• В разделах «Гараж» и «Бортовые журналы» для того, чтобы отфильтровать темы по вашему индексу кузова, вы можете просто нажать на него в начале любой соответствующей темы.
    Ребята! Есть огромная просьба - если создаете тему с вопросом в "Гараже", не ленитесь отписаться, как именно решилась проблема, что сделали и т.д.
    Только тогда наш "Гараж" станет реальной базой знаний!!

[ E39 ] Стукають гідрокомпенсатори після капремонту

Nicolay

Пользователь
Joined
Feb 8, 2012
Messages
149
Age
41
Город
Луцк
Зробили мені капрем. двигуна і почали тарабанити гідрокомпенсатори, стукають тільки на гарячому двигуні, і тоді коли заводиться машина. Двигун м52б20 з алюмінієвим блоком. Під час капіталки гідроаомпенсатори були замінені на нові фірма колбеншміт, не дешеві. Тиск масла на гарячий двигун 3.5 . Розиредвали вироботкі не мають. Масло залите синтетика 5в 30. Стукають гідрикі всі, не один, коли дам газку можуть перестати стукати, але потім знову починають. Цей стук був зразу після зборки і запуску двигуна, але запевняли, що після обкатки 350км. стук пропаде, але нічого не пропадає тільки робиться все голоснішим. Що робити? Замінити масло? Чи ?
 
Зробили мені капрем. двигуна
Подробно изложите фронт и преследуемую цель ремонтных работ, какие детали подлежали замене...и желательно с размерами цпг ...
Зробили мені капрем. двигуна і почали тарабанити гідрокомпенсатори
Т.Е получается до "каПремонта" ничего не тарабанило???
Тиск масла на гарячий двигун 3.5
Давление масла на х.х при полностью прогретом двигателе должно составлять 0.5...1.0,сброс происходит на 4.0
Стукають гідрикі всі, не один
Т.Е ВЫ имеете достаточно практического опыта,в данном вопросе,чтобы категорически утверждать о причасности именно(!) компенсаторов к стуку???
 
Сам особисто не робив , але знаю деякі подробиці по ремонту двигуна.
1. двигун брав донора зі знятою головкою, як він працював до ремонту не чув, не бачив.
2. Ціль ремонтних робіт - профілактика запчастин перед зборкою, блок гільзований, на колінвалі замінили шатунні вкладиші, нові кольца, передній задній сальникі, успокоітелі цепі - це все нове. Головка- шліфували, заміна сальників клапанів, нові гідрокомпенсатори. нові всі прокладки, нові болти шатунів. на ваносі - новий ремкомплект резинок.
3. незрозумів що таке розміри цпг але вкладиші стандартні не ремонтні, кольца стандартні не ремонтні.
4 з тиском масла я щось неправильно поняв 3.5 получається не може бути.
5. стукають всі поочереді це не я визначав, а моторист якого я прокатав, який робив ремонт двигуна.
6. чи може мені дали гідрокомпенсатори на чугунний блок який йшов з 97р. а в мене алюмінієвий блок і двигун з 98р. чи немає різниці ?
 
Блок Вы гильзовали? Или до Вас? Просто у меня была ситуация когда мне загильзовали блок м60б40 и через 500 км он нача издавать звуки похожие на кранты компенсаторов, еще через 1000 звук стал стуком, как мне говорили на многих сто бмв в киеве, что это компенсаторы или давление масла! Вскрытие показало сорванные гильзы! Перегильзовали с нормальным верхним буртом и все ок, тьфу тьфу. Неделю назад снова появился стук похожый на гильзы, я уже настроился снова на капиталку)) Был именно стук, виновником была свеча! Визуально целая, но вся ее внутренняя часть (юбка и керамика) люфтили вверх вниз гдето 2мм. Стук появлялся только на половине прогрева и дальше.
 
А почему подобный вопрос не задать тем кто капиталил двигатель?
 
Блок Вы гильзовали? Или до Вас? Просто у меня была ситуация когда мне загильзовали блок м60б40 и через 500 км он нача издавать звуки похожие на кранты компенсаторов, еще через 1000 звук стал стуком, как мне говорили на многих сто бмв в киеве, что это компенсаторы или давление масла! Вскрытие показало сорванные гильзы! Перегильзовали с нормальным верхним буртом и все ок, тьфу тьфу. Неделю назад снова появился стук похожый на гильзы, я уже настроился снова на капиталку)) Был именно стук, виновником была свеча! Визуально целая, но вся ее внутренняя часть (юбка и керамика) люфтили вверх вниз гдето 2мм. Стук появлялся только на половине прогрева и дальше.

Где гильзовали в первый раз?!
 
не то що задавав питання, приїхав, прокатав, почули, і розводять руками не знають сказали міняти масло на 10в40, зараз 5в30, і стук на гарячий двигун. ще замітив зранку як завожу теж вже сильно тарабанять, на холодний двигун але чарез 30секунд роботи двигуна стук пропадає, аж поки не прогріється двигун.
 
Блок Вы гильзовали? Или до Вас? Просто у меня была ситуация когда мне загильзовали блок м60б40 и через 500 км он нача издавать звуки похожие на кранты компенсаторов, еще через 1000 звук стал стуком, как мне говорили на многих сто бмв в киеве, что это компенсаторы или давление масла! Вскрытие показало сорванные гильзы! Перегильзовали с нормальным верхним буртом и все ок, тьфу тьфу. Неделю назад снова появился стук похожый на гильзы, я уже настроился снова на капиталку)) Был именно стук, виновником была свеча! Визуально целая, но вся ее внутренняя часть (юбка и керамика) люфтили вверх вниз гдето 2мм. Стук появлялся только на половине прогрева и дальше.
блок гільзований але набагато раніше, зараз при цій капіталці до гільз ніхто не лазив, заміна поршневих колец була.
 
Где гильзовали в первый раз?!

Возле Столичного шоссе, ул. Островная по моему, мастера зовут Арсен, он же и перегильзовал.
 
Що ж робити зі стуком ?
 
QUOTE=Nicolay;2736315]Що ж робити зі стуком ?[/QUOTE]
Риторический конечно вопрос.Искать того кто не разводит только руками а дружит с измерительным инструментом и действительно может делать капремонт а не его эммитацию.Переход на более вязкое масло проблему не решит.
 
Как вариант ещё сорваны шпильки постелей, которые дают такой звук. Какое давление масла на прогретом двс на хх?
 
Back
Top