• В разделах «Гараж» и «Бортовые журналы» для того, чтобы отфильтровать темы по вашему индексу кузова, вы можете просто нажать на него в начале любой соответствующей темы.
    Ребята! Есть огромная просьба - если создаете тему с вопросом в "Гараже", не ленитесь отписаться, как именно решилась проблема, что сделали и т.д.
    Только тогда наш "Гараж" станет реальной базой знаний!!

Ремонт рулевого редуктора

подёргал я сегодня руль на е34 которая 400 с чем-то тыщь откатала(m20b20)89 года,то там люфта абсолютно нету,я в шоке,но у него вся ходовка новая...может попробовать центральную рулевую тягу поменять..?
А на машині не можна оприділити є в ній люфт чи ні?Тож все провіряється.
 
Я тоже столкнулся с таким люфтом, но решил все просто. Купил свежий на разборке, а етот продал на Сландо на Уаз за те же деньги что и купил свежий. Все довольни, претензий 0.
 
Сьогодні був вільний час заглянути під машину. Вирішив все таки перевірити чи притянута нормально сошка.
Надів головку і одразу зрозумів що і де в мене люфтить. Сошка була розкручена, затягнув я її як має бути. І вуаля!!!
Люфт зовсім пропав. Продьоргав ще раз всі тяги і знайшов ще ледь помітний люфт на середній тязі. Вона в мене реставрувалась колись, тому я її просто підтягнув і все. Після цих маніпуляцій, піддомкратив одну сторону і попробував чи люфтить колесо чи ні. Радості просто не було меж, люфт пропав. Попросив батька, щоб потримав за руль а я подьоргаю колеса, чи відчує він люфт на кермі. Його просто не стало. Буквально торкаєшся колеса і одразу руль повертається. При цьому всьому в мене ще присутній люфт між балкою і втулкою маятника, але це капля в морі порівняно з тим як гуляли колеса.
Одразу поїхав попробувати як себе веде авто. Машину просто не впізнати. Вона стала їхати рівно, підрулювати майже не приходиться. Коли тормозиш, машина їде прямо, раніше її кудись кидало. Одним словом я дуже радий, хоча ще не все мене влаштовує. Ще багато чого хочу поміняти і зробити. В принципі я якось підтягував рульову колонку але перетягнув і віджав потім. Тепер хочу при заміні балки і т.д...Скинути рульову тягу з колонки і підрегулювати щоб нічого не зажимало, бо мені здається що руль все таке десь тай зажимає, не сильно, бо я не відчуваю цього на кермі. Але перевірити треба. Також ще є нюанси з кастером і розвалом правої сторони, та з лівої в принципі теж є деякі не приємні моменти.В принципі це теж стосується керування авто, але продовження буде в моїй темі про кастер=)
Дуже радий що рульова ще жива і діло було в сошці=)
 
Сьогодні був вільний час заглянути під машину. Вирішив все таки перевірити чи притянута нормально сошка.
Надів головку і одразу зрозумів що і де в мене люфтить. Сошка була розкручена, затягнув я її як має бути. І вуаля!!!
Люфт зовсім пропав. Продьоргав ще раз всі тяги і знайшов ще ледь помітний люфт на середній тязі. Вона в мене реставрувалась колись, тому я її просто підтягнув і все. Після цих маніпуляцій, піддомкратив одну сторону і попробував чи люфтить колесо чи ні. Радості просто не було меж, люфт пропав. Попросив батька, щоб потримав за руль а я подьоргаю колеса, чи відчує він люфт на кермі. Його просто не стало. Буквально торкаєшся колеса і одразу руль повертається. При цьому всьому в мене ще присутній люфт між балкою і втулкою маятника, але це капля в морі порівняно з тим як гуляли колеса.
Одразу поїхав попробувати як себе веде авто. Машину просто не впізнати. Вона стала їхати рівно, підрулювати майже не приходиться. Коли тормозиш, машина їде прямо, раніше її кудись кидало. Одним словом я дуже радий, хоча ще не все мене влаштовує. Ще багато чого хочу поміняти і зробити. В принципі я якось підтягував рульову колонку але перетягнув і віджав потім. Тепер хочу при заміні балки і т.д...Скинути рульову тягу з колонки і підрегулювати щоб нічого не зажимало, бо мені здається що руль все таке десь тай зажимає, не сильно, бо я не відчуваю цього на кермі. Але перевірити треба. Також ще є нюанси з кастером і розвалом правої сторони, та з лівої в принципі теж є деякі не приємні моменти.В принципі це теж стосується керування авто, але продовження буде в моїй темі про кастер=)
Дуже радий що рульова ще жива і діло було в сошці=)
поведение машины токае же - ловишь ее по дороге, хотя все ходовка сделана...
может тоже такая же проблема... хотя думаю редуктор с насосом гур поменять..
 
