Святотатство: E53 vs Туарег?

Tolik_8888

Пользователь
Joined
Apr 4, 2014
Messages
627
Страна
Украина
Город
Киев
Суто теоретичне питання (оскільки гроші на авто лише збираються та невідомо, коли назбираються)...

В якості першого сімейного авто - що краще, X5 E53 чи VW Туарег???
Мається на увазі схожі за параметрами моделі: 3 л. турбодизель проти 3 л. турбодизеля,
3 л. бензин проти 3.2 бензина, 4.4. бензин проти 4.2 бензина.

Наприклад, якщо бюджет 22-25....

В першу чергу цікавить надійність - що менше вкладень потребує? що треба менше ремонтувати протягом 3-4 років?
Ну й опис будь-якого особистого досвіду вітається!!!

:bayan:
 
за 22-25 Х5 дизельный только с хозяином в багажнике
 
можно без хозяина, но машина будет полный труп если 2005-2006 год. я конечно за е53. недавно другу купили 3.0 дизель 2005 года с пробегом 204000 за 35000. самое главное не попасть на труп , а то вложений будет очень много. я бы советовал 3.0 бензин. за 22-25 можно купить приличную рестайлинговую 2006 года. расход практически одинаковый с дизелем. только разница в цене на топливо.
 
Надо купить Туарег...Только после него можно в полной мере ощутить насколько Е53 безгеморная машина))
 
Надо купить Туарег...Только после него можно в полной мере ощутить насколько Е53 безгеморная машина))

Намьок пойняв (с)
Дякую за пораду, земляче!
Головне, щоб все це через півроку мало зміст... бо що робиться в голові у Пуйла, ніхто не знає....
 
Last edited by a moderator:
можно без хозяина, но машина будет полный труп если 2005-2006 год. я конечно за е53. недавно другу купили 3.0 дизель 2005 года с пробегом 204000 за 35000. самое главное не попасть на труп , а то вложений будет очень много. я бы советовал 3.0 бензин. за 22-25 можно купить приличную рестайлинговую 2006 года. расход практически одинаковый с дизелем. только разница в цене на топливо.

Так це КУ!!!
Я взагалі розраховував на корч початку випуску!!!
Якщо розхід схожий, то дизель особливо й не має переваг... бо гарне пальне приблизно в одну ціну...

А чого така велика різниця з дизелем???
Що скажете про 4.4(+ газ, зрозуміло)? Чи є зміст зв"язуватися, чи обслуговування вже буде не бюджетним???
 
Искать нужно живой авто..С каким мотором - не важно..
 
У дизеля расход меньше, чем у бензина. А так, за Е53! Берите и будем, Вам счастье :)
 
для автора все-таки предлагаю поездить (потестить) на двух авто и для себя решить какое вам подходит, имел оба, если что. Оба требуют ухода, внимания, вложения в них зависит от режима эксплуатации, Ездил на Е-53 и на первом туареге, сейчас езжу на Туарег NF, через месяц-два пересяду на Х5.
 
мій друг назвав Чернівці містом Х-сів. у нас їх дуже багато тому я би сказав що дизель їде трохи краще і в обслуговуванні він дешевший, але в нормальному стані знайти проблема. у мого друга був 4,4 по місту від 16-18 при спокійній їзді. німці на машини газ не ставили ,тому і я би теж не ставив. чому 3,0 не знаю вам вибирати. думаю ,що більш новий двигун і має їсти менше. газ вартує грошей і возити бомбу не має змісту і коли газ окупиться. це моя думка. саме головне не взяти трупа.
 
2 неділі назад продався х5 2006 3.0 d m57 на спорті , черний на черному! З панорамою, 2-комплекта резини нової Літо , зима r19 на дисках! Після повного обслуговування !7 тис .гр. Бампера помальовані так як були сколи, салон після хім чистки! Е фото авто .... Просто я не встиг найти гроші:( власник 10 місяців тому, заплатив за нього 36.800$ а вітдав за 29.000$ машина ідеальна!!! Сів і поїхав ..... А ви собі думайте......і таке буває !!!
http://auto.ria.com/auto_bmw_x5_13305685.html
Це були два одинакових авто стан 1 в 1 реально потрібні були гроші........ А ви дальше шукайте е53 за 35-38$ ...
P.s без лоха и жизнь плоха.........
 
согласен, но меньше чем за 27 подходить не к чему-"свинья-копилка"
 
мій друг назвав Чернівці містом Х-сів. у нас їх дуже багато тому я би сказав що дизель їде трохи краще і в обслуговуванні він дешевший, але в нормальному стані знайти проблема. у мого друга був 4,4 по місту від 16-18 при спокійній їзді. німці на машини газ не ставили ,тому і я би теж не ставив. чому 3,0 не знаю вам вибирати. думаю ,що більш новий двигун і має їсти менше. газ вартує грошей і возити бомбу не має змісту і коли газ окупиться. це моя думка. саме головне не взяти трупа.

