях по іншому.
Дякую за увагу. :yes:
Вкладення
Останнє редагування: