Ну, якщо продати хорошу 540 на 6ст мех. за 8 це велика вдача - то "темний" тут хтось інший...
Але тепер мені уже дуже цікаво поглянути на фото Вашої Е30:yes:
Вибачте за мої наступні слова, але ви самі провокуєте мене їх написати
Отже спочатку про вашу машину.
1-Мотор замінений, в документах не вписаний.
2-Уже варились і пороги і арки.
3-Салон тряпка, хоча і рекаро.
4-Нема кондиціонера.
Я впевнений, що при детальному огляді можна знайти ще всіляких косячків по машині:dirol: І ви ще називаєте мене темним? В кінцевому рахунку подивимось за скільки продасте і скільки будете продавати)
Особисто я ніяким боком нехочу принизити ваше бмв, для мене всі бмв прекрасні. На цьому давайте цей оффтоп закінчим.
Тепер по Е30.
Моя бмв 1985 року випуску, з мотором М10, в повному оригіналі, все залізо в ідеалі, ніяких замін порогів чи арок, ніяких свапів, прикручування інших бамперів, ужасних тюнінхів, і т.д. Це машина вихідного дня, вона робить мене щасливим
Фоток з нею в мене не так багато, в основному це сімейні фото, а такі фото я б недуже хотів показувати в інтернеті, зараз щось пошукаю спеціально для Вас)
Да БМВ по простоте как самокат, только четыре колеса :biggrin:
Тобто на моє запитання ви відповісти не хочете/не можете? Питаюсь ще раз...Що там є таке складне? Чим інші машини простіші?
Скажите, пожалуйста, кто вкурсе цен на детальки е30 в безпроблемном стостоянии. Я буду писать те цены, которые мне когда-то называли, а вы поправьте если не так (и сразу наколочку где купить по вашим ценам).
е30
1. Передний бампер дорестайл. Не битый с идеальным хромом. - 100 -150 у.е
2. обвес родной Мтехник 1. передок 200, жопа -150, пороги - 100.
3. Руль мт2 - 100 у.е минимум
4. Седла спортситц (а еще лучше рекаро) - от 250
5. рейка рулевая с гидрачом. родная 150, от е36-е46 - 250.
6. рычаги задние дисковые вборе - 300 пара
7. редуктор с блоком - от 250
8. бортовик полный, комплект - 100
9. диски 16 (17 не вижу смысла) - от 300
10. покрасить машину - от 1500
12. заменить пороги, арки - от 1000 (с металлом)
13. электропакет (стекла+люк) - от 150.
14. Свап "взрослого мотора", считали м50в25 - 2000
15. кондиционер - 500.
Вот я и прикинул стоимость "поднятия" одного экземплярчика за 3500 до более менее состояния по этому списку. Думаю, без меня сможете сумму подбить.... И это еще оооочень не многое, без чего сложно (мне лично) представить свою е30....
Ви прикинули не вартість "поднятия" а вартість всього що можна прикинути)
1-Бампера не обовзяково міняти на купленій машині, вони вже можуть стояти на ній)
2-Руль МТ2 - це не підняття з колін, це потіха для себе любимого
3-Сідушки аналогічно, рідні теж непогані як мінімум, і особисто мені більше подобаються чим рекаро.
4-Рейка...не скажу. В мене проста мех, б.у 250гр. Ремонт-просто заміна копієчної втулки.
5-Ричаги...ну тут уже кому треба, а кому ні)
6-Редуктор з блоком теж..
7-Покупка дисків ніяк не стосується машини. Диски потрібні для любої машини, а так як у всіх смаки різні то тут ви виключно платите за красоту яка буде подобатись вам.
8-Фарбування машини... ну впринципі згіден, головне щоб якісно)
9-Купляти машину щоб в ній міняти арки і пороги... нерозумно
10-електропакет це добре, але це наскільки противно виглядає коли він колхозится на машину яка має ручні склопідіймачі...вже ліпше ручні)
11-Кондиціонер- ну це вже знов для себе любимого.
12- СВАП...яке прекрасне слово, в голові виникають асоціації зі швидкістю, з -дорослим розміром-) і т.д. Але ситуація має і іншу сторону медалі, спочатку потрібно купити завідомо живий мотор, потім шукати все інше, лапи, коробку, кардан, редуктор, радіатор і всяку мєлочовку, паяти проводку, варити вихлоп. А потім якщо сам не маєш обладнання їхати на якесь СТО де вам добрий і порядний майстер зголосится встановити нове серце в машину. А тоді вже буде велике питання як він це зробить) На цьому форумі є дуже небагато людей з дійсно золотими руками і можливостями, вони таке зробити можуть, але їх більше вставляє сам процес свапу
А до чого це я?
Я за те, щоб машина була такою, якою зійшла з конвеєра, а не конструктором lego у який намагаються грати дорослі дядьки чи молоді хлопці без технічної підготовки. Якщо мені потрібно буде щоб моя машина була швидшою чи комфортнішою, я скоріше куплю ще одну бмв іншої моделі, чим буду портити творіння геніальних баварських інженерів!