mvibmw
Пользователь
- Реєстрація
- 22.11.2011
- Повідомлення
- 4,116
- Вік
- 45
- Город
- Червоноград
Доброго дня,вечора. 735 2002рік.
З похолоданням з"явилась така проблема.От сьогодні (+ 1-2 градуси),заводжу машину зранку,працює рівно,без будь-яких нарікань.Хвилину поробила і я поїхав.Проїхавши 4-5 км починають плавати обороти,тобто їду =50 к.год в натяжку,а обороти плавають +-200-300 об. від тих що є (=1400).Тільки нажимаю на газ,обороти падають аж до 1000 і піднімаються приблизно до 1700-1800 і пару разів плавають вже +-500,потім практично стабілізуються,але не повністю,всерівно плавають +-100-300.В такому режимі проїзджаю кілометрів з 5 і все нормалізується.Правда якщо ну дуже добре придивитись,то при дуже маленькому навантаженні в діапазоні 1300-1800 чуть-чуть стрілка коливається,якщо не дивитись,то не відчувається взагалі.От вчора було холодніше на вулиці -2-3,проходило це все трішки довше.Коли на вулиці було 5 градусів,пройшло дуже швидко і з зовсім малими скачками оборотів.Тобто чим холодніше,тим гірше.Авторитетні люди порадили продіагностувати дісом авто.Проблема в тому,що його в моєму селі нема ні в кого.Офіціали не так близько,та й дорога туди,така,що їхати зайвий раз не хочеться.Ну але якщо вже ніяк,то звичайно поїду туди.Сьогодні заїхав на діагностику.По двигуну помилок не було,по коробці була тільки одна,ось така,ну але як мені друг пояснив,це не проблема,а з плаваючими оборотами немає нічого спільного:
Ось дані по адаптаціях і розходоміру
Це після 3-х годинного простою на вулиці,правда температуру двигуна не вивели тут
ну і по мірі прогрівання:
Потім рішили подивитись на ходу,в момент самої проблеми,але машина після годинного простою мабуть недостатньо вистигла і не проявлялась.Вирішили,що я завтра зранку зажену машину,залишу на цілий деньі після обіду будем сканером дивитись на ходу.
1.Що може бути причиною плаваючих оборотів?
2.які параметри глянути на діагностиці?
Дякую.
З похолоданням з"явилась така проблема.От сьогодні (+ 1-2 градуси),заводжу машину зранку,працює рівно,без будь-яких нарікань.Хвилину поробила і я поїхав.Проїхавши 4-5 км починають плавати обороти,тобто їду =50 к.год в натяжку,а обороти плавають +-200-300 об. від тих що є (=1400).Тільки нажимаю на газ,обороти падають аж до 1000 і піднімаються приблизно до 1700-1800 і пару разів плавають вже +-500,потім практично стабілізуються,але не повністю,всерівно плавають +-100-300.В такому режимі проїзджаю кілометрів з 5 і все нормалізується.Правда якщо ну дуже добре придивитись,то при дуже маленькому навантаженні в діапазоні 1300-1800 чуть-чуть стрілка коливається,якщо не дивитись,то не відчувається взагалі.От вчора було холодніше на вулиці -2-3,проходило це все трішки довше.Коли на вулиці було 5 градусів,пройшло дуже швидко і з зовсім малими скачками оборотів.Тобто чим холодніше,тим гірше.Авторитетні люди порадили продіагностувати дісом авто.Проблема в тому,що його в моєму селі нема ні в кого.Офіціали не так близько,та й дорога туди,така,що їхати зайвий раз не хочеться.Ну але якщо вже ніяк,то звичайно поїду туди.Сьогодні заїхав на діагностику.По двигуну помилок не було,по коробці була тільки одна,ось така,ну але як мені друг пояснив,це не проблема,а з плаваючими оборотами немає нічого спільного:
Ось дані по адаптаціях і розходоміру
Це після 3-х годинного простою на вулиці,правда температуру двигуна не вивели тут
ну і по мірі прогрівання:
Потім рішили подивитись на ходу,в момент самої проблеми,але машина після годинного простою мабуть недостатньо вистигла і не проявлялась.Вирішили,що я завтра зранку зажену машину,залишу на цілий деньі після обіду будем сканером дивитись на ходу.
1.Що може бути причиною плаваючих оборотів?
2.які параметри глянути на діагностиці?
Дякую.