скільки жере 3.0 бенз, а скільки - 4.4??

Наприклад, для мене по місту 12-13 - ще помірний розхід, то 16-18 --- відвертий перебір...

Та я, вибачте, трохи сумніваюсь, що турбодизель буде простішим за M54... чи то ви M62 (N62) мали на увазі???

Ну-с, газ на 4.4 багато хто ставить, судячи з оголошень... у будь-якому разі для мене 4.4 зажирно, як на перше авто (йго ж ще - сюрприз - треба обслуговувати - а там вдвічі більше розподільчих валів, наприклад) ... хіба що знайду недорогий варіант у відмінному стані...
 
согласен, но меньше чем за 27 подходить не к чему-"свинья-копилка"

27 за турбодизель чи взагалі за Е53?
 
скільки жере 3.0 бенз, а скільки - 4.4??

Наприклад, для мене по місту 12-13 - ще помірний розхід, то 16-18 --- відвертий перебір...

Та я, вибачте, трохи сумніваюсь, що турбодизель буде простішим за M54... чи то ви M62 (N62) мали на увазі???

Ну-с, газ на 4.4 багато хто ставить, судячи з оголошень... у будь-якому разі для мене 4.4 зажирно, як на перше авто (йго ж ще - сюрприз - треба обслуговувати - а там вдвічі більше розподільчих валів, наприклад) ... хіба що знайду недорогий варіант у відмінному стані...

Щось здається мні, не потрібна Вам така машина, боюсь Ви до неї не готові. Думаю х5, навіть 3,0 дизель, не факт що в 12-13 вміститься. Ну, і розхід по місту - поняття широке, місто різне буває. Моя е46 330сі в Чернівцях, хряпає порядка 14 -14,5, по киеву близько 12,5 -13.
 
Last edited:
Щось здається мні, не потрібна Вам така машина, боюсь Ви до неї не готові. Думаю х5, навіть 3,0 дизель, не факт що в 12-13 вміститься. Ну, і розхід по місту - поняття широке, місто різне буває. Моя е46 330сі в Чернівцях, хряпає порядка 14 -14,5, по киеву близько 12,5 -13.

Ну то я поки що лише збираю грошикі... по результату вже визначусь... можливо, взагалі поки що нічого не возьму, або обмежусь е46... У будь-якому разі є чарівний газ... вчора спостерігав, як заливали газ у заправку під домом, гул був, як від літака!!!
А як це у Вас в Києві менший розхід, ніж у Чернівцях? Що то у Вас там за рух такий?
 
Ну то я поки що лише збираю грошикі... по результату вже визначусь... можливо, взагалі поки що нічого не возьму, або обмежусь е46... У будь-якому разі є чарівний газ... вчора спостерігав, як заливали газ у заправку під домом, гул був, як від літака!!!
А як це у Вас в Києві менший розхід, ніж у Чернівцях? Що то у Вас там за рух такий?

Маленьке місто. Як не світлофор, то поворот, то яма, то пробка. Довгих вулиць в нас майже нема, а ті що є - всі в перехрестях, відповідно у світлофорах. вулиці, майже всі - однополоски (по смузі в одну сторону)... Я якось спілкувався з одноклубником, в нього 330 жерла 13 максимум (він з Києва), а все шукав що не так в мене... Потім поїхав кілька раз в Київ, і заспокоївся. Там рух швидший, значно, так - тягучки бувают, але всеодно.
 
у мене 730 дизель 2001 року. я його купив не тому що дизель , а за стан.у мене росхід по трасі 6 і трохи при 100 км на год. в Одесі по місту було 11,4 , а в чернівцях 14 і навіть буває деколи більше. Х-ксяра має постійний повний привід не забувайте за це, тому ви маєте зрозуміти що він аж ніяк не може по місту їсти 9-10. я маю на увазі дизель і ще він високий і двигун там 3,0.
 
у мене 730 дизель 2001 року. я його купив не тому що дизель , а за стан.у мене росхід по трасі 6 і трохи при 100 км на год. в Одесі по місту було 11,4 , а в чернівцях 14 і навіть буває деколи більше. Х-ксяра має постійний повний привід не забувайте за це, тому ви маєте зрозуміти що він аж ніяк не може по місту їсти 9-10. я маю на увазі дизель і ще він високий і двигун там 3,0.

А там хіба не ІксДрайв стоїть??? Це ж не ПОСТІЙНИЙ повни привід, ніби то...

ну на 10 по місту я й не розраховую... але якщо більше 13, то треба думати або про простішу машину, або про ставити газ...
хоча мій міський цикл по Києву, якщо все буде добре та без суттєвих змін, буде ближче до "по трассі"... може, як "змішаний цикл"
 
А там хіба не ІксДрайв стоїть??? Це ж не ПОСТІЙНИЙ повни привід, ніби то...

