[ E46 ] Не фетиш, а засіб пересування [Німеччина]

dart50

Пользователь
Joined
Oct 2, 2015
Messages
956
Город
Кривой Рог
Продовження, початок тут


IMG_8957.jpg
 

dart50

Пользователь
Joined
Oct 2, 2015
Messages
956
Город
Кривой Рог
Першим ділом у новому році повернув на місце вкрадений домкрат.
Ну як вкрадений, я його на мийці залишив, а коли повернувся, то вже не було.
Ну і не повернув, а купив інший.


IMG_2301.jpg
 

dart50

Пользователь
Joined
Oct 2, 2015
Messages
956
Город
Кривой Рог
У минулій серії я замінив вакуумний насос щоб позбутися течії якоїсь рідини на каталізатор і затягування диму у салон.

Але це не допомогло :(
Після довгих обмацувань заду двигуна і промочувань його сухою чистою серветкою я нічого так і не знайшов.

Вирішив, що тече з прокладки №18, бо більше там і немає нічого

11_3178.jpg



Купив разом з кришкою на випадок, якщо проблема не в прокладці, а у тріснутій кришці. Навчений печальним досвідом потрійної заміни ДПКВ (поставити хз шо, поставити назад старий, поїхати до дилера по новий оригінальний і нарешті поставити його), це той, що під впускним біля стартера.

Нова деталь.
IMG_2558.jpg


IMG_2557.jpg



Розібрав і знову став все мацати. Наче не тече звідти, звідки я думаю. Став знову грішити на вакуумник. Зібрав, завів - капає. Розібрав і через 5 хв роздивляння таки побачив тоненьку цівочку. Радості моїй не було меж :)
По-перше, знайшов проблему, яка більше трьох місяці змушувала мене вмикати і вимикати зовнішню вентиляцію залежно від режиму руху.
По-друге, ніяких додаткових деталей не треба, те, що купив практично навмання, і є вирішенням проблеми.
Ось звідки воно тече:

IMG_2562.jpg


Кришку знято:
IMG_2563.jpg


Злив перед тим, як її знімати десь літр охолоджуючої рідини. Мало, треба було два зливати.

IMG_2564.jpg



Стара кришка зі старою прокладкою

IMG_2566.jpg



Місце, де воно протікало:

IMG_2565.jpg



Як так могла та прокладка пробитися? :scratch_one-s_head:
 

dart50

Пользователь
Joined
Oct 2, 2015
Messages
956
Город
Кривой Рог
Помив підкапотку на мийці самообслуговування, спочатку милом, а потім чистою водою змив.
Двигун не дуже встиг нагрітися поки я їхав 2.5км до мийки, але трохи пари було.

20180206_100940.jpg


В процесі побачив, що мастило сопливить з-під клапана Ваноса і датчика випускного розп. валу.
Треба буде замінити там прокладки.


20180206_100511.jpg
 

dart50

Пользователь
Joined
Oct 2, 2015
Messages
956
Город
Кривой Рог
задумав робити розкоксовку, заодно поміряв компресію, все рівно :)

IMG_3117.jpg


стан свічок перед процедурою (і після вони виглядали так само).

IMG_3118.jpg


метод розкоксовки з просторів Інтернету:
Описание скрытого текста/картинок: метод
берем литр калоши и литр 646. смешиваем.
берем кастрюлю кипятка. суем туда 2 банки с этим говном.
берем тачку, катаемся, едем в гараж или двор, домкратим переднее правое колесо максимально вверх. это нужно, чтобы цилиндры оказались горизонтально.

далее берем шприц максимально большой и в наш мотор через свечные колодцы льем эту жижу. равномерно во все горшки.
считай в положении, когда все цилиндры равноудалены, то объем мотора равен то, что написано в доках поделить на 2.
за счет наклона чуть меньше.

заливаем жижу и закручиваем свечки. уходим на 3 часа. через 3 часа крутим колено чуть влево-вправо.

