Київ - Париж - Київ

Ingenieur

Пользователь
Joined
Nov 9, 2011
Messages
2,614
Age
40
Страна
Украина
Город
Киев
Маршрут: Київ – Львів – Шегині – Краків – Прага – Карлові Вари – Кельн – Париж – Страсбург – Фюссен – Відень – Вратислава – Закопане – Пшемисль – Львів – Київ
5400 км

Без имени.jpg

Київ – Краків
З Києва виїхав в 18-00. З зупинками в туалет і однією дозаправкою о другій ночі приїхали на Шегині. Прохід обох митниць зайняв 4 год. Чиста формальність цей кордон, ніхто нічого не дивився, на паспортний контроль ніхто не виходив, дитина спала в машині. Багажник відкрив/закрив і все. Далі через Пшемисль і на А4 до Кракова. Те що автобан А4 платний знав, але до Кракова так і не зустрів пунктів поборів. Зате були якісь оранжеві знаки з карткою. Значення яких дізнався вже потім, що це електронна оплата.
Приїзд в Краків, поселення в готель, прогулянка по місту, аквапарк.
IMG_0991.jpg IMG_0995.jpg IMG_0996.JPG

Краків – Прага – Карлові Вари.
Виїзд зранку з Кракова. А4 вже платний в напрямку Катовіце. Дозаправка перед з*їздом на Остраву, бензин заливав Е10 по 5.15 злотих. Декілька зупинок на каву/туалет, купівля віньєтки (330 крон на 10 днів) і ми через Остраву, Брно в Празі. Далі на Карлові Вари. Приїхали вже під вечір десь біля 19. Місто пусте. Ніяких туристів. Майже всі джерела з водою були вимкнені хтось на ремонт, а деякі просто вимкнені. Головний гейзер (той що в приміщенні) теж вимкнений. А ж минулого разу мені казав екскурсовод, що тіпа це джерело і воно натуральне, і постійно б*є з під землі. Мабуть то такий прикол для туристів.
IMG_1022.jpg IMG_1024.jpg IMG_1025.jpg


Карлові Вари – Кельн
Маршрутів туди проїхати купа. Але так як це Німеччина, то вирішив не видумувати і поїхав найкоротшим – через Вюрцбург і Франкфурт. Нічого особливого, німецькі автобани дуже хороші. Дозаправка перед Кельном (Е5 по 1,69 Евро, залив Супер 95 по 1,89 евро) і ми на місці. Машину в паркінг і гуляти в альтштадт. В принципі все поряд і дивитися є мало що. Головне місце - Кельнський собор.
IMG_1059.jpg IMG_1060.jpg IMG_1065.JPG IMG_1071.jpg IMG_1072.jpg IMG_1074.jpg IMG_1077.jpg

Кельн – Париж
Маршрут пролягав по через Аахен, бельгійську Е42 та французькі А2 та А1. На в*їзді у Францію взяв талончик зі штрих-кодом, а на під*їзді до Парижу заплатив по ньому за дорогу (14 евро). При під*їзді до Парижу навігатор як здурів, біля аеропорту Шарля де Голя 2 рази крутанув на 360 градусів. Був робочий день і трафік там неймовірний, просто їхав по навігатору, таки вивів на Монтрой, це передмістя Парижу, де був заброньований готель. Машину в підземний паркінг, подалі від негрів і арабів, і вільний час в Парижі.
Поїздка в Париж це вже четверта, тому що де і як вже відомо. Їхали з метою потрапити в Діснейленд. В Діснейленд можна потрапити на машині (кілометрів 20-25 від окружної Парижу по А4), а можна на електричці RER лінія А, Діснейленд це кінцева зупинка, ця лінія туди спеціально побудована. На карті парк позначається значком мікімауса. Потрапити на RER можна через метро, квитки продаються тільки в терміналах. Одноразовий на метро/RER по місту Зона 1 обійдеться в 1,90 Евро, але якщо брати 10 штук (карне) то квиток стане в 1.49 евро. Квиток на RER до Діснейленду на дорослого в одну сторону 7,6 Евро.
В Діснейленді є 2 парки. Один для малих дітей, інший для дорослих (так в касі сказали). Відвідали перший.
Ціни на вхід можна глянути на сайті. Відмічу що за один день пройти 2 парки нереально. На 1 парк ми витратили цілий день. І якщо хочете встигнути побільше покататися на атракціонах (вони безкоштовні) то приїзжайте вранці. Бо далі будуть черги, народу неймовірно багато.
Окрім Діснейленду відвідали стандартні туристичні місця – Ейфелева башта (18 евро на другий поверх), башта Монпарнас, Нотр дам, і тп. З нового для себе відвідали музей палеонтологіі та музей з Тіранозавром. З баштою Монпарнас реально зтупили. З минулого разу пам*ятаємо що на оглядовому майданчику 2 поверхи: один закритий, а один – найвищий, відкритий, саме звідти найкращі види і фотки. Підйом туди обійдеться по 18 евро за дорослого і 9 евро на дитину. Ліфт швидкісний, везе чи 37с чи 40с, короче трохи шлунок підпирає. Піднялись а верхній поверх закритий. В Нотрдам була просто черга, хоча туди й безкоштовно пускають, але людей було стільки що черга була метрів 300. В основному китайці (японці).
Музей палеонтології – на любителя. Купа скелетів, черепів і тп. Для тих хто цікавиться таким. Вхід 18 евро дорослий і 9 евро дитячий. Окремий музей з реальним скелетом справжнього тиранозавра, викопаного десь в США. Вхід 18 евро. Прямо під готелем заправка. Дозаправка по 1.64 евро в в дорогу на Страсбург. На заправці поцікавились – ЮА се куа? Кажу – Юкрейн, вони – куа? Кажу – Юкрейн, Кієв, а вони – ааа. Тіпа стало ясно, що таке Юкрейн після слова Кієв.

