[ E46 ] Не фетиш, а засіб пересування [Німеччина]

  • Автор теми Автор теми dart50
  • Дата створення Дата створення
В кінці липня на початку серпня був у Кривому Розі.

Дорогою до мене дійшло, що легенький смик керма при різкому натисканні гальма, а також при його відпусканні, не є нормальним і лікується прокачкою гальм (з одного боку хапало пізніше, а відпускало раніше). А оскільки вже якраз 2 роки пройшло, то проблему вирішив радикально - заміною гальмівної рідини. Минулого разу міняв сам з 2-ма атмосферами в бачок, з відкриттям клапанів у DSC і все таке. Цього разу тупо віддав механіку, у якого завжди ремонтую підвіску, а вони там вже якось прокачали.

Заодно замінив задні сайленти передніх важелів, котрі робили "гуп" при різкому гальмуванні. MOOG пройшов щось типу 35ткм. Його мені порекомендував той механік.
Зараз вибирав сам. Писали в Інтернетах, що у Febi кладуть сайлент оригінал (з лого БМВ), а обойма якась нонейм. Мені так не пощастило, у коробці Febi лежало Febi.
Я подумав, фіг з ним, все одно гарантія 2 роки і не факт, що навіть Лемф чи оригінал їх проживуть.

Ну і розвал вони там зробили. Вперше з того часу як машина виїхала за ворота заводу BMW :)

Також віддав на ремонт переднього бампера, він у мене добряче подертий невдалими паркуваннями (перше авто), бордюрами і всім таким. А тепер ще й розвалюватися почав - відходить верхній правий куточок, кріплення зламане. 100 баксів і він як новий.

Завжди, коли в Україні, стараюся зробити все по максимуму з того, що не можу/не хочу робити сам.
 
гарантія 2 роки на що саме? на Фебі? це в Україні чи Німеччині?
 
Як повертався, щойно тільки заїхав до Німеччини, мотор почав троїти.
Став на парковці, підкинув комп'ютер. Показало пропуски запалення в 1-му і 4-му циліндрах. Скинув помилки, покрутив ще раз - пропуски в 4-му.
Оскільки котушку в 4-му циліндрі я міняв минулого грудня, то подумав, що це свічки, котрі не мінялися взагалі ніколи, принаймні я, за свої 120ткм їх не міняв.
Робити нема чого, поїхав так, на 3-х циліндрах 500км.

Спочатку подумав, що нічого супер страшного з мотором не станеться. Після 100км прочитав, що може вигоріти весь вихлоп (в першу чергу дорогоцінний каталізатор), якщо комп'ютер не здогадається відключити подачу палива у зламані циліндри. Але заспокоївся, бо судячи з розходу палива по на сотню, котрий виріс всього на пів літра, комп'ютер там достатньо мудрий.

Їхало воно фігувато, старався оберти тримати вище 3.5 щоб не трусило і хоч якось тягнуло. На довгих підйомах швидкість падала до 100, 80-ти, а одного разу навіть до 60-ти (мінімальна швидкість на автобані).


Коли нарешті доїхав додому і зайнявся вже більш детальною діагностикою, то виявилося, що таки здохло 2 котушки, при чому одна з них та, котру міняв пів року тому.
Котушка ERA, котру всі всюди рекомендують. Їхав я, відповідно, на 2-х циліндрах :shok:
Ще показувало перегрів лямбди, але думаю не спалило нічого.

Замовив ERA по іншому парт-намберу і у 2 рази дорожче (40 євро проти 20ти) і став чекати. Прийшло чомусь "STARK made in Germany" ціною 10 євро/шт :facepalm1:
Виявилося, то тієї ERA, що я замовив вже ніде немає, вони випадково її продали і для того, щоб типу виправитися, прислали мені замінник.

Але який замінник! На вигляд як рідкісне гівнище. Перша ж котушка, що була розпакована і пішла в мотор, тупо не запрацювала :ireful3:
У другій при установці щось тріснуло, але на ній я перекатався тиждень, поки приїхали нормальні котушки DELPHI, ті, що зараз кладуть в оригінал.

Котушки STARK відправилися назад, за поламану ERA вернуть гроші по гарантії. В мотор поставив ще одну ERA, котру купляв про запас і одну DELPHI.
Ще дві DELPHI лежать у багажнику на випадок, коли знову щось квакне.
 
гарантія 2 роки на що саме? на Фебі? це в Україні чи Німеччині?

У Німеччині. На все. По-моєму тут взагалі неможливо щось продати без гарантії.
Чув навіть історію про те, що фірма викидає старі комп'ютери, бо не може продати їх продати тому, що тоді змушена була-б давати гарантію. Бо це фірма.
Бачив також як продавали деяке уживане обладнання на американському ebay (з оплатою в адресу американського продавця), але фізично воно знаходилося у Німеччині. Дуже вірогідно такий виверт саме через гарантію.
Бачив магазин, що продає уживану оргтехніку. Там системні блоки стоять півтораметровими купками по 50 штук, всі з однаковими характеристиками. Видно, що їх списали з якогось офісу. Певно той магазин бере на себе гарантію і має на цьому свої пару копійок.
 
У Німеччині. На все. По-моєму тут взагалі неможливо щось продати без гарантії.
Чув навіть історію про те, що фірма викидає старі комп'ютери, бо не може продати їх продати тому, що тоді змушена була-б давати гарантію. Бо це фірма.
Бачив також як продавали деяке уживане обладнання на американському ebay (з оплатою в адресу американського продавця), але фізично воно знаходилося у Німеччині. Дуже вірогідно такий виверт саме через гарантію.
Бачив магазин, що продає уживану оргтехніку. Там системні блоки стоять півтораметровими купками по 50 штук, всі з однаковими характеристиками. Видно, що їх списали з якогось офісу. Певно той магазин бере на себе гарантію і має на цьому свої пару копійок.
а як на техогляді ставляться що деталь не BMW а Febi?
 