у кого мт- 5 передача и крутим колеса, предварительно его приподняв. у кого АТ- крутим головкой на 22 за шкив кв.
потом еще через 3-6 часов качаем. это нужно, чтобы пошевелить кольца.

на след день шприцем откачиваем то, что не убежало в масло. на моем старом моторе лавр у меня убежал почти весь. на новом из 4 горшков я откачал половину того, что заливал.

далее крутим стартер, накрыв тяпкой мотор

дальше закручиваем ненужные свечи. у меня есть специальные раскоксовочные:)

дальше долго крутим стартер, удивляясь тому, что теперь компрессии нет совсем.

но насос накачает маслица, оно набрызгает на стенки цилиндра и компрессия появится. движок распердится на 1-2 горшках, поигрывая газом заработают все.

все, что находится за машиной, погибнет в адском дыму из растворителя.

дальше 15 минут молотим, либо едем аккуратно менять масло. наваливать не стоит, тк в масле растворитель.

дальше меняем масло и свечи на боевые.

через 2-3 тыс км убеждаемся, что масло жрет так же и начинаем надеяться на то, что поможет замена мск:)


але з деякою різницею.
суміш розчинників кипить якщо її нагрівати в кип'ятку.
свічі не міняв, ганяю на старих.
двигун завівся дуже легко, без довгого маслання стартером, пекельного диму з вихлопної не було.
на ранок вдалося назад відкачати чверть залитого, відкачувалося з отакими пластівцями із сажі

IMG_3122.jpg


тож вирішив ще й промити циліндри, пофільтрувавши залишки розчинника через паперову серветку (вставлену у лійку, як вчили на уроках хімії)
розчинник витягнутий з циліндрів пропускаємо через фільтр і заливаємо назад, хитаємо колінвал і знову відкачуємо, так 2 рази на циліндр. після цього відкачувана рідина стає трохи чистішою.

IMG_3121.jpg




вперше застосував насос для відкачування старого мастила через щуп, а після цього все-ж викрутив пробку для певності. з пробки не впало буквально жодної краплі :)


пробіг 160ткм.
 

dart50

Пользователь
Joined
Oct 2, 2015
Messages
956
Город
Кривой Рог
Взагалі планів на цю відпустку було багато, пів багажника завалено ЗЧ і інстументами.
Фільтри: паливний, повітря, салонний.
Замінив передні аморти на Koni STR, але "гуп" при різкому гальмуванні не пропав, сказали міняти сайленти задні передніх важелів, вони проїздили 35-40 ткм від заміни. Були MOOG, може поставлю цільнолиті від Z4M.
Також не вдалося підлікувати напірний шланг гідропідсилювача, котрий трохи пітніє, є у Кривому Розі 2 контори, що переобтискають такі шланги, але вони не беруться, бо конструкція шлангу надто складна і не стає і їх прилад для обтискання. Новий шланг - 300 євро :(

images


Хотів теж поміняти всі прокладки навколо помпи води, але не зміг відкрутити один з болтів яким вона кріпиться до помпи гідропідсилювача, тож замінив тільки термостат і охолоджуючу рідину (до зими буду їздити на воді). А для болта напевне доведеться купувати кутовий ударний ключ з пневмоприводом.

s-l225.jpg
 

transfer

Пользователь
Joined
Jan 14, 2015
Messages
4,136
Age
47
Страна
Украина
Город
Дрогобыч
практично у всіх двигунів бмв вакуум вибирає все до каплі масло через щуп, якщо він є звісно)
 

horse740

Пользователь
Joined
Nov 10, 2011
Messages
4,161
Age
48
Город
Киев
берем литр калоши и литр 646. смешиваем.
Ни один из компонентов не растворяет масло и его температурные отложения!
практично у всіх двигунів бмв вакуум вибирає все до каплі масло через щуп, якщо він є звісно)
Обман.
Все с точностью до наоборот. Перепад давлений создаваемый вакуумным насосом (который использует один масляный картер с ДВС) не приведет к "вибирає все до каплі масло через щуп"...
 

horse740

Пользователь
Joined
Nov 10, 2011
Messages
4,161
Age
48
Город
Киев
Сталоктиты на свечах зажигания говорят о попадании масла через Кольца и даже реальная раскоксовка при помощи химии wins не исправит положения дел.
 

dart50

Пользователь
Joined
Oct 2, 2015
Messages
956
Город
Кривой Рог
Ни один из компонентов не растворяет масло и его температурные отложения!

