• В разделах «Гараж» и «Бортовые журналы» для того, чтобы отфильтровать темы по вашему индексу кузова, вы можете просто нажать на него в начале любой соответствующей темы.
    Ребята! Есть огромная просьба - если создаете тему с вопросом в "Гараже", не ленитесь отписаться, как именно решилась проблема, что сделали и т.д.
    Только тогда наш "Гараж" станет реальной базой знаний!!

[ E36 ] Проблема із мотором M52b20 Незнаю як вирішити.

Rust1991

Пользователь
Joined
Sep 26, 2015
Messages
9
Age
33
Город
Черновцы
Доброго дня. Є проблема із Бмв e36 Двигун M52B20 На холостих машина труїть і нетримає обороти, і більше чим 3 тис. об. не може підняти і давиться якщо більше газу дати. Провів диагностику авто але проблем не виявив, потім перевірив всі провода і катушки зажигання всі працюють добре, заміряв компресію у всіх циліндрах по 11бар. Компютер показує що всі датчики в нормі. Ще на холостих у моторному відсіку коло дросельної заслонки чути підсос воздуха, але якщо трохи підгазовувати то нічого не чути. Як повинен працювати цей двигун незнаю по Бмв немаю досвіду. Може хтось вже стикався із цьою проблемою і підскаже?
 
ищите дымогенератор что бы проверить подсос .....
его можно сделать в домашних условиях ....
Гугл рулит
 
Я был в гараже снял Д.З, проверил патрубки все целое я неуверен что ето подсос просто страно шипит, так сказать нету мощности и авто душится, как будто чегото нехватает. вроде я знаю если подсос то авто труит недержыт холостой ход, но двигатель всеравно набирает обороты, а в моэм случаи при нажатьи на педаль акселератора она тупо душится еле до 3000 об дотягивает, а ездить вобще неможет. может сталкивался кто?
 
И ищо вопрос? Диагностика поидее должна увидить неверные показания на Расходометре воздуха?
 
И ищо вопрос? Диагностика поидее должна увидить неверные показания на Расходометре воздуха?

да! в КГ смотреть надо .... если больше 15 точно сосет
Я был в гараже снял Д.З, проверил патрубки все целое я неуверен что ето подсос просто страно шипит, так сказать нету мощности и авто душится, как будто чегото нехватает. вроде я знаю если подсос то авто труит недержыт холостой ход, но двигатель всеравно набирает обороты, а в моэм случаи при нажатьи на педаль акселератора она тупо душится еле до 3000 об дотягивает, а ездить вобще неможет. может сталкивался кто?
я бы к другому диагносту поехал бы ....
такие же симптомы у меня были совсем недавно при одключеном ДПРВ
 
А тиск палива у рампі міряли?
 
да! в КГ смотреть надо .... если больше 15 точно сосет

я бы к другому диагносту поехал бы ....
такие же симптомы у меня были совсем недавно при одключеном ДПРВ
Ну диагностику сам провожу ДПРВ.на месте на расход завтро посмотрю спасибо за даные.
 
А тиск палива у рампі міряли?

Чомусь недодумався завтра перевірю і відпишусь! Дякую за відповіді.:yes:
 
Автор, пишіть рідною мовою. Вас чудово зрозуміють. Бо боляче читати
"авто труит недержыт холостой ход, но двигатель всеравно набирает обороты, а в моэм случаи при нажатьи на педаль акселератора она тупо душится еле до 3000 об дотягивает, а ездить вобще неможет

На заведеному двигуні просто закрийте долонею розходомір. Мотор повинен заглохнути, і підсос відразу буде чутно на слух, якщо він є.
 
Автор, пишіть рідною мовою. Вас чудово зрозуміють. Бо боляче читати

На заведеному двигуні просто закрийте долонею розходомір. Мотор повинен заглохнути, і підсос відразу буде чутно на слух, якщо він є.

Сьогодні був перевіряв, на заведеному двигуні коли робиш перегазовку то відає звук у воздушний фільтр, гудить страшно, мені знайомі кажуть що діло у роспредвалі, і мене цікавить у цій машині можливо виставити запалення чи за це відповідає ДПРВ і ДПКв??
 
Так ви пробували закрити долонею розходомір?В м50 не так вже й багато може бути підсосу повітря. По шипінню нічого не визначиш, оскільки М50 доволі шумний мотор в цьому плані, коллектор пластиковий і шипить не слабо=)Запалення в м50 не виставляється. Все зводиться до регулювання валів. А чим діагностуєте?
 
Дякую всім за відповіді проблему вирішив. Був забитий каталізатор вирізав його і машинка ожила:yahoo:
 
Back
Top