Ingenieur
Пользователь
- Joined
- Nov 9, 2011
- Messages
- 2,616
- Age
- 40
- Страна
- Украина
- Город
- Киев
Передісторія така - роки 3 назад потік під хомутом шланг обратки під капотом. шланги тоді були ще рідні. вирішив поміняти всі. змінив на білоцерковські, протримались 3 роки і потріскались, але не текли. вирішив їх поміняти, бо потріскались.
зараз машина виїзжає раз в 2 тижні.
Після заміни всіх резинових паливних шлангів, починає текти/сопливити під хомутами саме на подачі. Тече саме на холодній машині, після прогріву ніде не протікає і не сопливить. Міняю хомут, на час перестає сопливити, але починає в іншому місці подачі.
Всі шланги нові Фагуміт польський, хомути також нові NORMA 8-12 з нержавєйки. Пробував вже самозажимні хомути, не допомагає.
Пробувати оригінальні шланги і хомути? у мене лише такий варіант. чекати 2 тижні їх з Баварії.
окрім Баварії десь гарантію на роботи дають? чи і на Баварії за Е34 не візьмуться?
зараз машина виїзжає раз в 2 тижні.
Після заміни всіх резинових паливних шлангів, починає текти/сопливити під хомутами саме на подачі. Тече саме на холодній машині, після прогріву ніде не протікає і не сопливить. Міняю хомут, на час перестає сопливити, але починає в іншому місці подачі.
Всі шланги нові Фагуміт польський, хомути також нові NORMA 8-12 з нержавєйки. Пробував вже самозажимні хомути, не допомагає.
Пробувати оригінальні шланги і хомути? у мене лише такий варіант. чекати 2 тижні їх з Баварії.
окрім Баварії десь гарантію на роботи дають? чи і на Баварії за Е34 не візьмуться?