кажуть, що ніщо не розчиняє справжній застарілий бруд
 

dart50

Пользователь
Joined
Oct 2, 2015
Messages
956
Город
Кривой Рог
Обман.
Все с точностью до наоборот. Перепад давлений создаваемый вакуумным насосом (который использует один масляный картер с ДВС) не приведет к "вибирає все до каплі масло через щуп"...

я нічого не зрозумів, який там насос вакуумний, якщо маслозаливна кришка відкрита і масляний фільтр викручено.
але факт - через щуп вдалося відкачати все мастило.
 

dart50

Пользователь
Joined
Oct 2, 2015
Messages
956
Город
Кривой Рог
Сталоктиты на свечах зажигания говорят о попадании масла через Кольца и даже реальная раскоксовка при помощи химии wins не исправит положения дел.

та особливо немає чого виправляти, мотор не їсть помітну кількість мастила. відкладення на свічках є, я за ними спостерігаю.
 

transfer

Пользователь
Joined
Jan 14, 2015
Messages
4,136
Age
47
Страна
Украина
Город
Дрогобыч
Обман.
Все с точностью до наоборот. Перепад давлений создаваемый вакуумным насосом (который использует один масляный картер с ДВС) не приведет к "вибирає все до каплі масло через щуп"...

це ви з практики знаєте чи з теорії? про який перепад тиску іде мова і де він утворюється?
якщо це ваша практика, то вона не вірна
якщо це ваша теорія, то ви помиляєтесь
 

dart50

Пользователь
Joined
Oct 2, 2015
Messages
956
Город
Кривой Рог
Хотів теж поміняти всі прокладки навколо помпи води, але не зміг відкрутити один з болтів яким вона кріпиться до помпи гідропідсилювача, тож замінив тільки термостат і охолоджуючу рідину (до зими буду їздити на воді). А для болта напевне доведеться купувати кутовий ударний ключ з пневмоприводом.


Через десь 600км в дорозі запалилася лампочка "мало охолоджуючої рідини". Подумав, вода википіла, долив майже півторачку концентрату Febi 01086 і поїхав далі. Хоча як вона могла википіти, якщо пробка на 2 атмосфери, а максимальна температура охолоджуючої рідини 105 градусів. Наче ніяк, але кудись пропала. І пробка свіжа... А ще бачив, як з-під закритої пробки пари валИть:
1. Значить клапан працює
2. Значить таки кипить.

Так чи інакше, доїхав позосталі 1.5ккм без пригод, а наступного ранку дорогою на роботу вирішив поспостерігати за температурою охолождуючої рідини. Дуже вчасно, бо вона росла до 118 (навіть стрілка на панелі приладів трохи відхилилася праворуч від 90 градусів), а потім досить швидко падала до ~100. При цьому лампочка рівня запалювалася і гасла. Якось доїхав в такому режимі до роботи (25км). А перед поїздкою назад залив ще півторачку того самого концентрату і їй ще мало було. Так само якось доїхав додому, там купив воду і залив майже 5 літрів у машину, поки їй не вистачило.


Коротше кажучи, тріснув бачок, незважаючи на свіжу пробку. Напевне від чистої води у системі, хоча хз як так.
Тріщину спершу не міг знайти, думав з бачком все ок, поміняю тільки прокладки. Але все-ж вирішив замовити бачок, щоб мати його на випадок недостатності заміни прокладок (замінити прокладки, перевірити результат, якщо не вийшло, то замінити бачок, якщо вийшло, то відправити бачок назад). А поки шукав заміну бачка, роздивляючись фотки і порівнюючи з оригіналом, побачив де тріщина.

