Налогооблажение

  • Автор теми Автор теми DYO
  • Дата створення Дата створення
Slava735
Вы там писали про НК, мол почитайте его и все поймете. А можно конкретную статью из НК? Просто по долгу службы чуть ли не каждый день читаю но нигде не видел, что банк должен предоставлять в налоговую инфу по оборотам (даже физ лиц, не говоря уже про юриков) больше 150 т.грн. Если не трудно статьи из Закона о держфинмониторинге в которой речь тоже про те же 150 тис. грн. оборота по банковским счетам.
Для общего познания: Вы где преподаете? Вы только преподаете (в смысле вы теоретик или практик)?

Вы все так много голословно пишите....... Хоть кто нибудь дайте статью, хоть одну в которой про это сказанно из любого ДЕЙСТВУЮЩЕГО законодательного акта.
 
вот на сайте дерфинмониторинга есть такая теория:
http://www.sdfm.gov.ua/articles.php?cat_id=240&lang=uk

но это лишь теория и случаи там указаны больше на борьбу с терроризмом и отмыванием денег..
 
З А К О Н У К
Про банки і банківську діяльність
БАНКІВСЬКА ТАЄМНИЦЯ ТА
КОНФІДЕНЦІЙНІСТЬ ІНФОРМАЦІЇ

Стаття 60. Банківська таємниця

Інформація щодо діяльності та фінансового стану клієнта, яка
стала відомою банку у процесі обслуговування клієнта та
взаємовідносин з ним чи третім особам при наданні послуг банку, є
банківською таємницею.
{ Частина перша статті 60 із змінами, внесеними згідно із Законом
N 3024-VI ( 3024-17 ) від 15.02.2011 }

Банківською таємницею, зокрема, є:

1) відомості про банківські рахунки клієнтів, у тому числі
кореспондентські рахунки банків у Національному банку України;
{ Пункт 1 частини другої статті 60 в редакції Закону N 997-V
( 997-16 ) від 27.04.2007 }

2) операції, які були проведені на користь чи за дорученням
клієнта, здійснені ним угоди;

3) фінансово-економічний стан клієнтів;

4) системи охорони банку та клієнтів;

5) інформація про організаційно-правову структуру юридичної
особи - клієнта, її керівників, напрями діяльності;

6) відомості стосовно комерційної діяльності клієнтів чи
комерційної таємниці, будь-якого проекту, винаходів, зразків
продукції та інша комерційна інформація;

7) інформація щодо звітності по окремому банку, за винятком
тієї, що підлягає опублікуванню;

8) коди, що використовуються банками для захисту інформації.

Інформація про банки чи клієнтів, що збирається під час
проведення банківського нагляду, становить банківську таємницю.

Інформація про банки чи клієнтів, отримана Національним
банком України відповідно до міжнародного договору або за
принципом взаємності від органу банківського нагляду іншої держави
для використання з метою банківського нагляду або запобігання
легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, чи
фінансуванню тероризму, становить банківську таємницю.
{ Статтю 60 доповнено новою частиною згідно із Законом N 3024-VI
( 3024-17 ) від 15.02.2011 }

Положення цієї статті не поширюються на інформацію, яка
підлягає опублікуванню. Перелік інформації, що підлягає
обов'язковому опублікуванню, встановлюється Національним банком
України та додатково самим банком на його розсуд.
{ Частина статті 60 із змінами, внесеними згідно із Законом
N 2478-VI ( 2478-17 ) від 09.07.2010 }

Національний банк України видає нормативно-правові акти з
питань зберігання, захисту, використання та розкриття інформації,
що становить банківську таємницю, та надає роз'яснення щодо
застосування таких актів.
{ Статтю 60 доповнено частиною згідно із Законом N 3163-IV
( 3163-15 ) від 01.12.2005 }

Стаття 61. Зобов'язання щодо збереження банківської таємниці

Банки зобов'язані забезпечити збереження банківської таємниці
шляхом:

1) обмеження кола осіб, що мають доступ до інформації, яка
становить банківську таємницю;

2) організації спеціального діловодства з документами, що
містять банківську таємницю;

3) застосування технічних засобів для запобігання
несанкціонованому доступу до електронних та інших носіїв
інформації;

4) застосування застережень щодо збереження банківської
таємниці та відповідальності за її розголошення у договорах і
угодах між банком і клієнтом.

