Могу подсказать по WEBASTO

scar

Пользователь
Joined
Aug 6, 2015
Messages
460
Город
Винница
Могу подсказать по WEBASTO которые серийно устанавливались на М57 3.0 (2,5 - не знаю или ставили). У меня на е39 530d не работала - сам разобрал, плату (блок управления) отдал на реставрацию (человек в Виннице уже отреставрировал 3 платы - мне и моим друзьям) , собрал и наслаждаюсь с утра прогретым автомобилем (у меня была функция стояночного отопления). У друга на Е53 жужала при открытии дверей минуту и глохла - сняли плату, отремонтировали все заработало, но только как догреватель после пуска мотора (таймера на обогрев небыло). Подумали, покурили интернет и добавили в автомобиль функцию стояночного отопления - появились таймеры на обогрев. Все работает, друг тоже наслаждается прогретой с утра машиной))))). Короче тема немного изучена и пережевана, так что если есть вопросы - спрашивайте - поделюсь опытом.:dirol:
 
А если не работает продувочный насос, ремонт платы поможет?
 
А если не работает продувочный насос, ремонт платы поможет?

Как определили? Если диагностика показала, нужно подать питание непосредственно на продувку - если не дует, значит ремонт (замена) продувки, а если работает, значит блок управления глючит - его ремонтировать.
 
Last edited:
Подумали, покурили интернет и добавили в автомобиль функцию стояночного отопления - появились таймеры на обогрев
Що саме і де добавляли?
Де друг знаходиться, контакти можна?
 
Що саме і де добавляли?
Де друг знаходиться, контакти можна?

Кодировали опцию стояночного отопления, изменяя центральный код с помощью NCS EXPERT.
Зачем Вам мой друг???
 
Маю проблему зі своєю webasto, є кілька питань, тому й цікавлюсь.
 
Маю проблему зі своєю webasto, є кілька питань, тому й цікавлюсь.

Запитуйте, проконсультую та, можливо, допоможу порадою (для цього і створена тема)
 
Авто E39 530d 2002
Рік назад була відновлена плата вебасто, встановлений нову додаткову помпу, вебасто працювала цілу зиму, коптила хібащо трохи.
Цієї осені вебасто перестала читатись, знову згнила плата. Плату відреставрували, заодно змінив сітку випаровувача котла.
Вебасто з Інпи запускається на тестових 3хв прекрасно, працює без жодної помилки, не коптить. З MID-а й автоматом під час заведення холодного двигуна на догрів теж не запускається.
В блокові клімата постійно зявляється 3 помилки:
21 - Pressure sensor - Short circuit to ground
50 - Additional heater - Open circuit
30 - Auxiliary water pump - Short circuit to batt+
Якщо помилки почистити, то вебасто з MID-а починає запускатись, зявляються вищезгадані помилки, й вебасто зразу вимикається(переходить на продувку і тд.)
Пробував ставити блок клімата з іншої машини - нічого не змінилось.
Рік назад кодували функцію автономки, відкатав зміни назад - те саме.
Помилки зявляються навіть просто після вмикання запалювання. Додаткової помпи на моєму авто немає, або я не можу її знайти.
Під клапанами пічки - немає(в товариша є, різницю я бачу :)),
на дифузорі радіатора - немає, під лівою фарою - немає,
на місці вебасто(де на деяких авто система акупулятора тепла) - теж немає,
помпа є тільки на самій вебасто, вона нова, працює, вебасто помилок щодо помпи не фіксує.
Впринципі все. Буду радий якщо хтось підкаже як вирішити проблему.
 
Думаю, що треба розІбратися з помилкою 21 - Pressure sensor - Short circuit to ground. Помилки по додатковій помпі та додатковому обігрівачу у мене теж були, і після відновлення плати я навіть не перевіряв іх, але все працює. А шо то за датчик тиску у системі клімату, я не знаю. Думаю причина в ньому.
 
Дякую, шукатиму. Покищо ніякої корисної інфи про цей сенсор не знайшов. Взагалі де він знаходиться мені не відомо.
 
K-line адаптер и программа WTT в помощь , не нужно никакой инпы.
 
Далі будь-ласка. Що конкретно робити?
З WTT все що можна вже зробив, котел працює прекрасно, без помилок. Тестував як на столі так і на машині.
Яким чином WTT допоможе побороти помилки в блокові клімата?
 
K-line адаптер и программа WTT в помощь , не нужно никакой инпы.
WTT диагностирует только WEBASTO, как отдельный механизм, а INPA диагностирует все ЭБУ автомобиля BMW и их взаимодействие. По-моему чуть не в тему:unknw:
 
Далі будь-ласка. Що конкретно робити?
З WTT все що можна вже зробив, котел працює прекрасно, без помилок. Тестував як на столі так і на машині.
Яким чином WTT допоможе побороти помилки в блокові клімата?

Помилки в IHKA - це зовсім інша історія. В кодувальних даних IHKA напевно є причина тієї помилки на помпу, нє ?
 