IMG_3156.jpg



Зробив заміри всіх прокладок (кілечок), щоб знайти і поміняти на нові. Окремого номера OEM вони не мають, бо ідуть разом з патрубком, тож треба буде попрацювати, щоб знайти аналог.

IMG_3155.jpg



А одній з прокладок стало зовсім фігово і, схоже, від температури

IMG_3157.jpg



Як і носику, котрий вона ущільнює

IMG_3158.jpg



А також внутрішній частині бачка, котра знаходиться поряд

IMG_3160.jpg




Замовив бачок дивної голандської фірми NRF з надією, що це і є оригінал, ну або хоч гарна копія. Майже в 2 рази дешевше за оригінал.

logo.svg



Ну і дві півторачки Febi 01086 - не хочеться більше експериментувати з водою у системі що гріється до 105 :)
 

dart50

Пользователь
Joined
Oct 2, 2015
Messages
956
Город
Кривой Рог
Нарешті приїхали ЗЧ для ремонту системи охолодження.

Коли у статусі замовлення засвітилося 3 номери накладних доставки я не дуже здивувався, я ж замовив 3 позиції - 2 банки антифризу і бачок. Приїхало 3 коробки.
Здивувався я тоді, коли відкривши першу побачив там 2 банки. Отже в котрій мій бачок і що в іншій?

А в третій коробці було оце:

Описание скрытого текста/картинок: вміст коробки


IMG_3198.jpg


IMG_3199.jpg


два аморти від якогось форда куга по 90 євро кожен.




Розпаковуємо далі. Бачок дивної фірми NRF виправдав мої надії і виявився ну дуже схожим на оригінальний. Є на ньому якийсь спиляний напис або логотип і здерта наклейка. Якихось значних відмінностей у конструкції знайти не вдалося.

Описание скрытого текста/картинок: бачки
IMG_3197.jpg


IMG_3196.jpg


IMG_3195.jpg


IMG_3194.jpg



Далі кільця. Праворуч старі, а ліворуч нові. Розмір трохи не такий, але наче добре пасують.

IMG_3192.jpg


Ось що я наміряв:
Внутрішній діаметр, товщина, кількість в районі бачка, кількість біля термостата
37.5mm, 4mm, 2, 1
21.75mm, 3.55mm, 3, 2
16mm, 3mm, 1, 0
це ще не все, бо є ще кільця біля теплообмінника.

Що вдалося купити:
38мм x 4мм х 4шт
22мм х 3.5мм х 5шт
17мм х 3мм х 5шт




Отакий мундштук взяв для тестів. Різьба 10х1, вкручується в систему замість гвинта для зтравлювання повітря.

IMG_3193.jpg




Все поставив, налив води і став тестувати кришки на відкриття клапана шляхом накачування компресором повітря через мундштук.
Кришок маю три:
- майже нову, піврічну, ту, на якій тріснув бачок
- дуже стару, що стояла там мабуть спокон віків
- не зрозумілу, яку я купив вживаною. продавалася як практично нова, але продаван м'явся і не казав скільки на ній проїхав. я тоді подумав, що він мене не розуміє і не став ставити стрьомну кришку. а тепер думаю, що він просто купив її рік тому новою, покатався і тепер продав.

Клапани всіх кришок відкрилися десь в районі 1.65-1.7 бар і закрилися на 1.45-1.5. Виходячи з повторюваності результату, роблю висновок, що всі три кришки справні і саме таким і має бути тиск відкриття клапана.

При такому тиску почало капати з радіатора, прямо з кутка, ніде вище джерело течі я не знайшов. При меншому тиску воно не тече і не сочиться, а на гарячій системі взагалі висихає, тож думаю проблемою це не буде.

