dart50
Пользователь
- Реєстрація
- 02.10.2015
- Повідомлення
- 956
- Город
- Кривой Рог
В кінці липня на початку серпня був у Кривому Розі.
Дорогою до мене дійшло, що легенький смик керма при різкому натисканні гальма, а також при його відпусканні, не є нормальним і лікується прокачкою гальм (з одного боку хапало пізніше, а відпускало раніше). А оскільки вже якраз 2 роки пройшло, то проблему вирішив радикально - заміною гальмівної рідини. Минулого разу міняв сам з 2-ма атмосферами в бачок, з відкриттям клапанів у DSC і все таке. Цього разу тупо віддав механіку, у якого завжди ремонтую підвіску, а вони там вже якось прокачали.
Заодно замінив задні сайленти передніх важелів, котрі робили "гуп" при різкому гальмуванні. MOOG пройшов щось типу 35ткм. Його мені порекомендував той механік.
Зараз вибирав сам. Писали в Інтернетах, що у Febi кладуть сайлент оригінал (з лого БМВ), а обойма якась нонейм. Мені так не пощастило, у коробці Febi лежало Febi.
Я подумав, фіг з ним, все одно гарантія 2 роки і не факт, що навіть Лемф чи оригінал їх проживуть.
Ну і розвал вони там зробили. Вперше з того часу як машина виїхала за ворота заводу BMW
Також віддав на ремонт переднього бампера, він у мене добряче подертий невдалими паркуваннями (перше авто), бордюрами і всім таким. А тепер ще й розвалюватися почав - відходить верхній правий куточок, кріплення зламане. 100 баксів і він як новий.
Завжди, коли в Україні, стараюся зробити все по максимуму з того, що не можу/не хочу робити сам.
Дорогою до мене дійшло, що легенький смик керма при різкому натисканні гальма, а також при його відпусканні, не є нормальним і лікується прокачкою гальм (з одного боку хапало пізніше, а відпускало раніше). А оскільки вже якраз 2 роки пройшло, то проблему вирішив радикально - заміною гальмівної рідини. Минулого разу міняв сам з 2-ма атмосферами в бачок, з відкриттям клапанів у DSC і все таке. Цього разу тупо віддав механіку, у якого завжди ремонтую підвіску, а вони там вже якось прокачали.
Заодно замінив задні сайленти передніх важелів, котрі робили "гуп" при різкому гальмуванні. MOOG пройшов щось типу 35ткм. Його мені порекомендував той механік.
Зараз вибирав сам. Писали в Інтернетах, що у Febi кладуть сайлент оригінал (з лого БМВ), а обойма якась нонейм. Мені так не пощастило, у коробці Febi лежало Febi.
Я подумав, фіг з ним, все одно гарантія 2 роки і не факт, що навіть Лемф чи оригінал їх проживуть.
Ну і розвал вони там зробили. Вперше з того часу як машина виїхала за ворота заводу BMW
Також віддав на ремонт переднього бампера, він у мене добряче подертий невдалими паркуваннями (перше авто), бордюрами і всім таким. А тепер ще й розвалюватися почав - відходить верхній правий куточок, кріплення зламане. 100 баксів і він як новий.
Завжди, коли в Україні, стараюся зробити все по максимуму з того, що не можу/не хочу робити сам.