ОККО

3.jpg

У рамках щорічного соціального проекту «Благаю, живи! Безпека на дорозі», черговий етап якого присвячений необхідності використання ременів безпеки під час дорожнього руху, мережа «ОККО» оголошує про старт безпрецедентної всеукраїнської акції «Здай заглушку – обери життя».
Упродовж семи тижнів у період з 15 січня по 4 березня на всіх АЗК «ОККО» проходитиме акція, спрямована на підвищення свідомості учасників дорожньо-транспортного руху щодо безпеки на дорозі, а саме – необхідності постійного використання ременів безпеки. Усі бажаючі взяти участь в акції мають принести на АЗК «ОККО» заглушку для автомобільних ременів безпеки та здати її на касі, просканувавши свою картку Fishka. Наприкінці акції усі зібрані заглушки будуть утилізовані.Деталі
 
550256-25_easter_rba_okko_2018_offer_b.png

Кажуть, слова до баку не заллєш. От і ми за те, щоб вітати зі святами не одними лише словами, але й діями. Тому до Великодня підготували додаткові знижки на пальне:
- 1 грн/л на бензин
- 50 коп/л на газ

Заїжджай з 5 по 9 квітня і не забудь: розраховуватись потрібно картками Visa Fishka або Visa Business Fishka.
Ну все, давай. Знижки самі себе не використають 😄

Деталі: https://bit.ly/2ElqtQR
 
Якщо ви вже тут присутні.
Заправка у Львові навпроти заводу Фуджікура. Заправник і охоронець намертво окупували єдине місце де клієнти можуть попити каву і зарядити телефон. У них там свої телефони і газети розкладено.

20180323_212118.jpg
 
Дякуємо за коментар. Передамо звернення на розгляд керівнику та супервайзеру вказаного АЗК.
 
%D0%B01.jpg

Проект ОККО зі збору вживаних речей переміг у національному конкурсі «Бізнес, що змінює країну»

«Концерн Галнафтогаз» (мережа АЗК ОККО) став одним із переможців ІХ Національного конкурсу
бізнес-кейсів із корпоративної соціальної відповідальності «Бізнес, що змінює країну». Результати
було оприлюднено 12 квітня. Проект компанії зі збору вживаних речей для малозабезпечених на
автозаправних комплексах був визнаний кращим у номінації «Зменшення нерівності всередині країн
та між самими країнами». За 4 роки активного впровадження цього проекту зібрано понад 250 тонн
одягу, взуття та інших речей для найменш захищених верств населення. За інформацією
волонтерських організацій-партнерів, наданою допомогою скористалися уже кілька тисяч людей.
Станом на початок 2018 року такі контейнери є на 18 АЗК у 6 містах України – Києві,
Львові, Одесі, Харкові, Дніпрі та Вінниці. Вивозять, сортують і розподіляють речі між тими, хто
потребує, партнери ОККО з 7 громадських організацій. Основними отримувачами такої допомоги є
безпритульні, сироти, люди з інвалідністю, підопічні інтернатів та геріатричних закладів, вимушені
переселенці та мешканці населених пунктів поблизу лінії розмежування на Донбасі. Усі речі
передаються їм безкоштовно.

Більш детально про проект та адреси розташування контейнерів тут.
 


17 квітня у селищі Бородянка, що в 60 кілометрах від Києва у напрямку Коростеня, відкрився новий автозаправний комплекс ОККО. Він став 55-им АЗК мережі у Київському регіоні. Інноваційною особливістю цього комплексу є встановлена мультипаливна колонка, яка дозволяє заправляти клієнта будь-яким видом пального (в т. ч. газом) на одному острівці – безпосередньо під навісом ПРК.
 
OKKO пропонує додаткові знижки для водіїв BlaBlaCar
bla-bla_319.jpg


ОККО продовжує традиційну співпрацю з міжнародним райдшеринговим сервісом BlaBlaCar та пропонує додаткові знижки на пальне – бензин, ДП та газ – найбільш активним водіям.

За умовами акції водій має прив’язати свою картку Fishka до особистого профілю на сайті blablacar.com.ua та здійснити протягом місяця поїздку хоча б з одним пасажиром. Тоді за кожні 10 км він отримає знижку на 1 л пального на АЗК ОККО в наступному місяці. Знижки варіюються залежно від статусу водія на сайті BlaBlaCar та сумуються з усіма діючими на АЗК ОККО знижками.