IMG_3201.jpg



Далі завів авто і чекав поки нагріється до своїх 105 градусів, щоб подивитися, який там в системі тиск, коли у неї залито воду.
Довго мучився з манометром, мундштуком і окропом, що з-під нього бризкав на всі боки, всього не опишеш.

Висновок - тиск в системі на 105 градусах ледве дотягує до тих 0.3 бар, що мінімально може показати мій манометр. А скоріше навіть і не дотягує.
Теоретично, при 105 градусах тиск пари має бути приблизно 0.2 бар. Це, я думаю, і є робочим тиском в системі охолодження, якщо туди залити воду. І це не той тиск, що мав би там щось розірвати.

І причини переходити на антифриз до зими не бачу (якщо не розірве знову бачок :) ).
Перед переходом на антифриз зроблю заміри того, за скільки кілометрів температура виходить із синьої зони і за скільки кілометрів вона досягає робочого значення.
Щоб зрозуміти, чи краща чиста вода чимось у плані охолодження.
 

dart50

Пользователь
Joined
Oct 2, 2015
Messages
956
Город
Кривой Рог
Поки колупався побачив отаку купу бруду:

IMG_3213.jpg



Замінив ущільнююче кільце на датчику випускного розподільчого валу (підійшло одне з тих, що купував для системи охолодження). Наче з-під нього текло.
Ну і побачив, що старе кільце було трохи пошкоджене, хз як. Завтра помию мотор і буде видно чи допомогло.


Ще раз зловив ролик на тому, що його треба міняти. Пас на ньому хитає з боку в бік. А ще він сам гуляє коли пас знято.
Так що треба міняти. Але не сьогодні :)

[video=youtube_share;5La16lUVuAQ]https://youtu.be/5La16lUVuAQ[/video]
 

dart50

Пользователь
Joined
Oct 2, 2015
Messages
956
Город
Кривой Рог
Цікаву штуку знайшов в Інтернетах щодо води у системі охолодження.
Виявляється, є додатки, котрі будучи доданими до води, дозволяють охолоджувати систему навіть краще ніж сама вода.
Схоже, що вони зменшують поверхневий натяг води удвічі, зменшуючи таким чином розмір бульбашок бульбашок, що формуються на охолоджувальній поверхні циліндра і покращуючи таким чином теплопередачу. Ну чисто як Еспумізан :)
Реклама каже, що вода з таким додатком на десяток відсотків краща за просту воду і у 2 рази краща за антифриз 50/50.

Але найцікавіше, що вони рекомендують навіть влітку залишати 20% антифризу у системі, щоб вберегтися від заморожування рідини кондиціонером :)

Тут багато цікавих цифр і опису процесів у системі охолодження: https://www.redlineoil.com/Content/files/tech/WaterWetter Tech Info.pdf


0000116_waterwetter_464.png
 

va_Alexander

Пользователь
Joined
Apr 15, 2014
Messages
148
Город
Киев
Цікаву штуку знайшов в Інтернетах щодо води у системі охолодження.
Виявляється, є додатки, котрі будучи доданими до води, дозволяють охолоджувати систему навіть краще ніж сама вода.
Схоже, що вони зменшують поверхневий натяг води удвічі, зменшуючи таким чином розмір бульбашок бульбашок, що формуються на охолоджувальній поверхні циліндра і покращуючи таким чином теплопередачу. Ну чисто як Еспумізан :)
Реклама каже, що вода з таким додатком на десяток відсотків краща за просту воду і у 2 рази краща за антифриз 50/50.

Але найцікавіше, що вони рекомендують навіть влітку залишати 20% антифризу у системі, щоб вберегтися від заморожування рідини кондиціонером :)

Тут багато цікавих цифр і опису процесів у системі охолодження: https://www.redlineoil.com/Content/files/tech/WaterWetter Tech Info.pdf


View attachment 665926
Зачем это делать если можно взять и залить антифриз как по мануалу?
 

dart50

Пользователь
Joined
Oct 2, 2015
Messages
956
Город
Кривой Рог
Зачем это делать если можно взять и залить антифриз как по мануалу?