Диснейленд
IMG_1152.jpg IMG_1170.jpg IMG_1175.jpg IMG_1176.jpg
музей палеонтологии
IMG_1188.jpg IMG_1189.jpg IMG_1191.jpg IMG_1201.jpg IMG_1205.JPG IMG_1210.jpg IMG_1215.jpg IMG_1234.jpg IMG_1236.jpg IMG_1250.JPG

IMG_1098.jpg IMG_1270.jpg IMG_1268.JPG IMG_1279.jpg IMG_1274.jpg IMG_1300.jpg IMG_1312.jpg IMG_1320.jpg IMG_1335.jpg IMG_1355.jpg IMG_1365.jpg IMG_1373.jpg IMG_1399.jpg IMG_1401.jpg IMG_1420.jpg IMG_1421.jpg IMG_1379.jpg IMG_1426.jpg IMG_1431.jpg IMG_1435.jpg

Париж – Страсбург
Нудний маршрут проходив по автобану А4 в вихідний день, машин мінімум, покриття хороше. Дорога платна, в сумі всі побори десь 35 евро. З минулої поїздки запам*ятав прикольне місце на А4 – це кафешка з залами прямо над дорогою. Там і пообідали. По одну сторону автобана продають їжу тіпа снеків, а по другу повноцінна кухня. Страсбург – маленьке місто, провінція Ельзас, прямо на кордоні з Німеччиною. Після Парижської безлаберності у всьому, Страсбург постає таким собі упорядкованим як німецьке містечко. З цікавого це собор і квартал маленька франція. Дозаправка (по 1,65 евро) і в дорогу на Німеччину.
IMG_1444.jpg IMG_1471.jpg IMG_1477.jpg IMG_1489.jpg IMG_1491.jpg IMG_1493.jpg [ IMG_1522.jpg =CONFIG]672615[/ATTACH] IMG_1500.jpg IMG_1507.jpg IMG_1510.jpg IMG_1511.jpg IMG_1512.jpg IMG_1516.jpg IMG_1522.jpg IMG_1552.jpg IMG_1575.jpg IMG_1590.jpg IMG_1594.jpg IMG_1598.jpg

Страсбург – Фюссен (Хоеншвангау)
Час дозволяв, і накатавшись нудими автобанами, вирішив поїхати через гори, по міським і сільським дорогам. Через Бодензее потрапили до Фюссена, а звідти до готелю в Хоеншвангау, який знаходиться прямо під замком Нойншвайнштайн. Далі підйом на замок 40 хв, фоточки і під дощем вниз. Щоб зфоткати замок збоку треба йти ще вище на Маріанбрюк. Короче – враження ще ті, для тих хто боїться висоти. Міст метрів 25-30, виконаний з металу, але перекриття дерев*яні дошки. І деякі з них пружинять . А під ногами висота з метрів 500. Але фотографії виходять супер.
Саме з цього замку Дісней малював свій на заставку в мультики.
Поряд ще є замок, значно нище, але йти також 30хв, на нього не вистачило ні сил ні часу. Подивилися на нього з висоти. В якості сувенірчику прикупив собі в гараж біло-синій прапор Баварії з гербом.
Дозаправка і в дорогу на Братиславу.
IMG_1604.jpg IMG_1607.jpg IMG_1611.jpg IMG_1622.jpg IMG_1624.JPG IMG_1626.jpg IMG_1629.JPG IMG_1631.jpg IMG_1645.jpg IMG_1655.jpg IMG_1657.jpg IMG_1678.jpg IMG_1680.jpg IMG_1683.jpg IMG_1684.jpg IMG_1684.jpg IMG_1686.jpg IMG_1693.jpg IMG_1699.jpg IMG_1701.jpg IMG_1712.jpg IMG_1716.jpg IMG_1731.jpg