Службовці банку при вступі на посаду підписують зобов'язання
щодо збереження банківської таємниці. Керівники та службовці
банків зобов'язані не розголошувати та не використовувати з
вигодою для себе чи для третіх осіб конфіденційну інформацію, яка
стала відома їм при виконанні своїх службових обов'язків.

Банк має право надавати інформацію, яка містить банківську
таємницю, приватним особам та організаціям для забезпечення
виконання ними своїх функцій або надання послуг банку відповідно
до укладених між такими особами (організаціями) та банком
договорів, у тому числі про відступлення права вимоги до клієнта,
за умови, що передбачені договорами функції та/або послуги
стосуються діяльності банку, яку він здійснює відповідно до статті
47 цього Закону.
{ Статтю 61 доповнено новою частиною згідно із Законом N 3024-VI
( 3024-17 ) від 15.02.2011; із змінами, внесеними згідно із
Законом N 3795-VI ( 3795-17 ) від 22.09.2011 }

Приватні особи та організації, які при виконанні своїх
функцій або наданні послуг банку безпосередньо чи опосередковано
отримали конфіденційну інформацію, зобов'язані не розголошувати цю
інформацію і не використовувати її на свою користь чи на користь
третіх осіб.

У разі заподіяння банку чи його клієнту збитків шляхом витоку
інформації про банки та їх клієнтів з органів, які уповноважені
здійснювати банківський нагляд, збитки відшкодовуються винними
органами.

Стаття 62. Порядок розкриття банківської таємниці

Інформація щодо юридичних та фізичних осіб, яка містить
банківську таємницю, розкривається банками:

1) на письмовий запит або з письмового дозволу власника такої
інформації;

2) за рішенням суду; { Пункт 2 частини першої статті 62 із
змінами, внесеними згідно із Законом N 3024-VI ( 3024-17 ) від
15.02.2011 }

3) органам прокуратури України, Служби безпеки України,
Міністерства внутрішніх справ України, Антимонопольного комітету
України - на їх письмову вимогу стосовно операцій за рахунками
конкретної юридичної особи або фізичної особи - суб'єкта
підприємницької діяльності за конкретний проміжок часу; ( Пункт 3
частини першої статті 62 із змінами, внесеними згідно із Законом
N 1294-IV ( 1294-15 ) від 20.11.2003 )

4) органам Державної податкової служби України на їх письмову
вимогу щодо наявності банківських рахунків; { Пункт 4 частини
першої статті 62 із змінами, внесеними згідно із Законом N 3024-VI
( 3024-17 ) від 15.02.2011 }

5) центральному органу виконавчої влади із спеціальним
статусом з питань фінансового моніторингу на його запит щодо
фінансових операцій, пов'язаних з фінансовими операціями, що стали
об'єктом фінансового моніторингу (аналізу) згідно із
законодавством щодо запобігання та протидії легалізації
(відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, або фінансуванню
тероризму, а також учасників зазначених операцій; { Частину першу
статті 62 доповнено пунктом 5 згідно із Законом N 249-IV
( 249-15 ) від 28.11.2002; в редакції Закону N 3163-IV ( 3163-15 )
від 01.12.2005, N 2258-VI ( 2258-17 ) від 18.05.2010 }

6) органам державної виконавчої служби на їх письмову вимогу
з питань виконання рішень судів та рішень, що підлягають
примусовому виконанню відповідно до Закону України "Про виконавче
провадження" ( 606-14 ), стосовно стану рахунків конкретної
юридичної особи або фізичної особи, фізичної особи - суб'єкта
підприємницької діяльності. ( Частину першу статті 62 доповнено
пунктом 6 згідно із Законом N 835-IV ( 835-15 ) від 22.05.2003; в
редакції Закону N 2677-VI ( 2677-17 ) від 04.11.2010 }

