Мережа «ОККО» попереджає, що останнім часом знову почастішали випадки телефонного шахрайства. Зокрема, до потенційних клієнтів телефонують треті особи, звертаються до них по імені, відрекомендовуються як менеджери «ОККО» і пропонують талони на пальне чи гуртові партії нафтопродуктів за заниженою ціною. На знак підтвердження говорять, що їм перетелефонують з Гарячої лінії «ОККО», а після такого дзвінка повідомлять номер рахунку для переказу коштів. Забрати ж замовлений обсяг пального, мовляв, зможуть на одній з АЗК «ОККО».
В іншому випадку клієнтові для купівлі пального за зниженою ціною одразу пропонується під’їхати за вказаною адресою АЗК, а на місці вже перетелефонувати та виконати подальші вказівки до дій. Супроводжуючи в телефонному режимі клієнта, йому кажуть поставити авто біля конкретної колонки, після чого зайти на заправку та підійти до терміналу самообслуговування. А потім – обрати платіж GlobalMoney та на вказаний номер рахунку здійснити переказ необхідної суми за пальне. Після проведення оплати необхідно з квитанцією підійти до касира, представитися від певної компанії, і той, буцімто, організує заправку авто на необхідну кількість літрів.
Компанія категорично застерігає від участі в таких операціях, за якими стоять шахраї. Звертаємо вашу увагу, що Гаряча лінія «ОККО» ніколи не телефонує клієнтам з питань безготівки та не займається продажем пального по телефону. У разі виникнення подібного інциденту рекомендуємо негайно звернутися в правоохоронні органи із заявою про шахрайські дії.
Щоб не стати жертвою обману і не втратити гроші, усі закупівлі пального за безготівку варто здійснювати тільки через центральний офіс чи регіональні відділення мережі «ОККО», або ж замовляти онлайн через особистий кабінет. Координати найближчого офіційного відділення можна знайти на корпоративному сайті «ОККО»:
http://www.okko.ua/uk/regional-offices.