Перегляньте відео, щоб дізнатися, як встановити наш сайт як веб-додаток на головному екрані.
Замітка: Ця функція може бути недоступна в деяких браузерах.
Я пока просто не лез в ходовку(да и вообще ремонтом не занимался,пока все на цяцьки уходит),но хочется понимать,с точки зрения местных авторитетов,как по феншую надо трицатик обслуживать
Ну дык раз снято с производства,то понятное дело-онли ориджинал.
Если поставить ходовку по Лемфу,такая тридцатка прокатит как качественно обслуженная?Или это нищебродство?
абсолютно верно.но!вылизанная тобой и кем то-это две большие разницы.и многие от самого процесса воссоздания уже получают огромное удовольствие...забавно другое,что речь шла о надежности и дороговизне эксплуатации,а в смете цены только на "цяцьки".может я и не разбираюсь,но я не знаю бмв дешевле в обслуживании чем е30.а про надежность могу сказать как практик-очень надежная!свою покупал скоро уже 14! лет назад (правда,в идеале была.случайно при оказии, для прикола).потом понял,что редкая.потом прикипел.другие машины менялись,а эта до сих пор в семье.пробег уже ну очень не скромный...не поверите,а "ништяки" бывают и в заводской комплектации:biggrin:Вот поэтому и резон есть брать вылизанную машину с ценником 6-8 тыс...это мегаэкономно по итогу.
Вибачте за мої наступні слова, але ви самі провокуєте мене їх написатиНу, якщо продати хорошу 540 на 6ст мех. за 8 це велика вдача - то "темний" тут хтось інший...
Але тепер мені уже дуже цікаво поглянути на фото Вашої Е30:yes:
Тобто на моє запитання ви відповісти не хочете/не можете? Питаюсь ще раз...Що там є таке складне? Чим інші машини простіші?Да БМВ по простоте как самокат, только четыре колеса :biggrin:
Скажите, пожалуйста, кто вкурсе цен на детальки е30 в безпроблемном стостоянии. Я буду писать те цены, которые мне когда-то называли, а вы поправьте если не так (и сразу наколочку где купить по вашим ценам).
е30
1. Передний бампер дорестайл. Не битый с идеальным хромом. - 100 -150 у.е
2. обвес родной Мтехник 1. передок 200, жопа -150, пороги - 100.
3. Руль мт2 - 100 у.е минимум
4. Седла спортситц (а еще лучше рекаро) - от 250
5. рейка рулевая с гидрачом. родная 150, от е36-е46 - 250.
6. рычаги задние дисковые вборе - 300 пара
7. редуктор с блоком - от 250
8. бортовик полный, комплект - 100
9. диски 16 (17 не вижу смысла) - от 300
10. покрасить машину - от 1500
12. заменить пороги, арки - от 1000 (с металлом)
13. электропакет (стекла+люк) - от 150.
14. Свап "взрослого мотора", считали м50в25 - 2000
15. кондиционер - 500.
Вот я и прикинул стоимость "поднятия" одного экземплярчика за 3500 до более менее состояния по этому списку. Думаю, без меня сможете сумму подбить.... И это еще оооочень не многое, без чего сложно (мне лично) представить свою е30....
Погоджусь, між колхозом і дооснащенням доволі тонка грань. Але не варто всіх міряти по собі. Замінити двигун чи доустановити АБС чи кондиціонер - можна зробити власноруч, було б бажання і рівні руки.Я за те, щоб машина була такою, якою зійшла з конвеєра, а не конструктором lego у який намагаються грати дорослі дядьки чи молоді хлопці без технічної підготовких
Повірте на слово, якщо писати список ВСЬОГО, що можна - ще кілька тисяц у.о набіжить. При чому враховуватися будуть лише БМВшні "цяцьки"Ви прикинули не вартість "поднятия" а вартість всього що можна прикинути)
Коротко і ясно! Єдине що добавлю, полутруп в плані кузова навіть неварто купляти)Если купить полутруп,то делать из него целку уже глупо...другое дело если урвал в идеале-тогда конечно тюнинг-это кощунство
Якщо я знайду такий автомобіль то ліпше ще один собі куплю) в музей)Розумієте, в чому справа. Розмова йшла за автомобіль з ціною 3000 у.о. Якщо ви знайдете такий, що не потребує кузовних робіт і з ідеальними бамперами - я його куплю за 3000 хоч сьогодні. Жду пропозицій.
Далі - для мене особисто не зрозуміло, навіщо взагалі брати е30, якщо не довести її до стану який буде МЕНІ доставляти задоволення.
Вибачте мені, але особисто для мене е30 з мотором м10, механічною рейкою, барабанними гальмама, стоковими сідлами і т.д і т.п - просто нецікава.
Я бачив е30 з набагато більшим списком ОРИГІНАЛЬНИХ "цяцьок" ніж я привів. Все оригінал, все з БМВ. Це дійсно аппарати по підняттю настрою.
Погоджусь, між колхозом і дооснащенням доволі тонка грань. Але не варто всіх міряти по собі. Замінити двигун чи доустановити АБС чи кондиціонер - можна зробити власноруч, було б бажання і рівні руки.
Повірте на слово, якщо писати список ВСЬОГО, що можна - ще кілька тисяц у.о набіжить. При чому враховуватися будуть лише БМВшні "цяцьки"
Відчуття, коли куплений кілька років назад "корч" власними руками перетворюється на серйозний аппарат з чудовим комфортом і ходовими властивостями, не передати словами. Тільки спробувати. Це як риболовля. Купити коропа на 20 кіло можна, але щастя приносить саме його ловля власними руками.
Не претендую на істину, просто ще одна сторона медалі.
Отже коли ви стверджуєте що БМВ е30 ну дуже складна машина то це нормально) коли ж я питаю що там складного і в порівнянні з якими машинами, ви говорите що я задаю дурні запитання, при цьому не можете нічого конкретного сказати.Talyan, я на глупые вопросы не отвечаю...так как можно открыть ЕТК ( ну или авто каталоги запчастей различных марок), открыть интересующие узлы и провести аналогию...для себя я ее провел на примере нескольких марок авто, которые в семье...
Отже коли ви стверджуєте що БМВ е30 ну дуже складна машина то це нормально) коли ж я питаю що там складного і в порівнянні з якими машинами, ви говорите що я задаю дурні запитання, при цьому не можете нічого конкретного сказати.
Хоча впринципі мені вже все зрозуміло з вами. :bayan: