• В разделах «Гараж» и «Бортовые журналы» для того, чтобы отфильтровать темы по вашему индексу кузова, вы можете просто нажать на него в начале любой соответствующей темы.
    Ребята! Есть огромная просьба - если создаете тему с вопросом в "Гараже", не ленитесь отписаться, как именно решилась проблема, что сделали и т.д.
    Только тогда наш "Гараж" станет реальной базой знаний!!

[ E65/66 ] Плавають обороти

  • Автор теми Автор теми mvibmw
  • Дата створення Дата створення

mvibmw

Пользователь
Реєстрація
22.11.2011
Повідомлення
4,116
Вік
45
Город
Червоноград
Доброго дня,вечора. 735 2002рік.

З похолоданням з"явилась така проблема.От сьогодні (+ 1-2 градуси),заводжу машину зранку,працює рівно,без будь-яких нарікань.Хвилину поробила і я поїхав.Проїхавши 4-5 км починають плавати обороти,тобто їду =50 к.год в натяжку,а обороти плавають +-200-300 об. від тих що є (=1400).Тільки нажимаю на газ,обороти падають аж до 1000 і піднімаються приблизно до 1700-1800 і пару разів плавають вже +-500,потім практично стабілізуються,але не повністю,всерівно плавають +-100-300.В такому режимі проїзджаю кілометрів з 5 і все нормалізується.Правда якщо ну дуже добре придивитись,то при дуже маленькому навантаженні в діапазоні 1300-1800 чуть-чуть стрілка коливається,якщо не дивитись,то не відчувається взагалі.От вчора було холодніше на вулиці -2-3,проходило це все трішки довше.Коли на вулиці було 5 градусів,пройшло дуже швидко і з зовсім малими скачками оборотів.Тобто чим холодніше,тим гірше.Авторитетні люди порадили продіагностувати дісом авто.Проблема в тому,що його в моєму селі нема ні в кого.Офіціали не так близько,та й дорога туди,така,що їхати зайвий раз не хочеться.Ну але якщо вже ніяк,то звичайно поїду туди.Сьогодні заїхав на діагностику.По двигуну помилок не було,по коробці була тільки одна,ось така,ну але як мені друг пояснив,це не проблема,а з плаваючими оборотами немає нічого спільного:




Ось дані по адаптаціях і розходоміру

Це після 3-х годинного простою на вулиці,правда температуру двигуна не вивели тут



ну і по мірі прогрівання:












Потім рішили подивитись на ходу,в момент самої проблеми,але машина після годинного простою мабуть недостатньо вистигла і не проявлялась.Вирішили,що я завтра зранку зажену машину,залишу на цілий деньі після обіду будем сканером дивитись на ходу.

1.Що може бути причиною плаваючих оборотів?

2.які параметри глянути на діагностиці?

Дякую.
 
Забув написати,ще сьогодні після цих всіх діагностик зкинули адаптації.
 
По симптомам топливный насос...
 
По симптомам топливный насос...

Очень может быть.


Дякую.Тоді підскажіть куди краще втикнути манометр,щоб можна було на ходу дивитись тиск.Тут на рампі теж є "золотнік"?Це абсолютно нова машина для мене.І ще один факт,можливо і просто сьогодні співпало це все,але плавати обороти якось почали в той самий момент,коли почала пічка сильніше дути,стоїть в режимі "авто".І я навіть подумав що якось з температурою двигуна зв"язано :blush:
 
І в доповнення про насос.В мене є робочий (правджа жужить чуть) від старої 38,4.4 ту.Сюди він підійде?Ну хоча щоб попробувати .
 
куди краще втикнути манометр
Под колпачком №2 находится золотник .

ImageHandler.ashx
 
Под колпачком №2 находится золотник .

Пане Сергій дякую.