воду замість антифризу заливають для кращого охолодження
 

va_Alexander

Пользователь
Joined
Apr 15, 2014
Messages
148
Город
Киев
воду замість антифризу заливають для кращого охолодження
Зачем тогда делают опции "исполнение для жарких стран" и т.п. если можно было тупо взять и воду лить?
Не понимаю просто танцы с бубном.
 

alex21124

Пользователь
Joined
Feb 20, 2012
Messages
673
Age
35
Город
Киев
Антифриз "жирненький" он еще и смазывает.
А после воды, например клапана печки, подлинивают от "накипи"
 

dart50

Пользователь
Joined
Oct 2, 2015
Messages
956
Город
Кривой Рог
Зачем тогда делают опции "исполнение для жарких стран" и т.п. если можно было тупо взять и воду лить?
Не понимаю просто танцы с бубном.

а як ця опція відноситься до покращеного охолодження камери згоряння? не розумію взагалі, до чого тут вона.
 

dart50

Пользователь
Joined
Oct 2, 2015
Messages
956
Город
Кривой Рог
Антифриз "жирненький" он еще и смазывает.
А после воды, например клапана печки, подлинивают от "накипи"

від дистильованої води накипу не повинно бути
 

va_Alexander

Пользователь
Joined
Apr 15, 2014
Messages
148
Город
Киев
а як ця опція відноситься до покращеного охолодження камери згоряння? не розумію взагалі, до чого тут вона.
Ладно, я понял. Просто скучно.
Если система исправна заниматься этими наноулучшениями, как по мне, полный бред.
А самое главное в этой затее, как сравнить температуры и узнать был ли толк от воды?
 

dart50

Пользователь
Joined
Oct 2, 2015
Messages
956
Город
Кривой Рог
Ладно, я понял. Просто скучно.

Не без цього :biggrin: , але

Если система исправна заниматься этими наноулучшениями, как по мне, полный бред.

прокладки навколо помпи я так і не замінив, тож система не така вже і справна. займуся цим, щойно зможу викрутити болт, який тримає помпу.
як закінчу, або з приходом зими заміню воду на антифриз. від початку вода там була на перетримці до завершення ремонту системи, але була ідея лишити її до кінця літа.

А самое главное в этой затее, как сравнить температуры и узнать был ли толк от воды?

думаю над цим.
теоретично з температурою має мінятися кут запалення через те, що міняється точка детонації палива, а мотор до неї адаптується.
можна спробувати моніторити це. і ще додатково дивитися, як авто виходить на температурний режим вранці, дорогою на роботу.
 

Ingenieur

Пользователь
Joined
Nov 9, 2011
Messages
2,614
Age
40
Страна
Украина
Город
Киев
Також не вдалося підлікувати напірний шланг гідропідсилювача, котрий трохи пітніє, є у Кривому Розі 2 контори, що переобтискають такі шланги, але вони не беруться, бо конструкція шлангу надто складна і не стає і їх прилад для обтискання. Новий шланг - 300 євро :(
в Києві є контора біля Жулян, що робить такі шланги. мені в минулому році всі шланги зробили. привіз їм старі, а вони мені нові, навіть напірний. цей напірний найдорожче коштує. якщо за все я віддав 1500грн, то за напірний 1300грн. пройшов рік ніде нічого не потіє.
 

dart50

Пользователь
Joined
Oct 2, 2015
Messages
956
Город
Кривой Рог
Вже закуплено купу ЗЧ і спец-засобів, але М-ка з'їдає весь час без залишку.

