Могу подсказать по WEBASTO

Spiritix

Разборка
Joined
Nov 21, 2011
Messages
244
Age
36
Город
Винница
Доречі читав машину через ISTA Rheingold, так я там блоку вебасти не знайшов. Вона там має бути?

Да, есть.
 

yaroslavbmw

Пользователь
Joined
Mar 11, 2012
Messages
66
Город
Симферополь
Подскажите и мне пожалуйста) bmw e53 3.0d, вебасто не работает как догреватель и не запускается самостоятельно. Но! Запускается принудительно с диагностики на сто. Процесс следующий: сначала принудительно вкл. топливный насос на вебасто, после она запускается. При работе очень сильно дымит и с выхлопной трубы от вебасто довольно объемно капает солярка. После данной процедуры в процессе езды в течении небольшого времени она запускается и работает самостоятельно( т.к. Закачено топливо) и так же сильно дымит
 

Kremen777

Пользователь
Joined
Oct 12, 2015
Messages
90
Город
Винница
Друзі до кого можна звернутися для діагностики інпою клімата на е34, а також автономки ебершпехер?
 

scar

Пользователь
Joined
Aug 6, 2015
Messages
460
Город
Винница
подскажите,не работает правильно вебаста,при включении с монитора работает пару минут и выключается,ошибок в инпе нет. По параметрам видно что слишьком большая температура в котле(если не ошибаюсь) и она отключается,я так думаю. У белорусов читал что температура растет из-за неисправного дополнительного насоса который качает тосол. После активации вебасты дисом-завелась,накачала соляры и потом заглохла,много дыма,продулась,потом посмотрел в инпу-показала ошибку по насосу соляры. Завтра попробую на заведенном двигателе.
Друзья,кто что думает по этому поводу? Снимать и менять насос на вебасте?
View attachment 582147
View attachment 582149

По фото - температура в котле 10 градусов, тоесть WEBASTO не запустилась. Мне кажется, мозги, но лучше более детально продиагностировать.
 

scar

Пользователь
Joined
Aug 6, 2015
Messages
460
Город
Винница
Про мою проблему.
Вчора було трішки часу погрався з інпою, запускав примусово вебасту при робочому двигуні, грів машину, читав й витирав помилки по клімату.
По приїзду в гараж зчитав помилки, виявилось що помилки були тільки по додатковій помпі й сенсору тиску, по вебасті помилки НЕ було.
Заглушив машину, натиснув клавішу HEAT_ON й вебасто почала запускатись.
Зробив висновок що помилки сенсору тиску й додаткового насосу на запуск вебасти з МІД-а не впливають.
Сьогодні зранку знову зявилась помилка 50 - Additional heater - Open circuit, й котел не запустився.

Може в кого є ідеї? Чому тест з Інпи гарно проходить, а з МІД-а не запускається.
Доречі читав машину через ISTA Rheingold, так я там блоку вебасти не знайшов. Вона там має бути?

Мабуть, причина в поганому зв"язку (можливо, контакт???) клімата і WEBASTO, якщо помилка з"являэться по клімату, а котел робочий і без помилок.
 

ko3a4ok

Пользователь
Joined
Nov 28, 2011
Messages
592
Age
41
Страна
Украина
Город
Львов
в мене проблема наступна, коли відкриваєш двері (будь які) включається на 30 сек продувка і все. По помилкам тільки помпа яку на днях планую замінити. Чи можливо відремонтувати мою проблему і скільки буде коштувати приблизно
 

Tarasyk

Член Клуба
Joined
Jun 14, 2012
Messages
45
Age
36
Город
Винница
Мабуть, причина в поганому зв"язку (можливо, контакт???) клімата і WEBASTO, якщо помилка з"являэться по клімату, а котел робочий і без помилок.

Справа в тому що все спілкується по K-Bus лінії, якби був поганий контакт біля блоку клімата, то крім веьасто не працювало б ще багато чого. До вебасто K-Bus приходить, не думаю що таке можливо щоб з Інпи завжди є контакт а через 30 секунд при спробі запуску з MID-а контакт пропав. :)
 

Tarasyk

Член Клуба
Joined
Jun 14, 2012
Messages
45
Age
36
Город
Винница
в мене проблема наступна, коли відкриваєш двері (будь які) включається на 30 сек продувка і все. По помилкам тільки помпа яку на днях планую замінити. Чи можливо відремонтувати мою проблему і скільки буде коштувати приблизно