Щоб не виглядало смішно ,що буду тиск міряти "на ходу" на рампі :biggrin:,то уточню, в чемодані,в комплекті з манометром і перехідниками різними є шланг довжиною метра 2,в салон вистарчає.А то знаю,найдеться хтось щоб під....ти :biggrin:
 
Щоб не виглядало смішно ,що буду тиск міряти "на ходу" на рампі :biggrin:,то уточню, в чемодані,в комплекті з манометром і перехідниками різними є шланг довжиною метра 2,в салон вистарчає.А то знаю,найдеться хтось щоб під....ти :biggrin:

А переходника под разъем 9 нету?
 
Ну що,сьогодні вже все пробували на холодній машині.Дивились всі параметри ті що вчора,нагадаю вчора скинули адаптації,всі показники ідентичні вчорашнім.Сьогодні вже й момент зловили коли плавають обороти,я звичайно не сильно в даній дагностиці,але друг який це все моніторив сказав що нема за що зачепитись.Як я зрозумів з його пояснень,няких скачків в цей момент ні по адаптаціях,ні по розходоміру нема.
Щодо тиску палива,то 3.6 було стабільно абсолютно у всіх режимах.
От сьогодні знову це все почалось,коли "включився" обігрів,тобто коли почала пічка сильніше дути.Може дійсно з температурою зв"язано?От ми сьогодні проїхали приблозно 8км коли тестували і температура піднялась до 80 градусів,на виході з радіатора було 7.На дворі було 3.Якось мені логіка підказує що температура на виході повинна бути десь така як на дворі?,тим більше що до відкриття термостату ще далеко,його ж за 100 тільки вікриває.
Нема гіршого,чим ця невідомість.Сказав друг завтра ще перегляне різну інформацію,на що звернути увагу і що перевірити.
 
А взагалі, підкиньте ще варіантів.Що ще може бути причиною?
 
Связь с работой обдува климата указывает только на борт сеть(низкое напряжение или кол****ия) т.к. для "здорового" функционирования двигателей VALVETRONIC оно принципиально необходимо! А так как регулирвание наполнения цилиндров происходит не дроссельной заслонкой а высотой вылета клапана то рекомендую проверить борт питание и состояние электродвигателей VALVETRONIC (пробой изоляции)...
 
Связь с работой обдува климата указывает только на борт сеть(низкое напряжение или кол****ия) т.к. для "здорового" функционирования двигателей VALVETRONIC оно принципиально необходимо! А так как регулирвание наполнения цилиндров происходит не дроссельной заслонкой а высотой вылета клапана то рекомендую проверить борт питание и состояние электродвигателей VALVETRONIC (пробой изоляции)...

:thank_you2:!!!Завтра наберу друга і йому це прочитаю,нехай готується :).

Я ще так не пробував,але помітивши те що проблема якось співпадає-проявляється з збільшенням оборотів вентилятора пічки,хочу попробувати в "ручному" режимі скрутити обдув і температуру на мінімум і глянути що буде в цьому випадку.Бо з"являється ця проблема в одному і тому ж місці по дрозі від дому.:scratch_one-s_head:

І ще таке питання,чи можна підзарядити акумулятор зарядним пристроєм,враховуючи що в Е65 акумулятор не так просто заряджається,ну тобто якось навіть прописується ампераж,не від"єнуючи клем і глянути чи це вплине на проблему з оборотами,раз є залежність від напруги?Наприклад поставити на ніч на 2А,а зранку поїхати і попробувати?Просто 2 вихідних попереду,а це я б міг попробувати і сам дома,ну дуже кортить.
 
От сьогодні на вулиці було +5 і оце плавання оборотів було ну зовсім не значним і на нагрітому двигуні пройшло повністю.Покатався по місту,спостерігав за стрілкою,зовсім не коливалась.Ще що помітив,що сьогодні,хоча я як писав вище скрутив і температуру пічки і обороти вентилятора на мінімум і навіть не включав ні підігрів,ні фари,ні музику ,все проявилось ще швидше,десь кілометра за 1.5,бо я вже навіть місце знаю де приблизно це починалось.Може все таки з температурою зв"язано?Бо от сьогодні на вулиці тепліше і обігрів повністю виключив,відповідно швидше почала нагріватись і відповідно швидше вийшла саме в той режим,на якому починаються ці скачки.Ну от чисто теоретично може така проблема проявлятись із-за термостата,або глюка датчика температури?Мені не дає спокою той факт,як на двигуні де робоча температура 105-108,температура піднімається до 90,при тому що на вулиці навіть не мінус?Но від температури залежність є 100%.,саме коли виходить на якусь температуру.
Сьогодні подзвонив до товариша і прочитав йому вищевказаний варіант з залежністю вальветроніків від напруги.Подробиці він мені вже не розповідав,але коли ми вчора каталисть з сканером на ходу,то він дивився параметри вальветроніків,нущо саме я вже не вникав,сказав що теж ніби все було більш менш,тобто критичного чогось не помітив.Ну але сказава подивимся і напругу і перевітим так як описано,відклали на понеділок,або вівторок.
 
