• В разделах «Гараж» и «Бортовые журналы» для того, чтобы отфильтровать темы по вашему индексу кузова, вы можете просто нажать на него в начале любой соответствующей темы.
    Ребята! Есть огромная просьба - если создаете тему с вопросом в "Гараже", не ленитесь отписаться, как именно решилась проблема, что сделали и т.д.
    Только тогда наш "Гараж" станет реальной базой знаний!!

[ E65/66 ] Погано заводится на холодно. 745і н62

Поскольку машина на газу, на всякий случай спрошу сколько времени тому бензину что в баке...?

бензини повний бак, останній раз заправлявся 3 дні назад
 
Якщо двигун механічно справний і не заводиться - то тільки дві причини: нічому горіти або нічим підпалити.

Іскра є? Свічки мокрі чи сухі? Може банально залито там вже все

свічки сухі і чисті..такі як мають бути. коричневого віттінку
 
Якщо двигун механічно справний і не заводиться - то тільки дві причини: нічому горіти або нічим підпалити.

Іскра є? Свічки мокрі чи сухі? Може банально залито там вже все

двигун то заводится але після довгого "секасу" секунд 8-9 треба маслати стартером
 
двигун то заводится але після довгого "секасу" секунд 8-9 треба маслати стартером
При цьому тиск 3.5?
Якщо завівся і поїхав - які значення корекцій показує після поїздки?
При масланні - підхоплює чи просто тиша?
Самі форсунки перевірялись?
Я б вам радив відновити штатну проводку, викинувши всі газові причандали. Було раз коли банально схема, що відключає форсунки під час роботи на газу, водою залита була - і такі фокуси давала.
 
При цьому тиск 3.5?
Якщо завівся і поїхав - які значення корекцій показує після поїздки?
При масланні - підхоплює чи просто тиша?
Самі форсунки перевірялись?
Я б вам радив відновити штатну проводку, викинувши всі газові причандали. Було раз коли банально схема, що відключає форсунки під час роботи на газу, водою залита була - і такі фокуси давала.

двигун зразу схоплює..і потім просто маслає..але в кінці кінців заводить
 
Діагноз - бідна суміш.
Перші пару тактів вприску відбуваються завжди з завищеною дозою палива, всі інші - вже з меншою, опираючись на значення датчиків.
Ось і виходить, що коли палива більше - схоплює, а потім ні.
Розбирайтеся з дозою.
 
Діагноз - бідна суміш.
Перші пару тактів вприску відбуваються завжди з завищеною дозою палива, всі інші - вже з меншою, опираючись на значення датчиків.
Ось і виходить, що коли палива більше - схоплює, а потім ні.
Розбирайтеся з дозою.

підкажіть як? ьягнув на бмв сервіс..записався на кінець тиня аж
щей генератор вмер(
 
Back
Top