пам*ятаю, але так і не зрозумів можна чи ні.:biggrin:
якщо на нові запчастини є гарантія то можна ж було стати на автобані. Викликати асістанс і зарахунок виробника катушок вирішити проблему. чи ні?
 
19.08.2018

Зібрав сміливість в кулак і взявся нарешті спробувати відкруити водяну помпу для заміни ущільнень.
Дорогих пневматичних вундер-девайсів не купував, а купив отаку фіговіну, призначену для розрізання неоперабельних гайок (фото в Інтернету, у мене аналогічний комплект, але без брендування - noname).


s-l1600.jpg



Так вона стала:

Описание скрытого текста/картинок: приблуда
20180819-111229.jpg


20180819-111239.jpg



Оце було за важіль.

Описание скрытого текста/картинок: важіль
20180819-112854.jpg


Пішло на диво легко, з першої спроби.

Описание скрытого текста/картинок: викручені болти


Цей викрутився традиційним способом

IMG-5704.jpg



А цей завдав клопотів

IMG-5705.jpg


Назад закручував вже нові болти.



Десь та помпа протікає

20180819-123125.jpg



Корпус термостата виробництва ZL Lenksysteme (рульові системи ZF) :)

Описание скрытого текста/картинок: ZF
20180819-123208.jpg



Розібрав, почистив наскільки зміг. Замінив ущільнівачі на нові.

20180819-125237.jpg



Що сталося з термостатом за трохи менше пів-року на дистильованій воді :(

Описание скрытого текста/картинок: накип


Накип тільки на одному патрубку. Більше ніде його не видно. Мабуть там якийсь перепад температур відбувається чи ще хз що.

IMG-5702.jpg


IMG-5703.jpg



Витягнув клапан VANOS на ревізію. Клапан візуально в порядку, але стало достеменно відомо, чому весь передок двигуна завжди у грязюці, скільки його не мий.

Описание скрытого текста/картинок: ванос
20180819-164512.jpg


Замовив ущільнюючі кільця по оригіналу - не дуже дорогі.
 
пам*ятаю, але так і не зрозумів можна чи ні.:biggrin:

Я точно не знаю. Думаю, що можна ставити всякі Фебі, якщо вже вони продаються. Завжди, коли продається щось таке, чого ставити не можна, то на ньому так і написано: ставити не можна (машина не пройде ТО / тільки для експорту / тощо).
На ТО точно не будуть видивлятися кожен сайлент, а тупо заженуть машину на спец підйомник, котрий посмикає її за колеса, а технік подивиться що там і де гуляє.

Я ставлю. А ТО на це нічого не каже.

якщо на нові запчастини є гарантія то можна ж було стати на автобані. Викликати асістанс і зарахунок виробника катушок вирішити проблему. чи ні?

Навіть не подумав про таке. Не думаю, що гарантія діє аж так широко.
Ви чули про асістанс у випадку, якщо нова гарантійна BMW перехотіла кудись їхати?

Знаю, що можуть повернути вартість монтажу бракованої деталі, якщо є чек з сервісу.
 
І взагалі, гарантія це дуже довго. Це я вперше користуюся (якщо не рахувати ДПКВ Делфі, котрий не запрацював прямо із коробки :ireful2:).
Гроші до цих пір не повернули, вже 2 місяці пройшло. Останньо вони лякали, що може зайняти до 6-ти місяців, але вони ідуть назустріч і готові хоч завтра зарахувати гроші на бонусний рахунок і відмовитись від будь-якої подальшої відповідальності (це щось складне, я не дуже зрозумів, але можливо мова про можливість міняти деталь по гарантії вічно). Я відмовився, чекаю на наступну пропозицію.
 
22.08.18

Отримав кільця, знайшов хвилинку, щоб їх поставити. Купив заодно болти, бо старі заіржавіли в хлам. Для чого п'яте кільце без пари не пам'ятаю.
Роз'єм купив, бо загубив скобу від роз'єма керування термостатом (знайшов її за пару місяців на тому самому місці, перед машиною).

IMG-5706.jpg


Описание скрытого текста/картинок: старі болти
IMG-5713.jpg


Описание скрытого текста/картинок: клапани
IMG-5707.jpg


IMG-5708.jpg




Описание скрытого текста/картинок: дефект старого ущільнюючого кільця
IMG-5712.jpg
 
03.08.2018

Ще забув, в Україні перешив чохол ручника і куліси КПП (самі ручки не чіпав), бо старі протерлися вже до дірок.

Описание скрытого текста/картинок: стан чохла до перешивки
kpp.jpg


Старий дермантин протримався 150+ ткм.
Перешивка у новий дермантин коштує 600 грн.
Шкіра - 1800грн.

Я вибрав дермантин :)
Результатом задоволений.
 
а чого пластик такий покоцаний? на приборній панелі, над ручкою кпп :)
 
Із вступного посту бортовика :)

машина була практично нова і їздила на ній жінка (судячи зі слідів пазурів під кожною ручкою)


Насправді, весь цей софт-тач вже більш-менш покоцаний, на фото не тільки над ручкою, а і під нею видно як ставили на ручник. Було-б його обдерти ізопропиловим спиртом, або знайти цілий, але перше геморно, тоді як друге видається взагалі неможливим.
Не дуже його видно, так і живу...
 
Назад
Зверху