Підніму стару тему.
З часу її написання подібні глюки з'являлись кожну зиму, як тільки температура опускалась до 20 морозу.
Симптоми такі: відсутність холостих в першу хвилину-дві після старту холодного мотору. При чому буває так, що зранку - норм, а вже ввечері - ніфіга. Я користюсь сигналкою з дистанційним запуском двигуна. То за цю зиму вже двічі не зміг нею завести мотор. Мотор підхоплює і одразу глохне. Доводилось запускати вручну підгазовуюючи педалькою, та тримаючи оберти близько 1000 першу хвилину-дві. Інколи вилазить чек: витратомір, інколи склад суміші, вчора вперше виліз РХХ.
Що вияснив: В впуску до дроселя збирається волога. Після того, як мотор прогрівся (як раз доїхав додому) зняв витратомір - він в середині весь в каплях води. В гофрі до дроселя теж вода. Навіть льодяшка плавала, яка ще не встигла розтопитись. Десь пару мілілітрів. В попередні зими пробував розбирати на холодну. Бувало, що лопата витратоміра була тупо примерзша. Так само й дросель. Бувало що примерзав дебело. Вчора на кришці маслозаливної горловини була знов рясна емульсія, хоча ще на вихідних заглядав і було чисто.
Вчора ж таки розібрав, протер, побризкав все силіконом. Сьогодні зранку - досить впевнений пуск з 4-го прокрута по 1.5 секунди ( на градуснику -20).
Тобто причина глюків і тому, що в впуску накопичується волога (нагадаю, що мотор робить цілком пристойно і в механіці ніяких проблем за ці роки не було).
А от що робити з цим так досі й не вирішив. ТОж буду радий будь яким думкам з цього приводу.
Як варіант - колхоз якогось обігріву дроселя (чогось М30 позбавили такої опції), витратоміра та РХХ. Електричний, наприклад, на основі вуглецевої стрічки (колись купив кілька метрів - прикольна штука), чи від охлаждайки якоюсь трубкою.