Сьогодні був вільний час заглянути під машину. Вирішив все таки перевірити чи притянута нормально сошка.
Надів головку і одразу зрозумів що і де в мене люфтить. Сошка була розкручена, затягнув я її як має бути. І вуаля!!!
Люфт зовсім пропав. Продьоргав ще раз всі тяги і знайшов ще ледь помітний люфт на середній тязі. Вона в мене реставрувалась колись, тому я її просто підтягнув і все. Після цих маніпуляцій, піддомкратив одну сторону і попробував чи люфтить колесо чи ні. Радості просто не було меж, люфт пропав. Попросив батька, щоб потримав за руль а я подьоргаю колеса, чи відчує він люфт на кермі. Його просто не стало. Буквально торкаєшся колеса і одразу руль повертається. При цьому всьому в мене ще присутній люфт між балкою і втулкою маятника, але це капля в морі порівняно з тим як гуляли колеса.
Одразу поїхав попробувати як себе веде авто. Машину просто не впізнати. Вона стала їхати рівно, підрулювати майже не приходиться. Коли тормозиш, машина їде прямо, раніше її кудись кидало. Одним словом я дуже радий, хоча ще не все мене влаштовує. Ще багато чого хочу поміняти і зробити. В принципі я якось підтягував рульову колонку але перетягнув і віджав потім. Тепер хочу при заміні балки і т.д...Скинути рульову тягу з колонки і підрегулювати щоб нічого не зажимало, бо мені здається що руль все таке десь тай зажимає, не сильно, бо я не відчуваю цього на кермі. Але перевірити треба. Також ще є нюанси з кастером і розвалом правої сторони, та з лівої в принципі теж є деякі не приємні моменти.В принципі це теж стосується керування авто, але продовження буде в моїй темі про кастер=)
Дуже радий що рульова ще жива і діло було в сошці=)