WTT диагностирует только WEBASTO, как отдельный механизм, а INPA диагностирует все ЭБУ автомобиля BMW и их взаимодействие. По-моему чуть не в тему:unknw:

Что кроме INPA еще можете нам поведать ?
 
По-моему чуть не в тему:unknw:
Не могу понять - тема всетаки про webasto или про взаимодействие всех эбу ?
 
Что кроме INPA еще можете нам поведать ?

Вам в такой интонации вобще не хочу и не собираюсь ничего "ведать"
 
Не могу понять - тема всетаки про webasto или про взаимодействие всех эбу ?

Тема про WEBASTO. Но не как отдельный механизм, а как часть автомобиля BMW. Пожалуйста почитайте внимательно первый пост и поймете о чем тема. Умничайте в своих темах.
 
Last edited:
Вам в такой интонации вобще не хочу и не собираюсь ничего "ведать"
Мне не нужно, другим расскажите лучше как побороть ошибку по доппомпе в блоке ihka, которая к вебасто вообще никаким боком.
 
Мне не нужно, другим расскажите лучше как побороть ошибку по доппомпе в блоке ihka, которая к вебасто вообще никаким боком.

Зачем ее бороть? Она Присутствует у всех перекодированых на стояночный обогреватель автомобилей и ни на что не влияет, Вы сами мне это расказывали пару месяцев назад в этой теме http://www.bmwclub.ua/threads/153831-M57D30-помогите-разобраться-с-ошибками
Но тема ведь не об этом.
 
Last edited:
Вам в такой интонации вобще не хочу и не собираюсь ничего "ведать"

Яка інтонація? Мужики ви чого?

Я вас попрошу допоможіть мені проблему вирішити, а тоді сваріться собі на здоров'я!!! :eek:k:
 
Яка інтонація? Мужики ви чого?

Я вас попрошу допоможіть мені проблему вирішити, а тоді сваріться собі на здоров'я!!! :eek:k:

:eek:k:
 
Дякую, шукатиму. Покищо ніякої корисної інфи про цей сенсор не знайшов. Взагалі де він знаходиться мені не відомо.

Крім датчику тиску охолоджуючого агенту в системі клімату, інших датчиків тиску немає. Але чи його несправність впливає на роботу WEBASTO??????
 
Я нажаль не знаю.
Після чистки всіх помилок котел запускається.
Якщо Ви стверджуєте що з помилками:
50 - Additional heater - Open circuit
30 - Auxiliary water pump - Short circuit to batt+
котел працював нормально, то є надія що проблема в сенсорі тиску.
Але справді малоймовірно.
Доречі де він стоїть? Як перевірити?
 
У мене було і зараз є: 21 Auxiliary water pump - Short circuit to ground Error present
А Additional heater була, коли не працювала Webasto (по Webasto теж була помилка по циркуляційному насосу)
 
подскажите,не работает правильно вебаста,при включении с монитора работает пару минут и выключается,ошибок в инпе нет. По параметрам видно что слишьком большая температура в котле(если не ошибаюсь) и она отключается,я так думаю. У белорусов читал что температура растет из-за неисправного дополнительного насоса который качает тосол. После активации вебасты дисом-завелась,накачала соляры и потом заглохла,много дыма,продулась,потом посмотрел в инпу-показала ошибку по насосу соляры. Завтра попробую на заведенном двигателе.
Друзья,кто что думает по этому поводу? Снимать и менять насос на вебасте?
image-17-12-15-20-02-1.jpeg
image-17-12-15-20-02.jpeg
 
Висока температура - може бути насос, або мозги вебасто.

Багато диму й глохне - швидше за все треба поміняти сітку випаровувача.
Вона закоксувалась солярка поступає, димить, але нормально не розпалюється.
В мене теж була помилка по насосу солярки в таких випадках, але ще була помилка "Срыв пламени".
Поміняв випаровувач(625грн на офіційному сайті вебасто) й вебасто перестала диміти, й нормально запускається, помилок по насосу й обриву полумя більше не було.
От тільки якби вона в мене ще нормально з клімата запускалась, то взагалі все добре було-б.

Я б зняв, перевірив насос, почистив би котел, можливо поміняв би випаровувач.
 
Про мою проблему.
Вчора було трішки часу погрався з інпою, запускав примусово вебасту при робочому двигуні, грів машину, читав й витирав помилки по клімату.
По приїзду в гараж зчитав помилки, виявилось що помилки були тільки по додатковій помпі й сенсору тиску, по вебасті помилки НЕ було.
Заглушив машину, натиснув клавішу HEAT_ON й вебасто почала запускатись.
Зробив висновок що помилки сенсору тиску й додаткового насосу на запуск вебасти з МІД-а не впливають.
Сьогодні зранку знову зявилась помилка 50 - Additional heater - Open circuit, й котел не запустився.

Може в кого є ідеї? Чому тест з Інпи гарно проходить, а з МІД-а не запускається.
Доречі читав машину через ISTA Rheingold, так я там блоку вебасти не знайшов. Вона там має бути?
 
Back
Top