Вимога відповідного державного органу на отримання
інформації, яка містить банківську таємницю, повинна:

1) бути викладена на бланку державного органу встановленої
форми;

2) бути надана за підписом керівника державного органу (чи
його заступника), скріпленого гербовою печаткою;

3) містити передбачені цим Законом підстави для отримання
цієї інформації;

4) містити посилання на норми закону, відповідно до яких
державний орган має право на отримання такої інформації.

Довідки по рахунках (вкладах) у разі смерті їх власників
надаються банком особам, зазначеним власником рахунку (вкладу) в
заповідальному розпорядженні банку, державним нотаріальним
конторам або приватним нотаріусам, іноземним консульським
установам по справах спадщини за рахунками (вкладами) померлих
власників рахунків (вкладів).

Банку забороняється надавати інформацію про клієнтів іншого
банку, навіть якщо їх імена зазначені у документах, угодах та
операціях клієнта.

Банк має право надавати інформацію, що становить банківську
таємницю, іншим банкам та Національному банку України в обсягах,
необхідних при наданні кредитів, банківських гарантій.
{ Частина п'ята статті 62 в редакції Закону N 1617-VI ( 1617-17 )
від 24.07.2009 }

Банк має право розкривати інформацію, що містить банківську
таємницю, особі (в тому числі яка уповноважена діяти від імені
держави), на користь якої відчужуються активи та зобов'язання
банку при виконанні заходів, передбачених програмою фінансового
оздоровлення банку, або під час здійснення процедури ліквідації.
Національний банк України (тимчасовий адміністратор) має право
надавати Міністерству фінансів України інформацію, яка містить
банківську таємницю щодо банків, участь у капіталізації яких бере
держава.
{ Статтю 62 доповнено частиною згідно із Законом N 1617-VI
( 1617-17 ) від 24.07.2009 }

Обмеження стосовно отримання інформації, що містить
банківську таємницю, передбачені цією статтею, не поширюються на
службовців Національного банку України або уповноважених ними
осіб, які в межах повноважень, наданих Законом України "Про
Національний банк України", здійснюють функції банківського
нагляду або валютного контролю.

Національний банк України відповідно до міжнародного договору
України або за принципом взаємності має право надавати інформацію,
отриману при здійсненні нагляду за діяльністю банків, органу
банківського нагляду іншої держави, а також отримувати від органу
банківського нагляду іншої держави таку інформацію. Надана
(отримана) інформація може бути використана виключно з метою
банківського нагляду або запобігання легалізації (відмиванню)
доходів, одержаних злочинним шляхом, чи фінансуванню тероризму.
{ Частина статті 62 в редакції Законів N 3163-IV ( 3163-15 ) від
01.12.2005, N 1617-VI ( 1617-17 ) від 24.07.2009 }

Положення частин другої та четвертої цієї статті не
поширюються на випадки надання спеціально уповноваженому органу
виконавчої влади з питань фінансового моніторингу інформації про
фінансові операції у випадках, передбачених законом та органам
державної податкової служби - інформації про відкриття (закриття)
рахунків платників податків відповідно до статті 69 Податкового
кодексу України ( 2755-17 ).
{ Частина статті 62 із змінами, внесеними згідно із Законом
N 249-IV ( 249-15 ) від 28.11.2002; в редакції Закону N 3163-IV
( 3163-15 ) від 01.12.2005; із змінами, внесеними згідно із
Законами N 2258-VI ( 2258-17 ) від 18.05.2010, N 2756-VI
( 2756-17 ) від 02.12.2010 }

Особи, винні в порушенні порядку розкриття та використання
банківської таємниці, несуть відповідальність згідно із законами
України.
 