Хоеншвангау – Братислава.
Навігатор вів через Мюнхен, але так як в Мюнхені вже були, то поїхали вниз по карті, через Австрію і гірськи дороги, і не прогадали. Краєвиди супер. Сніг вже на вершинах гір. Вода кристально чиста. А температура всього кілька градусів плюсу.
Далі виїзд на автобан А1 на Відень, дозаправка з віньєткою (10 евро на 10днів) в вперед. Приїхали в Братиславу близко 17, поселившись поїхали на машині в центр. Машину на паркінг. А самі в центр, ну тіпа в центр, бо це територія за півгодини можна обійти. Ну з усією повагою до словаків – Братислава це як лівий берег Києва, тільки розділений Дунаєм. Дивитися там особливо нічого. Бо все так і нагадує Київ, тільки будинки утеплені і пофарбовані. Єдине чим відрізняється Братислава так це міським транспортом, він мало того що є, так і буси нормальні і по графіку. Але і ціна 1.5 евро за разову поїздку.
IMG_1737.jpg IMG_1766.jpg IMG_1767.jpg IMG_1821.jpg IMG_1823.jpg IMG_1830.jpg IMG_1831.jpg IMG_1844.jpg IMG_1849.jpg IMG_1846.jpg IMG_1861.jpg
Братислава
IMG_1863.jpg IMG_1866.jpg IMG_1870.jpg IMG_1875.jpg IMG_1876.jpg IMG_1881.jpg

Братислава – Закопане – Пшемисль
Потрібно було вертатися додому, через Угорщину не хотілося, бо далі по Україні дорога погана, минулого року вже тудою їхали. Хотілося знову на Польщу. Через Катовіце не їхали, так як тянув навігатор, а поїхали через Закопане. Через словацькі/польскі села. Якщо чесно то від побаченого в Словаччині я так і не зрозумів що це за Европа, стан доріг так собі, в селах те саме що й у нас, єдине чи вирізняються то це чимось збудованим новим, причому звісно ж за рахунок Унії Європейської. побудували і відразу благодарочку в виді таблички ставлять. Додам що в словаччині до цього не був ні разу і ніде. Тому і цікаво було. Але після побаченого, а якщо сюди додати побачене в Румуніі, то Україна вже Европа, не вистачає нам поки що тільки мізків.
Після прогулянки/обіду в Закопанему під дощ і град виїхали на Краків і на Київ. З Закопанего по сільским дорогам потрапили на об*їздну Кракова. Дорога Краків – Закопане майже вся в ремонтах – розширяють мости, тянуть широкий автобан. Круте видовище ці високі опори під метрів 100. На А4 пішов сильний дощ. Закінчувався бензин, чомусь після Кракова до кордону заправок майже немає. Здох навігатор, вирішили заночувати в Пшемислі, щоб виспавшись їхати додому.
IMG_1896.jpg IMG_1897.JPG IMG_1901.jpg IMG_1903.jpg DSC_0952.jpg

Пшемисль – Київ.
Зранку одразу на кордон. Прибули о 8-15 і в 10-00 вже дозаправлялись на ВОГу вже в нас.

по дорозі спостерігав за машинами - за весь час зустрів лише 1 е34 (в німецькому селі і то стояла в дворі, не факт що на ходу), жодних е30, е36, е38, е39, пару е65 бачив, декілька е53 та е70 і все. обігнала одна е60 і то з черкаськими номерами на автобані на Відень. В основному ф10/ф11 та ж30. дуже новий автопарк в Німеччині/Австрії, навіть інших марок і то машини ну до 5 років максимум. у Франції основному французькі марки, але також до 5 років в середньому.
В Словаччині та Польщі, Чехії вже з*являлися е60 та е39, і то небагато. Все це так - чисто спостереження під час поїздки по конкретним шляхам, можливо в інших місцях по іншому.