чи повинна вмикатись вебасто при відкриванні дверей я не знаю(у мене таке колись кілька разів було, з чим повязано не знаю), але точно знаю що коли є помилка по помпі вебасто, то вебасто в режимі передпусковго підігріву не запуститься! Як догрівайка - не знаю.
 

scar

Пользователь
Joined
Aug 6, 2015
Messages
460
Город
Винница
в мене проблема наступна, коли відкриваєш двері (будь які) включається на 30 сек продувка і все. По помилкам тільки помпа яку на днях планую замінити. Чи можливо відремонтувати мою проблему і скільки буде коштувати приблизно

У товариша на е53 так було. Відремонтував плату і все працює. Не поспішайте міняти помпу - спочатку перевірте чи вона дійсно не працює. Якщо працює - то плату в ремонт.
 

scar

Пользователь
Joined
Aug 6, 2015
Messages
460
Город
Винница
Справа в тому що все спілкується по K-Bus лінії, якби був поганий контакт біля блоку клімата, то крім веьасто не працювало б ще багато чого. До вебасто K-Bus приходить, не думаю що таке можливо щоб з Інпи завжди є контакт а через 30 секунд при спробі запуску з MID-а контакт пропав. :)

Але все одно якісь "глюки" присутні, якщо клімат "свариться" на додатковий обігрівач, який в свою чергу робочий:search:
 

Bladi4ok

Пользователь
Joined
May 21, 2012
Messages
1,085
Age
38
Город
Нововолынск
По фото - температура в котле 10 градусов, тоесть WEBASTO не запустилась. Мне кажется, мозги, но лучше более детально продиагностировать.

А по-моему не верно. 10 градусов это температура тосола. Она запускается, есть горячий выхлоп и звук как у самолета:)зашкаливают параметры свечи накала, и она отключается, возможно под замену терморезистор на 10кОм.
 

Tarasyk

Член Клуба
Joined
Jun 14, 2012
Messages
45
Age
36
Город
Винница
Доречі з приводу високої температури. 1700 градусів по Інпі - брехня
Залежить від версії інпи, чи точніше конфіг файлів моделі авто.
У мене на одній версії межа температури була жесь 1000 - 1100 градусів, зараз теж схожа картинка з межею 1700. Помилки по перегріву немає. Over heating не світиться.
Взагалі на перегрів свчки ще впливає степінь закоксованості випаровувача.
 

Tarasyk

Член Клуба
Joined
Jun 14, 2012
Messages
45
Age
36
Город
Винница
Але все одно якісь "глюки" присутні, якщо клімат "свариться" на додатковий обігрівач, який в свою чергу робочий:search:

Це я так собі думаю що він робочий. З Інпи й з WTT запускається, якщо помилку почистити то й з машини може. Але це ще не говорить про 100% справність.
На іншому авто я нажаль не перевіряв. Якби вона під капотом як в е53 стояла, то було-б лекше. Може й проблем з гнилими платами взагалі не булоб.
Доречі ні в кого немає 100% справних мозгів? Щоб спробувати. Готовий придбати за умови успішного вирішення проблеми. Зі старими мозгами гратись більше не хочу.
 

scar

Пользователь
Joined
Aug 6, 2015
Messages
460
Город
Винница
"возможно под замену терморезистор на 10кОм."
Возможно. Он как раз соприкасается с корпусом котла и измеряет его температуру, а не тосола
 
Last edited:

scar

Пользователь
Joined
Aug 6, 2015
Messages
460
Город
Винница
А по-моему не верно. 10 градусов это температура тосола.
Тогда что вы имеете ввиду под "температурой в котле"?
 

Bladi4ok

Пользователь
Joined
May 21, 2012
Messages
1,085
Age
38
Город
Нововолынск
Тогда что вы имеете ввиду под "температурой в котле"?

Температуру в камере сгорания. Все работает прекрасно,пока temperature glow plug не превысит допустимое значение 1700градусов, потом понижение мощности и отключение.Ошибок нет.
 

scar

Пользователь
Joined
Aug 6, 2015
Messages
460
Город
Винница
Температуру в камере сгорания. Все работает прекрасно,пока temperature glow plug не превысит допустимое значение 1700градусов, потом понижение мощности и отключение.Ошибок нет.

Ошибка по перегреву появляется, когда перегревается корпус котла, А у Вас температура корпуса 10 градусов.
temperature glow plug - это температура свечи накаливания и если даже она накаляется - это не значит, что есть пламя (потом, когда появляется пламя, свеча отключается и работает как датчик пламени, поэтому расценивать температуру накала свечи как перегрев неправильно).
 