Знайшлась помилка по двигуну,трьома програмами сьогодні перевіряли :)Ось пару фото помилки і ще деякі дані:



















І що означає дана помилка?Передивився і на ютубі і так різні ссилки.Або забита,або переломана трубка (не герметична) системи продувки по лівій стороні.І від цього можуть бути ці проблеми з оборотами?
 
Останнє редагування:

Знаєш Вадим,навіть важко опреділитись яки з цих двох проблем гірша.Але в цьому випадку помилка ніби буде по обох "банках" .
В мене мабуть перший варіант,забито безпосередньо в головці.
 
Знаєш Вадим,навіть важко опреділитись яки з цих двох проблем гірша.Але в цьому випадку помилка ніби буде по обох "банках" .
В мене мабуть перший варіант,забито безпосередньо в головці.
Розбирати і дивитись, відповідь десь там.
 
Продаются в комплекте с карабином Benelli . ))))))))))

Пане Сергій а вони гнучкі там?Бо в протилежному випадку потрібно з педального відсіку дирку робити :biggrin: .Чи карабін Benelli призначений для стрільби "из-за угла" і має кривий ствол,відповідно і гнучкий шомпол?:biggrin:
 
Останнє редагування:
Сьогодні нарешті випала можливість зайнятись цією помилкою.Забігаючи на перід скажу що проблема була в самому клапані,приржавів і заклинив.Його я розробив,тепер працює.Дуже незручно до нього добиратись і знімати.Добре що це ліва сторона,випускний колектор хоть вдалось відкрутити і перевірити вже чи не забиті самі канали в головці.Пару раз напшикав в подаючу трубку каберклінера і продував,продувались всі канали,та і так було видно коли колектор відвів,що вони не забиті.
Але сама проблема,плаваючих оборотів не зникла,по крайній мірі виїхавши на трасу хоча мало помітні коливання але були :(.
Ну але я не мав чим затерти помилку.Чи якщо проблема усунута,то незалежно від того затерта помилка чи ні,на роботу це б не впливало?
 
З настанням морозів проблема плаваючих оборотів знову непокоїть.:unknw:.Помітив ще таку річ.На прогрітій машині,скажу навіть більше,після тривалої їзди спостерігаю таку картину.Ідучи в одному і тому ж місці,з тією ж швидкістю,показує різний розхід.Тобто при 80 буває показує 8л/100,а буває 13,повторюсь умови одні і ті самі,спокійна їзда в натяжку.Може проблема у якомусь датчику (температури,розходомір повітря)?Можливо це і на плаваючі обороти впливає?Адже з весни до сих пір їздив без будь-яких натяків на плаваючі оберти.І помилок немає.........
 
Катаюсь з ноутом вже,він за пасажира в мене ))))))

Дивіться що не та і які дані і в який момент вивести і сфоткати.Можли десь буде зачіпка

Сьогодні сфоткав.

Після простою у боксі,простояла пів дня (на ХХ обороти двигуна 550, турбіни (АКП) на 30 менше приблизно,не сфоткав):



Поробила хвилин 5-10:



Проїхав по місту 2-3км (на вулиці -1) ось тут обороти чуть чуть плавали,не дуже відчутно:



Км через 7:





 
А чи не може бути причиною плаваючих обертів гідромуфта АКП? Хоча була б помилка...
Це я так, для роздумів)
 
Назад
Зверху