А какая собственно разница, передается-не передается, раз ты деньги через счет пропустил, их все равно увидят, не сейчас так при проверке, не хочешь что бы видели, клади в конвертик))
Вроде все же очевидно, если захотят пробить именно по вам движения по банкам они не смогут этого сделать, т.к. нет такого инструмента. ИЛи они будет по всем банкам запросы давать?
 
.. только в случае если кто-то ткнёт пальцем именно в Вас и в банк, в котором что-то было..

был случай у товарища..
вызвали его в налоговую, мол у Вас был перевод из-за бугра.. он спрашивает - что за перевод, откуда, за что?
ответили, что не знают и уних мол только сумма есть.. он развернулся и ушёл.. 3 года прошло..
 
Про валютные операции и операции с не резидентами я писал.
Я не буду спорить, что ни кто не получает упомянутую информацию из банка, НО все это незаконно если не все по правилам без оф. запроса и т.д.. А отсюда делаем вывод, что любая информация полученная незаконным путем не может быть использована в каких либо целях.
Больше мне сказать нечего, да и особого желания нет. Выписку из закона я привел, там все понятно и подробно.
 
Сделайте проще: сходите в банк и сдвиньте с места 150 т. грн. одним массивом. От гулких ударов в грудь только эхо останется))))))
 
Не поверите:biggrin::biggrin::biggrin:
Позавчера внес 153 и через час перевел на другую организацию (так сложились обстоятельства, не мог на два дня растянуть) и уже сегодня звонили из банка, интересовались "откуда дровишки" и приглашают чего-то подписать... За то, что стучат куда надо даже не сомневаюсь...
 
хм.. ну а вдруг Вы киллеру проплату сделали или террористу.. вот они и уточняют..
 
немного не понял, а почему звонили именно из банка? Они что, сами не проводили Вашу операцию?
 
Slava735
Вы там писали про НК, мол почитайте его и все поймете. А можно конкретную статью из НК? Просто по долгу службы чуть ли не каждый день читаю но нигде не видел, что банк должен предоставлять в налоговую инфу по оборотам (даже физ лиц, не говоря уже про юриков) больше 150 т.грн. Если не трудно статьи из Закона о держфинмониторинге в которой речь тоже про те же 150 тис. грн. оборота по банковским счетам.
Для общего познания: Вы где преподаете? Вы только преподаете (в смысле вы теоретик или практик)?

Вы все так много голословно пишите....... Хоть кто нибудь дайте статью, хоть одну в которой про это сказанно из любого ДЕЙСТВУЮЩЕГО законодательного акта.

Ну если Вы внимательно читали Закон"Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, або фінансуванню тероризму", то там есть такое:
Стаття 5. Система та суб'єкти фінансового моніторингу
1. Система фінансового моніторингу складається з двох рівнів - первинного та державного.
2. Суб'єктами первинного фінансового моніторингу є:
1) банки, страховики (перестраховики), кредитні спілки, ломбарди та інші фінансові установи; ну и т.д.
Статья 6.
2. Суб'єкт первинного фінансового моніторингу зобов'язаний:
1) стати на облік у Спеціально уповноваженому органі як суб'єкт первинного фінансового моніторингу та у разі припинення своєї діяльності повідомити про це Спеціально уповноважений орган у визначеному Національним банком України для банків та Кабінетом Міністрів України для інших суб'єктів первинного фінансового моніторингу порядку;
2) здійснювати ідентифікацію та вивчення клієнта у випадках, установлених законом;
3) забезпечувати виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до початку, у процесі, в день виникнення підозр, після їх проведення або при спробі їх проведення чи після відмови клієнта від їх проведення;
4) забезпечувати у своїй діяльності управління ризиками щодо легалізації (відмивання) доходів, одержаних злочинним шляхом, або фінансування тероризму та розробляти критерії ризиків;
5) забезпечувати реєстрацію фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, не пізніше наступного робочого дня з дати їх виявлення;
6) повідомляти Спеціально уповноважений орган про:
а) фінансові операції, що підлягають обов'язковому фінансовому моніторингу, - протягом трьох робочих днів з дня їх реєстрації або спроби їх проведення;
б) фінансові операції, що підлягають внутрішньому фінансовому моніторингу, якщо є достатні підстави підозрювати, що вони пов'язані з легалізацією (відмиванням) доходів, одержаних злочинним шляхом, - у день виникнення підозр, але не пізніше ніж через десять робочих днів з дня реєстрації таких операцій або спроби їх проведення;
Ну и опять же - и так далее....
Статья 8
Заходи, що здійснюються спеціально визначеними суб'єктами первинного фінансового моніторингу
1. Виконання обов'язків суб'єкта первинного фінансового моніторингу забезпечується адвокатами, нотаріусами, особами, які надають юридичні послуги, аудиторами, аудиторськими фірмами, фізичними особами - підприємцями, які надають послуги з бухгалтерського обліку, якщо вони беруть участь у підготовці і здійсненні правочину щодо:
купівлі-продажу нерухомості;
управління активами клієнта;
управління банківським рахунком або рахунком у цінних паперах;