Last edited:

Bladi4ok

Пользователь
Joined
May 21, 2012
Messages
1,085
Age
38
Город
Нововолынск
сегодня разобрал вьебасту,почистил камеру сгорания от шлака,проверил мозги,терморезистор,помпу,разобрал вентилятор и капнул масла на моторчик-теперь работает тише. Все оказалось в полном порядке.
При запуске температура свечи по прежнему зашкаливает-я так понимаю при поджоге,но потом падает примерно до 1200градусов,работает полный цикл,тепло в салоне,двигатель тоже теплый,температура ОЖ 74градуса.
 

scar

Пользователь
Joined
Aug 6, 2015
Messages
460
Город
Винница
сегодня разобрал вьебасту,почистил камеру сгорания от шлака,проверил мозги,терморезистор,помпу,разобрал вентилятор и капнул масла на моторчик-теперь работает тише. Все оказалось в полном порядке.
При запуске температура свечи по прежнему зашкаливает-я так понимаю при поджоге,но потом падает примерно до 1200градусов,работает полный цикл,тепло в салоне,двигатель тоже теплый,температура ОЖ 74градуса.

Она просто хотела внимания:biggrin:
 

Tarasyk

Член Клуба
Joined
Jun 14, 2012
Messages
45
Age
36
Город
Винница
Ще й мабуть диміти перестала.
 

Kremen777

Пользователь
Joined
Oct 12, 2015
Messages
90
Город
Винница
Всех с наступающим НГ! Подскажите кто сталкивался как правильно подключить автономку в контур ОЖ при наличии ГБО которое подключено параллельно печке через тройник?
 

Tarasyk

Член Клуба
Joined
Jun 14, 2012
Messages
45
Age
36
Город
Винница
Спішу поділитись радістю.
Нарешті й у мене нормально запрацювала вебасто.
Довелось придбати вебасто в зборі(дякую хлопцям з Трускавця).
Думав поміняти всю вебасто, але прочитавши її побачив помилку про зрив полумя, й не захотів ризикувати.
Розбирати її через місяць щоб чистити горілку й міняти сітку випаровувача нічуть не хочеться. Поставив блок керування на свою й все гарно запраюцвало.
Запускається як для догрівання, так і як автономка. Нічо не димить, ніяких помилок по вебасті.
По блоку клімата залишились помилки по сенсору тиску(по ідеї тиску в системі кондиціонера), як приїде переконаюсь точно :), й помилка по додатковій помпі.
Впливу цих помилок на роботу вебасто покищо не помічено.
Сподіваюсь що не скоро лізтиму в цей надзвичайно цікавий пристрій, який конструктори запихнули в таке зручне місце.
 

ko3a4ok

Пользователь
Joined
Nov 28, 2011
Messages
592
Age
41
Страна
Украина
Город
Львов
У товариша на е53 так було. Відремонтував плату і все працює. Не поспішайте міняти помпу - спочатку перевірте чи вона дійсно не працює. Якщо працює - то плату в ремонт.
Зробив як Ви говорили і виявилось, що помпа робоча проблема в платі є дві помилки одно по помпі, друга Verbrennungsluftgebläse-Вентилятор подачи воздуха в камеру сгорания. Плату зняв, можете дати телефон людини яка займається ремонтом плат. На перед вдячний
 

Attachments

  • 20160130_160440.jpg
    20160130_160440.jpg
    43.3 KB · Views: 107

ko3a4ok

Пользователь
Joined
Nov 28, 2011
Messages
592
Age
41
Страна
Украина
Город
Львов
вчора вернулась плата з ремонту, все запрацювало як і має бути, дякую за телефон майстра
 

scar

Пользователь
Joined
Aug 6, 2015
Messages
460
Город
Винница
Будьласка. Радий був допомогти:biggrin:
 

GOV

Пользователь
Joined
Jan 7, 2016
Messages
2
Город
Винница
Можна телефон майстра у Вінниці?
 

Kernel

Пользователь
Joined
Sep 9, 2016
Messages
80
Город
Винница
Тема еще актуальна?) а то вебаста выкинула ошибочку.
 

vovi

Пользователь
Joined
Mar 14, 2013
Messages
15
Age
45
Город
Винница
Телефон мастера можно?
 

scar

Пользователь
Joined
Aug 6, 2015
Messages
460
Город
Винница
Все актуально, тільки пишіть або дублюйте в особисті повідомлення (повідомлення про допис в темі не приходять). Чим зможу - допоможу.
 
Top