ну на 10 по місту я й не розраховую... але якщо більше 13, то треба думати або про простішу машину, або про ставити газ...
хоча мій міський цикл по Києву, якщо все буде добре та без суттєвих змін, буде ближче до "по трассі"... може, як "змішаний цикл"

Бери х3, от він 10 може хряпати. якщо 2,0д. Але дуже на любителя машина. У знайомої по Чернівцям, на автоматі 11. 2,0 їде борзо, але той що 177 сильний, бо є ще 150 сильний (він старіший). Але х3 треба брати в фулі, бо він страшно прісний, йому шику ппц як не хватає, хоча в знайомої далеко не барабан.
Ах, забув - коштує х3 +/- так само як і х5, ато і дорожче.
 
Росхід на дизелі може бути різний! В мене був х-5 2005 року 3.0 d ідеальний , росхід більше чим 11.6 навіть зимою не було !!!в середньому 10.2-10.6 це по Чернівцях !!! Зараз юзаю 730 2007 року місто 12 літрів! Траса 8.5-9.5....
 
Какая интересная тема.
Выделил для себя много нового:
- дизель дешевле в обслуживании
- человек смотрит Х5 бензин с расходом не больше 13 литров
- у Е53 отключаемый полный привод

Иногда складывается ощущение, что на форуме лучше не спрашивать совета :dash3:
 
для, латентних автовласникIв, самым лучшим авто будет новое или бу 2-3 г.Покупать за последние или, не дай ...одолженные деньги премиум авто 10 лет отроду-мягко не умно.,Все дорого и дизель с обслугой и бензин с расходом!
 
для, латентних автовласникIв, самым лучшим авто будет новое или бу 2-3 г.Покупать за последние или, не дай ...одолженные деньги премиум авто 10 лет отроду-мягко не умно.,Все дорого и дизель с обслугой и бензин с расходом!

Свят-свят-свят, ані за останні, ані за позичені гроші це куплятися не буде!
І взагалі я орієнтуюся на E46, а це так - хфантазії.... у випдаку, якщо справи підуть дуже добре...
 
Какая интересная тема.
Выделил для себя много нового:
- дизель дешевле в обслуживании
- человек смотрит Х5 бензин с расходом не больше 13 литров
- у Е53 отключаемый полный привод

Иногда складывается ощущение, что на форуме лучше не спрашивать совета :dash3:

Ну-с, не зовсім так...
Якщо нічого не плутаю, то ІксДрайв - це той самий Хелдекс, але навпаки. Тобто постійний привід на задні колеса, за потреби автоматика ЖОРСТКО приєднує передню вісь.
Це не постійний повний, навіть якщо автоматику відключити не можна.
Постійний повний - це коли є міжосьовий диференціал...


Щодо жору палива... так я ж для того й питання задаю, щоб обрати оптимальний варіант, нє???

-----------------------------
"Вєк живі - вєк учісь"

Як повідомили компетентні джерела, на перших X5 стоїть не ІксДрайв, а щось на зразок вільного міжосьового диференціалу....
 
Last edited:
Туарег только рестайлинг и только 3л дизель. Но до дизельного Х5 ему очень далеко.
Но в целом, с вашим бюджетом надо смотреть Х5 дорестайл 3л бензин. Скромный и хозяйский. И не гнаться за комплектацией, обвесами и тд. Главное, чтоб живой.
 
Мой Ха5 3D кушает 9 литров - по трассе если ехать "почти по правилам" (80 город 120-130 вне города).. при таких же условиях бензин думаю будет потреблять 11 л/100 км. и 2 л это не ощутимо.. но вот в городе дизель ест ровно 11 литров соляры.. в таких же условиях бензин даст 16-18 л/100 км.. вывод если в основном по трассам то нах переплачивать за трактор с его непонятными истиричными подхватами.. одно счастие для питания своего жлобства
View attachment 436475
четырехзначное число на компе - остаток топлива))
 
Мой Ха5 3D кушает 9 литров - по трассе если ехать "почти по правилам" (80 город 120-130 вне города).. при таких же условиях бензин думаю будет потреблять 11 л/100 км. и 2 л это не ощутимо.. но вот в городе дизель ест ровно 11 литров соляры.. в таких же условиях бензин даст 16-18 л/100 км.. вывод если в основном по трассам то нах переплачивать за трактор с его непонятными истиричными подхватами.. одно счастие для питания своего жлобства
View attachment 436475
четырехзначное число на компе - остаток топлива))

1) то розход для 4.4 або 3.0??? чи там майже без різниці?
2) вкладення зіпсувалося...
 
Конечно, за 3.0 пишут)
Блин, ну Вы как с луны, чес слово. Полноприводный, 2-ух тонный, 6-цилиндровый SUV на автомате. Чуда не будет:))
Если хотите экономить только хорошая газовая установка или авто попроще.
И в Вашем бюджете. при сегодняшнем положении можно смотреть и рестайл. Только внимательно и с тем, кто разбирается в БМВ. Плюс на станции, которая специализируется на БМВ.
 
Last edited:
Back
Top