Дякую за увагу. :yes:
 

Attachments

  • IMG_1494.jpg
    IMG_1494.jpg
    144.6 KB · Views: 33
Last edited:

Konsul

Пользователь
Joined
Oct 1, 2015
Messages
1,016
Age
48
Страна
Украина
Город
Львов
Якщо питання транзиту через Угорщину відпало тільки через погану якість дороги, то дарма... Закарпаття-можна миритись, а Львівська область-супер. Ну але це все фігня, ну зробили зайвих 300км по території Євросоюзу і на їхньому паливі. На загальний кошторис подорожі 30€ сильно не впливають...;)
 

Ingenieur

Пользователь
Joined
Nov 9, 2011
Messages
2,614
Age
40
Страна
Украина
Город
Киев
Якщо питання транзиту через Угорщину відпало тільки через погану якість дороги, то дарма... Закарпаття-можна миритись, а Львівська область-супер. Ну але це все фігня, ну зробили зайвих 300км по території Євросоюзу і на їхньому паливі. На загальний кошторис подорожі 30€ сильно не впливають...;)
можливо, але якщо б їхав через Угорщину, то скоріш за все б через Яремче (ну дуже подобається там :) ) а на Яремче дорога поганенька.
 

TVO

Пользователь
Joined
Oct 7, 2012
Messages
2,557
Страна
Украина
Город
Кривой Рог
Красота природы приводит в восторг .
 

RAI

Пользователь
Joined
Nov 9, 2011
Messages
11,747
Город
Киев
Круть (часть фото не видно правда).
Я только до Салоник доехал в этом году, хотелось немного моря)
 

Ingenieur

Пользователь
Joined
Nov 9, 2011
Messages
2,614
Age
40
Страна
Украина
Город
Киев
Круть (часть фото не видно правда).
Я только до Салоник доехал в этом году, хотелось немного моря)

поправив фотки
 
Last edited:

RAI

Пользователь
Joined
Nov 9, 2011
Messages
11,747
Город
Киев
поправив фотки

Ага видно.
Сколько дней ушло на путешествие!?
Сколько за день проезжали в среднем!?
 

Ingenieur

Пользователь
Joined
Nov 9, 2011
Messages
2,614
Age
40
Страна
Украина
Город
Киев
Ага видно.
Сколько дней ушло на путешествие!?
Сколько за день проезжали в среднем!?
13 днів, в день в середньому 500 км, найдовше було 900 км Київ - Краків, але трохи поспав тоді в черзі на кордоні.
 

Aleks3y

Пользователь
Joined
Jan 10, 2018
Messages
81
Age
39
Страна
Украина
Город
Львов
У меня вот такой маршрут получился в этом году

Львов-Милан-Ницца-Монако-Канны-Антиб-Барселона-Салоу-Любляна-Будапешт-Львов - по расстоянию так же около 5400км, на соляру потрачено 920 евро, на оплату дорог и паркинг 670 евро. Автомобиль F15 M50D скорость постоянно не ниже 170 на протяжении всего пути везде кроме Италии и Франции где много крутых поворотов и тоннелей. Испания, Австария, Словения, Венгрия - 200 ехать комфортно, расход в районе 12 литров, 4-ро взрослых и багажник под завязку. Автомобиль просто создан пожирать километры......



Первый отрезок Львов-Милан 1600 км, прошел за 14 часов (без учета границы) Там отдохнули несколько деньков потом передвигались маленькими перебежками Милан - - -Ницца там пару деньков оттуда в Канны, Монако, Антиб, потом Барселона - 700км на одном дыхании там 4 дня и на пляжик в Салоу. Домой решил возвращаться через Венгрию так как Польские границы это писец. Первый отрезок Салоу-Любляна 1600 км пролетели за 12 часов, Любляна - Львов 1100 км щелкнули как орешки, главное пережить шок и перепрограммироваться на Закарпатье что ты уже дома вспомнить наши дороги и условия передвижения после двух недельного отдыха, последние 290км были самыми тяжёлыми и нереально длинными ))
 
Last edited:

dart50

Пользователь
Joined
Oct 2, 2015
Messages
956
Город
Кривой Рог
Скорость 170? И ни одного штрафа???

Так а шо, всюди у ЄС переважно автоматична фіксація, угоди про обмін штрафами з Україною немає, тож листи щастя слати немає куди.
Про систему, що не випускає з країни у випадку неоплачених штрафів, як у Туреччині, теж не чув.

Так що "гуляй рваніна" :(
 

Ingenieur

Пользователь
Joined
Nov 9, 2011
Messages
2,614
Age
40
Страна
Украина
Город
Киев
Так а шо, всюди у ЄС переважно автоматична фіксація, угоди про обмін штрафами з Україною немає, тож листи щастя слати немає куди.
Про систему, що не випускає з країни у випадку неоплачених штрафів, як у Туреччині, теж не чув.

