Полицейский разворот.

Oleg_Zh

Пользователь
Joined
Oct 29, 2015
Messages
72
Город
Ровно
Господа, а получалось ли у кого сделать полицейский разворот на BMW X6 с его ручником?
 
:biggrin::biggrin::biggrin: Наповал.... Вы его хоть в занос для начала сорвите...
 
А хлистом не виходить? Навіщо ручник?
 
Може краще спробувати таке на Maybach?))
Якщо серйозно, вам мабуть робити нема чого? Їздіть собі в кайф. Поліцейські на паркетниках не їздять. Для цієї дисципліни потрібна друга БМВ.
 
скоро будуть поиски блока ручника или крыши на х6)
 
А как это?

Вимикаєш всі системи стабілізації, рознаняєшся задом до 50+ км, перемикаєш коробку на нейтраль, і потім легенький кивок кермом праворуч і різкий виворіт керма ліворуч, майже до упору. І ніякого ручника не потрібно.

Можешь перед цим маневров трошки перекачати колеса, тоді легше ковзати буде.
 
Дякую за прийом, але суть поліцейського розвороту в тому, що він виконується при русі вперед.
 
Суть питання було в тому як його виконати на BMW X6.

Суть я виклав. А розворот на 180 при русі вперед не є поліцейським розворотом
 
Діфф правий. 180 при русі вперед це розворот контрабандиста.
 
Last edited:
Діфф правий. 180 при русі вперед це розворот контрабандиста.

Нехай буде так.
А питання залишається.
Чи його можна виконати на BMW X6 (з його ручним гальмом)?
 
Не нужно, пожалуйста!
 
А питання залишається.
Чи його можна виконати на BMW X6 (з його ручним гальмом)?
так а шо мешает самому выяснить? Отключаешь все эл. системы, какие отключаются, и пробуешь. А если что не так пойдет, разборщики всегда рядом, всегда помогут.
Видео на ютубе миллион наберет легко!)
 
мені здається що електроніка не дасть спрацювати на швидкості
 
Нехай буде так.
А питання залишається.
Чи його можна виконати на BMW X6 (з його ручним гальмом)?

Тот разворот который ты подразумеваешь полицейским ,выполняется без ручника !!! Как правило на переднем приводе он получается лучше. Как поведет себя машина с полным приводом при таком маневре неизвестно . Скоро зима ,выключаешь все системы стабидизазии ЕСП и тд и пробуешь на большой асфальтированной СКОЛЬЗКОЙ територии .После этого создаешь новые темы ,про АКП и привода . Есть желание исполнить купи ваз 2108 за 1000$ вложи в нее еще 1000$ и исполняй .После твоих идей Х6 в ремонте станет очень дорого .
 
На тазах этот поворот мы проходили без проблем.
А на Х6 вопрос возник из-за непонятки как поведет себя машина при использовании ручника во время движения на скорости.
 
На тазах этот поворот мы проходили без проблем.
А на Х6 вопрос возник из-за непонятки как поведет себя машина при использовании ручника во время движения на скорости.

Не знаю як на БМВ, але спробував зробити щось подібне на Б6 (ввійти в поворот з "затягнутим" ручним гальмом)....
Результат - блок-кнопка ручного гальма під заміну! Прайс - 80$...
 
З ручним гальмом не повинно бути проблем, думаю, що в тебе це просто час підійшов...
 
З ручним гальмом не повинно бути проблем, думаю, що в тебе це просто час підійшов...
На Б6 теж ручне гальмо інтегровано в "кнопку". Авто на момент цього тесту мало 1 рік. Таку ж спробу зробив і мій знайомий - купували потім йому ту ж кнопку вже по моїй знижці (правда, через місяць). Напевно, теж "час підійшов" (с)...:biggrin:
 
Брат на е70 пробовал затягивать "ручник" на ходу - машина просто разблокирует его через секунду и все. Эффекта ноль.
 
Тобто машина підтягнула його а потім розблокувала? А якщо розкачати його і на піку амплітуди натиснути кнопку - чи вистачить цього?
 
Не знаю, але мені здається що ні. Тобто на великій швидкості цього вистачить щоб зірвати задню вісь, але в класичному вигляді, щоб рівненько в коридорі, навряд.
 
Брат на е70 пробовал затягивать "ручник" на ходу - машина просто разблокирует его через секунду и все. Эффекта ноль.

машина умная . получается )))))
 
машина умная . получается )))))
l
Ну умнее пассата В6 так точно ))
 
Back
Top