поведение машины токае же - ловишь ее по дороге, хотя все ходовка сделана...
может тоже такая же проблема... хотя думаю редуктор с насосом гур поменять..
Думаю доречно буду написати які відчуття в мене були сьогодні. Вчора, я був на емоціях, і міг щось не адекватно оцінити. Самі розумієте як воно буває.
Сьогодні матався по місту, туди сюди. Їздив і швидко і помалу, по різному. І ось що я скажу. Радію як дитя мале=)При гальмуванні машину ловити вже немає необхідності. Їде просто прямо. Раніше мені приходилось руль крутити то в ліво, то в право. Порівняно з тим, що було, руль тепер на 80% менше треба крутити. Машина реально почала їхати прямо і руль тебе стоїть прямо як і повинен був стояти. Мене ці підрулювання тоді так дістали, було так, що коли схил в ліву стороні, тоді руль треба тримати в право, в праву сторону схил то руль ліворуч. Це мене бісило. Зараз таке взалагі не помічаю, а якщо і є то дуже і дуже мінімально. Машина стала більш різка в керуванні і інформативніша. Аж не звично якось.
Ще одне, на рахунок великих колес. Я думаю не дарма на М5 стоять вже не такі сайленти як в мене. Думаю для більш глибокого ефекту керованості замінити ще і сайленти. Ну а там черга буде за амортизаторами і т.д....
Перевіряйте добре свою ходову, не лінуйтесь продьоргувати все що є.
Всім удачі на дорозі!
 
всем привет, ребят! подскажите пожалуйста, в гараже валяется рулевой редуктор (стоял на машине без гидроусиления) его можно подключить к гидрачу?
 
всем привет, ребят! подскажите пожалуйста, в гараже валяется рулевой редуктор (стоял на машине без гидроусиления) его можно подключить к гидрачу?

На е34 такі були?
 
А можно фото этого редуктора или номер?Потому что для меня лично барабаны на задней оси не новость,а вот редуктор удивил бы)
 
А можно фото этого редуктора или номер?Потому что для меня лично барабаны на задней оси не новость,а вот редуктор удивил бы)

Та нема такого на 34. То скоріш за все з Е30
 
Да я так и понял,но человек задал вопрос По редуктор, его же кто то дезинформировал))
 
artemprogress - я правильно понял - Вы подтянули болт который на самой сошке зажимает ее на редукторе? Просто у самого такое же наблюдается.
 
И еще давно вопрос мучает меня - поясните пожалуйста, для чего ставились на некоторых 34-ках радиаторы жидкости гидроусилителя?
 
И еще давно вопрос мучает меня - поясните пожалуйста, для чего ставились на некоторых 34-ках радиаторы жидкости гидроусилителя?

Прям таки мучает...:biggrin:.Не на некоторых, а на всех е-34.Мало того он стоит практически на всем автопроме в мире.
 
Прям таки мучает...:biggrin:.Не на некоторых, а на всех е-34.Мало того он стоит практически на всем автопроме в мире.
аааа - куда мой дели!!!!)))печаль - вопрос ставить или нет отпал!
 
Конечно ставить,вернуть Все как было
 
забув написать це е28
 
Back
Top