Так що "гуляй рваніна" :(

я особисто по Парижу і свідомо і ні порушив не на одну сотню євро. по Німеччині трохи. :( на кордоні нічого не сказали.
 

dart50

Пользователь
Joined
Oct 2, 2015
Messages
956
Город
Кривой Рог
я особисто по Парижу і свідомо і ні порушив не на одну сотню євро. по Німеччині трохи. :( на кордоні нічого не сказали.

Я ж кажу, немає такої системи. Штрафи взагалі вручну обробляють, тобто якщо відпустка 2 тижні, то без шансів, що фотка, зроблена на початку відпустки, потрапить до якоїсь бази виконавців до кінця відпустки. Та і в принципі до прикордонників не потрапить. Що казати, якщо болгари (ЄС) ганяють у Німеччині повз радари на спір, бо немає угоди про передачу штрафів (інформація 3-річної давнини).


ЗІ: Треба було в гості заїхати, я якраз між Франкфуртом і Страсбургом :)
 

Ingenieur

Пользователь
Joined
Nov 9, 2011
Messages
2,614
Age
40
Страна
Украина
Город
Киев
ЗІ: Треба було в гості заїхати, я якраз між Франкфуртом і Страсбургом :)
можливо наступного разу, залишився неохопленим там Штутгарт :)
 

dart50

Пользователь
Joined
Oct 2, 2015
Messages
956
Город
Кривой Рог
можливо наступного разу, залишився неохопленим там Штутгарт :)

Немає чого там охоплювати (ІМХО). Музей Мерса (де я був) ніяк не дотягне до BmwWelt у Мюнхені (де я не був). А от технічний музей у Шпайері (де я був) непоганий.
Ще є музей Порше, там не був, знаю тільки що там є Мерс-кубик з мотором Порше, при чому не не колгосп :)
 

Aleks3y

Пользователь
Joined
Jan 10, 2018
Messages
81
Age
39
Страна
Украина
Город
Львов
про фиксацию штрафов уже описали выше, да они не приходят. по 170 и больше там гоняют не только наши а и местные по 200+ потому я стараюсь за такими вцепится они знают где камеры. Но не надо забывать что еще полиция и сама по автобанам катается и не только на разукрашенных авто, если ловят с такой скоростью штраф на месте в районе 500 евро
 

Pilot_the_best

Разборка
Joined
Nov 18, 2011
Messages
3,288
Age
57
Город
Киев
По Испании, если машина на иностранных номерах и ее ловит камера на нарушении - информация передается ближайшему авто или мотопатрулю и тот догоняет. Сам видел много раз такие ситуации. По Италии- аналогично. И по наказанию - кроме штрафа могут еще задержать авто на определенное время. Но это уже если превысил на 50 км и больше. Оно вам надо???
 

Aleks3y

Пользователь
Joined
Jan 10, 2018
Messages
81
Age
39
Страна
Украина
Город
Львов
По Испании, если машина на иностранных номерах и ее ловит камера на нарушении - информация передается ближайшему авто или мотопатрулю и тот догоняет. Сам видел много раз такие ситуации. По Италии- аналогично. И по наказанию - кроме штрафа могут еще задержать авто на определенное время. Но это уже если превысил на 50 км и больше. Оно вам надо???

ну пока на такое не попадал в Испании!!! а в Италии больше 150-160 особо и не разогнаться много тоннелей, поворотов крутых и мостов.
 

Ramzes_III

Пользователь
Joined
Jan 16, 2013
Messages
636
Город
Киев
Я "немножко" впечатлен от такой поездки на Е34 :)
 

Ingenieur

Пользователь
Joined
Nov 9, 2011
Messages
2,614
Age
40
Страна
Украина
Город
Киев
Я "немножко" впечатлен от такой поездки на Е34 :)
Е34 в это время была только после покраски и не была готова ехать :)
 

Ramzes_III

Пользователь
Joined
Jan 16, 2013
Messages
636
Город
Киев
Я специально смотрел фото, выискивал доказательства, но не нашел. Так на чем ездили? :)
 

Ingenieur

Пользователь
Joined
Nov 9, 2011
Messages
2,614
Age
40
Страна
Украина
Город
Киев
Я специально смотрел фото, выискивал доказательства, но не нашел. Так на чем ездили? :)
на китайке, 5л на сотню ;)
 
Top