Сорри, копировать надоело, читайте сами:
http://zakon.nau.ua/doc/?uid=1088.77.9&nobreak=1
http://www.profiwins.com.ua/uk/letters-and-orders/finmonitor.html

Это ДЕЙСТВУЮЩИЕ законодательные акты?
Ну и еще немного.
Банк без проблем предоставит ЛЮБУЮ интересующую любой фискальный гос.орган информацию, можете не сомневаться. И ставить в известность клиентов вовсе не обязан, да и не станет.
Ну а по поводу НК - вы его ежедневно читаете, разделы 2 и 4 на какие мысли Вас натолкнули? Так, спрашиваю любопытства ради.
Ну а лично о себе - пусть это останется нашей маленькой тайной, ладно?
 
ну приехали.....даже при открытии счета ЧПшником на едином налоге, банк(либо сам предприниматель) обязан известить об этом налоговую в трехдневный срок
Действительно приехали ... где тут речь шла о юрлицах и СПД? Или для вас нет никакой разницы? Вопрос задавался по физлицу! Намешали все в одну кучу.
 
немного не понял, а почему звонили именно из банка? Они что, сами не проводили Вашу операцию?

Вносил возвратно-финансовую помощь на свое же предприятие как учредитель (физлицо). Почти сразу же переводил деньги за оборудование. Проводили, конечно же, они сами. А звонили с вопросом "Чьи деньги"? Вчера в банк не попал, в понедельник поеду и узнаю что к чему.
 
В общем сказали так: "Что вы! Никуда не сообщаем! Ну может центральный офис..."
 
Аналогично сегодня тёща узнавала у налоговиков.. сказали, что не занимаются таким.. Завтра у какого-то шишовитого банкира ещё уточнит.. хотя в Привате и Авале уже опровергали сию инфу также..
То, что постанова есть, я так понимаю, это без сомнений.. а вот то, что её кто-то из банков придерживается - это уже вопрос..
 
Вносил возвратно-финансовую помощь на свое же предприятие как учредитель (физлицо). Почти сразу же переводил деньги за оборудование. Проводили, конечно же, они сами. А звонили с вопросом "Чьи деньги"? Вчера в банк не попал, в понедельник поеду и узнаю что к чему.

:dirol:Возвратно-финансовая(денежный заем) должна вернуться в пределах отчетного периода ! Не забывайте,иначе вся сумма ляжет в доход. Мы можем спорить сколько угодно насчет законности банковской тайны,НО МОНИТОРЯТСЯ суммы начиная с 10 штук зелени.Хотите или нет.Кем мониторятся ? МОНИТОРАМИ,мля !!!:russian_ru:
 
Это уже другая тема, НО, почему вся сума в доход? А как же такое понятие как "условно начисленные проценты"?
 
Останнє редагування:
Назад
Зверху