От спромігся засобом для полірування фар (пластикових) полірнути скло на панелі приладів. Схоже колись хтось ще до мене разок кинув туди зв'язку ключів

IMG_3520.jpg
 

dart50

Пользователь
Joined
Oct 2, 2015
Messages
956
Город
Кривой Рог
Ще було заглючила ця панель приладів. Десь від початку квітня показувала якийсь дикий розхід палива - 8.1 - 8.2 літри на сотню. Я нічого не робив, на швидкість не впливає :D

А потім якось треба було вже по темному піти на парковку і взяти щось в багажнику, помітив, що панель приладів світиться при зачиненій машині :shok:
Скину клему з акумулятора до ранку. Весь наступний тиждень кайфував від розходу 6.6 - 7 літрів/100км і запасу ходу під 1000 на одному баці. Якась дивина, не пам'ятаю таких цифр від того як купив цю машину 115ткм тому. Може це розкоксовка (її робив якраз перед глюком приборки) чи перехід на воду так повпливали. Не знаю що і думати, більше з машиною нічого не робив. Може це вже у мене глюк, треба перевірити по чекам за заправку, та все ніяк руки не доходять.
 

dart50

Пользователь
Joined
Oct 2, 2015
Messages
956
Город
Кривой Рог
09.07.2018

Випадково купив зайві номерні рамки, коли брав для М-ки. Ну як, рамки - "рамки" :)

Вирішив, чого пропадати добру, вертати його в магазин дорожче, ніж викинути. Поставив на 318, вирішилася проблема з "бряк"-ом при закриванні кришки багажника. Під рамкою на місці "бряк"-у виявилася натертість :(

20180709-195040.jpg



А це старі рамки. З ними купив машину 5 з хвостиком років тому.

20180709-195031.jpg
 

dart50

Пользователь
Joined
Oct 2, 2015
Messages
956
Город
Кривой Рог
12.07.2018

Підготовка до поїздки в Україну, відвідати родичів і, заодно, переправитися на теплі моря, бо з Борисполя дешевше, ніж, наприклад, із Франкфурта.

Важливо - шморгалки на ковпак, щоб не злетів. Я вже чотири таких загубив десь там.

20180712-205503.jpg



Далі - багаж. Разного плану речі, завжди є що відвезти і залишити там назавжди, починаючи від прод/пром товарів, що не купити в Україні, закінчуючи старими дитячими речами. Десть там в глибині ховається 40-літровий термос з кількома літрами льоду і 2-ма кілограмами м'яса на стейки. Це вперше я таке віз, у холодильнику лежав термометр, а у бардачку приймач від нього. Загалом, за 40 годин дороги м'ясо не зіпсувалося, дійшло від 0 до десь 12-ти градусів.

20180713-073431.jpg



Колеса від М-ки теж відправляються до України на продаж. Варені диски в Німеччині продавати стрьомно. (До речі, колесо, на якому намотано найбільше пасів, не доїхало 100км і як я не старався його закріпити збоку, довелося примотувати пірамідою поверх двох інших)

20180712-205038.jpg



Десь так виглядає посадка повністю завантаженої машини. Переднє пасажирське сидіння аж до скла (включаючи місце для ніг) завалене старими іграшками для дитячого будинку.

20180713-073448.jpg




Дорогою всяке стається. Наприклад дощ. Ні, ДОЩ! Їхали під дощем, сильним. Навіть раз так було, що вентиляція не могла впоратися із запотіванням. Я тоді насилу згадав, що тут може помогти кондиціонер. Потім дощ перестав і ми вирішили стати на заправці на перекус (продукти у багажнику). Ще до того, як ми зрозуміли що до чого, дощ нас наздогнав і перекрив дорогу до авто. Довелося бігти, нести продукти, дитину, ловити парасолю, перетинати калюжі, глибиною 3-5 сантиметрів, пристібати дитину у кріслі і все таке. Як результат, сидіння мокре:

20180713-201620.jpg



Але з ним нічого не сталося, були трошки розводи, вони пройшли за пару тижнів. Не дарма я з тими сидіннями мав затяжний секс рік тому миючи їх 2 дні без перестанку.
 
Top