Таким чином, якщо водій статусу «Амбасадор», наприклад, здійснить поїздку з Києва до Львова і назад, дистанція поїздки складе близько 1200 км. В рамках пропозиції, за кожні 10 км, які він проїхав хоча б з одним попутником, водій отримає додаткову знижку на 1 літр пального на ОККО в наступному календарному місяці. Тобто в наступному місяці, заправивши свій автомобіль до 120* літрів, «Амбасадор» отримає до 5-6 грн/л на свій рахунок Fishka (сума додаткового нарахування 3 грн/л та існуючої персональної знижки 2-3 грн/л на ОККО). І в результаті зекономить 600-720 грн.

Водії зі статусом «Амбасадор» додатково до персональної знижки отримують:
+ 3 грн/л – бензин або ДП
+ 30 коп/л – ГАЗ
Водії зі статусами «Впевнений», «Досвідчений», «Експерт» додатково до персональної знижки отримують:
+ 2 грн/л – бензин або ДП
+ 20 коп/л – на ГАЗ

Пропозиція діє до 31 грудня 2018 року для українських водіїв, які є активними користувачами BlaBlaCar. Більш детальні умови акції знаходяться за посиланням.
 
okko_pay_319.jpg


ОККО продовжує розширювати функціонал сервісу OKKO Pay – починаючи з травня, клієнти мережі можуть купувати не тільки пальне, а й каву та омивач за допомогою свого смартфона безпосередньо на колонці. Швидко забрати замовлення можна буде в торговому залі АЗК, не підходячи до каси, а розрахуватися в тому числі й накопиченими балами. Для користувачів Android оновлений сервіс вже доступний у мобільному додатку Fishka на Android, а з 10 травня він з’явиться і для iOS.
Детальніше ознайомитися з сервісом OKKO Pay можна на сайті.
 
319%D1%85231.jpg


А у нас тут… ЛИМОН! Хоча це і ніякий не лимон. А можливість виграти 1 млн грн. Щоб втілити будь-яку ідею. І ми знаємо, усі вони точно гарні!

Як позмагатись за перемогу розказуємо тут: bit.ly/okko_lymon
Читай швидше. І давай втілювати твої ідеї
 
View attachment 669656

Обережно, активізувалися шахраї!
Мережа ОККО попереджає, що останнім часом знову почастішали випадки телефонного шахрайства. Зокрема, до потенційних клієнтів телефонують треті особи, звертаються до них по імені, відрекомендовуються як менеджери ОККО і пропонують талони на пальне чи гуртові партії нафтопродуктів за заниженою ціною. На знак підтвердження говорять, що їм перетелефонують з Гарячої лінії ОККО, а після такого дзвінка повідомлять номер рахунку для переказу коштів. Забрати ж замовлений обсяг пального, мовляв, зможуть на одній з АЗК ОККО.
Компанія попереджає, що прямий номер мережі фіксованого зв'язку Гарячої лінії 0 800 501 101 працює виключно на вхідні дзвінки по принципу багатоканального номеру телефону підтримки клієнтів ОККО, він технічно не може здійснювати вихідні виклики чи розсилати смс-повідомлення. Шахраї використовують SIP-телефонію (дзвінки через Інтернету) та підставляють номер вихідного виклику, що співпадає з номером Гарячої лінії ОККО.
В іншому випадку клієнтові для купівлі пального за зниженою ціною одразу пропонується під’їхати за вказаною адресою АЗК, а на місці вже перетелефонувати та виконати подальші вказівки до дій. Супроводжуючи в телефонному режимі клієнта, йому кажуть поставити авто біля конкретної колонки, після чого зайти на заправку та підійти до терміналу самообслуговування. А потім – обрати платіж GlobalMoney та на вказаний номер рахунку здійснити переказ необхідної суми за пальне. Після проведення оплати необхідно з квитанцією підійти до касира, представитися від певної компанії, і той, буцімто, організує заправку авто на необхідну кількість літрів.
Компанія категорично застерігає від участі в таких операціях, за якими стоять шахраї. Звертаємо вашу увагу, що Гаряча лінія ОККО ніколи не телефонує клієнтам з питань безготівки та не займається продажем пального по телефону. У разі виникнення подібного інциденту рекомендуємо негайно звернутися в правоохоронні органи із заявою про шахрайські дії.
Щоб не стати жертвою обману і не втратити гроші, усі закупівлі пального за безготівку варто здійснювати тільки через центральний офіс чи регіональні відділення мережі ОККО, або ж замовляти онлайн через особистий кабінет. Координати найближчого офіційного відділення можна знайти на корпоративному сайті ОККО: okko.ua/uk/regional-offices[/url].
 
Last edited:
Back
Top