Всім привіт! Потрібна допомога.
Машина в мене Е36 М44 98 р. на механіці. ДМЕ М5.2
Сьогодні вранці не завелась, тобто завелась і одразу заглохла. Коли включав запалювання, то чув, як спрацював бензонасос. Та після того, як заглохла - більше я його не чув)
Запобіжник на насос Ок, сам насос робочий - замість реле ставив перемичку - працює.
Перелопативши купу інформації в неті, прийшов висновку, що у мене при вкл запалювання не приходить "-" від ДМЕ на 85 контакт реле ДМЕ і в результаті на 85 контакт реле бензонасоса.
Тільки що продзвонив проводку від 85 контактів релюшок до відповідних їм на роз"ємі ДМЕ (27 і 63) - все Ок, обриву нема.
Можна вважати, що проблема в самому ДМЕ?
Як взагалі генерується той "-" в ДМЕ при включенні запалювання?
Підкажіть, будь-ласка.
Машина в мене Е36 М44 98 р. на механіці. ДМЕ М5.2
Сьогодні вранці не завелась, тобто завелась і одразу заглохла. Коли включав запалювання, то чув, як спрацював бензонасос. Та після того, як заглохла - більше я його не чув)
Запобіжник на насос Ок, сам насос робочий - замість реле ставив перемичку - працює.
Перелопативши купу інформації в неті, прийшов висновку, що у мене при вкл запалювання не приходить "-" від ДМЕ на 85 контакт реле ДМЕ і в результаті на 85 контакт реле бензонасоса.
Тільки що продзвонив проводку від 85 контактів релюшок до відповідних їм на роз"ємі ДМЕ (27 і 63) - все Ок, обриву нема.
Можна вважати, що проблема в самому ДМЕ?
Як взагалі генерується той "-" в ДМЕ при включенні запалювання?
Підкажіть, будь-ласка.